Ohh romymama zie! Je hebt gewoon teveel hcg in je (normaal geconcentreerde) urine! Wauwww wat een knaller!! En dat met de minst geconcentreerde urine! Nou lekker genieten meid! Jaa ik wil de kans van vanavond ook echt niet laten lopen, dus wil ook proberen even door te bijten.. Maar heb echt enorme krampen en steken, zelfs veel meer dan bij m'n menstruatie dus denk dat ik dan wel heel hard om m'n tanden moet gaan bijten😔 naja hopen dat het minder is vanavond! Weetutniet ik maak me ook zorgen om je je hebt al een tijdje niet gepost? Hopelijk ben je gewoon lekker rustig aan het genieten😔💋
Romymama; prachtige testen!! Septembermom; als je vandaag nog positieve ov testen heb zou morgenochtend mss ook een goede optie zijn? Mss na een nacht slapen is je buikpijn weg. Hier hele goede echo gehad! Geweldig wat mooi zeg! Mooi duidelijk knipperend hartje ♡♡♡♡ ik ben helemaal happy! Termijn klopte goed, 6.4 meette ze. Ook echt een heel fijn gesprek gehad met mn nieuwe vk. Ze vroeg zelf wanneer ik weer wou komen. Het mocht bij wijze van ook volgende week. Maar ik heb de afspraak gezet op 20 dec. Mocht ik eerder willen komen dan gewoon bellen.
Waaaaauw!! Wat een prachtige echo Mixed!! 😍😍 snap dat je helemaal happy bent! Fijn ook dat je zo'n goed gevoel had bij je vk! Genieten!
Oh my!!!! Wauwiee mixed😍😍😍 een heel mooi klein tot nu toe plakkend frummeltje ❤️ Prachtig mooi!! Lekker genieten nu! (Ik kon wel uren naar m'n eerste echo kijken terwijl er eigenlijk het minst te zien was van allr echo's, heerlijkk) Jaa inderdaad dat zou ook nog kunnen morgenochtend! Ik kijk vanavond even hoe het gaat, maar ik weet zeker dat als het echt pijn doet en m'n vriend dat aan me merkt dat die dan gaat stoppen, dus dan zou morgenochtend nog een optie zijn☺️ Ik hoop vanavond geeft toch iets meer zekerheid dat ik niet te laat ben
Super fijn mixed en een goed gevoel bij je vlk lijkt me ook heel prettig! Romymama voor zover die knaller er wat van kan zeggen, zit het wel goed. Je hcg rijst gewoon de pan uit, no worries! Septembermom, een warme hittepit werkt ook super bij last vd onderbuik, bij mij tenminste. Proberen waard☺️
Heerlijk om zo'n mooie echo foto te zien!!!! Nu lekker genieten mixed en hopelijk plaats je de volgende x weer een mooie foto hier
Thnx voor jullie lieve reacties! Ik heb het mn ouders en schoonmoeder ook verteld. Die waren ook happy!
En dan ben ik nieuwsgierig hoe je het hebt verteld. Heb je dat op een speciale manier gedaan of gewoon op bezoek/gebeld om te vertellen dat je nieuws hebt
Mixed, wauw wat een mooie echo!! 😍 Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal happy bent nu! ♡ Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe je het aan je ouders en schoonouders verteld hebt? Romymama, nou dat zijn een paar mooie knallers van een testen! Zelfs diegene met minder geconcentreerde urine knallen! Je hebt gewoon lekker veel hcg in je lijf. 😉 Hier vandaag een druk dagje, wezen werken en tussendoor op een controle afspraak bij de cardioloog, om vervolgens weer gehaast naar het werk te gaan. Heb vandaag wel weer wat meer last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik die met name ook een beetje uitstraalt naar mijn rechterlies, hebben jullie dat ook soms? Ik kreeg er na het eten weer even last van en dan kruipen de kriebels omhoog of het wel goed zit ( mijn eerste echte onzekere momentje, volgens mij). Ik tel in iedergeval hard af naar onze eerste echo, nog zeven dagen. 😊
Ik heb van de echo een foto gemaakt en die in een app bewerkt. Ik heb er een lief gedichtje bij gezet die ik gevonden had via google. Ik zal de foto er wel even bij plaatsen. Ik heb mn moeder opgebeld (ze wonen 2uur rijden van mij vandaag dus even op bezoek gaat niet zo snel )en toen heb ik haar gevraagd om even op dr app te kijken want ik ga je een foto sturen en ik ben benieuwd wat je er van vind. Dus zij op dr app kijken en toen was het: oh... ooooowhh! Haha ze was heel blij en ze hoopt dat het allemaal goed zal gaan. Zij zal et mn vader ook vertellen. Heb niet een super band met hem en hij is echt zo'n droge 'boer'. Maar hij zal ongetwijfeld ook blij zijn. Mn schoonmoeder kan niet zo goed nls. Ben naar haar toe gegaan en haar de echo laten zien. Op haar manier was ze blij en feliciteerde ze mjj. Ze vroeg nog ik niet ziek was. (Misselijk) haha
Ik heb vandaag ook een zeurend/trekkend gevoel in mn baarmoeder/liezen. Vind dat ook echt helemaal niks. Ik weet dat het er bij hoort maar je word er toch een beetje a-relaxt van.
Wat ontzettend leuk gedaan! Ik ben trouwens ondertussen begonnen met bijhouden hoeveel ik per dag rook en het is minder dan ik zelf had ingeschat. Ik probeer de tijd tussen 2 sigaretten ook steeds langer te rekken.
Leuk gedaan hoor en het lijkt me toch leuk als de reacties zijn zoals je had gehoopt. Dat nare gevoel in je baarmoeder heb ik ook een hoop last van, vandaag niet zo maar sinds ik weet dat ik zwanger ben echt behoorlijk hoor! Elke avond met de kruik mn bedje in, hahaha. Geeft mij verlichting. Maar het gaat nog goed dus denk dat het er echt bij hoort. Ik/wij gaan het met kerst vertellen maar dat duurtnog zooo lang😁😁
Sorry meiden dat ik nog niet heb gereageerd. Sinds gisterenmiddag zwaar aan de diarree en non stop overgeven. Gal echt verschrikkelijk. Al 7 x overgeven tussen gisterenavond en nu. Wanneer ik mij beter voel zal ok reageren.
Leuk gedaan Mixed!! Noganoniem fijn dat het al beter gaat met minder roken! Elisabeth wat vervelend!! Beterschap!!
Ah elisabeth; wat naar! Beterschap 🤗 (Ik heb mn laatste foto weer verwijderd, het voelde toch wel iets privé wat ik liet zien 🙈