Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ohhhh @Nog anoniem je houd ons wel erg in spanning joh!

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Haha ik zou willen dat ik het een keer minder spannend kon maken. Ik vind het bij jou veel spannender. Hoop in ieder geval dat het lijntje er straks nog staat en dat het mooi duidelijk is opgedroogd

3. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden!
    Fijn wat van je te lezen toto en dat je bekkenpijn nu te doen is.
    Ik heb er behoorlijk last van, kan er s nachts vaak niet van slapen.

Barbsan jeetje ik lees in spanning mee, wat vreselijk onrustig zal dit voor je zijn, jakkes! Hoop dat je bmm niet verder inkort.. Maar vind om de 2 min verontrustend klinken.. Sterkte

Die baby nestjes zijn prachtig, knap dat je die zelf maakt!
    Ik ben super dement met namen nu, was al niet best maar als er geen naam bij staat dan weet je wel of het voor jouw bedoeld is of niet
    Hahaha ernstig....

Elisabeth wat fijn dat je wat beter in je vel zit. Idd genieten want de weken vliegen voorbij, hier alweer 31e week! Ik voel de kleine ook veel, geweldig:)

En tips, toen ik zo misselijk was kon ik drinken, vooral koud drinken, bijna niet binnen houden. Probeer eens thee, er bestaat ook gember thee.
    En ik heb op een gegeven moment alleen gegeten waar ik zin in had, al het andere bleef er toch niet in.. Heel irritant, vooral als iemand jouw hagelslag op eet! Grrr. Ik ben volgens omstanders ook niet te pruimen! Schijnt nu weer iets beter te gaan

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mixed wauw wat een mooie buikfoto had je gestuurd!

Elisabeth ook van jou zag ik een prachtige buikfoto voorbij komen!! wat fijn dat jij je ook wat beter voelt hopelijk zijn de laatste 8 weken goed te doorstaan voor je.. jeetje 8 weken nog maar ik kan me jullie eerste tuurtestjes nog herinneren en nu al weer de laatste weekjes!!

Chats mooie test van mvm!! En waaauuww prachtige echo! wat fijn dat alles er voor nu goed uitziet zeg! Duimen voor een goede echo over 2 weken!! Maar je hebt het wel te stellen met de kwaaltjes zeg puh! Fijn dat je wel een beetje ontdekt wat wel werkt..

Happyjoy wat fijn dat de tweede deel van je echo wel goed is gaan en dat ze helemaal goed gekeurd is!! En ik las dat de onzekerheid betreft je vakantie toeslaan.. logisch! Maar ik zou lekker gaan hoor nog even lekker genieten! En nog gefeliciteerd met je verjaardag☺️

Yessss Jairy!!! Ook een goedeecho gehad zo fijn!! Zo mooi! Heerlijk terug op de roze wolk en gelukkig mag je snel al weer spieken!!

Noganoniem wat fijn dat je vriend na deze ronde wel naar het ziekenhuis wilt gaan! Maar jeeeeh misschien is dat helemaal nodig gezien je test! Spannend zeg!! Ik zie hem duidelijk, maar ben eerlijk dat ik niet helemaal overtuigd ben door de paar uur ertussen.. ik duim zo hard voor jou!!!! Ik ben zo super benieuwd naar je volgende test!! Hoop dat je er vandaag al een doet hahaha

Barbsan wauw wat een mooi babynestje had je gemaakt zeg wat knap!! Jeetje wat heftig voor jou zeg! Wat een onzekerheid zeg.. ik hoop dat je bmm niet verder verkort maar die harde buiken klinken niet goed. Gewoon aan de bel blijven trekken!!

Toto wat fijn weer van je te horen! Fijn dat je inmiddels pijnvrij bent en dat de 20 weken echo goed was:)

Bjlover ik zag het op fb al, maar nogmaals gefeliciteerd!! Een meisje, super leukk!! En succes met shoppen er is echt megaaa veel leuks voor de meisjes

Krullenbol spannend 20 mei!! Fijn dat alles goed gaat!

Leii wat vervelend die bekkenpijn zeg heel naar:( fijn dat je de kleine zo lekker vaak voelt ik kan ook niet wachten tot ik dat weer mag voelen!

Hier gaat alles wel goed, maar ben vreselijk moe! Heb alles meegelezen maar had geen puf om even mee te schrijven. Ik val vaak al op de bank in slaap. Ook veel last van misselijkheid/maagzuur achtig gevoel. Ben echt totaal niet fit. Positiebroeken heb ik al aan.. heb zon opgeblazen dikke buik mn eigen broeken doen gewoon zeer. Heb ook wat wijdere shirtjes besteld nu.

Morgen echo 14:25 mannnnn wat ben ik gespannen! Ben zo zenuwachtig jeetje.. als alles goed is gaan we morgen na de echo gelijk aan familie vertellen. Ben echt de uren aan het aftellen!

5. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Septembermom fijn dat het allemaal goed gaat. Die vermoeidheid is wel ruk.. hopelijk gaat dat snel beter..
    Morgen echo! Yes! Leuk hoor. Ben heel benieuwd. Laat je n mooi plaatje zien na afloop?

Ik heb de verloskundige net weer gebeld.. maar doordat ik word over gedragen naar de gyn hang ik er nu n beetje tussen, en wilt ze dat eerst regelen en moet ik met hun maar n afspraak maken..

6. Nog anoniem

#3586 Nog anoniem, 1 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2017
    Ff tussendoor, ik vind dit er niet echt hoopvol uitzien...
    Moet wel zeggen dat ik hem hier net gedruppeld heb want de test was weer gelig. Van tevoren stond er een lijntje wat net weer terug leek te komen. Maar moest weer ff weg dadelijk dus nog eens kijken

7. Mixed

Mixed Niet meer actief

@Nog anoniem, spannend! Op je eerste test zag ik ook een lijntje. Op deze zie ik em helaas niet. Hopelijk loopt het lijntje alsnog op. Ik hoop et zo voor je!

8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Blijf wel iets zien.. maar niet duidelijker als gisteren..

Bijgevoegde bestanden:

9. Nog anoniem

Na opnieuw opdrogen is het lijntje wel terug maar lichter dan gisteren, ik zie het dus weer somber in. Tenzij er een wonder gebeurt. Als er morgen niet een zichtbaarder lijntje staat wacht ik tot mijn nod voordat ik opnieuw ga testen

10. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Een kennis van me heeft dit ook al 3 dagen met de zelfde testen.. maar zij is ook inafwachting. Dus kan je de afloop nog niet vertellen.
    Ik hoop dat ie morgen zichtbaar is.. ik blijf m wel zien..

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Noganoniem, ik zie helaas op je test van vandaag een stuk minder als die van gisteren. Ik had zo gehoopt op een iets duidelijker streepje voor je vandaag, maar wellicht komt ie nog. M'n duimen draaien in ieder geval voor je!

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Septembermom je echo al gehad ?

Hier; net gebeld, heb morgen om half 2 een echo bij de gyn!

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik vind het echt belachelijk je vorige bericht van die verloskundige. Echt stelletje eikels!!! Nee hoor we zijn er voor allllll jouw zorgen. Maar als het niet uitkomt stik er dan maar in

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik ben gewoon boos!!!! Stelletje grrrrrrrrr

15. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Jammer noganoniem ik zie op dit testje ook niets helaas.... :( Ik ben nog optimistisch, het is nog vroeg.

Barbsan idd wat Elisabeth zegt... zo kunnen ze je toch niet afschepen bij de vk. schandalig! Ben mar blij dat je nu naar gynaecoloog mag, als ik dit zo hoor zit je daar een stuk beter als bij de vk!

16. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik voelde me daar sowieso al niet serieus genomen.. ook met de harde buiken niet.. dat ze uiteindelijk toch super regelmatig kwamen op de ctg was op dat moment even een soort 'zie je wel' momentje.. want op die ctg kan je er natuurlijk niet omheen..

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wat belachelijk inderdaad. Voor hetzelfde geld was je echt aan de gang gegaan en hadden ze je gewoon doorlaten lopen.. Het is wat dat betreft maar goed dat je overgezet wordt naar de Gyn, die nemen je vast en zeker een stuk serieuzer.

18. Nog anoniem

#3598 Nog anoniem, 1 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2017
    Barbsan ik ben het met de andere dames eens, belachelijk zeg die verloskundige. Hoop ook dat de gyn je serieuzer neemt. Doe maar rustig aan

Heb het testje van gisteren en vandaag onder elkaar gelegd, streepje van gisteren is al bijna niet meer te zien? En die van vadaag wel, kan ik dan spreken van oploop?
    Fijn dat je optimistisch bent happyjoy, het is idd nog vroeg, maar ik heb totaal geen vertrouwen, moet echt een wonder zijn als de test over een paar dagen opeens duidelijker is. Ik zie het weer somber in.

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Nog anoniem: op de laatste foto zie ik het niet zo goed. Maar ik denk dat je ook nog vroeg bent. Dus nog niet alle moed verliezen meis

20. Nog anoniem

Ik doe mijn best maar kan gewoon niet meer echt positief zijn.

Deel Deze Pagina