Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mixed

Mixed Niet meer actief

@Septembermom waauw wat superfijn! Een kloppend hartje!

@Nog anoniem ik zie ook ietsss heel vaags in de verte! Spannend zeg!

@Chats heeel veeel sterkte met die misselijkheid. En idd gewoon lekker klagen. Zwanger zijn is fijn maar die misselijkheid lijkt me vreselijk.

Hier wil ik graag thuis bevallen. Lijkt me een geweldige ervaring. Bij mn zoontje was ik ingeleid en dus in het ziekenhuis. Merk toch dat je daar als een nummertje word behandeld. Lees dat ook vaak. En dat ze sneller ingrijpen terwijl het niet altijd nodig is. Maar die mening zal ongetwijfeld niet iedereen hebben.
    Hier ook ziekenhuis op 5 min rijden afstand. Dus dat vind ik ook wel een prettig idee. Snap ook wel dat mensen liever voor ziekenhuis kiezen. Toch de hulp zsm bij je mocht het nodig zijn.
    Nja ik ben wel benieuwd, het zou zomaar weer anders kunnen lopen. ;)

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Allereerst voor Jairy heel veel succes vandaag voor de echo, strakjes ben je hopelijk weer gerustgesteld. In ieder geval een dikke knuffel voor jou

Voor mij vandaag ook een spannende dag, hopelijk is mijn testje straks donkerder. Ik vind het reuze spannend want ben zo bang voor weer een teleurstelling. Ik durf eigenlijk bijna niet te testen maar mijn nieuwsgierigheid heeft de overhand dus ben maar niet bang meiden die test wordt vandaag gedaan. Alleen moet ik jullie helaas weer even in spanning houden, ik ben net terug uit mijn nachtdienst dus ik ga zometeen lekker slapen. Als jullie ondertussen al jullie zwangerschapsenergie eens naar me doorstralen dan moet het straks vast wel goed komen ;) Vandaag was de laatste nacht dus sta ik wel wat eerder op. Dat scheelt weer wachten voor jullie.

Welterusten meiden en tot straks

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Haha noganoniem ik zal alle zwangerschaps energie naar je toe sturen! Slaap lekker en ik hoop op goed nieuws!

Jairy veel plezier met je echo meid!

4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel meiden! Ik heb de echo om 14.00 uur gepland staan dus dat is al best optijd. Daarna kom ik de echo natuurlijk weer showen!

Noganoniem, mijn duimen draaien voor je. Op naar een duidelijkere test vandaag!

5. Chats

Chats Niet meer actief

Nog anoniem de zwangerschapshormonenen zijn onderweg hoor!!

Ohhhh spannende middag voor jou en jairy!!

@hier huisarts gebeld ik heb zetpillen gekregen. Dit haalt de scherpe kantjes eraf. Ik blijf wel misselijk maar goed dat zal er wel bijhoren....

Even een vraag:
    Meiden waren degene die medicatie hebben gehad helemaal van je misselijkheid af of net als bij mij, dat het het overgeven onderdrukt?

6. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Noganoniem: je houd ons weer in spanning!! Ben benieuwd.

Jairy: succes strakjes.

Chats: hier haalde het de scherpe randjes ervan af. Regelmatig ook nog gewoon gebraakt naast de tabletten.

Hier: ik ben weer misselijk. Kan dat? Gister de hele dag misselijk geweest. 2x gespuugd. Vandaag weer misselijk. Bah.

Vraag over thuis of ziekenhuis bevalling. Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm vorige keizersnede. Zou ook niet anders willen.

Vanaf wanneer gaan jullie spulletjes kopen en klaarzetten? Heb zo een drang om al spulletjes te kopen en klaar te zetten maar ben pas 15 weekjes hahah

7. Nog anoniem

Nou meiden, hier minder goed nieuws.
    Er staat wederom wel "iets" maar had toch al donkerder moeten zijn. Dus dat wordt gewoon ronde 18. Ik ga nu ook niet meer testen en wacht gewoon tot ik ongesteld word.

8. Nog anoniem

Dit zijn het testje van gisteren en vandaag onder elkaar.
    Hoop dat jairy wel met goed nieuws komt in ieder geval

9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Noganoniem, wat ontzettend balen weer :( Ik had het zo enorm voor je gehoopt..

Ik heb de echo inmiddels weer gehad en ik ben zo gelukkig! Wij hebben onze eerste mijlpaal bereikt en een prachtig mini mensje mogen bewonderen. Het hartje klopte mooi en krachtig, en tot onze grote verassing hebben we onze kleine uk zien bewegen! Ik kan niet meer stoppen met glimlachen en hetzelfde geld voor mijn vriend. Die stond gewoon te glunderen
    De kleine was ook goed gegroeid en had zelfs al een klein spurtje gemaakt want mijn eigen berekening is 8.2, maar ons prulleke zat volgens de meting op 8.4/5. De vk was ook erg tevreden en erg positief over hoe goed het er allemaal uitzag.

10. Nog anoniem

Wow jairy, ik glunder met je mee. Wat een fantastisch nieuws!!! Ben echt super blij voor jullie.

@hier, in werkelijkheid droogt de test van vandaag dus iets donkerder op, gek word je van die onzekerheid. Maar goed ik ga maar nergens meer van uit en blijf realustisch, de test had echt al duidelijker moeten zijn. Ik geliif dus niet dat het raak is en bereid me alvast voor op ronde 18

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel, Noganoniem!
    Is je testje veel donkerder opgedroogd? Het is wel dat hij al een stuk donkerder had moeten zijn, maar misschien ben je wel een trage HCG opbouwer.

12. Nog anoniem

Nee is echt maar een klein beetje donkerder dus moet mezelf geen illusies gaan maken. Denk ergens in mijn achterhoofd, hm heb eergisterenavond een steek gevoeld dus het zou kunnen....maar kan beter denken Het is gewoon weer niet gelukt daar gaan we gewoon vanuit. Mocht er straks een wonder gebeuren en de streep toch nog donkerder zijn geworden dan horen jullie het ook maar ik verwacht van niet.

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Noganoniem... he shit meid. Had zo'n goeie hoop! Hoe is ie nu opgedroogd?

Jairy jaa wat fijn!! Geniet van dit lekkere gevoel!

14. Chats

Chats Niet meer actief

Krullenboll he gatsie niet fijn! Het kan idd wel sowieso tot 16 weken ivm hcg hormoon en sommige meiden houden 9 maanden last. Wat ik niemand toewens!!
    Ik hoop dat dit je laatste x last hebben is tot 16 weken en dan lekker kan genieten!!
    Misschien een griepje? Sterkte ermee!!!

Nog anoniem balen meid! Ik zie idd ook geen streepje. Ik wil je geen valse hoop geven, wie weet toch nog te vroeg?? maar miss kun je er ook beter vanuit kan gaan dat deze ronde niet raak is, dan valt het niet zo zwaar als je ongesteld wordt. Pfffffff wat een onzekerheid bah verschrikkelijk!

Jairy wowwww wat een mooie echo's !!! Wat bijzonder om te zien dat je ukkie al zo gegroeid is!!! Geniet van dit fijne moment!!! Wanneer hoor je je definitieve uitgerekende datum?

15. Nog anoniem

Straks thuis nog ff snel een foto gemaakt we moesten ff weg. Zal als we terug zijn ff kijken of ik een betere foto kan maken
    Wat denken jullie, moet ik nog hoop houden of kan ik het beter loslaten nu?

16. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Chats, jaaa dat is inderdaad echt heel bijzonder! Vorige week zagen we nog een klein smal boontje waar we nog niet veel uit konden halen, afgezien van het mooie kloppende hartje natuurlijk, en nu zagen we gewoon al een heel klein inimini mensje wat een keertje heel vlug met z'n kontje wiebelde en een trapje met z'n beentje gaf. We waren direct verliefd!
    Met de termijnecho wordt de uitgerekende datum bepaald, de metingen die het kleintje dan heeft bepalen deze, dus dat is nog tweeënhalve week wachten maar ik mag 10 en 17 mei nog een keer komen spieken :D

Noganoniem, ik vind het heel moeilijk, de streep is te zien, maar wel licht. Ik denk dat ikzelf er niet meer vanuit zou gaan, al is het maar uit zelfbescherming.

17. Nog anoniem

Je hebt helemaal gelijk jairy, ik kan het beter maar loslaten en stoppen mezelf hoop aan te praten

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik vind het zo rot om te zeggen, maar ik denk wel dat dat het beste is wat je kunt doen. Mocht je ongie alsnog niet op komen dagen kun je altijd weer een testje wagen.

19. Nog anoniem

Ik snap dat je dat rot vind. Jullie hopen allemaal net zo hard mee. Dat vind ik ook superlief. Weet dat jullie het ook echt menen. Ik ga er voor nu maar gewoon vanuit dat ik zaterdag gewoon ongesteld zal worden. Had al weinig vertrouwen en nu is dat helemaal weg.

20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Septembermom Fijn dat alles goed was!

@Happyjoy Balen is dat he.. alleen een hartje luisteren.. Wel fijn dat alles goed was!

@Chats Ik nam de pilletjes vaak voor ik ging eten, dan wist ik dat ik iniedergeval redelijk veilig mn maaltijd naar binnen kwam krijgen.. ik hoop dat ze nog wat beter gaan werken, maar fijn dat het iig iets doet!

@Krullenboll helaas kan het zeker hahah, hier ook nog regelmatig misselijk..
    En wat spulletjes betreft.. lekker doen wat jij fijn vind! Hier was het kamertje met mn zoontje al met 12 weken klaar.. en nu nog steeds niet haha. maar nu is het meer alleen nog aankleding.. Meubels staan al aantal weekjes.

@Nog anoniem Wat balen zeg! ik had zon goede hoop! ook met je ovulatietestje die bijna knalde! wat klote zeg..

@Jairy0811 Ooooh wat fijn je echo! en ook heerljk dat je kleintje zo goed gegroeid is!

@hier: er was nog vraaag Naar de P90 enz.
    Elk kindje word gemeten tijdens de echo, en er is een gemiddelde gezet voor de nederlandse kindjes. en de P50 i dus de gemiddelde lijn.
    Net zoals je dat (voor de al mama's onder ons) hebt bij het CB met groeilijnen en dergelijke heb je dit dus in de zwangerschap met P....

Gisteren waren de harde buiken al stukken minder hier, maar vandaag helaas weer n stuk meer.. net weer met krampen erbij.. dus vreesmorgen weer n ritje ziekenhuis, want bij elk verschil moest ik bellen.. maar wilde mn zoontje er niet meer uitslepen om 23.00
    Ik ga nu lekker slapen, en hopen dat het morgen allemaal weer wat beter is !

Slaap lekker lieve dames! (succes met lezen allemaal hahaha)

Deel Deze Pagina