Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helemaal goed hoor! Zie je pb wel tegemoet hihi! Echt super lief dat jullie ze zo leuk vinden!

Bekken en ischias is ook echt een rot combi! Ik hoop dat t snel minder word voor je..
    Vaak is n 2e bevalling ook wel minder 'spannend' althans.. dat heb ik heel erg.. bij m'n zoontje was ik er ook helemaal mee bezig. En nu heb ik ook zo iets van, we zien t wel. En t loopt hoe t loopt.

Heb alleen dat ik na de bevalling gewoon écht die kleine eerst n uur bij me wil, en de eerste voeding willen geven voordat we verder gaan met kleren aandoen etc..

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

See for yourself meiden...
    De eerste positieve test is een feit :)

3. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen verstand van haha.
    Is n streepje goed nieuws? Of moet ie knallen? Of wat is de bedoeling

4. Nog anoniem

Het werkt hetzelfde als een zwangerschapstest. Een streep is een streep. De test gaat uit van 20 miljoen zaadcellen per milliliter dus misschien dat het er nu 16 miljoen zijn ofzo ik roep maar wat

Ik reageer later ff uitgebreider ben net wakker ;)

5. Nog anoniem

Wtf? Dit had ik nog niet verwacht zit op cd12

Mixed en Barbsan vinden dit leuk.
  6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou positief nieuws dus! Fijn!

En ook nog n positieve ovulatietest. Fijn!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

Jezus dit gaat echt rap, onderste test is van net. Weet niet wat ik meemaak heb dit nog nooit zo meegemaakt zo snel zi'n enorme knaller.
    Net dus maar ff gezellig gemaakt want ik moet vannacht weer werken. Ik mag op het wachtbankje. Nieuwe nod is dus nu veranderd ik denk 2 of 3 juni houd het maar op 3 Maar dan zijn we ws een paar dagen naar het buitenland.
    Vandaag in ieder geval de eerste asprine genomen en de tarwekiemolie weer uit de kast getrokken.

Elisabeth83 en weetutniet vinden dit leuk.
  8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
  9. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ah wat goed om te lezen nog anoniem! Fijn die testen!

10. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Nog anoniem, wat een mooie test. Beide.

Hier hebben we gisteren een echo gehad in het AMC. Onze kleine meid heeft wel een gaatje, maar niet in het tussenschot. Er zit een gaatje in een spier in het hart. Ze kan er in ieder geval oud mee worden zonder er ooit last van te hebben.
    We kregen nog het aanbod om de nipt te doen of een vruchtwaterpunctie. Maar we hebben er over nagedacht en doen die niet.
    13 juli hebben we weer een nieuwe echo om te kijken hoe het eruit ziet. Dan is er ook een cardioloog bij.

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze er oud mee kan worden! Wat zijn de evt consequenties dan wel?

Hier net wat speenhangers gemaakt voor n kennis

Bijgevoegde bestanden:

12. Nog anoniem

@BJlover wat fijn dat je meisje er oud mee kan worden, wat een opluchting!

@Barbsan wow jij bent lekker creatief bezig. Wat leuk gemaakt die speenhangers, echt heel mooi!!

@hier ja had nooit verwacht dat mijn eisprong al zo snel zou komen. Had mijn knaller pas op zijn vroegst zaterdag verwacht maar eigenlijk pas op maandag. Dus dit kwam geheel onverwacht voor mij. Ben blij dat ik nu met de asprine enzo kan gaan beginnen. Maar deze ronde voelt nu al anders dan anders. Ben nog steeds niet helemaal fit. Mijn tanden doen pijn lijkt alsof mijn tandvlees ontstoken is. Heb het gevoel dat ik momenteel weinig weerstand heb. Alsof ik ff een beetje op ben. Maar goed dat hersteld ook wel weer. In ieder geval zit ik weer op het wachtbankje. En nu beginnen die ellendige lange wachtweken weer haha. Heb me wederom voorgenomen niet vroeger te testen, hoop dat ik me er nu wel aan kan houden. Wil in ieder geval wel op 2 juni testen, die dag vertrekken we naar het buitenland en wil dan weten waar ik aan toe ben. Maar ben dan 14 dpo dus moet dan zeker duidelijkheid hebben. Nou meiden, fingers crossed dan maar weer. Hopelijk mag ik deze keer de lijst wel helemaal roze kleuren en zijn we toch nog heel eventjes allemaal zwanger.

13. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ze zou het benauwd kunnen krijgen. Maar ze vertelde ook dat er heel veel mensen zijn met dit die nooit iets merken. Dat is ook iets wat we niet kunnen zeggen, hoe het zal gaan. Maar we hebben er vertrouwen in.

Wat een lieve speenketting

14. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Succes met wachten. Duim nog steeds voor je.

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te horen!

16. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hey meiden,

Terug van weg geweest.... ik probeer op iedereen te reageren maar ik heb te veel gemist om alles bij te kunnen houden nu.

@BJlover : jeetje meid dat is wel even schrikken geweest met de 20-weken echo. Fijn dat jullie relatief snel terecht konden in het AZM en hier wel gerust op zijn. Ik hoor inderdaad vaker dat babytjes een gaatje bij het hart hebben. Vaak kan dit na de geboorte ook nog dicht groeien toch of is dit nu niet het geval?

@Barbsan : Oh ik vind je creaties ook zo leuk! Ga je even PB'en voor een nestje :)
    Doet de rust je goed of heb je nog veel last van harde buiken?

@Elisabeth83 : Heb je het nu met spuiten een beetje onder controle? Het begint echt al heel dichtbij te komen voor je he! Spannend hoor.

@weetutniet : He balen meid van de suiker. Hopelijk heb je het gauw weer onder controle.

@Krullenboll : Vervelend dat je zo last hebt meid... het is jammer dat je niet even in de infrarood sauna mag ofzo he, dat geeft vaak al verlichting.

@Chats : Prachtige echo meid! Dan neem je de misselijkheid inderdaad zo voor lief he!

@Mixed : Jij ook al zo last... pfff zo rot. Ik moet zeggen dat ik de warmte dit keer ook niet zo goed kon hebben als voorheen.

@Septembermom : Hoe is t met jou meid?

@Jairy0811 : Ah dat is dan even een domper he als je een echo verwacht had? Zo was mijn reactie de eerste keer ook. Wel fijn dat ze nu al het hartje goed konden horen, dat is wel weer een geruststelling natuurlijk. Nu op naar de termijnecho! Het gaat hard ineens he?

@Nog anoniem : Fijn dat de test positief is van je vriend. k heb er geen verstand van, maar zie idd wel een licht lijntje! En wow wat knalt je ovulatietest al, super! Klus ze meid, ideaal zo net voor het weekend ;)

@ Hier: even afwezig geweest... Vorige week zaterdag terug gekomen van vakantie en zondag flink de griep te pakken gekregen. Koorts, hoesten, snotteren, keelpijn, onmenselijke spierpijn... Heb dus een week in bed door gebracht en alleen af en toe jullie berichten gelezen. Ik ben nog lang niet opgeknapt, maar wel weer aan het werk gegaan vandaag aangezien mijn collega nu met vakantie is.
    Heb best wel wat last van bandenpijn (?? ik denk dat het dat is tenminste....) Rechtop zitten voelt hoogstens ongemakkelijk, iedere keer weer even op staan. Het voelt echt als een weeeige pijn in mijn buik en rug. Een beetje een doof zeurend gevoel.

We hebben wel een fijne vakantie gehad samen. Lekker nog even genoten met zn tweetjes en vooral heel rustig aan gedaan. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een vliegvakantie nooit meer zal doen tijdens een zwangerschap. Mocht ik nog ooit zwanger mogen worden en de behoefte hebben om weg te gaan, dan fijn met de auto.

Wat wel leuk is, is dat kleintje nu ook zichtbaar is van buitenaf. Als ze draait of beweegt zie je echt de buik bewegen. Ze reageert ook op duwtjes, ze port dan lekker hard terug. Heel grappig om te zien, zeker voor vriendlief.

Nou meiden ik hoop dat ik er niet te veel vergeten ben en ga jullie nu dan ook weer goed volgen.

17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    @Happyjoy, het gaatje kan ook nog dichtgroeien. We hebben 13 juli weer een afspraak en kijken dan weer verder

Barbsan vindt dit leuk.
  18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Happyjoy wat naar dat je je zo ziek voelt zeg. Helemaal zo na je vakantie. Fijn dat je wel iets aan de betere hand bent. Ik zie je pbtje wel tegemoet!
    Harde buiken is met komen en gaan.. de ene x veel last, andere x niet..
    Maar t naaien geeft me juist rust, dus een fijne hobby zo hihi.
    Morgen weer nieuwe stofjes halen

19. Nog anoniem

Ik moet ff mijn hart luchten want ben echt teleurgesteld nu. Gisteren is vl naar een vriend gegaan om hem te helpen, hij bleef daar ook slapen. Op zich niks mis mee maar hij zou vandaag op tijd thuis zijn om het nog gezellig te maken voordat ik op zou staan, hij wist dat ik een positieve test had. Hij kwam later thuis dan beloofd en wilde niet nog ff snel voordat ik de kinderen ging halen hij zei zullen we dat vanavond doen. Ik stemde in. Gevolg is, meneer ligt nu te slapen en er is niks gebeurd. Hij is het gewoon weer vergeten. Ik baal er ondertussen van dat ik hem er telkens aan moet herinneren. Vraag me af of hij net zo graag wil als ik.
    Gisteren voordat hij ging hebben we het wel ff gezellig gemaakt maja hij had gisterenochtend ook die test gedaan dus dat zaad zal wel niet veel meer hebben gedaan. Het moest vandaag gewoon nog een keer gebeuren. En nu zit ik alleen beneden met een ei wat op springen staat en dus gewoon verloren gaat. Ik heb gewoon het gevoel dat ik er alleen voor sta. Sorry voor mijn ego bericht maar vind dit gewoon echt niet leuk. Deze maand wordt het dus echt niks.

20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nog anoniem jeetje wat ontzettend klote zeg..
    Ik snap je helemaal :(
    Ik ga je n kleim beetje proberen op te vrolijken door te zeggen dat er echt maar 1 juist nodig is. En vaak als je denkt; dit word niks. Is dat juist wel zo!
    Ik zou toch nogmaals ff goed een gesprek aangaan.. want zo blijven er denk ik toch discussies en onduidelijkheden tussen jullie en dat zou zonde zijn om zoiets moois!

Deel Deze Pagina