Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Heel veel beterschap, Elisabeth!

Noganoniem,
    wat fijn dat het steeds beter gaat met het stoppen met roken! Hier zijn we ook gestopt vlak voor ik mocht aantellen van onze uk nu, ging makkelijker dan ik verwacht had. :)

2. Chats

Chats Niet meer actief

Beterschap Elisabeth!!!
    Ook hier al op de bank ipv aan het werk....
    Al valt dat van mij nog reuze mee vergeleken bij jou...... bah hopelijk voel je je snel beter!

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat het stoppen met roken goed gaat noganoniem!

Oh jeetje wat naar Elisabeth heel veel beterschap!

Oh leii verder nog aan niemand verteld? WoW kan ik echt niet voor me houden hoor haha:p

Chats ook al niet lekker:( beterschap!

Gisteren in de loop van de avond trok de buikpijn weg, gelukkig! Het was nog wel gevoelig maar konden het gewoon gezellig maken:) net deze test lijkt ook nog positief. Ma moet uitgaan van de eerste posi test op maandag toch? En dan uiterlijk vandaag eisprong? Heb wel getemperatuurd vanmorgen, maar die mag ik niet mee rekenen. Moest er om 5u uit voor m'n dochter. Daar schrok ik van want komt nauwelijks meer voor dus vergeten toen te tempen. Terug na bed gegaan en rond 7u was m'n temp 37,1, maar dat zal wel omdat ik eruit ben geweest.

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Veel beterschap Elizabeth!

Mixed begrijpelijk dat je de foto hebt verwijderd. Blijft toch een openbaar forum.

Gisteren een drukkend gevoel, soort van hele lichte menstruatiepijn gevoeld. Dat herken ik niet van kort na de eisprong. Ook veel slijmverlies.
    Heb het aantal sigaretten bijgehouden. Dacht ik eerst dat ik er 20-30 per dag rookte. Heb er gisteren in totaal 17 gehad. Was om 8:30 u opgestaan en ben om 01:30 u naar bed gegaan. Dus valt in mijn ogen nog mee.ok elke sigaret is er 1 teveel dat klopt. Maar heb nu met mezelf afgesproken dat ik niet hoef te roken, voelt beter dan wanneer ik het niet meer mag.
    Gisteren ook een andere gitaar gekocht via mp, wil daar mijn zinnen weer op gaan zetten voor de afleiding. Moet mijn creativiteit weer meer gaan loslaten, ik teken graag en maak muziek ( zang en gitaar) maar moet meer oefenen heb dat een beetje laten verslappen omdat ik teveel bezig was met zwanger worden. Ook maar weer eens vaker papier en potlood tevoorschijn halen. Heb vroeger veel babyportretten getekend

5. Mixed

Mixed Niet meer actief

Heel veel beterschap voor iedereen!

Nog anoniem; hier een ex roker. Ik weet hoe lastig het is om te stoppen. Met de zwangerschap van mn zoontje rookte ik er nog 1 en toen klaar. Nooit meer 1 aangeraakt. Nu moet ik zeggen dat ik ook al flink was verminderd en alleen op mn werk nog maar rookte. Dus het minderen hielp hier wel om er echt van af te komen. Ik hoop dat jij ook die stap ooit zult maken. Als het je eenmaal gelukt is, is dat zo fijn. :)

@ de zwangeren; hebben jullie ook een enorme opgezwolle buik? Ik heb net zo'n buik als toen ik 20 weken zwanger was bij mn zoontje. Echt het voelt vreselijk, ik kan em niet eens inhouden. En ik ben van mezelf niet heel dik dus het is ook echt alleen buik.

Septembermom, wat apart dat de testen zo lang zo positief uitslaan. Dat heb ik nooit gehad. Mss dubbele eisprong ? Haha ik zou blijven klussen tot dat de testen weer licht zijn. 🙈

6. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Oh wat leuk zie mooie echo's voorbij komen. Geniet ervan !!

Elisabeth beterschap !

7. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Beterschap Elisabeth!
    Nog anoniem, hopelijk lukt het stoppen met roken uiteindelijk helemaal. Het goede doel erachter geeft je vast veel motivatie!
    Mixed, wat fijn zo'n goede echo!
    Septembermom, misschien gewoon een super ei onderweg ;)
    Succes voor de meiden op de wachtbank!

Ik heb ook een hele bolle buik. Vooral 's avonds. Draag ook maar geen kleding die te strak zit (zit ook niet fijn overigens). Benieuwd of ik het de komende weken nog kan verbergen.

@de zwangeren: hebben jullie al (kleine) aankopen gedaan? Ik heb mezelf getrakteerd op een leuk setje positiekleding 😊

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ chats: ik heb idd nog een keer bloedverlies gehad. Dat was ook alleen bij het afvegen. En was na een dag weer over. Had eigenlijk verwacht met het overgeven de hele tijd dat het weer zo zou zijn. Maar nu niks gebeurd.

@ septembermom: als je dus zo erg die pijn voelt dan is dat de laatste groeispurt van je eitje. Bij mij springt hij dan de dag erna. Het doet dan idd best pijn van binnen alsof alles beurs is. Dus die dag en de dag erna ben je het vruchtbaarst.

@ Romymama: super mooie test van moeders van moeders zeg! Wauw 😍 lekker gevoel zeker?!

@ Mixed: wouw wat een lief klein cashewnootje. Hihi wat fijn om een mooi knipperend hartje te zien!

@Jairy: controle afspraak bij de cardioloog??

@ Leii: wat knap dat ie tot kerst kan wachten. Ik ben zon muts dat ik echt mijn mond niet kan houden hoor. Mijn moeder zou her ook zo zien omdat ik coor haar gewoon een open boek ben 😛

@ Nog anoniem: wat gaaf dat je zo creatief bent! Ik mis dat wel een beetje in mijzelf. Vroeger was ik heel erg creatief... maar nu 😱😱

@Lola: hier nog geen aankopen gedaan. Ik denk dat ik binnenkort wel zon schattig doekje ga kopen 😊

@Krullenbol: hoe gaat het met jou?

@hier: gelukkig gaat het weer wat beter sinds vannacht. Wat een ellende dit zeg. Overgeven is echt het ergste wat er is. Ik heb liever veel pijn dan dit. 😖😖
    Volgens mij wel flink afgevallen want heb gewoon alcdie tijd niks gegeten...

9. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

29 november (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

1 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (2)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Wachtbankje (3), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje 💟
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    29 november, Jairy0811, Liss90, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake
    7 december, Leii, intake gesprek

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november

10. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ BJlover oeeeee jouw NOD komt er al weer bijna aan!!! Spannend!! Ga je nog eerder testen?

11. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik ga proberen om te wachten.

Ben op het moment alleen erg moe. Weinig slaap de laatste paar nachten. Plus mijn buren vinden het leuk om tegen half 12 schroeven in de muur te draaien of te stofzuigen.
    Gisteren was ik wat misselijk, ook al had ik gegeten. Maar zou ook kunnen omdat ik onderweg naar de tandarts was.
    Valdaar weer werken en dan is het voor mij weer weekend. Nog wel morgen de hele dag in het zwembad voor zwemles, maar daarna rustig aan doen.

Welke vroege testen zou ik eventueel kunnen doen?

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik heb verschillende vroegen testen geprobeerd: action early, kruidvat early, clearblue plustesten en predictor early

Als ik kijk welke de beste vind is dat de predictor early (6 dagen van te voren) en kruidvat 2v5.
    Beide zijn duidelijk dus kruidvat 2v5 scheelt dan een hoop geld.
    De rest vond ik echt slecht!

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wachtbankje is hier goed gevuld :) en mooie echo's zijn voorbij gekomen.
    @elisabeth: Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Nog Anoniem: Fijn dat het minderen lukt. Hopelijk lukt het je om helemaal te stoppen. VL probeert nu na al die mk's ook te stoppen, maar die zat ook aan zoveel sigaretten dat out of the blue stoppen voor hem ook geen optie was. Hij is nu echt flink geminderd en hopelijk lukt het ook nog om die laatste sigaretten te schrappen. Ik duim voor je dat het gaat lukken.

Zelf afgelopen dinsdag gaan bloedprikken. Wist al wel van tevoren dat het niet 3 buisjes zouden zijn, maar dat het er uiteindelijk 11!! :$:$ zouden zijn had ik niet verwacht. En dan heb ik al een groot deel van de stollingsonderzoeken al een paar jaar terug gehad. Als die er ook nog bij hadden gemoeten had ik op zo'n 18 à 20 buisjes gezeten.
    Nu wachten op de uitslag en morgen een eerste zs testje wagen. Spannend!
    Heb dinsdag wel een ovutestje gedaan omdat ik testdrang had. Was een duidelijker streepje dan ik normaal had. Uit nieuwsgierigheid gisteren en vandaag ook weer en ze lopen wel op. Ik weet dat het helemaal niets zegt, maar vond het wel leuk.

14. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik hoop ook dat het uiteindelijk lukt om te stoppen. gelukkig lukt het minderen al aardig. Had er gisteren al minder dan eergisteren. maja was ook korter wakker dus dat telt niet. Zit op eentje per uur en wil proberen te rekken tot anderhalf uur dan 2 uur etc. Zit tussen de 15-20 per dag mogen er van mij al snel 10 per dag worden.

Spannend met die testjes, dat de ovu testjes al donkerder worden. Hoop op een mooie positieve test voor jou morgen en dan hoop ik van harte dat je kleintje mag blijven zitten. Mijn duimen draaien

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ahhh toto dat je je hebt kunnen inhouden met oplopende ovulatietesten... knap! Hopelijk zegt de test morgen ook iets moois!

16. Mixed

Mixed Niet meer actief

Hier ook nog niets gekocht. Komt nog wel ;)

Toto ben benieiwd naar je 1e zwangerschapstest! En wel 11 buisjes! Wauw!

17. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Moet lukken toch als je zo gemotiveerd bent! Succes!

Ja zeker spannend. Voel ook van alles in mijn lijf. Hoop zo dat ik niet voor de gek word gehouden.

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik hoop het ook elisabeth en mixed. Zit ook nog maar 1,5 maand van de uitgerekende datum van de MA. Zou het heel zuur vinden als die datum voorbij gaat zonder een beebje in mijn buik.

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #379 Septembermom, 24 nov 2016
    Laatst bewerkt: 24 nov 2016
    Fijn dat het beter met je gaat Elisabeth!

Spannend bjlover!!

Oh toto klinkt goeddd! Ben echt super benieuwd na je test morgen! Ga heel hard voor je duimen!!

Hihi inderdaad een super ei geweest volgens mij, mijn lijf vond in ieder geval van wel heb er echt laat van gehad zelfs na maanden weer van m'n bekken (oh oh als hormonen die invloed op m'n bekken hebben na de instabiliteit na m'n bevalling dan houd ik m'n hart vast als ik zwanger raak)
    Vandaag weer een negatieve test te pakken en m'n temp was vandaag 36,9. Gister kon ik niet mee tellen en daarvoor steeds 36,6/36,7 kan ik er vanuit gaan dat ik nu 1 dpo ben?
    Elisabeth mijn NOD gaat dan wel naar 7dec ipv 3 dec helaas.. Gisteren ook nog maar gezellig gemaakt dus afgelopen vrijdag, zondag, maandag, dinsdag en gisteren nou we hebben ons best gedaan☺️

Haha mixed dubbele eisprong😜 zou toevallig zijn ik ben van een tweeling en m'n vriend ook🙈

20. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat voor me houden kan ik wel hoor, alleen als je honds beroerd bent is het een stuk lastiger. Nu sinds 3 dagen nergens last meer van behalve mn borsten. Vergeleken met hoe ik me eerst voelde is dit gewoon ENG. Niks geen buikpijn, misselijk, alles is weg. En ik vind het maar niks. Dan word ik juist bang dat het mis gaat nu. 😕

Deel Deze Pagina