Ja klopt is er maar eentje nodig maar een tweede zaadlozing op 1 dag lijkt me niet echt goed. Vanochtend nog wel gezellig kunnen maken maar weet niet of dat nog nut heeft. Gisterenavond nog wel de groeiende follikel gevoeld en voelde hem nog steken tijdens het vrijen dus misschien hebben we geluk maar ik betwijfel het voor deze keer. Ga er dus maar gewoon vanuit dat we deze keer slechte timing hebben gehad en het niet raak kan zijn. Praten ga ik er zeker nog over doen. Heb al vaker aangegeven dat een eitje maar 24 uur leeft. Vl was wel echt op gisteren en had pijn aan zijn voet dus ergens begreep ik ook wel dat zijn hoofd er niet naar stond.
Noganoniem je weet maar nooit wat er kan gebeuren! Ik had mijn ei gemist en dacht die ronde geen eisprong te hebben en tadaa.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Blijf daarin geloven!!! En met zo'n knaller van een test moet dat goed komen. Ik zal de lijst morgen even aanpassen; zit nu op Mn mobiel en dat is lastig.... Bjlover wat een opluchting voor jullie en wat fijn dat ze komende tijd nog een keer gaan kijken. Zal tegen die tijd wel weer ff stress geven maar hopelijk daarna lekker kunnen genieten! Happyjoy welkom terug! Wat vervelend dat je niet zo fijn kon nagenieten van je vakantie door de griep. Goed naar je lichaam luisteren hè hopelijk is het tijdelijk (de bandenpijn). Waarom zou je de volgende x met de auto gaan ipv vliegen? Wij willen nml ook nog weg en twijfel tussen auto en vliegtuig..... hoor graag je mening/tips. Lekker bezig Elizabeth.... mooi hoor! Barbsan fijn dat het "stabiel" blijft en fijn dat deze leuke hobby je rust geeft. Weetuniet geniet nog echt ff - ondanks alles- van je laatste weekjes hoor!! Die gaan supersnel en hopelijk blijven je suikers mooi stabiel en krijg je prive iets meer rust! Jairy dat is idd ff een domper! Gelukkig over 2 nachtjes de termijnecho! Hopelijk dan mooie plaatjes voor je. Hoe gaat het met de zenuwen? Alvast succes/ veel plezier!!! Mixed fijn om weer even wat van je te horen. De misselijkheid is niet eens het ergste. Daar ben ik inmiddels wel aan gewend hahaha. Morgens en avonds moet ik veel kokhalzen en dat is heel erg vervelend... lig vaak om 20-21 uur al in bed. Rust helpt nml het beste! Dus tja dat doe ik dan maar.... ik tel af tot 12 weken en hoop dat het dan beter gaat. Wat onwijs vervelend van je rug/bekken. Daar zul je wel veel last van hebben! Lijkt me heftig. Gaat het nu al beter dan donderdag? Of nog steeds veel last? Geniet nog even van je bewegende buik!!! Kan nu nog haha
@Chats : ik vond de reis erg vermoeiend... met de auto kun je toch net wat vaker stoppen en even je benen strekken of de stoel even plat leggen als het nodig is. Daarnaast had ik een heel opgejaagd en onrustig gevoel op de plek van bestemming... Wat als er iets is? Gewoon de gedachte dat je afhankelijk bent van het vliegtuig en niet in de auto kunt stappen om richting bekend terrein te gaan. Kan het lastig uit leggen maar dat is een beetje het gevoel dat ik erbij had. Komt misschien ook omdat het de eerste zwangerschap is en je bepaalde symptomen niet direct herkent als zijnde 'normaal'.. je gaat je dan wat sneller druk maken als je zo ver van huis bent, maar dat is ook weer per persoon verschillend denk ik. Al met al heb ik wel echt genoten van die laatste vakantie samen, dus ik zou wel zeker die kans pakken als je je goed voelt!
Omdat ik al een hele tijd niet geweest ben is het heel lastig op iedereen te reageren... Ik was aan het terugkijken naar het laaste lijstje maar kan het niet vinden.... Is er nog maar 1 niet zwanger? Hier was t ook steeds een gedoe hoor met de vruchtbare dagen... mijn vriend heeft een zeer laag libido en het is een wonder dat ik zwanger ben geworden .. was 1 quicky onder douche...niks liggen na die tijd of zorgen dat t spul binnen bleef... quicky, wassen, aankleden en weg.... ik had alle de hoop helemaal opgegeven.... De suikers zijn op zich best stabiel alleen merk ik de laatste 2 dagen dat mijn nuchterwaarde wat hoger is.. niet veel hoger 5.1 en 5.6 morgen weer naar de internist.
Er is er idd nog maar eentje niet zwanger, en dat ben ik. Ik hoop de hele lijst snel roze te mogen kleuren. Jouw verhaal geeft me toch weer een beetje hoop. Eentje is idd genoeg. Chats zal snel weer een lijstje plaatsen. @Krullenboll wat leuk een jongen!!!
Thx voor je uitleg. Ik begrijp je gevoel. Ik heb dat ook wel. We hebben nog even de tijd en zien dan wel wat we gaan doen.
NOD-lijst 3 juni Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 18 Afspraken: 26 juni- Nog anoniem- zkh herhalingsuitstrijkje ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje Romymama - 29 jaar - 2e kindje 20 augustus 2017 Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 24 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 2 oktober 2017 BJlover - 37 jaar - 3e kindje 27 oktober 2017 Krullenbol - 24 jaar - 2e kindje 12 december 2017 Jairy - 27 jaar - 3de kindje 14 december Chats - 33 jaar - 1ste kindje Ergens tussen 20-24 december: Septembermom - 24 jaar - 2de kindje Afspraken: 22 mei jairy intake en echo 25 mei mixed controle en bevallingsgesprek vk 30 mei chats intake vk 13 juli BJlover echo AMC Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
Zo de lijst is weer bijgewerkt! Ik hoor graag als iets niet juist is of eraf mag enz.... Kan ik nog meer datums toevoegen? Of wie het kan mag dit natuurlijk ook zelf doen. Vind het afsprakenlijstje zo kort haha
NOD-lijst 3 juni Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 18 Afspraken: 26 juni- Nog anoniem- zkh herhalingsuitstrijkje ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje Romymama - 29 jaar - 2e kindje 20 augustus 2017 Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 24 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 2 oktober 2017 BJlover - 37 jaar - 3e kindje 27 oktober 2017 Krullenbol - 24 jaar - 2e kindje 12 december 2017 Jairy - 27 jaar - 3de kindje 14 december Chats - 33 jaar - 1ste kindje Ergens tussen 20-24 december: Septembermom - 24 jaar - 2de kindje Afspraken: 22 mei - Jairy - Intake en echo 25 mei - Mixed - Controle en bevallingsgesprek vk 30 mei - Chats - Intake vk 1 juni - Barbsan - Controle gyn 13 juli - BJlover - echo AMC Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december Zo even nog n datum van mij erbij gezet En streepjes ertussen, vind ik net wat overzichtelijker, als jullie dat niet vinden haal ik ze wel weg haha
NOD-lijst 3 juni Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 18 Afspraken: 26 juni- Nog anoniem- zkh herhalingsuitstrijkje ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje Romymama - 29 jaar - 2e kindje 20 augustus 2017 Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 24 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 2 oktober 2017 BJlover - 38 jaar - 3e kindje 27 oktober 2017 Krullenbol - 24 jaar - 2e kindje 12 december 2017 Jairy - 27 jaar - 3de kindje 14 december Chats - 33 jaar - 1ste kindje Ergens tussen 20-24 december: Septembermom - 24 jaar - 2de kindje Afspraken: 22 mei - Jairy - Intake en echo 24 mei - BJlover - controle vk 25 mei - Mixed - Controle en bevallingsgesprek vk 30 mei - Chats - Intake vk 1 juni - Barbsan - Controle gyn 13 juli - BJlover - echo AMC Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december Even mijn leeftijd aangepast en mijn afspraak er nog bij gezet
NOD-lijst 3 juni Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 18 Afspraken: 26 juni- Nog anoniem- zkh herhalingsuitstrijkje ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje Romymama - 29 jaar - 2e kindje 20 augustus 2017 Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 24 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 2 oktober 2017 BJlover - 38 jaar - 3e kindje 27 oktober 2017 Krullenbol - 25 jaar - 2e kindje 12 december 2017 Jairy - 27 jaar - 3de kindje 14 december Chats - 33 jaar - 1ste kindje Ergens tussen 20-24 december: Septembermom - 24 jaar - 2de kindje Afspraken: 22 mei - Jairy - Intake en echo 24 mei - BJlover - controle vk 25 mei - Mixed - Controle en bevallingsgesprek vk 30 mei - Chats - Intake vk 1 juni - Barbsan - Controle gyn 13 juli - BJlover - echo AMC Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december Staat erbij krullenboll gefeliciteerd!!!!
Dank jullie wel !! Ja lekker genoten van de zon. Wij hebben het gisteren gevierd tijdens de gender party.
Dubbel gefeliciteerd @Krullenboll! Leuk dat er weer een jongetje bij komt in de lijst! Hier voor de lijst: 29 mei controle verloskundige en 9 juni 3D echo Morgen weer uitgebreide reactie!