Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow dat is echt superknap!!! En ook supervroeg voor een jongetje maar niet onmogelijk. Hopelijk houdt hij het vol

@hier net schokkend nieuws gekregen. Jullie weten dat ik met mijn ex kinderen heb van anonieme donoren. Het donorzaad van de oudste komt van een spermabank uit barendrecht. Nu blijkt dat de arts daar stiekem sperma heeft gedoneerd en gegevens heeft vervalst. Dus de vraag is nu of alles klopt wat we weten over de donor. En de kans bestaat dus ook dat onze zoon een zoon is van die arts. Als ik de foto's zie krijg ik een naar gevoel. Moeten we dus ff gaan uitzoeken

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nog anoniem nee had het zeker niet verwacht. En hij heeft vandaag 3 ongelukjes gehad en 2x. Gepoept en 2x geplast op t potje. Dus ik zeg, mooi begin haha.

Jeetje wat n schokkend nieuws voor jullie zeg! Verwacht je echt niet dat er zo iets kan.. hoe kan je daar nu achter komen dan?

Nog anoniem vindt dit leuk.
  3. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, wauw wat goed van hem! Ga je het proberen aan te houden nu? Met deze warme dagen is het ook wel lekker om in de blote billen rond te lopen, afgezien van het fijne gevoel voor de waterpokjes.

Noganoniem, jeetje dat is behoorlijk schrikken zeg! Wordt hier nu onderzoek naar gestart?

Hier durf ik volgens mij nu echt met zekerheid te zeggen dat ik ons kleintje voel! Misschien nog vroeg, maar ik had het eergisteren bij de VK gevraagd of het kon en volgens haar was het vroeg maar kon het zeker. Al ruim een week meen ik plopjes te voelen in mijn baarmoeder die gewoon niks lijken op wat er van je darmen af kan komen, maar omdat het nog zo sporadisch en licht was twijfelde ik telkens. Nu voel ik gewoon al dik 5 minuten lang kleine plopjes/duwtjes(?) in mijn baarmoeder, dat kan gewoon niet anders meer zijn dan de kleine. :D

4. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jairy0811 ja ga nu zeker doorzetten. Hij krijgt ook nog wel gewoon n luiertas om. En geen druk.. maar t gaat me té goed om er nu mee te stoppen haha.

Wat moet dat heerlijk zijn! Hier ook alle 2 de kindjes met 11 weken al gevoeld, en vanaf dat moment al gauw dagelijks. Dat gaf mij echt veel rust! En jou denk ik ook haha
    Lekker op de bank gaan liggen, en geniet!

5. Nog anoniem

Ik ga uitzoeken hoe we daarachter kunnen komen. Er schijnt daar zowiezo gerommeld te zijn met donorgegevens. Dus we weten niet eens of de donor op papier wel de echte donor is. Ik ga zowiezo stichting donorkind aanschrijven en advies vragen. Wordt vervolgd....

6. Nog anoniem

@Jairy0811 wat gaaf dat je je kleintje al voelt!!! Oh heerlijk lijkt me dat

@Barbsan heb je eergisteren nog wat kunnen bijtanken? Hoe voel je je nu?

@hier, heb een mailadres gevonden van het fiom en hen gemaild. Ik hoop dat zij me verder wegwijs kunnen maken.
    Berder heb ik sinds gisteren een "raar" gevoel in mijn baarmoeder. Alsof er spanning op staat. Weet zeker dat het niet mijn darmen of mijn blaas zijn. Ben verder niet bezig met mogelijke kwaaltjes omdat ik nog steeds denk dat we verkeerd getimed hebben. Maar dit gevoel valt me gewoon wel op. Vandaag 6 dpo alweer...

7. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je gauw meer te weten krijgt !

Ik merk dat m'n harde buiken weer meer worden.. en krijg er ook steeds meer last van eigenlijk.. zit ook in dubio of ik er wel of niet over moet bellen.. der zit totaal geen regelmaat in oid.. maar gewoon weer veel vaker op de dag.. en t straalt flink uit naar m'n rug..
    Heb t al als ik op de bank lig, maar zodra ik ook maar iets doe word t weer veel erger..

8. Chats

Chats Niet meer actief

Gewoon bellen!! Al is het alleen maar om te overleggen.
    Daarvoor zijn ze er ook he. Succes!!

Op de rest reageer ik later. Beetje druk haha

9. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik lig inmiddels al aan de CTG

10. Nog anoniem

Sterkte meid hoop dat het allemaal meevalt.

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja vanmorgen zat ik echt met pijn op de bank, maar inmiddels is m'n buik n stuk rustiger

12. Nog anoniem

Gelukkig maar! Fijn dat het nu rustiger is. Hoop niet dat je bbm weer korter is geworden

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, ik had er inderdaad ook mooi mee doorgegaan, hij doet het zo goed nu dat het goed kan zijn dat ie over een weekje niks meer in zijn luiertje doet.
    Jaa, voor mij is het zeker wel een geruststelling hahah. Nu heb ik ook nog eens een Angelsound sinds gisteren in huis, dus ik maak me geen zorgen meer. :D

Wat balen dat je wel weer zoveel last hebt van je harde buiken, ik zou zeker even bellen ookal komen ze onregelmatig! Edit: ik lees dat je inmiddels aan een CTG ligt, hopelijk valt het mee!

En toen wilde ik nog meer typen en ik weet gewoon niet meer wat :rolleyes: Hallo zeef geheugen. :p

14. Nog anoniem

Hahah demente zwangere ;p maar wel fijn dat je nu gerustgesteld bent. Heb je de angelsound al geprobeerd?

@hier zwaar aan de diarree pff is niet leuk. Zal wel door het warme weer komen, daar kan ik zo slecht tegen.
    Zometeen maar eens ff wat ijsblokjes maken in de vriezer, kan ik die straks mooi voor de ventilator hangen

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #3835 Barbsan, 25 mei 2017
    Laatst bewerkt: 25 mei 2017
    CTG apparaat is verplaatst, en inmiddels zijn er wat regelmatigere harde buiken te zien.. lig al n flink uur. Maar ze komen maar niet

Edit; ze wilde haar hartje nog wat mooier filmen en dan komt de arts.

16. Nog anoniem

Ben benieuwd wat de arts zegt. Elke week die je nu je kleintje langer in je buik kunt houden is meegenomen

17. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ze doen weer lekker pijn :( oh.. uitleg ; bovenste is hartslag onderste harde buiken

Bijgevoegde bestanden:

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Had de keuze om 2u te blijven en te kijken of die bmm veranderde, of om te gaan..
    Ik ben t redelijk zat en ben maar naar huis gegaan..
    T trekt flink m'n rug in en ben kotsmisselijk.
    Ik duik lekker m'n bedje in..
    Ben er héél even klaar mee om elke dag maar die pijn 'voor niks' te hebben..

19. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb vannacht in t ziekenhuis geslapen..
    T werd steeds pijnlijker, en trok flink door in m'n rug en benen.. dus uiteindelijk weer gebeld of ik vandaag niet ff die bmm mocht laten checken.. maar ze hadden liever dat ik dezelfde avond liet checken.
    Ookal was de bmm nog t zelfde, kreeg ik wel t advies om in t ziekenhuis af te wachten tot die buik weer rustig was..
    Zo weer ctg en echo om te kijken hoe of wat

20. Nog anoniem

@Barbsan jeetje wat een ellende meid. Hoe gaat het nu inmiddels? Wil je buik al wat rustiger worden?

Deel Deze Pagina