@Barbsan: hoe gaat het met je meis? Ik denk dat die hitte je helemaal nekt? Hopelijk wat minder last van harde buiken.... @Happyjoy: ohhh hoop zo niet voor je dat ie nierstenen hebt... dat is zo pijnlijk en kunnen ze eigenlijk niks voor je doen.. @Nog anoniem: volgens mij is het na een innesteling ongeveer 3/4 dagen later zichtbaar op een test. Dus probeer het nog even te rekken. Anders maak je jezelf zo gek en eerder kan je het hoogstwaarschijnlijk toch niet weten. Maarja ik roep dit maar was ook zelf vroege tester hahaha @hier: crap!! Ik ga ook vocht vasthouden partij enkels en voeten staan. Trouwring is nu echt af! Lief meiden, ik ga zeker proberen de laatste weken te genieten. Woensdag nog een hele belangrijke afspraak voor een studie die ik wil volgen en denk dat daarna echt een beetje de rust kan gaan vinden..
3 tot 4 dagen na de innesteling pas? Ow....dan heeft testen morgen idd totaal geen zin als ik gisterenavond die steek heb gevoeld. Dan zal ik echt met veel pijn en moeite moeten wachten tot woensdag. Dan ben ik 12 dpo. Pff dat zal zwaar worden. Balen meid dat je vocht vasthoudt. Ik weet nog van mijn ex toen ze zwanger was van de oudste die hield ziveel vocht vast door de warmte, kon gewoon haar scjoenen niet meer aan en kon alleen nog maar op de bank liggen voor de waaier. We hadden toen ook een hete zomer. Groot gelijk dat je lekker gaat genieten en rustig aan gaat doen. Geniet van je verlof meid
Hey meiden, Ik lees elke dag even bij, maar met die warmte heb ik me gewoon niet tot reageren kunnen zetten. Noganoniem, als je gevoel zegt testen dan moet je dat doen. Ik kan er ook weinig tegen in brengen want ik deed het ook haha. Mijn duimen draaien in ieder geval kei hard voor je! Barbsan, wat fijn dat het weer iets beter gaat! Ooh Haha, fijn he die vroege melkproductie al Ik ben benieuwd hoe snel dat hier straks weer gaat. Elisabeth, ben jij al lekker aan het genieten van je verlof met dit mooie weer? Ik doe nog even vlug een 12 weken dansje vandaag, onze tweede mijlpaal bereikt!
Ik doe ff een vreugdedansje met je mee, wat fijn deze mijlpaal. Hahah wat moet ik hier nu mee. Verstand zegt wat elisabeth ook zegt dat het nog weinig zin heeft om te testen. Dus denk dat ik me gewoon door die paar dagen heen moet bijten. Nadeel is dat ik morgen de nacht weer in ga, daar kom ik donderdag pas uit dus mijn urine is woensdag ws weer bagger. Oh wat ontzettend moeilijk dit. Ik ga gewoon mijn best doen en in mijn achterhoofd houden dat testen echt nog geen zin heeft en dat ik woensdag pas op zijn vroegst iets zou kunnen zien. Moet zowiezo weten of ik volgend weekend maandverband mee moet nemen dan gaan we een weekendje weg met vrienden. Dus kan zowiezo niet wachten of ik overtijd ga haha goeie smoes toch
Super knap!!! En weet je, als je nog een paar dagen weet te rekken. Dan weet je dat je wordt geloond met zekerheid ipv onzekerheid. Super spannend weer. Ik hoop het keihard voor je. Heb je nog meer gekke kwalen die je normaal niet hebt?
Nee, buiten mijn darmen nergens last van. Ja gevoelige borsten maar dat heb ik elke keer. En hoofdpijn maar dat is ook niets nieuws. Dus enige wat ik normaal nooit heb zijn mijn darmen. Maar twijfel ook of dat aan het weer kan liggen. Al heb ik daar normaal ook nooit last door. Kan wel slecht tegen warmte maar is nooit eerder op mijn darmen geslagen. En diarree als ik dat ooit heb heb ik dat maar 1 dag en nu heb ik al ruim een week last van mijn darmen
@Jairy0811 Jaaa ik dans met je mee! De magische grens van 12 weken bereikt, super. @Nog anoniem Hoewel ik een zware testjunk ben, zou ik het ook nog even proberen te rekken meid... Voornamelijk omdat je idd vaker van die tuurstreepjes hebt en je dan eigenlijk nog niets weet. Ik had overigens wel darm klachten na mijn eisprong tot aan de positieve test, dus wie weet... @Barbsan haha super grappig, nu al lekkende borsten. Ga je het bewaren of heeft de moedermelk die je nu afgeeft nog geen toegevoegde waarde? @Elisabeth83 Lekker gaan genieten meid... met de voetjes omhoog! Dat vocht is vervelend he? Ik moet normaal strak in pak naar mn werk maar loop vandaag op slippers, vreemde gezichten... maar ik krijg mn schoenen echt niet aan haha. @Hier: vanmorgen controle verloskundige gehad. Op mn klote gekregen dat ik eerder bij hen aan de bel had moeten trekken met mijn klachten. Ze gaan vanmiddag met de gynaecoloog overleggen, zoals het verhaal bij hen overkomt denken ze eerder aan nierstuwing.We wachten maar weer af... Verder gaf ze aan dat ik een klein buikje heb, maar dat de baarmoeder opzich de goede afmeting had. Voel me daar wel een beetje onzeker over... zou ze dan wel goed groeien? Ik krijg met 32 weken pas een groei echo, als ze dan niet genoeg gegroeid is is het veel te laat om eventuele actie te ondernemen toch?
@Jairy0811 woehoe! Ik dans mee! Je stofjes zitten in de wasmachine hoor ! @Nog anoniem wat goed van je! @Happyjoy buikje zegt gelukkig niks.. zo kwam ik bij m'n eerste alleen de laatste 5 weken aan.. en anders kunnen ze sws niks doen. Ze zullen alleen als je kleine evhr ver achter loopt met 37 weken inleiden. Hier; wat de melk betreft, ik heb vanmorgen weer wat opgevangen en heb nu zo'n 5ml.. had t 1x eerder ook al. Een daar nog 3 ml van.. dus nu zo'n 8 ml. Dit Vries ik in, en dan kan papa ook wat doen straks haha. Of mocht de kleine toch eerder komen, kan ze toch nog niet uit de borst drinken.. Vanmorgen m'n slijmprop verloren. Gelukkig betekent t niks.. kan zo weer aangroeien. Maar ga t donderdag op m'n controle wel ff aangeven. En dat terwijl ik vandaag juist amper harde Buiken heb
Noganoniem, super goed van je! Happyjoy, een klein buikje zegt inderdaad niks. Hier was ik bij de eerste ook helemaal niet groot, tot ik de 30 weken over ging en mijn buik een inhaalslag leek te maken en bij zoonlief bleef ik ook vrij slank (wederom afgezien van het einde haha). Het is wat Barbsan zegt, ze kunnen daarnaast niet veel doen als je alleen vroeger inleiden mocht ze echt ver achterlopen. Barbsan, yaay ik ben zoo benieuwd! Slim van je trouwens om de melk op te vangen en in te vriezen! Je kan maar alvast een klein begin hebben van een voorraadje. Wat betreft je slijmprop, ondanks dat het weer aangroeit lijkt het me toch eventjes schrikken! Ik zou het donderdag ook even aangeven inderdaad, al is het maar dat ze er van weten.
@Barbsan en @Jairy0811 thanks voor jullie snelle reactie. Als er inderdaad toch niets is wat ze zouden kunnen doen moet ik daar wellicht wat meer rust in krijgen. Reacties uit je omgeving werken dan ook echt niet echt mee he... van die opmerkingen als in: "Oh weet je zeker dat je al ruim 6 maanden zwanger bent??" Niet te druk om maken dus, nu eerst maar eens afwachten wat er uit de verdere onderzoeken gaat komen.
Nee hoef je je echt niet druk om te maken! Sommige vrouwen krijgen nooit n 'exhte' babybuik Heb je toevallig hele goeie getrainde buikspieren?
Pff en nu alweer n uur om de 3/4 min een harde buik.. had toch gehoopt iets langer uit t ziekenhuis te blijven als 2 daagjes.. maar als t zo doorgaat, ga ik toch maar weer bellen..
Jeetje! Het blijft op en neer gaan he. Wat zeiden ze van de slijmprop? En hoe gaat het nu? Heel veel succes!!