Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Maak je niet te druk om de buik.
    Mijn zusje heeft dat ook en de baby doet het prima. Idd wel vervelend die opmerkingen....

2. Chats

Chats Niet meer actief

Spannend hoor!!! Wat knap van je dat je vandaag niet hebt getest! Hou vol he!!!

3. Chats

Chats Niet meer actief

Yeahhhhhh het gaat helemaal goedkomen!!!
    Verder nog last van kwaaltjes?

4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Nee de kwaaltjes hier zijn echt zo minimaal, alleen de vermoeidheid kickt er vaak in. Voor de rest voel ik me echt super goed! En jij? Nog last van kwaaltjes?

5. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bmm was nu 3.1, blijf elke x nét boven het randje.. zijn weer thuis inmiddels.. donderdag heb ik controle staan. Dus dan hoor ik t wel weer verder.
    Ga wel even aangeven dat dit geen doen blijft de komende weken..
    Ik ben op t punt dat ik denk, dan bel ik maar niet meer..

@Jairy0811 ik zie nu pas dat wij elke week 'tegelijk' een weekje verder zijn. Wat leuk haha.

6. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Het valt niet mee, ben ontzettend nieuwsgierig, al blijft in mijn achterhoofd dat stemmetje "verkeerde timing" zeggen

7. Nog anoniem

Dit is idd geen doen, ziekenhuis in ziekenhuis uit. Hopelijk kunnen ze je donderdag wat meer duidelijkheid bieden. Maar de 40 weken zul je denk ik niet gaan halen. Hopelijk kan je kleintje zo lang mogelijk blijven zitten

8. Nog anoniem

Goedemorgen lieverds, mijn eerste nachtdienst zit er weer bijna op. Heb de hele nacht al het gevoel dat mijn heupen/bekken vast zit. Loop maar stijfjes.
    Darmen spelen nog steeds op.
    Verder helemaal niet een gevoel dat het "raak" is. Ik durf dus niet zo goed te testen morgen maar weet van mezelf dat ik toch mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen. Helaas zullen jullie morgen wel tot de middag moeten wachten, heb, zoals gewoonlijk nachtdienst

9. Chats

Chats Niet meer actief

Ohhhh jaloers!!!!! wil je ruilen?? Haha zal het je niet aandoen.....
    het overgeven is nu een dagelijks fenomeen.
    Morgens op bed eten lijkt niet meer te helpen pfffffff wel klaar mee.....
    Had zo gehoopt nu ik richting de 12 weken ga dat het minder zou worden, maar deze week lijkt het in alle hevigheid terug te komen.
    Avonds om half 10 naar bed omdat ik dan zo misselijk ben dat ik alleen maar wil liggen/slapen.
    De vermoeidheid valt mij reuze mee, maar dat komt wrs ook omdat ik zo misselijk ben dat ik dat niet doorheb haha

Vanavond naar de verloskundige, ik zal haar eens vragen.

10. Chats

Chats Niet meer actief

Het lijkt me idd erg heftig. Maar ja, hou vol he!!! Je mag nu nog bewegen enz als ze je absolute bedrust gaan verPlichten heb je ook geen zin in....
    en elke week langer in je buik is beter!!!
    Wel blijven bellen hoor. Beter een x te vaak dan......

11. Chats

Chats Niet meer actief

ik weet wel zeker dat je morgen test. Nieuwsgierigheid wint het altijd haha
    Ik hoop zo voor je dat het raak is. Vooral omdat je nu het gevoel hebt dat "het niet raak is", hoe bijzonder zou het zijn als het wel zo zou zijn!!! Succes!!!
    Tot morgen!!

12. Chats

Chats Niet meer actief

Mixed hoe gaat het met jou? Kun je de hitte een beetje verdragen?

Alles klaar voor de baby?

13. Chats

Chats Niet meer actief

Hoe kan mijn Banner nu weer weg zijn?

Hoe hebben jullie dat gedaan???

14. Nog anoniem

Ik heb er totaal geen vertrouwen in. Als mijn test morgen positief is vreet ik mijn schoen op hahaha

Mijn banner van babyticker was ook opeens verdwenen, heb er nu een van lillypie. Ik kon ook niet meer op de site van babyticker komen.

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, nu je het zegt, wat leuk! Ondanks dat we 16 weken schelen gaan we dan toch gelijk op haha!
    Had je bij de vk aangegeven van je slijmprop?

Chats, wat vervelend dat je nog zoveel last hebt van het misselijk zijn en overgeven. Kan me voorstellen dat je daar op den duur wel een beetje klaar mee bent! Zo zie je eigenlijk ook hoe verschillend zwanger zijn voor iedereen is he, Niet dat dat het minder prettig maakt.

Wat betreft je banner, ik heb bij meerdere gezien dat hun banner het niet deed. Misschien ligt de site waar ie vandaan komt eruit? De mijne komt van lilypie.

Ik kom hier ook even met trots mijn buikje showen, merendeel is nog darm maar toch ben ik er super trots op al :D

16. Nog anoniem

Zeker mag je daar trots op zijn! Mooi buikje al!!!

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel! :D

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jairy0811 mooi buikje! Lekker mee pronken!
    Hebben jullie t al verteld in de omgeving ?

Ik heb t gemeld van de slijmprop maar maakt niks uit omdat ie toch weer aangroeit.

@Nog anoniem ben benieuwd morgen !

19. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    #3899 Krullenboll, 30 mei 2017
    Laatst bewerkt: 30 mei 2017
    Nog anoniem: spannend !! Ben benieuwd naar je testjes. Me duimen draaien hard voor je.

Barbsan: wat vervelend dat je continue richting het ziekenhuis moet. Maar dan weet je wel dat je goed in de gaten word gehouden. Elke week is er weer 1

Jairy: mooi buikje !! Trots op zijn.

Hier: ik heb alles terug gelezen maar het is zoveel om op te reageren. Dus kan er een paar vergeten zijn.

Ik had 1,5 week vakantie, dus even lekker niks gedaan. Merk wel dat me buik hard is gegroeid! Binnenkort een foto hahah.

Voor het lijstje:
    6-6 controle
    15-6 20 weken echo

Edit: foto !!

Bijgevoegde bestanden:

20. Nog anoniem

Mooie buik krullebol!!! Fijn dat je even lekker hebt kunnen genieten.

Lief dat jullie voor me duimen, maar ik heb echt het gevoel dat we verkeerd getimed hebben. Dus zoals ik al zei, als mijn test morgen positief is vreet ik mijn schoen op haha ik geloof er gewoon echt niet in.

Deel Deze Pagina