Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Jairy0811 wat fijn om te lezen dat je niet echt kwaaltjes hebt! En wat een mooi buikje al! Darmen of niet, ik zou er ook hartstikke trots op zijn!

@Chats hoe was het bij de verloskundige? Ik hoop dat ze iets kunnen doen aan de misselijkheid, dat is niet te doen zo he! Dit warme weer maakt alles dan ook nog net even wat vermoeiender vind ik. Hoop dat je er snel vanaf mag zijn!

@Krullenboll Fijn om te horen dat jullie en goede vakantie hebben gehad! En wat een prachtige buik meid! Gek om te zien dat een weekje rust je buik ineens zo hard doet laten groeien he?

@Barbsan Fijn dat er geen actie ondernomen hoeft te worden op het verliezen van je slijmprop. Voor mij is dat helemaal nieuw... Herken je zon slijmprop direct of is het gewoon net alsof je meer afscheiding hebt?

@Nog anoniem Spannende dag vandaag. Duimen draaien ook hier!

@Hier: Gisteravond naar een informatie bijeenkomst geweest in het ziekenhuis over......
    de bevalling! Eigenlijk maakte ik me er totaal geen zorgen om, ze moet er toch een keer uit dus ik had steeds zoiets van we zien het wel.. Na het horen van de uitleg en het zien van alle bijbehorende plaatjes begon het toch wel even te kriebelen. Manlief heeft zich ziek gelachen: "Wat ben jij ineens stil"... haha ineens komt dan toch dat besef he. Hebben jullie al nagedacht over pijnbestrijding? Ik ben er absoluut een voorstander van, maar denk dat ik een ruggenprik niet durf. Vond de uitleg daarover zo akelig en ik hoor vaak mensen die jaren na het zetten van de ruggenprik nog wel eens last hebben van die plek.

2. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, jep zo goed als iedereen weet het hier inmiddels. We hebben hele leuke reacties gehad en een enkeling waarbij ik direct al wat afgunst merkte, maar goed daar heb je mij uiteindelijk niet mee.
    Op fb staat nog niks, maar dat is nu nog omdat ik een van mijn werkgevers nog moet inlichten maar tot op heden krijg ik die nog niet te pakken.

Happyjoy, haha er komt dan ook best veel informatie ineens op je af he. Hier heb ik ook elke keer gehad van ik zie het wel en laat het lekker op me af komen. We kunnen nu wel van alles proberen voor te nemen, maar op het moment zelf reageer je goed heel anders of doe je het anders.

Hier heb ik bij beide bevallingen geen pijnbestrijding gehad, waarbij ik ook aan heb gegeven dat niet te willen. Grotendeels van deze beslissing komt door mijn fobie voor naalden en ik liever zoiets weiger wanneer ik daar de keuze in heb, plus het gegeven dat ik het graag op eigen kracht wil doen en bevallen nu eenmaal niet prettig voelt.
    Ook dit keer wil ik dan ook geen pijnbestrijding en hoop ik weer lekker thuis te mogen bevallen.

Over prikken gesproken, gisteren mijn zwangerschapsverklaringen binnen gekregen samen met een bloedprikformulier, morgen vroeg maar even langs de prikpost. Ze zien me al aankomen
    :rolleyes:

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ff tussendoor, kom later uitgebreider.
    Maar hoef in ieder geval mijn schoen niet op te eten, zoals ik al dacht

4. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
  5. Nog anoniem

Had al weinig hoop deze ronde, verkeerd getimed.
    Er staat niet eens een tuurstreepje dus wat dat betreft is het wel duidelijk en heb ik ook geen valse hoop.
    Op naar ronde 19 dus maar weer. Hoop dat ik netjes op tijd ongesteld word dan kan ik weer verder

6. Nog anoniem

Maar wat ik eigenlijk wel typisch vind, is dat ik altijd tuurstreepjes heb en nu gewoon een omowitte test. Dus ben benieuwd als ik volgende ronde wel goed time in combinatie met de asprine of het dan wel goed komt
    Je zou bijna denken dat er zowat elke ronde wel wat heeft gezeten maar het gewoon niet goed kon nestelen ofzo

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hello meiden!

Barbsan Ah ook nog waterpokken hopelijk is hij er dan inderdaad even klaar mee! Maar wat knap dat hij nu al op potje heeft gedaan dan is hij heel vlot !
    Wat naar om te horen dat het met jou niet goed gaat wat een ellende zeg!!

Noganoniem hele mooie kinderwagen!! Wij hebben ook mutsy evo vind hem super. Maat jeetje wat hebben jullie heftig nieuws gehad zeg! Ben hele benieuwd hoe dat afloopt. En spannende dagen voor jou nu maar zie helaas dat je negatief hebt getest:( balen zeg..

Jairy wauw wat super dat je de kleine al voelt! Kan zeker hoor ik voel de kleine nu ook af en toe zo bijzonder maakt het zo echt he?

Elisabeth fijn dat je nu niet meer net werk bezig hoeft te zijn en je je kunt richten op andere dingen!

Happyjoy wat vervelend zeg hopen dat het er volgende week gewoon goed uitziet nierstenen schijnt echtt niet fijn te zijn

Chats och wat naar dat je nog steeds zo last hebt van misselijkheid! En vervelend dat je maar geen manier lijkt te vinden om het te verminderen.. hoop dat het heel snel overgaat!

Krullenbol heel mooi buikje!

8. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #3908 Septembermom, 31 mei 2017
    Laatst bewerkt: 31 mei 2017
    Vandaag termijnecho gehad en Wauww zoooo mooi kindje was zo beweeglijk!! Super goed gegroeid ben 4 dagen vooruit gezet dus nu 11wkn, 5dgn! Uitgerekend datum 15 december!!

Ennn gevraagd naar de nub! Ze zei ik wil hem in beeld brengen maar mag er niks over zeggen en toch kon ze niet laten om te zeggen dat zij duidelijk een jongen zag! Zooooo spannend! Willen jullie meekijken ?

Bijgevoegde bestanden:

9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    En hier nog foto's waarbij ze zei de nub goed te zien.. ik vind zelf moeilijk om te zien

Bijgevoegde bestanden:

10. Nog anoniem

Ik kan het niet zien septembermom maar als degene die de echo maakte duidelijk een jongetje zag geloof ik dat meteen. Wat leuk!!!

@hier eigenlijk helemaal niet erg teleurgesteld, ja, wel jammer natuurlijk, maar wist het ergens al. Gewoon verkeerde timing, en op het moment dat ik dat besefte was mijn teleurstelling er al dus die heb ik min of meer al verwerkt. Ronde 19 mag van mij dus van start gaan, eispring kwam eerder dan verwacht dus mag de menstruatie van mij ook eerder komen dan kan ik meteen verder. Hopelijk mag ik snel zwanger raken. Maar in ieder geval wordt deze lijst niet geheel roze helaas. Ik kan pas op roze als de eerste baby al is geboren. Zoals ik zelf al een voorgevoel had. Maar weet zeker dat ik op roze kan voordat de laatste baby er is ;) zelf heb ik het gevoel ronde 20, we zullen het zien...

11. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Septembermom Fijn dat de termijnecho goed was! En altijd fijn als je vooruit gezet wordt. Hele mooie echo. Ik denk inderdaad aan de NUB en aan de schedel ook te zien dat het een jongetje is, maar met deze termijn kan dat nog veranderen natuurlijk. Spannend hoor! Had je al een geslachtsbepaling ingepland?

@Nog anoniem Ik hoop dat het snel raak is meid.. duimen draaien door! Het is idd wel typisch dat je deze keer geen tuurstreepje hebt. Ga je nog doortesten om te kijken of de test blanco blijft of geloof je het wel zo?

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hij staat niet echt heel erg omhoog (edit; op de eerste foto wel hahah), maar kan zijn omdat je nog aan de vroege kant bent..
    Dus denk ook n jongen.

13. Nog anoniem

Omdat op de test van gisteren een duidelijk indrooglijntje staat heb ik vandaag idd ook getest en nu staat er net buiten de afleesttijd ook een vaag streepje. Dus denk idd dat ik nog wel doortest. Is helaas niet goed vast te leggen op foto dus kan het niet delen

14. Chats

Chats Niet meer actief

Spannend!!! Hoeveel DPO ben je nu?

15. Chats

Chats Niet meer actief

@ septembermom geen idee wat het geslacht is hahaha hoop voor je dat ze het goed heeft gezien.
    Fijn dat alles goed gaat!

Jairy ook hier hetzelfde buikje hoor haha lekker van genieten!!!

Krullenboll wauw!!! Kan me niet voorstellen dat mijn buik ook zo mooi gaat groeien.

Happyjoy dat lijkt me idd eerst nog ver van je bedshow idd..... helaas gaat de tijd vaak sneller dan je denkt....
    Succes met de keuze maken en vooral volg je gevoel!!!! Helaas geen ervaring dus kan je niet adviseren.....

Barbsan hoe gaat het met jou? Vandaag weer naar het zkh geweest?

@hier alles was goed bij de verloskundige. Echo gehad en hartje gehoord. Zooooo mooi!!!! Ook hier een druk schoppend wondertje. We mogen over 2 weken terugkomen even hartje luisteren (mocht mijn misselijkheid afzakken dan had ik geen reden tot paniek zei ze hahaha)
    en over 4 weken weer controle.
    Misselijkheid went wel hoor. Vk adviseerde ook gewoon door te gaan met de medicatie ook omdat mijn bloeddruk erg laag is (115/50). Hopelijk wordt het komende periode minder. Dan spring ik een gat in de lucht haha
    nu erg moe dus ik zoek mijn bedje zo op..... welterusten alvast haha

16. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Oh wat spannend. Ik heb geen idee waar ik moet kijken hahaha. Ben niet zo bekend met de nub.

17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik kreeg geen meldingen meer, dus even opgezocht. Moest heel wat terug lezen, dus weet het allemaal even niet meer.

Hier gaat het redelijk. Afgelopen weekend een weekend in Parijs geweest met z'n tweetjes. Heel veel gelopen op zaterdag en op zondag een paar wedstrijden bij Roland Garros gekeken, waaronder de Wedstrijd van Robin Haase.
    Wel veel last gehad van mijn onderkantje, maar dat wordt al wat minder.

Ik zal proberen om weer meer te reageren.

18. Nog anoniem

Ff kort moet zometeen spullen gaan inpakken.
    Vandaag 14 dpo, niet meer getest wacht het weekend wel af. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Fijn dat de controle goed was en je kleintje ook zo lekker levendig is. Weer een mooie bevestiging. Het blijft een wonder!!!

19. Nog anoniem

Heb ik ook gehad dat ik opeens geen meldingen meer kreeg, vreemd.
    Lekker hoor parijs!
    Heb je wel een beetje gevolgd op fb, superknap dat je mannetje mag diplomazwemmen

20. Nog anoniem

Na mijn post toch een testje gedaan, en tweede streepje verscheen weer. Weer heel vaag maar leek wel donkerder dan gisteren. Pff spannend weer. De test van gisteren heeft ook een duidelijker indrooglijntje dan die van eergisteren.
    Ik zal ff fotos plaatsen maar is helaas op foto amper te zien. Kan hierna niet meer testen dus moet het weekend afwachten. We gaan een weekend weg. Maandag zijn we pas laat terug.

Deel Deze Pagina