Het vierkantje lapje is n knuffel/Speendoekje. Maar toen wist ik nog niet of je n speentje ging gebruiken dus moet er nog even n langer koortje aanmaken voor de speen. Dat lange ding is een spuuglapje, de inham moet zeg maar in je nek, dus ben je aan alle kanten beschermd. En dat ding dat rechtop staat is n 'zever' labje.. Ben nog even creatief bezig gegaan, heb n andere machine om uit te proberen.. dus moest even n broekje maken (nog niet af hoor !)
Barbsan, super leuk! En lief dat je dat er bij maakt! Ik vind het broekje ook erg leuk al. Show je hem als ie af is? Noganoniem, hoe is het met jou? En met de rest van onze zwangere dames? Hier hebben we vandaag de controle gehad en een echo. Wat een prachtig beeld hebben we weer mogen zien. Ons kleintje is zo flink gegroeid weer en was lekker aan het bewegen daar binnen. De vk vroeg of ze even eens tussen de beentjes mocht kijken (waar wij geen nee tegen zeiden haha) en daar kreeg ze al heel snel een vermoeden van het geslachtje, wel gebaseerd nog op de nub theorie dus niks is nog zeker. Ik denk in ieder geval dat ik mijn schoen mag gaan opeten als volgende week de bevestiging komt, want ik was zo heilig van het tegenovergestelde overtuigd dat ik gezegd heb "Als het een jongetje wordt dan eet ik mijn schoen op!"...... Ikzelf moet alleen wel een stapje terug gaan doen, want ik heb zo nu en dan de laatste dagen last van harde buiken. Het is heel sporadisch nog en hoewel het ergens ook een beetje hoort bij een zoveelste zwangerschap wil ze wel dat ik er op ga letten, en dus een stapje terug doen waarmee ik de juiste balans moet gaan vinden. Voor de rest gaat alles hartstikke goed en waren ook de bloeduitslagen goed. En natuurlijk even ons prulleke showen
@Jairy0811 nou wilde ik t pakketje vandaag opsturen. Was n nogal spannende dag omdat manlief vandaag z'n examens had (alle 4 geslaagd joehoe!) Maar erna dus snel je pakketje weggebracht en met m'n stomme hoofd alsnog vergeten n koord aan t doekje te zetten voor t speentje, echt super dom.. oh en schrik niet. Hij komt in n hele mooie blauwe doos binnen . We hebben van de week n pakket binnen gekregen en heb t maar in die doos gedaan haha. Broekje is af t is n harembroekje, dus vandaar dat het er wat anders uit ziet
Gefeliciteerd met je mannetje! Die steekt hij mooi in zijn zak! Oh haha, geeft helemaal niks. Ik vind het al super leuk dat je het er bij maakt. Ik wacht geduldig af tot het pakketje komt en dan lijkt die blauwe doos toch toepasselijk te worden misschien ;p
@Jairy0811 ik zeg ook een meisje hihi spannend!!! @Barbsan!!! Super gaaf joh! Heb speciaal adresje waar je de stofjes koopt? En beetje gekke vraag maar wat voor merk naaimachine heb je? Miss dat ik ook nog iets ga proberen hahahaha
Hahah, dat zei mijn voorgevoel ook, maar de vk heeft toch sterk het vermoeden dat het een jongetje wordt (ze mag het nog niet bevestigen en is nu nog gebaseerd op de NUB, dus even volgende week zeker afwachten).
Hoi Meiden, paar dagen niet geweest. We hebben heerlijk genoten in Normandie. Maandag een nacht over moeten slaan, waren half 8 's avonds thuis. Kinderen moesten naar bed en daarna moest ik gaan werken. Was echt doodop. Maar heb het overleefd. Menstruatie is al weer bijna over. vandaag al weer op dag 5 van de cyclus, gaat snel. Was wel minder dat ik net op het weekendje weg ongesteld moest worden maar goed weinig last van gehad verder. Ik heb idd goed aangevoeld dat we verkeerd getimed hadden, al kreeg ik door die duidelijker wordende indrooglijntjes een klein beetje hoop. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoop dat we deze keer beter kunnen timen. Al heb ik eigenlijk nog weinig zin om op uur en tijd seks te hebben maja je moet er iets voor over hebben. En als ik eerlijk moet zijn heb ik momenteel ook weinig zin om hier mee te schrijven. Komt niet door jullie maar ben gewoon even moe van al dat zwanger worden gebeuren. Ik lees wel mee natuurlijk en misschien dat ik over een paar dagen opens wel weer actief meeschrijf. Maar neem het me niet kwalijk als je ff niets van me hoort, is niet persoonlijk bedoeld. Jairy wow wat is jullie kleintje al gegroeid idd. Ik zeg ook jongetje. En Barbsan wat ben je lekker creatief bezig, echt heel erg leuk wat je allemaal maakt. Hoop dat als ik zwanger mag raken dat je dan ook nog tijd hebt om voor mij wat dingetjes te maken. Misschien heb je dan ondertussen je handen al vol aan je kleine babietje. En gefeliciteerd voor je man, wat fijn dat hij alles heeft gehaald. Verder wel een beetje gelezen maar mijn geheugen laat me weer in de steek. Dus sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd.
Barbsan, gister helemaal vergeten te zeggen, maar het pakketje is binnen! Wij zijn er super blij mee, zo mooi! Kan nu al niet wachten tot de kleine er in kan liggen haha. Hoe is het verder hier? Het is zo stil. Alles goed met de zwangere? Noganoniem, wat fijn dat je zo lekker genoten hebt van jullie weekend weg, dan alleen gaan die dagen zo snel voorbij hè.
@Barbsan Zo leuk die nestjes die je maakt! Ik moet je nog steeds PB'en haha maar ik ben er nog niet aan uit wat ik mooi vind. @Jairy0811 Is inderdaad even stil.. Ik heb zelf ook alleen even mee gelezen. @Nog anoniem Begrijpelijk dat je wat afstand wilt nemen... Ik herken het nog van mezelf dat ik het soms gewoon even allemaal wilde vergeten en dat gaat niet als je continu op het forum zit. @Elisabeth83 Wauw jij bent alweer ruim 35 weken zwanger... wat gaat het snel zeg. Prachtige buik heb je! @ Hier: Nou we zitten even lekker in de lappenmand zeg.. haha zo irritant. De onderzoeken zijn inmiddels afgerond en het blijkt inderdaad nierstuwing te zijn. Gelukkig nog maar in lichte mate, de nier wordt niet continu afgekneld maar alleen als beeb in een bepaalde houding ligt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er de afgelopen dagen niet zo last van heb gehad. Ze gaan het in de gaten houden maar voor nu is er geen actie nodig. Mn voet krijgt inmiddels alle kleuren van de regenboog. De pijn is gelukkig wel wat minder geworden, voel het nu alleen met lopen/strompelen nog en niet meer constant gelukkig. Het lopen op de krukken blijft een uitdaging... jeetje wat is dat zwaar! Krijg er iedere keer meteen harde buiken van dus probeer zo veel mogelijk zonder krukken te behelpen. Binnen gaat dat goed, genoeg plekjes om steun te zoeken. Buiten lukt het iets minder, maar niet te ver lopen iedere keer. Verder voel ik me gelukkig goed en opgewekt. Ik krijg nesteldrang!!! Hihi
@Nog anoniem ik snap je gevoel. Al die stomme lijntjes blijven ook gewoon hoop geven.. En over t naaien, tuurlijk ga ik dat ook gewoon voor jou maken! Na de bevalling ga ik t gewoon weer oppakken, wil op fb ook n site gaan maken enzo @Jairy0811 fijn om te horen! @Happyjoy er is ook zoveel keus haha. Dus t blijft lastig ik hoor t wel als je eruit bent. Ik heb weer wat leuks te delen wat ik gemaakt heb. (Dekentje met naam is niet van ons haha) Gisteren de kleding kast helemaal ingeruimd, dus die is ook lekker klaar en alles heerlijk gewassen. Vandaag even wat boodschapjes in Duitsland gehaald. Dus we kunnen weer even door
@happy Joy wat een pech man!!! Maar wel fijn dat er nu zekerheid is over wat het nu precies is! Heel veel beterschap meis ook voor je voet! @Barbsan wouw!! Ja gelijk heb je dat je een site begint. Ik denk dat je er best leuk mee kan verdienen hoor! @Nog anoniem hoest met jou meis? Het is idd stil hier @hier: volgende week woensdag weet ik wanneer ik word ingeleid. Pffff zo zo spannend!!!
Wat Spannend zeg! Ben wel een beetje jaloers haha. Begin t langzamerhand allemaal wel n beetje beu te worden. Dus t einde mag voor mij ook gauw in zicht zijn
Ha meiden Sorry weinig actief !!! ben nog steeds erg misselijk en afgelopen dagen moest ik avonds echt ff bijtanken. Ben gestopt met moeders voor moeders pfffff scheelt weer wat kokhals acties. Ben zo gevoelig voor geurtjes ..... niet normaal!!! Niet eens eten maar vooral parfum en wasmiddel bah bah bah Terwijl ik dat normaal zo lekker vind om pas gewassen kleding/beddengoed enz te ruiken, moet ik nu alleen maar kokhalzen. Pffff hopelijk nog max 4 weken..... @noganoniem gewoon lekker genieten van het leven en logisch dat je ff wat minder reageert! Ik zal straks de lijst weer ff bijwerken @ barbsan wauw wauw wauw wat maak je mooie dingen!! En je bent weer een week verder!! Yeahhhhhh en ook yeahhhhh voor je mannetje!! Fijn dat hij alles heeft gehaald. @elizabeth volgende week al??? Jeetje wat gaat het snel!!! Ben je er klaar voor? @Happyjoy wat een gedoe voor je !!!! Hopelijk kunnen de krukken snel aan de kant en heb je geen last meer van de nierstuwing. Voor dit weekend met mooi weer wel een goed excuus om lekker buiten te zitten haha @ jairy idd ff stapje terug doen. Goed luisteren naar je lichaam. Ben heel benieuwd naar de uitslag !!! Ook hier ff benieuwd hoe het met de rest van het clubje gaat......
NOD-lijst 1 juli Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 19 Afspraken: 26 juni- Nog anoniem- zkh herhalingsuitstrijkje ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje Romymama - 29 jaar - 2e kindje 20 augustus 2017 Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 24 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 2 oktober 2017 BJlover - 38 jaar - 3e kindje 27 oktober 2017 Krullenbol - 25 jaar - 2e kindje 10 december 2017 Jairy - 27 jaar - 3de kindje 14 december Chats - 33 jaar - 1ste kindje 15 december: Septembermom - 24 jaar - 2de kindje Afspraken: 13 juni - chats - hartje luisteren 15 juni - Jairy - geslachtsbepaling 15 juni - krullenboll - 20 weken echo 26 juni - septembermom - geslachtsbepaling 28 juni - chats - controle vk 13 juli - BJlover - echo AMC Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
@Chats dan snap ik dat je gestopt ben. Hopelijk word t snel weer wat beter voor je. Bedankt meiden voor de complimenten! Vanavond weer wat in elkaar geknutseld. Maar nu een keer voor mezelf hahaha
Met mij gaat het nu weer redelijk, afgelopen nachtdiensten zijn erg zwaar geweest, was ontzettend moe en heb daarnaast ook weer tandpijn. Maandag moet ik naar de tandarts, pasgeleden een wortelkanaalbehandeling gehad en de noodvulling moeten ze nu verwijderen en de behandeling verder afmaken. Pasgeleden is een andere kies afgebroken die hebben ze gerepareerd door een vulling te plaatsen en aan die kies heb ik nu kiespijn inclusief pijn aan al het tandvlees er omheen. Ben er een beetje klaar mee. Verder heb ik momenteel nergens zin in en kijk overal als een berg tegenop. Kan me bijna nergens toe zetten, boodschappen doen is al een hele opgave. Zit er dus letterlijk een beetje doorheen. Maar dat komt vanzelf wel weer goed. We zitten financieel nu ook even erg krap en dat kost ook energie. Het weekendje weg heeft meer gekost dan we hadden verwacht, vooral de tolwegen hadden we niet op gerekend allemaal. Maar goed we hebben genoten en dat telt. Nu maar ff (bijna letterlijk) op een houtje bijten totdat mijn salaris weer komt. Wat spannend Elizabeth dat je al bijna weet wanneer je ingeleid gaat worden. Ik ben zo ontzettend benieuwd. Zie je op tegen de bevalling? Hoe is je vorige bevalling eigenlijk gegaan? Jeetje meid heb je al bijna je kleintje in je armen. Chats wat vervelend dat je zo misselijk bent telkens. Ik kan me heel goed voorstellen dat je gestopt bent met moeders voor moeders. Je hebt er in ieder geval je best voor gedaan meer kun je niet doen. Hopelijk ben je er binnenkort vanaf. Barbsan wat maak je toch ontzettend leuke dingen allemaal, wat creatief! Fijn dat je op die manier lekker bezig kunt zijn. En life dat je, ook al ben je straks bevallen, toch gewoon ook wat voor mij wilt maken. Happyjoy gelukkig hoeft er niet direct actie te worden genomen met je nieren, maar wel vervelend dat het er is. En je voet, jeetje dat lijkt me ook lastig inderdaad om met dikke buik op krukken te lopen. @hier, maandag begin ik weer met ovulatietestjes. Zit dan alweer op cd10. Maar vraag me eigenlijk soms af waarvoor ik dat nog doe. Sorry voor mijn depri teksten meiden, komt vanzelf wel weer goed. Zit niet de hele dag te sippen ofzo gelukkig dus maak je om mij geen zorgen, maar merk gewoon dat ik lichamelijk en geestelijk gewoon ff moe ben van alles.
@Nog anoniem Balen van je kies meid, tandpijn kan echt heel naar zijn. Misschien een gekke opmerking, en ik bedoel het zeker niet lullig, maar zou je niet eens een cyclus proberen zonder ovulatie testjes? Gewoon relax, proberen om de dag te vrijen en kijken wat het jullie brengt? Misschien dat dat 'ongedwongen' wel goed doet zeker nu je weet dat medisch gezien alles goed is. @Chats pfff wat rot nog steeds zo misselijk! Neem je er iets voor in of kun je het nog zonder handelen? @Elisabeth83 jeeeeetje dat komt wel heel dichtbij nu! Zo spannend! Heb je zelf een bepaalde datum in je hoofd? Hier hebben we gister de 3d echo gehad, maar onze baby is niet te filmen joh. Letterlijk en figuurlijk dus.... we hebben alles uit de kast getrokken, wat heel veel leuke 2d beelden heeft opgeleverd, maar helaas geen 3d shot waar we voor gingen. Na een uur proberen heeft de echoscopiste het op gegeven, die dame van ons is te eigenwijs. Heel jammer, want je gaat natuurlijk voor een mooi shot van het gezichtje, maar ergens moeten we er ook zo enorm om lachen. We hebben besloten geen 2e poging te doen, ze achtte de kans erg klein.
Ik vind het niet gek en zeker niet lullig overkomen maar juist een goed idee! Heb het er net met mijn vriend over gehad en hij vond het ook beter dat scheelt stress. Valt nu eigenlijk ook een last van mijn schouders dat ik de controle ff los kan laten. Haha een klein eigenwijs dametje dus. Wel jammer dat je haar niet goed in beeld kreeg. Dat wordt dus nog een verassing hoe ze eruit zal zien. Heb je nog leuke 2d foto's om te delen?
@happy Joy ik ga voor 26 juni Aankomende woensdag weet ik dat zeker! Dan is het altijd wel spannend of er die dag ook echt plek is. Ik moet dan om 6 uur Sochtend bellen en als er dan een kamer vrij is, mag ik komen....