Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Ik denk ook dat even loslaten geen gek idee is.
    Fijn dat er nu al een last van je schouders valt.

2. Chats

Chats Niet meer actief

Nee, heb nog steeds medicatie. Mag van de verloskundige ook niet eerder stoppen dan dat ik 3 dagen zonder kokhalzen heb gehaald. Tot op heden nog niet gelukt haha
    Maar merk sinds gister dat het iets minder lijkt te worden dus nu duimen dat ik het ergste heb gehad.

Haha heel herkenbaar jou verhaal..... had mijn zusje nml ook.
    Daar was de verloskundige zo aardig om 2 weken later weer te proberen zonder extra kosten.
    Dus 2x een half uur ipv 1x.

3. Chats

Chats Niet meer actief

Ohhhh spannend!!!!! Zo snel al!!! Wauw!!!

4. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Barbsan: super leuke dingen maak je. Als ik eruit ben wat voor stoffen en kleuren ik wil. Wil dan ook een nestje voor mij maken ?

Chats: hopelijk zakt je misselijkheid af !!

Elisabeth: wat spannend!! Eind is bijna in zicht.

Noganoniem: misschien wel even fijn om er geen druk op te zetten. Gewoon genieten van elkaar. Geen stress.

Happyjoy: wat een pech heb je, pas je goed op jezelf. Hopelijk kan je snel van je krukken af.

Ben er vast een paar vergeten. Sorry daarvoor. Heb wel alles gelezen.
    Hier: ik ben me toch een partij moe !! Steeds meer last van me buik. Denk toch misschien harde buiken. Soort van band gevoel om me buik. Kan het niet goed plaatsen.
    Durf het niet goed aan te geven op werk omdat mijn contract verlengt moet worden en ook nog eens een vast contract. Dilemma

Controle ging goed. Geen bijzonderheden. 15/6 20 weken echo. Spannend !

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier zijn de bh's ook wel spannend rond mijn lichaam. Ik doe hem vaak los overdag. Tijd om nieuwe te kopen dus. Heb net een bestelling gedaan bij zalando. Wat niet past, gaat gewoob terug. Ik had 80 B en heb nu 90 en 95 B en ook C besteld. Even kijken wat best zit.

6. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hihihi volgens mij in een verkeerd topic gereageerd :)

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Krullenboll ik kan kan me je dillema heel goed voorstellen. Wat vervelend zeg!! Maar zoals je het omschrijft klinkt het als harde buiken hoor.
    Als je oo zon moment even gaat liggen en ie voelt dan de rand van de baarmoeder aan de bovenkant, weet je het zeker want die voelt dan hard.
    Ik heb er nu ook steeds vaker last van. Maar doet geen pijn, wel irritant omdat ik dan zooooo strak sta

@iedereen, volgend mij missen we er echt wel een hoop uit de lijst die niet meer echt schrijven hier he? Jammer hoor...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag :thumup:

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Leii hoe gaat het met jou?

9. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Krullenboll natuurlijk wil ik dat. Geen haast (nog :p)
    Denk dat ik nog n week of 7 bezig kan en zal dan toch echt ff n pauze moeten inlassen haha.
    T klinkt inderdaad als harde Buiken. Wanneer weet je meer van je contract? Probeer dan naar je werk zoveel mogelijk te gaan liggen en rustig aan doen, dan beperk je het toch iets.

@Elisabeth83 ik vind t ook erg jammer dat het zo stil is. Was juist zo gezellig.

Hier; ik wil niet klagen. Maar moet toch even.. ik vind t allemaal wel ff genoeg geweest.. continu die harde buiken, krampen overal. Incl de bekkeninstabiliteit, heb ook enorm veel last van m'n rug.
    Precies bij m'n BH bandje. Had t bij m'n zoon ook altijd, en nooit achter gekomen waar t van is.. maar kan geen houding vinden die wél lekker zit. Oftewel, aan tafel zit ik de hele tijd te dansen tot ik t zat ben en maar weer ga liggen..
    Donderdag weer naar de gynaecoloog.

Verder ben ik nu kleertjes aan t maken voor n een heeel klein minimeisje van maar 35 cm groot. Ik zal later foto's uploaden.

10. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Jaa klopt het is helemaal hard en strak. Misschien toch rustig aan gaan doen.

Barbsan: zal dan gaan nadenken welke kleur ik wil haha. Laat het je snel weten.
    Aug hoor ik of ik mag blijven. Ben benieuwd. Brengt ergens toch een beetje onrust met zich mee. We gaan het vanzelf zien.
    Nou klagen mag hoor !! Kan het me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Continue kramp, harde buiken. Nee geen pretje.
    Ben benieuwd naar je foto's!

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het jurkje waar ik het over had. Open aan de achterkant, ziet de verpleging er makkelijk bij kan.

Bijgevoegde bestanden:

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Lekker bezig joh! Ik zie gewoon dat je er helemaal van geniet! Fijn dat je toch ook even iets hebt waar je van ontspant en even plezier hebt.

Barbsan vindt dit leuk.
  13. Chats

Chats Niet meer actief

Wauw supergaaf gemaakt.
    Met hoeveel weken is ze geboren? Mijn nichtje is nml ook destijds te vroeg geboren en had een Spuugdoekje als dekentje..... onvoorstelbaar zo klein als ze was....
    en gewoon ff lekker hier klagen he daar zijn we voor..... ik doe niets anders haha

14. Chats

Chats Niet meer actief

Idd van het lijstje reageert alleen de harde kern hahaha
    Zal ik hem inkorten??

15. Chats

Chats Niet meer actief

Fijn dat alles goed is. Jeetje dat is overmorgen al!! Idd spannend !!!

16. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Geboren met 27 weekjes, echt heel inimini

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Elisabeth, jee voor jou is het aftellen nu echt begonnen gewoon! Je gaat de eerste zijn die van zwanger roze naar baby roze gaat! Spannend!

Ik vind het ook jammer inderdaad dat het een stuk stiller is, hopelijk blijft de harde kern wel gezellig meekletsen. Of komen de andere misschien alsnog terug.

Krullenbol, dat klinkt inderdaad wel als harde buiken. Zoveel mogelijk rust pakken, als dat gaat natuurlijk. Fijn dat alles voor de rest goed gaat. :D

Barbsan, ooh 27 weken is inderdaad heel erg klein. Dat is echt mini mini. Super schattig jurkje heb je voor haar gemaakt!

Hier gaat alles rustig aan. Ik merk dat met de juiste rust de harde buiken zich gelukkig weg weten te houden, maar op een drukke dag laat mn buikje toch wel merken dat het teveel is. Gelukkig neemt op de hele drukke dagen vriendlief zoveel mogelijk over.
    Ondertussen zijn we ook al aan subtiel aan het shoppen geslagen en is vriendlief al aardig bezig op de babykamer, waar we in dit tempo over een maandje al kunnen gaan inrichten haha.
    Ook geniet ik enorm van de zachte bewegingen in mijn buik, terwijl ik dit type is ons kleintje lekker bezig daarbinnen. Zo bijzonder ook om alweer het verschil te merken met een week geleden, toen waren het nog meer plopjes en kriebeltjes terwijl het nu al voelt als zachte schuivende bewegingen.
    Nog twee nachtjes slapen en dan weten we zeker of ons prulleke echt een klein ventje is, of toch een kleine meid. Ik ben zo benieuwd!

18. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wat klein idd. Mijn nichtje is ook geboren met 27 weken. Ze woog nog geen pak suiker.

Hier wel meegelezen hoor, maar ben even niet zo lekker. Slaap niet zo goed. Of last van maagzuur of kramp.

Wel een buikfoto gisteren gemaakt met 24 weken.

Heb voor zondag een truitje gekocht voor mijn vriend. Hij is nog wel geen papa, maar wel een bonus papa voor mijn jongens.

Bijgevoegde bestanden:

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Barbsan: je mag echt wel klagen hoor!!! Zeker gezien jouw situatie!! Echt gooi alles lekker eruit hier.

@Chats: een Spuugdoekje woooowwwww dat is echt mini mini.
    Inkorten van lijstje vind ik toch soort van eng.... straks komen er nog hopelijk een aantal terug :)

@Jairy: bizar he dat gevoel! Terwijl ik nu tik is er hier ook een de boel aan het verbouwen hahaha

@BJlover: mooi buikje hoor :) Gatver!!! Maagzuur is zo erg vervelend!!!! Sterkte!

Jaaa ik vermoed dat ik ook de eerste ben. Mijn moeder zei vandaag: jij gaat eerder bevallen dan de 26e. Ik zie het aan je uitstraling hahaha nou ben erg benieuwd!!! :)
    Morgen weet ik de datum... spannend!!!!

20. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Spannend Elisabeth

Deel Deze Pagina