Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel dat al tussen sta ☺️☺️
    Leuk gedaan Elisabeth.

2. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Dat is mijn uitgerekende datum ook 😍. Ik ga zaterdag naar Dubai, waardoor ik nog geen verloskundige heb gebeld. En ik merk dat ik het deze maand beetje los laat. Vorige maand moest ik alles afzeggen en af bellen 😑

3. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ik wil ik er straks ook bij haha. Nadat ik de verloskundige heb gebeld

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Moeilijk hoor. Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk de brief schrijven zodat jullie genoeg tijd hebben om voor de afspraak er over te praten. Ja, je zet hem nu wel voor het blok, maar probeer uit te leggen dat het voor jezelf meer rust geeft om te weten of er iets bij jou aan de hand is en het standaard protocol is dat hij ook een donatie moet doen. Geef duidelijk aan dat jullie elkaar geen verwijten maken als er wel wat uit komt. Het gesprek met wat als er wel wat uit komt, zou ik nog even laten. Zou eerst de uitslag afwachten.
    Dikke knuffel meid!

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

1 december (3)

2 december (4)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (3)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (4)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

7 december (1)

Datumloos (2)

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo

6. Mixed

Mixed Niet meer actief

Nog anoniem; snap je keuze heel goed. Ik zou ook cker een brief schrijven. Ga in gesprek en probeer jou gevoelens goed kenbaar te maken. Mooie adviezen heb je gekregen.

Hier slaat de spanning toe. Gisteren al wat. Maar als ik terug kijk in mn app begon het bloedverlies rond de 5.1 of 5.2 dagen. Voor mn gevoel moet ik echt deze week goed doorkomen en daarna kan ik pas genieten. Ik ben zo bang dat het weer mis zal gaan. Ergens de neiging om een test te kopen en te kijken of ze nog knallen. Maar ergens wil ik het juist niet doen. Ohh bah zeg, ik kan alleen maar daar aan denken. Sorry moest even mn ei kwijt. :(

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Afspraak zet ik er later bij 😀

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik begrijp je gevoel. Ik heb eerlijk ook de neiging om cb te halen om te kijken of hij nu 3+ aangeeft. Stom he die onzekerheid. Maar aan de andere kant ook heel logisch. Zo vanzelfsprekend is het niet meer.

9. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja klopt. Als dit voor de 4e keer mis zal gaan dan kan ik mezelf oprapen denk ik. Merk de laatste maanden dat die 3x toch er in heeft gehakt. En dan 'gelukkig' ging het om vroege miskramen. Klinkt stom, maar liever zo vroeg mogelijk dan als je echt al een kindje heb gezien op de echo.
    Nu zijn er ook een aantal vriendinnen zwanger en ook dat zal pijnlijker zijn als het hier mis gaat.
    Ik weet dat ik alleen maar kan afwachten. Ik wil ook niet zeurderig overkomen maar ik sta stijf van de spanning.
    Mss dat ik vanmiddag even ga sporten, even die spanning er uit knallen. Haha :)

10. Mixed

Mixed Niet meer actief

Denk je trouwens dat er nu al 3+ kan staan? Ik denk toch dat ik vanmiddag even langs de action ga. Haha een knal test zou me ook al geruststellen. En als de test lichter is dan weet ik het maar alvast.

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog anoniem; ik snap je wel, ik zou het inderdaad zo snel mogelijk bespreekbaar maken. En hopelijk eilt ie mee werken! Maar t meeste hoop ik dat t gewoon raak is deze maand !

Mixed & Elisabeth; ik snap jullie wat betreft onzekerheid. Maar jullie hebben beide al prachtige testen gehad joh! Hier nog steeds opzoek..
    Wilde niet meer gaan testen maar toen ik neusspray ging halen bij de kruidvat, kon ik t niet laten..

En t resultaat. Ik kon wel janken.. na 3 min nog helemaal NIKS!

Had de andere testen uit frustratie al weggegooid.. dus ik ben de prullenbak ingedoken en uiteindelijk is ie toch opgelopen. Nog wel licht.. maar ik zit nog vóór nod.. dus ik hou me daar maar aan vast dat dat nog kan/mag

Bovenste van gisteren, onderste van net :)

12. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Lieve barbsan hij is hartstikke mooi opgelopen!! Ik snap je onzekerheid echt heel goed! En dat meen ik! Maar dees is wel echt mooi donkerder geworden hoor je zult zien dat het na je NOD in ene keer hard gaat! Duim voor je!

Noganoniem wat naar dat je je zo voelt! Je zet hem zo inderdaad wel een beetje voor het blok vandaar dat je het het beste wel zsm met met zou moeten bespreken. En een brief is een goed idee een brief leest altijd uit! En ik snap dat je rekening wil houden met hem (dat hij wil afwachten wanneer het komt), maar hoe zit het dan met jou wensen en behoeften? Ik vind het je heel goed recht dat je nu uit wilt zoeken of er iets aan de hand is en het hoort er nou eenmaal bij dat de man ook onderzocht wordt. Ik hoop echt dat hij begrip heeft voor jou gevoel en dat jullie een fijn gesprek zullen hebben!

Mixed wat naar dat je zo in onzekerheid zit! Dat zal nog wel even blijven voor je:( maar las ik nou dat je wat bloedverlies hebt of heb ik dat verkeerd begrepen? Jaa ga toch lekker testen dan! Ik ben blij dat ik zo vroeg en veel getest had. Als ik pas op m'n NOD getest had en hem een dag later ook nog op had zien lopen was ik super blij geweest en nu was ik tenminste wat meer voorbereid.. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

13. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel septembermom! Doet me goed als andere het ook zien hahah

Oh, en 6 december intake en echo bij de verloskundige woehoee :)

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Yeeaahh super al die eerste echo's, hoop dat jullie straks allemaal mooie fotootjes posten😁

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    T wachten is wel echt vreselijk. En de dag zelf word t ergste.
    Heb pas om 15.45 n afspraak ivm manlief z'n werk. Die dag gaat echt heeellang duren

16. Mixed

Mixed Niet meer actief

Barbsan ik vind em ook heel mooi opgelopen! Ik ben er ook pas achter dat na nod pas de betere strepen komen. Sommige hebben gewoon geluk om met 12 dpo een mooie knaller te hebben. Haha ;)

Nee septembermom, geen bloed! Gelukkig niet anders had ik het wel geweten. Nee de vorige 3x ging het elke keer mis als ik begin de 5 weken ben. Nu is alles nog 'schoon'. :D en hopelijk blijft dat ook zo.
    Ja ik ga idd vanmiddag gewoon even testen. Ik ben gewoon zo ontzettend bang voor een lichte streep. Maar als er een knaller komt dan ben ik weer voor even gerustgesteld. ;)

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik hoop dat jij ons snel een dikke knaltest kan tonen ;)

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik ben dus dom geweest en ben zon test gaan halen. Op 2 november had ik 2-3 weken op de test staan. Nu 8 dagen verder.... Staat het er nog steeds... Dat is toch wel raar?

19. Mixed

Mixed Niet meer actief

Oh dat zou ik echt niet weten. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik zou de vraag even stellen bij ovulatie testen etc rubriekje.
    Ik weet niet bij hoeveel hcg een cb 2-3 aangeeft. Het zou toch prima kunnen dat je 2 nov net op randje zat en nu 8 dagen later weer.

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja dat is miss ook wel zo. Nou ik heb geen testen meer en ik koop ze ook niet meer. Volgende week woensdag komt moeders voor moeders. Die doen ook altijd nog een test.

Deel Deze Pagina