Ooh, dat is zoo dichtbij, super fijn!! Nog even anderhalve week genieten van je buikje, voor je het weet heb je je kleine meid in de armen.
Ooh wat spannend meid, dezelfde dag als wanneer ik mijn uitstrijkje krijg. Nu kun je echt gaan aftellen!
Wij zijn vanmorgen bij de verloskundige geweest voor de geslachtsbepaling en we zijn weer helemaal in de wolken! Alles was helemaal goed, kleintje was erg bewegelijk, maagje en blaasje waren ook al duidelijk te zien (en gevuld) en ook de hersentjes waren goed en duidelijk te zien. Mijn placenta ligt wel een beetje naar voren (wel onderaan, vlakbij mn schaambot en dan omhoog) Maar dat houd de bewegingen van het kleintje niet tegen want die voel ik goed De vk was heel erg tevreden en ons kleine Menneke doet het super goed!
Oh en voor op de lijst heb ik weer twee nieuwe afspraken, 3 juli controle vk en 25 juli de 20 weken echo
@Jairy0811 wauw wat n mooie echo! Duidelijk n jongentje inderdaad hihi! Ik zit bij m'n controleafspraak bij de gyn. Vind t toch netjes haha, bijna 31 weken en nog steeds maar 2 kilo aangekomen. Bloeddruk was ook netjes 100/60. De rest zal ik zo wel horen
@Elisabeth83 oh jeetje anderhalve week!!! whaaa dat gaat echt snel nu. geniet nog even van het getrappel! @Barbsan wow pas 2 kilo? netjes hoor! Hopelijk is de rest van de controle ook goed @Jairy0811 jeeeeeeeej een jongen!!! Hartstikke leuk, gefeliciteerd!
Jairy jaaah dat wordt eten! (Je schoen toch? ) Barbsan netjes hoor je gewicht en bloeddruk @hier maandag is een kies getrokken nu nog last van, andere kies op dezelfde dag wortelkanaalbehandeling gehad. Pff was heftig dagje. Verder zit ik nu op cd 13 geen idee of ik al tegen een piek aan zit want doe geen testjes. Voel me lekker relaxed maar merk toch dat ik af en toe beetje stress heb. Maar goed, 1 keer heb ik op cd 18 een piek gehad dus kan nog ff duren al voel ik wel wat druk in mijn lies. @Chats zet me na het weekend maar op het wachtbankje dan zal de eisprong wel ongeveer geweest zijn
@Nog anoniem vervelend van je kies. Hopelijk ben je er gauw vanaf! Blijft nog even spannend dus zo met je cyclus. Ik ben benieuwd! Hier; gisteren bij de gyn nog even bij de dame gespiekt en dat zag er goed uit.. ook m'n nieren waren niet verwijd maar moest nog wel m'n urine naar t lab sturen. 29 juni heb ik n groeiecho en controle gyn
Jairy wat leuk een jongetje! fijn dat alles ook goed was bij de echo! Barbsan, 2 kilo aangekomen? Wow netjes! Elisabeth; zoo hee das bijna je kleine meisje in je armen. Ben je er zenuwachtig onder of juist wel relaxed? Chats, hoe is het met de misselijkheid nu? Hier gaat het goed. Ik ben weinig te vinden op et forum, merk echt dat het in mn hoofd vol zit en dat ik et daarom lastig vind om bij te houden. Maar vind het wel fijn om er soms even voor te zitten en te lezen hoe het met jullie gaat. Hier gisteren alle babywas gedaan. Slaapkamer uitgemest. Vriendin heeft meegeholpen keuken en woonkamer schoon te maken dus het is hier babyproof. Alleen nog even de vluchttas klaarmaken. Dat voelt wel heel fijn nu. Mn buik is groot en doe alles met wat moeite nu maar verder voel ik me oke lichamelijk. Laat de baby maar snel komen
@Barbsan fijn dat alles er goed uitzag en je nieren ook. Hoop dat de urineuitslag ook goed is. @Mixed begrijpelijk dat je even wat minder tijd hebt je hebt genoeg aan je hoofd. Je bent dus al helemaal klaar voor de komst van de kleine @ hier gisteren druk in mijn lies gevoeld, vannacht tot de ochtend ovulatiepijn en nu is dat weg dus ga ervan uit dat vandaag mijn eisprong is geweest. Ik mag dus weer op het wachtbankje. Fingers crossed maar weer...
@Barbsan: wat leuk toch weer wat je hebt gemaakt!! Zo knap hoor!!! Als je zo weinig aankomt ben je dan niet soort van aan het afvallen? Want dat is wat ze mij steeds zeggen. En omdat ik overgewicht heb, maakt dat niet uit. Maar jij hebt dat niet... @jairy: toch een jongen he hahahaha schoenen eten haha fijn dat het zo goed gaat!!! @Nog anoniem: wat klote van je kies!!! Ennnn wat spannend zonder testjes. Als je nou die druk in je lies voelt, is meestal de dag erna je eisprong. Ik had in ieder geval altijd eisprong pijn! Dusss vandaag en morgen nog even gezellig maken!!! @Mixed: ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden hoor. Ergens denk ik kan nooit zo rot gaan als bij mijn zoontje dus dat geeft me hoop. Maar ik merk dat ik wel beetje gespannen ben..... veel harde buiken enzo. Voor jou schiet het ook op!!!! Zo spannend!!! Zorg idd maar dat je je tasje klaar heb hoor