Schiet al lekker op, nog maar 5 nachtjes, ik tel met je mee af. Met mijn kaak gaat het gelukkig wat beter, het gat waar de kies zat is nu bijna dicht. Voel alleen nog wat lichte druk. Zit hier met een map op schoot met uitgeprinte whatsapp gesprekken en mailtjes. Allemaal teksten markeren die van belang kunnen zijn. Goed voorbereiden op de zaak dus. Spanningen vallen wel mee, voel me eigenlijk heel erg rustig eronder. Ik zie wel wat eruit komt, wil alleen het beste voor mijn kind. Wat het uitstrijkje betreft daar maak ik me ook niet zo'n zorgen over. We waren er op tijd bij en ben blij dat ik nu ff onder goede controle sta. En de warmte, pff ja zie al op tegen morgen dan wordt het nog ff wat warmer. Blij dat ik nu nachtdiensten heb, 's nachts is het heerlijk
Bleh, ik vind deze warmte echt niet leuk. We hebben een joekel van een zwembad opstaan, maar zelfs daar heb ik totaal geen zin in. Vooral vandaag niet, ik heb de hele dag binnen gezeten en gedoezelt op de bank wanneer de kids ook even binnen waren terwijl ik me tussendoor lekker volgepropt heb met heul veul waterijsjes. Einde klaagzang haha. Elizabeth, spannend hoor, Nog maar een paar dagen!! Ik denk dat het hier inderdaad rustig is vanwege de warmte. Noganoniem, inderdaad een paar spannende dingen voor de boeg! Een hele dikke knuffel voor jou en we gaan uit van het beste! Happyjoy, ohw dat klinkt alles behalve dat het meezit en dan is het ook nog eens zo warm, bah! Barbsan, hoe is het bij jou? En met Chats, Septembermom, Mixed en de andere zwangere dames?
Haha jairy je schrijft heul veul, kom jij oorspronkelijk uit Brabant? Is namelijk dialect wat in mijn regio wordt gebruikt
Ja die warmte.... man man niet leuk! Gisteren in de ochtend was et heel even lekker met alle ramen open. Maar sinds gisteren is blijkbaar de wind gestopt met waaien. Vandaag nog 1 tropische dag en daarna word et koeler hoop ik. Ik hoop ook dat er hier enorm onweer komt. Laat de koelte maar komem. Ik kan zo ook helemaal niets. Mn voeten doen ook echt onwijs veel pijn door al dat vocht. Nja dat over et weer dus Afgelopen maandag bij de gyn geweest en afgesproken dat we sowieso tot 30 juni wachten. Als ik dan nog niet ben bevallen dan gaan we een plan maken om in te leiden. Strax afspraak met mn eigen vk en ben benieuwd naar haar visie hierover. Ik zit echt met een dubbel gevoel. Ene kant inleiden is fijn, kan je plannen, je bent al int zieken huis. Andere kant wil ik gewoon dat de baby gaat komen wanneer hij er zelf klaar voor is. Ik wil ervaren hoe het is om er gewoon op te wachten. Ik wil een fijne bevalling dit keer zonder al die poespas. Nja heb nog even om er over na te demken. Fijne dag vandaag iedereen!
Stel je wordt ingeleid, dan zijn er ziekenhuizen die direct met weeopwekkers beginnen nadat ze je vliezen breken. Ookal heb je je eigen weeën. Wat je bv kan afspreken om het zo natuurlijk mogelijk te laten verlopen is aangeven dat nadat de vliezen gebroken zijn je eerst een uur wacht om te kijken of je lichaam het zonder weeopwekkers doet. Maargoed dat is dus als je wordt in geleid dat is miss helemaal niet nodig
Klopt haha, geboren en getogen, en altijd woonzaam gebleven in Brabant. Je pikt ons er ook zo uit hè haha. Mixed, ik geloof inderdaad dat het vanaf het weekend een stuk frisser wordt met volgens mij een paar flinke onweersbuien. Normaal houd ik niet zo van onweer, maar nu sta ik er zowat om te springen; doe koelte die het dan met zich meebrengt is zo heerlijk! Ik ben benieuwd wat je vk erover gaat zeggen. Kan me ergens goed voorstellen dat je de kleine eens vanzelf wil laten komen en zo natuurlijk mogelijk wil bevallen. Wordt er pas ma de 30ste een datum gepland mocht je eventueel ingeleid gaan worden?
Ja dan word er de 30e een datum gepland. En ik wil sowieso geen weeën opwekkers. Tenminste als het moet dan moet het natuurlijk maar zolang het met de baby goed gaat dan wil ik mn lichaam zelf de kans geven nadat de vliezen zijn gebroken om op gang te komen tot een bevalling. Veel ziekenhuizen geven daar weinig tijd voor maar je mag echt wel 48 uur met gebroken vliezen rondlopen. Dus dat zou ik dan ook willen. De vorige keer is het uiteindelijk na het inbrengen van de pilletjes allemaal zelf op gang gekomen dus had toen niets nodig qua medicatie. Nu wil de gyn alleen niet die pilletjes gebruiken omdat ze denk dat ik daardoor in die storm weeën zat. Dus of ze breekt de vliezen of met een ballonkatheter. Elisabeth, weet jij al hoe je word ingeleid?
Ja ik heb toevallig gisteren een afspraak bij de gynaecoloog gehad. Ze heeft gekeken of ik al wat ontsluiting heb. Alles lag nog heel ver naar achteren en was hard dus niks verstreken. Bij mij beginnen ze maandag san ook met het inbrengen van een tablet. En dan moet ik 4 uur wachten om te kijken of dat effect heeft gehad. Klinkt als jouw vorige inleiding? Hoe snel ging dat?
Ja hier idd ook tabletjes gehad. Max 3 op een dag. 1e dag gebeurde er niets. 2e dag na het 2e tabletje zat ik opeens in een weeën storm en 2.5uur later was mn zoontje er. Spannend voor jou! Ik hoop dat het vlot zal gaan bij jou.
Ooh meiden wat Spannend zeg! Toch echt de eerste baby's dan nu! Ik ben juist heel positief over inleiden ahha, hier met n inleiding binnen 6uurtjes bevallen Hier is echt wel n beetje afzien. Sliep al amper, nu met de warmte nog minder.. breekt me aardig op.. veel last van m'n rug, bekken, harde buiken. En toch weer steeds krampen ook.. dusja weinig positiefs te melden eigenlijk. Op t enige lichtpuntje na. Ik word er elke dag weer aan herinnerd dat ik echt de beste man ooit heb Hij doet alles voor me om t zo aangenaam mogelijk te maken.. Ik had verduisteringstof gehaald om onze eigen slaapkamer gordijnen wat donkerder (en koeler) te maken.. geen puf om te doen.. wat denk je, meneer kruipt achter de naaimachine. En zet t er even aan. Onlangs dat ie hele dagen werkt, en zwaar werk doet.. zelf nota bene door z'n rug is gegaan.. flikt ie allemaal mooi. Kreeg net alweer n appje, ben vandaag waarschijnlijk iets vroeger, dan gaan we even lekker zwemmen met z'n drieën Oké genoeg gezwijmel, kortom. Ik ben erg blij en trots op m'n vent
Haha idd zie nu ook op je fb dat je niet eens zo heel ver van me vandaan woont Spannend meiden, de eerste babies zijn er al bijna. Succes met de.laatste loodjes lieverds!!!
Ha meiden Hier druk aan het werk (fulltime) dus weinig tijd gehad om te reageren. Ik lees wel mee hoor! Ik werk heerlijk in de airco dus geen probleem en hebben het nog lekker aangenaam in huis dus gelukkig weinig last van de hitte gehad. Ohhhhh Elizabeth wat spannend voor je en kan me voorstellen dat je nog liever vandaag dan morgen wordt ingeleid vanwege al dat vocht. Verheug me nu al op woensdag !!!! Nog anoniem kiespijn is noooooit fijn en zeker niet met deze hitte. Wat een spannende en heftige tijd ga je tegemoet zeg. Succes!!! Barbsan wat heerlijk voor je dat je mannetje zo behulpzaam is. Ook hier verwend met zo'n lieverd. Hopelijk hou je het nog ff vol. Wanneer weer naar de gynaecoloog ?? Mixed lastig keuze. Ik heb geen ervaring dus kan je helaas weinig helpen. Ik zou voor inleiden kiezen denk ik dan weet je wanneer het komt en ben je in het zkh met alles bij de hand. Wat zei de vk? Jairy haha ik zie het al helemaal voor mij...... jij op de bank met een doos ijsjes voor je whahahaha Waterijsjes zijn heerlijk met dit weer, dus geniet ervan. @hier alles gaat z'n gangetje. Misselijkheid komt en gaat. Iedere x als ik denk dat het over is dan hang ik weer boven de plee haha alsof de baby het doorheeft...... gelukkig gaat het avonds beter en spuug ik nog maar ongeveer 1x per week en dan vaak de ochtend. Vandaag 15 weken dus hopelijk ga ik mij komende tijd steeds beter voelen!! Buik groeit al mooi. Ik geniet volop. Ook hier ff benieuwd hoe het met de anderen gaat van de lijst???
@Chats wat fijn dat je al wat minder misselijk bent!!! Super!! Ennnneeee buikfoto?? Hier beginnen mensen echt aan mij te vragen of ik niet onwijs pijn in benen en voeten heb... Nog 3 nachtjes aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Zo zo spannend! Merk dat ik nu weer beetje onzeker word. Voel ik haar wel genoeg en dat soort dingetjes
Dat is toch heel normaal Elizabeth dat je nu de zenuwen krijgt!!! Fijn dat je haar nog goed voelt en geniet daar nu maar extra van..... volgende week heb je dat niet meer haha Foto was ik helemaal vergeten haha (hoezo zwanger haha) Deze is van 2 weken terug. Morgens gemaakt, valt dus nog mee qua grootte. Heb normaal dus een redelijke platte buik. Nu vooral avonds mooie ronde buik haha Ik zal binnenkort een x een foto avonds maken. Fijn weekend allemaal.
Nog een heel mooi en bescheiden buikje hoor. Heel mooi! Zondag zal ik de mijne plaatsen.... Ik duw inmiddels iedereen omver hahaha
Noganoniem, we wonen inderdaad niet ver van elkaar af! Elizabeth, oh zo spannend, nog twee nachtjes!! Chats, Barbsan en BJLover, wat een mooie buikjes! ♡ Ik maak er morgen weer eentje van de mijne en dan show ik hem hier ook even