Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @BJlover mooie buik!
    Zie alleen dat je kids op je telefoon hoesje staan. Weet niet of je dat erg vind. Maar denk zeg het toch even

2. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Haai dames

Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen.

Oh Elisabeth nog maar 2 nachtjes !! Wat spannend!!

Hier: weinig tijd gehad om te reageren. We zitten midden in een verbouwing. eind van de dag ben ik doodop. Maar ik lees wel mee hoor.

3. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Hoi meiden,

Ik heb hier al een tijdje niet gepost, maar volg jullie nog steeds! Wat fijn om al die mooie succesverhalen te kunnen volgen en de buikjes te zien groeien. Noganoniem, ik weet zeker dat jouw tijd ook nog gaat komen!

Met mij gaat het ook goed. Ik heb de 20 weken echo gehad en alles was goed! Wel blijf ik dit wat gekke weken vinden omdat ik eigenlijk ook bijna moest bevallen. Maar ik geniet enorm van het getrappel in mijn buik!

Elisabeth, ik wil jou vast een hele fijne bevalling en kraamweek toewensen! Hopelijk snel een prachtig mooi gezond dochtertje in je armen! Ik vond het altijd zo speciaal dat we lange tijd precies samen op gingen, en nu mag jij gewoon al bijna je baby verwelkomen, geniet ervan!!

4. Mixed

Mixed Niet meer actief

Wat een mooie buiken allemaal! Ik moet ook weer eens 1 maken. Ga ik morgen denk ik even doen.

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Super mooie buiken allemaal!!! Morgenochtend maak ik mijn laatste :)

O meiden begin toch wel echt nerveus te worden. Kon moeilijk slapen door de warmte, maar nu door mijn hoofd die overuren maakt.

@Lola1986 ik kan me zo goed voorstellen dat deze periode zo raar voor je is. En tegelijkertijd ben ik zo zo blij voor je dat je gelukkig kan zeggen dat je een gezond kindje van al weer 20 weken in je buik hebt. Dus ik snap beide heel goed!

@Nog anoniem voor jou schiet het ook al weer op. Ik gun je zo graag je mooie kindje toe van jullie samen. Ik wou dat ik het zo uit mijn hand naar je toe kan blazen. Ik blijf duimen en ik blijf lezen tot het zover is. Want dat moet gewoon. Dan denk ik aan @Chats en dan denk ik.... yessss het kan echt :)

6. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    IMG_2564.JPG Hierbij mijn laatste buikfoto...
    Groootttttt :)

Ster2016, Mixed, Barbsan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Elisabeth, prachtige buik! Geniet er nog van vandaag, want morgen is jouw grote dag! Spannend!! Ik kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt, maar dat is absoluut niet gek. Morgen houd jij je gewoon jullie kleine meid in de armen!

Dit is mijn buikje vandaag, er lijkt weinig verschil in te zijn met twee weken geleden, alsof de groei even stil staat, maar ik ben er al zo trots op ♡♡

Ster2016, Elisabeth83 en Lola1986 vinden dit leuk.
  8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hoi Meiden ben ik ook weer ff

@Lola, leuk dat je ff wat van je laat horen. Fijn zeg dat de 20 weken echo goed was. Of mijn tijd gaat komen is gewoon afwachten, blijkt nu voor mij in ieder geval dat de natuur zich niet laat dwingen en je het gewoon op zijn beloop moet laten. We wachten (on) geduldig af

Elizabeth wowie wat een buik zeg, maar wel supermooi. Jeetje meid gewoon je laatste dag als zwangere. (als het goed is) Hopelijk heb je morgen rond deze tijd je kleine meid al gewoon in je armen. Wat lief wat je tegen me zegt, en misschien, heel misschien, zijn we toch heel eventjes allemaal samen zwanger, maar dan zonder het te weten, ik moet namelijk nog ff geduld hebben. Al zit ik na de opmerking van Happyjoy wel te denken of ik misschien morgenochtend een testje moet doen voordat ik naar de gynaecoloog ga. Morgen ben ik volgens mijn Eigen berekening 10 dpo maar kan ook korter zijn.

@Jairy0811 wow ook al 16 weken, waar blijft de tijd? Wat een mooi beschaafd buikje heb je.

@elizabeth, lieverd, ik wil je heel veel success wensen voor morgen!!! Ik hoop dat je bevalling voorspoedig en snel verloopt en dat je snel je meisje in goede gezondheid in je armen kunt sluiten en ook dat je een hele fijne kraamtijd mag hebben. Dikke knuffel en toi toi toi

9. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Krullenboll phoe logisch dat je moe bent door de verbouwing! Doe rustig aan en luister naar je lichaam!

@Lola1986 Wat fijn dat de 20 weken echo goed was meid. Heel begrijpelijk dat gevoel... vond het hier ook heel raar in de week dat ik eigenlijk uitgeteld was, hoewel het mij wel troost heeft geboden wetende dat er een gezond kindje in je buik zit.

@Elisabeth83 Whaaa ik snap dat je nerveus bent! Morgen heb je gewoon je dochter in je armen. Prachtige buik overigens! Zet m op morgen! Ik denk aan je.

@Jairy0811 hele mooie buik meid. Ik meen me van die termijn te herinneren dat mijn buikje ook niet echt groeide.

@Nog anoniem Succes morgen met het uitstrijkje. Ja ik meen me te herinneren en lees ook overal op internet dat een uitstrijkje liever wordt uitgesteld tijdens een zwangerschap. Waarom weet ik niet, maar dacht waarschuw je toch even

10. Nog anoniem

Thnx, ik zal morgen ff voor de zekerheid een testje doen, al verwacht ik niet dat ik zwanger ben dus uitstrijkje zal zowiezo gewoon door kunnen gaan

11. Chats

Chats Niet meer actief

Mooie buiken dames!!!
    Heeel leuk om te zien.

@elizabeth wauw!!! Morgen is het al zover!!!! Zet hem op. Heel veel succes!! Jij kan dit!!! Kom zeker nog ff spieken komende dagen hoe het met je gaat.

@noganoniem succes morgen bij de gynaecoloog. Geef gewoon aan waar je in je cyclus zit miss kunnen ze meteen ff met een inwendige echo kijken.......
    Uitstrijkje kan geen kwaad hoor. Doen ze wel vaker. Wel weer een spannende tijd voor je (uitslag uitstrijkje en het wachtbankje) succes morgen!!!

12. Nog anoniem

Dat is misschien een beter idee, want het staat me een beetje tegen om morgen te testen, wil dat op de een of andere manier niet want dan is meteen alle hoop vervlogen. Al denk ik niet dat ze op een echo al kunnen zien of er een zwangerschap zit. Lastig dit

13. Mixed

Mixed Niet meer actief

Elisabeth; heeeeeel veeeeel succes morgen! Je kan dit! Want je bent een powervrouw
    Ik hoop dat alles goed en vlot zal verlopen

14. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Elisabeth heel veel succes morgen en je kan het !!

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd of je kan slapen @Elisabeth83 . Veel knuffel plezier en uiteraard succes!!

16. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    @Elisabeth83: heeeel veel succes vandaag! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe! De eerste baby van dit clubje We kunnen niet wachten tot je haar komt showen!

17. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaaa vandaag is het dan zo ver!
    Bij ons is t protocol je om 7u te melden, dus wie weet loop je gewoon net het ziekenhuis in !
    Nogmaals veel succes!

18. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Elisabeth83 Jaaaaaa vandaag is de dag dat je je kleine meisje in je armen sluiten mag! Heel veel succes meid, je kunt het!

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Aaaaa dank je wel lieve meiden!!!

Pffff bloed nerveus zit ik nu in het ziekenhuis. Wacht even op mijn man, die rijdt de auto weg. Daarna lopen we naar de verlosafdeling...
    Pfff net al zitten huilen in de auto haha
    Ja het is toch echt de laatste dag en ook de laatste zwangerschap dus afscheid maakt me wel wankel hoor... echt heel bizar!

Dikke knuffel van hormonaal emotionele aanstaande mama :)

Ster2016, Happyjoy, Jairy0811 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaah heel begrijpelijk! Nog heel even genieten, en dan alles lekker op je af komen. En hopelijk lekker snel knuffelen!

Deel Deze Pagina