Elisabeth, jaaaa heeel erg veel succes vandaag en dat je maar snel de kleine meid in armen mag houden!
@Nog anoniem had je nog getest? @Elisabeth83 je zit de hele tijd in m'n gedachte haha, hopelijk is er al iets lekker aan t rommelen
@Nog anoniem: succes met het uitstrijkje vandaag. @Barbsan: super lief! Iedereen trouwens! Echt tof dat jullie zo mee lezen. Er rommelt helaas nog niks Om 12 uur krijg ik een tweede check of ze al de vliezen kunnen breken. Dus nu beetje lezen, beetje weg dommelen.
Nee niet getest geef wel aan de gyn aan dat de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger ben Elizabeth spannennnnd ik leef echt met je mee
Haha jij bent er duidelijk niet helemaal bij. Maar geeft niet heb ik alle begrip voor haha Nee, ik geef straks bij de gynaecoloog aan dat de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger ben. Ben er nog niet geweest afspraak staat om 13:50 u
Geeft niet meid jij hebt nu wel wat anders aan je hoofd Ik laat straks wel meer weten. Stiekem wel een ovulatietestje gedaan maar die beloofd niet veel goeds ook al is het geen ochtendurine (haha hoezo mezelf voor de gek houden)
Noganoniem, succes straks bij de gyn! Elisabeth, hopelijk heeft je tweede check iets meer opgeleverd en is het nu wel aan het rommelen/vliezen gebroken!
@Nog anoniem ik denk dat die voor jou rond je nod sws weinig zeggen. Want je hebt ook wel vaker n (bijna) knaller gehad Was alles goed bij de gyn?
Ik ben klaar, uitstrijkje is gedaan, 10 juli krijg ik de uitslag. Is niet erg als ik zwanger zou zijn, tot 25 weken is een uitstrijkje geen probleem. Ik kwam voorbij de verloskamers toen ik naar het toilet ging, moest meteen weer aan jou denken elisabeth. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Hoop dat het op gang komt en het niet nog dagen gaat duren
Nou meiden nog helemaal niks!!! Ben nu buiten aan het lopen... hopelijk helpt dat haha Dikke kans dat ze pas morgen vliezen kunnen breken. @Nog anoniem : fijn dat het goed is gegaan! Toch altijd rot zon onderzoek. Hopelijk goede uitslag.
Bi Bij mij duurde et ook 2 dagen voordat er wat ging gebeuren. Hier een buikfoto'tje nog Bekijk bijlage 536290
@Mixed wauw wat n mooie buik! @Elisabeth83 jeetje wat balen! Wat 'doen' ze om ontsluiting te laten vorderen dan? Heb je n tabletje oid gekregen ?
@Mixed prachtige buik meid! @Elisabeth83 pfff je houd het spannend. Ben steeds al aan het spieken! @Nog anoniem fijn dat het goed gegaan is. Op naar een dubbele mooie uitslag nu dus! @hier na alle buik foto's kan ik natuurlijk niet achterblijven...
Oh jammer Elisabeth. Bij me zoontje duurde het 3 dagen ! Hopelijk morgen of vannacht meer geluk. Hier ook een foto van mij buikje. Staat denk ik een beetje stil nu. Krijg het niet gedraaid