Wow wat een mooie buiken meiden!!! @Elisabeth83 wat balen meid dat het niet wil vorderen vandaag, hoop dat het ondertussen is veranderd. Hoop niet dat je kleintje wacht totdat ik meer weet haha als dat zo is test ik gewoon eerder
Hier dus nog steeds niet aan het Bevallen. Heb nu wel veel harde buiken. Maar of daarmee se bevalling vanzelf begint is de vraag. Ik zie het zomaar gebeuren dat dit kindje mij gelijk uitput haha. Vanaf 5:00 wakker en dan door tot straks in de nacht
Oei das al lang.. hopelijk kan je n beetje slapen vannacht en word je gewoon wakker en breken je vliezen spontaan. Dat zou leuk zijn ! Hahaha Blijft je man bij je slapen vannacht ?
Ik ben ondertussen op mijn werk, en het valt me op dat Elisabeth sinds 18:30 niks meer heeft geplaatst, zal de bevalling dan toch begonnen zijn?
Dat zou ook zomaar kunnen, ik kan me voorstellen dat ze moe zal zijn. Hoop in ieder geval niet voor haar dat het dagen gaat duren
@Elisabeth83 lieverd ook vandaag heel veel succes, ik hoop dat als ik straks wakker word dat ik dan kan lezen dat je je kleine meisje in je armen hebt kunnen sluiten. Wat mij betreft bah ben echt veel aangekomen. Mijn buik zit gewoon in de weg de hele week al last gehad van maagzuur. Heb voor mijn werk een grotere maat broeken moeten bestellen ze zitten gewoon te strak. Maar voor mij betekend dat dat ik echt beter in mijn vel zit en relaxter ben. Ben in 1 cyclus nog nooit zoveel aangekomen. Heb nog nooit zoveel gewogen vlak voor de nod. Ben van 68.8 naar 72.2 gegaan. Zal maar weer eens wat meer gaan wandelen. Verder weer pijnlijke borsten maja dat niks nieuws. Verder nergens last van. Alleen mijn collega viel het op dat ik het in de loge zo warm had gestookt, normaal heeft ze het gevoel een ijskast in te lopen. En ik had het helemaal niet warm, terwijl mijn collega een echte koukleum is en nu het gevoel had een oven in te lopen. Ik heb het gewoon koud bah. Maar goed dat zal wel aan de vermoeidheid liggen, kan makkelijk midden op de dag een dutje doen nul. Heb ook echt de conditie van een slak momenteel, kwam gisteren buiten adem bij de gynaecoloog aan. Ik denk dat ik teveel nachten draai, het wordt tijd dat ik vakantie heb. Nog 2 weekjes en dan heb ik 3 weekjes vakantie, heerlijk!!!
Nou meiden, Daar ben ik dan Uiteindelijk is de bevalling gisteren toch nog vanzelf gestart rond 20:00. Maar waren hele lichte weeen. Maar weer niet te licht om nog te kunnen slapen. Om 23 uur had ik 4cm en vroegen ze op ik wilde dat ze de vliezen braken. Daarna 2,5 uur later is onze dochter geboren om 1:20. Wat een bevalling! Crap!!! Zo snel en die persweeen
Waaaaaauw onze eerste forum baby! Wat een knap lief meisje @Elisabeth83!!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie. gefeliciteerd! geniet geniet geniet!
Jaaaa het eerste echte baby nieuws! Gefeliciteerd! Wat n ontzettend knap mopje heb je Wel erg snel inderdaad, heb je daar nu veel last van? Hoe gaat het nu verder met jullie? Geniet ervan @Elisabeth83
Jaaaa, onze eerste forumbaby is geboren! Gefeliciteerd met jullie knappe meisje, Elisabeth! Lekker genieten nu samen. En dat is inderdaad snel gegaan, heb je veel last nu?
Wauw!!!! Gefeliciteerd!! Wat een mooi meisje. Heb hier gewoon de tranen in mijn ogen wauw wauw wauw Hopelijk heb je niet teveel last van de naweeën. Ben wel blij voor je dat je niet nog een hele nacht door moest. Tis dan zo wel snel maar je hebt het nu gehad!!! Nu bijkomen en alleen maar GENIETEN!!!!!
Waaaauww wat een mooi meisje! Gefeliciteerd met je dochter Elisabeth! En de bevalling is nog best vlot gegaan. Hopelijk alles goed met je. Lekker genieten!
Whaaaa @Elisabeth83 van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje wow echt een mooie baby. Geniet van je kraamtijd meid dikke kus!