Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Haha als je dát maar laat , ik test echt pas vrijdag

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Happyjoy ik vond t ook hoopvol. Maar ik wilde nog niks zeggen over @Nog anoniem haar testje hahaha.

Ik lig weer aan m'n beste vriend CTG. Baarmoedermond meting gehad.. meette ze m eerst op 3.3, toen 3.0 en toen 4x op 2.8.. tja, voor alsnog 'goed'
    Weer 2u aan CTG (tot 12u) en dan verder beoordelen.

3. Nog anoniem

Straks nog een fotootje gemaakt met beter licht, ik weet het niet hoor, als je een beetje inzoomt zie je het wel en als je helemaal inzoomt zie je het niet meer. Ook al zijn jullie hoopvol, ik ben het helemaal niet. Misschien uit zelfbescherming maar kan me bijna niet voorstellen een positieve test te krijgen.

@Barbsan oh nee meid alweer? Gaat niet echt goed he. Tot hoe lang willen ze dit gaan rekken? Je bent nu ruim 32 weken, denk ke dat ze de kleine eerder zullen gaan halen?

4. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou.. ik mag blijven..
    Baarmoedermond werd aan t begin gemeten rond de 3
    En ik kreeg net tijdens t meten n harde buik, en toen bleef er nog 2 cm over..

5. Nog anoniem

Betekend dat dat je baarmoedermond aan het verstrijken is en dus eigenlijk de bevalling op gang is gekomen?

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa kort gezegd wel.. maar hoeft niet t zeggen dat t ook daadwerkelijk doorzet hoor..

7. Nog anoniem

#4127 Nog anoniem, 28 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2017
    En gaan ze je weeenremmers geven of laten ze nu gewoon de natuur zijn gang gaan?

Oh, en mocht je niet kunnen slapen, ik ben gewoon de hele nacht wakker ;) dus je mag gewoon kletsen
    Als je dan liever wilt appen is ook geen probleem dan stuur ik in een pb wel ff mijn nr.

8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry hoor, helemaal niet meer gelezen
    Ze hebben de baarmoedermond meting net herhaald. En die leek toch wel iets korter, maar voor hun is dat binnen de foutmarge qua meting. Dus word gezien als onveranderd. Heb wel voor de zekerheid n infuus gekregen. Mocht ik in de ochtend nou nog korter zijn dan krijg ik alsnog weeënremmers voor 2 dagen om longrijping binnen te krijgen.

9. Nog anoniem

Geeft niet dat je niet gelezen hebt je hebt nu wat anders aan je hoofd
    Wat een spanning zeg meid. Het begint dus serieus te worden nu

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Barbsan neeee wat shit :( hopelijk lig je snel weer in je eigen bedje!

@Nog anoniem haha nee ik zal je niet ompraten. Ik ben wel heeeeeeeel erg benieuwd naar je testje morgen!

11. Chats

Chats Niet meer actief

neeee Barbsan hopelijk zet het niet door!
    Aan de andere kant zul je blij zijn als je van die harde buiken af bent natuurlijk.......
    je bent nu al een mooi eind op weg qua weken, dat is een hele geruststelling!
    Hoe gaat het nu?

Wat de kat betreft; gelukkig kan de dierenarts veel en was je er op tijd bij.
    Die van ons heeft in het verleden nierstenen gehad, sindsdien speciale brokken en niets meer aan de hand!
    Hopelijk knapt je kat snel op.

Op de rest reageer ik later ff.... beetje druk haha

12. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Noganoniem, spannend weer zeg! Ik zie ook zeker weer een streepje op je test! Ben heel benieuwd naar je testje morgen!!

Barbsan, jeetje meis, Ik hoop dat er niks doorzet en dat de kleine meid nog heel eventjes blijft zitten. Qua weken ben je inderdaad mooi opweg, maar die paar extra zou nog fijn zijn.
    Mooie omslagdoek en boxkleed heb je trouwens gemaakt, ziet er echt leuk uit!

Chats, hoe was jouw controle bij de vk?

13. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Net weer 2 u CTG achter de rug..
    Mevrouw der hartslagje daalde elke x bij n harde buik.. maar uiteindelijk toen ze wat meer wakker was ging y beter dus mocht ik er weer af.
    De harde buiken pieken wel lekker door. En worden ook pijnlijker voor mn gevoel.. straks word er nog n bmm meting gedaan

14. Chats

Chats Niet meer actief

@noganoniem ohhh wat spannend weer! Ik hoop dat je morgen een duidelijke streep op de test hebt.
    Die onzekerheid is killing!!!!

@ster leuk om weer even wat van je te horen en te zien. Mooie buik!!!
    Ohhhh die verbouwing!!! lijkt me verschrikkelijk lastig nu...... succes met keuzes maken en veel meningen vragen van anderen (die kunnen soms plus/min punten benoemen, waardoor het miss makkelijker wordt?)

@jairy alles is oké met onze kleine spruit. Nu aftellen naar de 20 weken echo. Vind dat nu al spannend,....
    Heb tot nu toe dat nog niet zo ervaren met een echo of controle.

Ik mocht mee met Mn neefje naar peuterzwemmen. Wat is dat leuk!!! Ik wil dat straks ook graag doen.
    Doen meer meiden hier aan baby/peuterzwemmen?

Barbsan al weer een meting gehad?

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook bijna elke week babyzwemmen. Ons zoontje vind t ook zo leuk!

Hier; ik mag naar huis.
    Vraag me niet waarom. Maargoed. We gaan maar..
    Nu eerst groeiecho en dan gaan

16. Nog anoniem

Meiden ik kon mijn nieuwsgierigheid net niet meer bedwingen en heb getest. Niet met ochtendurine maar goed, hij is helaas negatief. Op 13 dpo zou je dan toch wel iets moeten zien, ook al is het geen ochtendurine. Dus helaas, we gaan naar ronde 20. Ik verwacht zaterdag mijn menstruatie dus dan zou 29 juni mijn noeuwe nod zijn

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Nog anoniem; ahhw wat jammer! Ik zag je streepje ook! Maar idd, 13 dpo zou je wel iets mogen verwachten qua streepje. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Barbsan, wow je mag naar huis? Voel je je zelf daar wel oke bij? Anders gewoon aan de bel trekken he! Wel spannend allemaal voor jou nu! Hoe voel je je nu verder dan?

Elisabeth; ik ben heel benieuwd hoe het nu met jou en je kleine meisje gaat!

Hier morgen gesprek met de gyn. Vind et erg spannend toch wel! :) verder voel ik me oke. Buik begint wel echt in de weg te zitten en heb wel zin om mn kleine man te ontmoeten.

18. Nog anoniem

Spannend ook voor jou morgen mixed, ik ben benieuwd

Chats wat fijn dat alles goed was met de controle. Kan me ook je spanning voor de echo wel voorstellen hoor.

Barbsan vreemd dat ze je laten gaan. Idd meteen aan de bel trekken als je je er niet goed bij voelt

19. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee ben er niet echt gerust op eigenlijk.. ookal is m'n lijf wel weer wat rustiger..
    Maar t ene moment roepen ze om longrijping en t volgende moment msg ik naar huis. Beetje tegenstrijdig..
    Heb m'n kleine kattenvriendje ook weer lekker thuis.. dus we liggen nu lekker samen op de bank te kroelen

20. Chats

Chats Niet meer actief

@Mixed spannend morgen!!!!
    Heb je al een keuze gemaakt? Inleiden of niet?

@Nog anoniem hè wat balen weer! Maar duidelijkheid is wel beter dan onzekerheid, toch?

@Barbsan hmmmm idd tegenstrijdig. Thuis is wel fijn!!! Gewoon direct bellen zodra de situatie weer veranderd!!

Deel Deze Pagina