Idd tegenstrijdig, vreemd.... Fijn dat je kat weer thuis is @Chats idd duidelijkheid is beter dan onzekerheid. Maar het is wel balen weer.
Dank je wel allemaal voor de lieve felicitaties. We mochten dinsdag middag naar huis. Boven verwachting waar de suikers helemaal in orde. Ze doet het heel erg goed alleen nu beginnen te slapen loze nachten hahahaha hoort erbij. Ik zelf moet wel echt bijkomen van de bevalling. Ik heb heel erg veel last van naweeën. Ben zelf ook nog steeds een beetje verbaasd over de bevalling. Ik had zo'n heftige perswee dat ze er zowat uitschoot. Gelukkig maar een hechting. @ nog anoniem: Wat jammer zeg!! Ik zag het streepje ook. Balen!! Vind het echt klote voor je. Miss toch eens naar het ziekenhuis. Daar is de test met de zaadjes toch wel heel anders. Misschien kom je zo toch een hele belangrijke cruciale informatie. Ik wil je in ieder geval eenhele dikke knuffel geven. @ Barbsan: jeetje die onzekerheid de hele tijd. Ik ben echt verbaasd over hoe ze ermee omgaan. Bij mij waren de harde buiken ook echte weeën die toch echt iets deden. Lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid. Inderdaad voor de rest ook zegt gelijk aan de bel trekken als jij je niet prettig voelt. Sterkte meis Fijn dat je kat weer thuis is. Lekker knuffelen!!! @ chats: peuterzwemmen heeerlijk!!! Dat kun je straks lekker met je eigen kindje! @Mixed: super spannend!!! Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ben errrrrrruuggggn benieuwd!
Fijn dat je al lekker snel naar huis mocht en wat goed dat de suikers in orde waren. Houden ze dat nog even in de gaten verder? Slapeloze nachten idd het hoort erbij haha. Nu tijdens de kraamtijd er maar ff gebruik van maken dat je tussendoor nog bij kunt slapen. Geniet ervan meid Wat het ziekenhuis betreft daar zal ik maar eerlijk over zijn, ik verwacht niet dat mijn vriend daaraan mee zal werken, heb al hemel en aarde moeten bewegen voordat hij die spermatest ging doen. En voor die test mocht hij zelf een moment bepalen, als je iui ofzo gaat doen moet het op commando en dat zie ik bij hem niet gebeuren. Heel erg jammer dat in dit geval zijn ego in de weg staat. Daarom zal op de natuurlijke manier de enige mogelijkheid zijn. Misschien krijg ik hem zo ver als het volgend jaar nog steeds niet is gelukt maar ik ben er bang voor. Hij vind het al vervelend dat ik hem er telkens aan herinner wanneer ik eisprong heb, hij wil liever "spontaan". Dat snap ik wel maar op onze leeftijd is het toch lastiger om het aan het toeval over te laten. Maar goed. Dat is hoe het ervoor staat. Daarom denk ik dat ik me er beter bij neer kan gaan leggen dat het ons gewoon niet gegund is. Vaak zie je als je je daarbij neerlegt dat het toch nog gebeurd maar ik verlies steeds meer hoop.
Ach lieverdje toch Ik wou echt vanuit de grond van mijn hart dat ik iets voor je kon doen. Ik gun het je zo!!! Zo klote dat zijn ego in weg staat. Zo frustrerend. Ik blijf duimen duimen duimen voor je. Echt!
Ha dames! Gisteren met de gyn gesproken. Super fijn gesprek met haar gehad. Ze nam echt de tijd voor me en dat voelde echt even prettig. Ze heeft me inwendig onderzocht en heb nu ong 2 cm ontsluiting. Ook heeft ze me direct gestript maar denk niet dat dat wat uithaalt. Voor nu afgesproken dat ik dinsdag middag een ballon laat plaatsen en woensdag word ik dan ingeleid. Tzou leuk zijn als het daarvoor zal komen maar dat denk ik niet. Het fijne is wel dat zij zelf ook woensdag dienst heeft en zij het oke vind dat mn eigen vk mijn bevalling begeleidt. Dus spannend allemaal!
Ohhh @Mixed wat spannend zeg. Ook voor jou komt het dus ineens heeeel erg dichtbij. Nog een paar dagen en dan ligt je kleine man heerlijk in je armen! Wel leuk dat de eerste 2 baby's in ons groepje een jongetje en een meisje is @Nog anoniem Pfff meid ik snap je frustratie zooo goed. Zou idd net zoals Elisabeth zegt willen dat ik iets voor je kon doen. Is de kinderwens van je vriend net zo groot als die van jou? Je zou toch zeggen dat hij er anders ook wel wat meer in zou stoppen om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Ik hoop echt heel hard dat het wel voor jullie is weg gelegd! @ hier: Ik heb het idee dat "de laatste loodjes" zoals men die noemt wel begonnen zijn. Klachten beginnen allemaal weer wat meer toe te nemen en ik merk dat het nu ineens toch wel wat zwaarder wordt. Van die simpele dingen als het aantrekken van mn schoenen zijn ineens een hele opgave haha. Helaas ligt dametje nog steeds in stuit en sterrenkijker... baarmoeder is aan de krappe kant dus de verloskundige ziet de kans dat ze zelf nog kan draaien als heeeeel klein. We wachten het af, ik kan er zelf toch niets aan veranderen. Ik heb de laatste dagen flink veel harde buiken en merk dat ik ook inwendig flinke steken krijg. Herkent iemand dat?
Mixed, spannend!!! Ik hoop dat het strippen iets bij je gaat doen, maar anders heb ook jij dinsdag/woensdag je kleine man in de armen! Happyjoy, ah de wel bekende laatste loodjes, dan komt het einde steeds sneller in zicht maar wordt alles een stuk moeilijker. De inwendige steken en krampen lijken me te klinken als het indalen van je kleine meid. Had de vk daar al iets over gezegd? Hopelijk draait de kleine alsnog en mag je natuurlijk bevallen! Noganoniem, ik sluit me aan bij Elisabeth en Happyjoy en zou willen dat ik iets voor je kon doen. Ik vraag me ergens ook af of de kinderwens can je vriend net zo groot is als die can jouw, mij lijkt dat je daar dan alles voor over hebt toch?
@Jairy0811 Nee heb het om eerlijk te zijn ook nog niet besproken met de VK... Ik dacht zelf ook al dat het wellicht daar aan lag, en zeker omdat de kleine meid daar dus met dr voetjes ligt te trappelen. Kan af en toe echt venijnig zijn maar is wel echt een steek zeg maar, trekt daarna meteen weer weg.
@Mixed ooh wat spannend, wel fijn dat je eigen vk je mag begeleiden. Nog een paar daagjes maar... @Happyjoy en @jairy of de wens even groot is weet ik niet. Ik denk het wel alleen denk ik dat hij er nuchterder in staat en misschien niet helemaal in de gaten heeft dat het biologische klokje steeds harder gaat tikken. Dank je voor jullie medeleven.
Ff ego berichtje. Ik zoe dat mijn banner automatisch opnieuw is gestart maar ben nog niet ongesteld. En er zijn ook nog geen tekenen dat het eraan zit te komen. Heb besloten dat als ik vandaag niet ongesteld wordt dat ik dan morgenochtend nog eens test. Misschien heb ik het wel mis met mijn berekening en was mijn eisprong een of 2 dagen later. Dan is het ook niet gek als je op 11 of 12 dpo met middagurine negatief test. Ik hou jullie op de hoogte
Wat vinden jullie van deze ovulatietesten? Hoopvol of juist niet? Bovenste is van gisteren en onderste van vandaag beiden laat in de middag gedaan...
Dat ziet er positief uit ! Ben heel benieuwd naar morgen. Én echt wachten hè haha. Dan heb je t beste resultaat
Ben nog steeds niet ongesteld maar heb nu wel lichte menstruatiepijn. Dus ben bang dat het wel gaat doorbreken. Als het er morgenochtend nog steeds niet is ga ik zeker testen. Ik laat jullie zowiezo wat weten morgen
Hoe is het nu verder met alle dames? Puf om op iedereen te reageren was deze week weer even ver te zoeken.. maar ik lees wel alles hoor ! Nog steeds veel last van die harde buiken, en ik kan van mezelf niet echt stil zitten, dus merk nog steeds dat het échte rustig aan doen, erg lastig is.. zo heb ik gisteren even stofjes gehaald om te kunnen naaien, bij m'n tante & opa op de koffie geweest en in de avond nog m'n oma der verjaardag. Wat resulteerde in ( natuurrijk) veel last van m'n lichaam. Maar merk dat ik het moeilijk vind om iets 'te missen' ofzo.. dus dan ga ik naar alsnog.. Ik doe wel even n 33 weken dansje. Ik wil nog minimaal 1 week! Maar stiekem is m'n grootste doel gewoon 36-37 weken..
Stop maar weer met duimen. Helaas, toen ik urine wilde opvangen zag ik ook bloed meekomen. Barbsan ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om stil te zitten. Zou ik ook niet kunnen hoor En ik doe een dansje met je mee joehoeoeo 33 weken!! En we gaan gewoon voor die 36-37 weken!