Idd jammer, ik had ook vol goede moed een testje mee naar de wc genomen. Helemaal geen buikpijn of niks. Maar goed het is niet anders. Ronde 20 is ook een mooier rond getal Voor het lijstje, volgende nod is 30 juli En 10 juli krijg ik de uitslag van mijn uitstrijkje
Ohhhh wat spannend!!! Hoe gaat het nu? Je kan echt aftellen..... nog een paar nachtjes!!!! Succes en zet hem op!!! Fijn dat je eigen verloskundige erbij mag zijn!!! Jij kan dit!!!
Haha wen er maar vast aan.... als je straks bevallen bent kun je ook niet naar de verjaardag Ik dans hier ff met je mee..... yeahhhh weer een week erbij! Ik hoop dat we volgende week weer een dansje kunnen doen haha
NOD-lijst 30 juli Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 20 Afspraken: 10 juli Nog anoniem- uitslag herhalingsuitstrijkje ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - bevallen op 27 juni Romymama - 29 jaar - 2e kindje 20 augustus 2017 Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 24 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 2 oktober 2017 BJlover - 38 jaar - 3e kindje 27 oktober 2017 Krullenbol - 25 jaar - 2e kindje 10 december 2017 Jairy - 27 jaar - 3de kindje 14 december Chats - 33 jaar - 1ste kindje 15 december: Septembermom - 24 jaar - 2de kindje Afspraken: 3 juli - jairy - controle 13 juli - BJlover - echo AMC 25 juli - jairy - 20 weken echo 25 juli - Chats - controle vk- 20 weken echo Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
Het was even zoeken naar de lijst haha @Jairy0811 succes morgen bij de vk!!!! Hoe gaat het met je? @Septembermom hoe was de geslachtsbepaling? Konden ze iets zien? @hier sinds gister geen medicatie meer tegen de misselijkheid en ik hang ff de vlag uit...... Yeahhhhh het gaat goed!!! Nog wel met vlagen misselijk maar dat stelt weinig voor met hoe het was Hopelijk vanaf nu weinig kwaaltjes en alleen maar genieten!!!!
Thnx voor het aanpassen van de lijst weer. En bedankt voor je knuffel xxx Wat fijn dat je nu eindelijk van je misselijkheid af bent, nu kun je echt gaan genieten.
@Chats wat fijn zeg! En wat na de bevalling betreft, na m'n zoontje zat ik op dag 3 na m'n bevalling bij schoonouders op verjaardag
@Mixed!!!! Wat super super spannend!! Ben echt heeeel erg benieuwd!! Hopelijk start het lekker uit zichzelf. Strippen aiiii zo pijnlijk of viel het mee? @Happyjoy: ik vind het ook wel klinken als indalingsweeen. Die steken en alles komt me echt super bekend voor.... kan echt irritant en pijnlijk zijn. Alsof er een mesje zo tjak naar binnen wordt gestoken. @Chats: yeaaaahhhh niet meer misselijk!!!' Wouw!!! Oleeee oleee oleee oleeee @Barbsan: dag drie op een verjaardag........ mijn mond valt open!!! @Nog anoniem: dikke knuffel!!!!!!!!!
Nog anoniem; ahh wat rot dat je toch ongi ben geworden. Dikke knuffel voor jou! Op naar de volgende ronde. Ik hoop zo dat het snel raak zal zijn voor jou. Chats; ha fijn dat het goed gaat met de misselijkheid! Lijkt me echt vreselijk als je daar constant last van moet hebben. Hopelijk nu alleen nog maar genieten zonder stomme kwaaltjes. Barbsan; fijn dat de baby nog in je buik zit! Hopelijk blijft het nog een aantal weken zitten en worden de harde buiken wat minder. Nou de rest weet ik niet meer. Sorry! Hier alles rustig. Denk echt dat et dus pas woensdag gaat komen. Vind het zooo spannend! Ik blijf ook maar bezig in mn huis alles weer opnieuw schoonmaken etc. Gisteren met mn ouders even een flinke lading boodschappen gehaald nog. Nog meer last van nesteldrang?
Elisabeth; jaa dat strippen was wel even heel naar. Hoe is het met jou verder? Beetje aant genieten in je kraamweek? Fijne kraamzorg?
Elisabeth: hoe is het met je? Geniet je van je kraamweek? Noganoniem: ik heb meegelezen en wat balen dat je ongesteld ben geworden. Had toch goeie hoop voor je. Mixed: ook jij loopt tegen je einde van je zwangerschap aan. Spannend hoor !! Ben benieuwd!! Chats: wat fijn dat je niet meer misselijk bent. Hopelijk gaat dat zo door en nu lekker genieten. Barbsan: Pff wat rot die weeen. Ik ben blij dat je nu in week 33 zit. Hopelijk blijft je kleine nog even een paar weken zitten. Happyjoy: oh de wel bekende laatste loodjes !! Hopelijk trek je het nog een beetje. Wel balen je kleine in stuit ligt. Ga je nog voor een draaipoging of word het een keizersnede. Het klinkt inderdaad als indalingsweeen. Als ik mensen vergeten ben. Sorry !! Geheugen laat me in de steek. Hier: dinsdag controle bij de verloskundige ben weer benieuwd. Kleine is veeeeel rustiger vergeleken bij mijn zoontje toen der tijd. Alleen in de ochtend en avond af en toe bewegingen. Vraagje: Gaan jullie je kleintje eerst in een wiegje of Ledikant laten slapen ? Ben zo aan het twijfelen. Kleine komt de eerste weken bij ons op de slaapkamer maar een Ladikant is meteen zo groot. Maar een wiegje liggen ze maar 3-4 maanden in. Jeetje gelukkig heb ik nog even tijd hahah.
Noganoniem, ontzettend balen weer dat je ongesteld geworden bent. Ik had ook echt goede hoop voor je! Happyjoy, ik denk ook echt dat het indalingsweeën zijn. Eens de kleine goed gedaald is zul je er dan ook geen last meer van hebben. Al weet ik dat overigens niet zeker als een kindje in stuit ligt, lijkt me wel. Ga je inderdaad nog voor een draaipoging, of is dat ivm het sterrekijken niet mogelijk? Barbsan, ik was ook best een vlugge na de bevalling, maar ik sloeg na drie dagen een verjaardag toch echt nog even af haha. We doen samen even een weken dansje, jij voor de 33 weken en ik voor alweer de 17 weken ( jee, als ik terug kijk gaat het best snel, vooruit iets minder haha)! We gaan er voor dat de kleine meid tenminste tot de 36 weken nog even blijft zitten, minstens! Chats, whoohoo geen misselijkheid meer! Wat heb je er lang last van gehad zeg, maar blij te horen dat je er nu eindelijk vanaf mag zijn. Hier gaat het goed! Ben ook benieuwd morgen bij de controle, wordt de eerste keer dat ik even geen echo heb dus dat zal afkicken zijn. Verder doen we het rustig aan ( blijven de harde buiken ook redelijk goed van weg) en tellen we af naar de 20 weken echo. Mixed, spannend hoor! Ook voor jou zijn de laatste paar dagen in zicht! Ik duim voor je dat het vanzelf alsnog op gang mag komen! Krullenbol, hier heb ik een wiegje voor bij ons op de slaapkamer. De kleine komt dan ook de eerste tijd bij ons te liggen en ik had het wiegje nog bewaard van mijn oudste twee. Het ledikantje komt dan gewoon op de slaapkamer te staan waar hij overdag in mag tukken. Hier heeft vriendlief vandaag weer geknutseld in de babykamer en het gaat echt ineens heel snel nu. Afgelopen weekend hebben we sierlijsten tegen het plafond geplaatst ( ofja, vriendlief met mijn zwager) en vandaag heeft hij het plafond en een muur opnieuw gewit. Volgend weekend hoopt hij de sierlijsten te kunnen lakken en de andere muren opnieuw nog een keer in het taupe te zetten en dan is het klussen gewoon klaar! Op naar het aankleden en plaatsen van de meubeltjes dan.
Ff ego weer reageer vannacht als ik op mijn werk ben wel ff uitgebreider. Had me er al een beetje bij neergelegd dat het niet gelukt was met de negatieve test van donderdag, maar natuurlijk kreeg ik wel wat hoop toen ik niet ongesteld werd. Toen ik 's avonds toch wat lichte menstruatiekramp kreeg dacht ik al dat het zou komen. De teleurstelling was er wel maar viel mee. Heb nu een zonnetje op de kalender gezet wanneer ik mijn eisprong weer verwacht. Dat had mijn vriend voorgesteld, zo hoef ik hem er niet telkens aan te herinneren en neemt ook wat spanning weg. We gaan gewoon door met het rond de eisprong gezellig maken maar verder gaan we nergens meer vanuit. We zien het wel. En daarnaast ben ik toch al gezegend met 3 gezonde kinderen en heeft mijn vriend ook een gezonde dochter, mocht eentje van ons samen niet lukken dan is het zo. Zou jammer zijn maar dan is het niet anders. Zo denk ik er maar voortaan over. Ik was 37 toen ik stopte met anticonceptie (bijna 38) en ben nu 39, al anderhalf jaar houdt het me elke dag bezig en heb ik verder nergens energie voor. Gitaar staat al een jaar onbespeeld in het rek en tekenen doe ik ook steeds minder terwijl ik daar juist rust in vind. Ik probeer gewoon mijn leven weer op te pakken, dat is het beste lijkt me. Als er een kindje komt is het welkom, komt het niet dan heeft het gewoon niet meer zo mogen zijn.
@Chats : Wat fijn dat je van de medicatie af bent! Nu duimen dat het goed blijft gaan. @Elisabeth83 Ja! Precies dat! Je omschrijft t heel treffend... alsof er een mesje naar binnen wordt gestoken. Hmm nou dan zullen het denk ik toch al indalingsweeen zijn. Is dat wel normaal op deze termijn? Hoe gaat het met jou meid? Zitten jullie op een roze wolk? @Mixed Hihi zo spannend. Goed dat je al flink boodschappen hebt gedaan... het kan allemaal maar in huis zijn he De nesteldrang is herkenbaar! Hier hebben ze net op kantoor flink om me gelachen... Ik wilde wat kantoorartikelen gaan bestellen maar alles lag zo door elkaar. Hele kast leeg gehaald, uitgesopt en opnieuw ingedeeld. Iedere collega die voorbij kwam vroeg al of ik soms last had van nesteldrang. @Krullenboll en @Jairy0811 Fijn dat ook jullie het herkennen als indalingsweeen... we zullen er maar vanuit gaan dat het dat is. Voor mij is alles compleet nieuw dus ideaal dat ik mn vragen hier neer kan gooien! De draai-optie is wel al besproken, maar schijnt idd geen pretje te zijn.... Ik ben er nog niet aan uit, het ligt er denk ik maar net aan welk advies de gynaecoloog zal geven. Als ze de kans van slagen klein achten denk ik dat ik er vanaf zie. Natuurlijk bevallen ga ik sowieso niet doen als ze in stuit en sterrenkijker blijft liggen. Het brengt zoveel risico's met zich mee.... Wat zouden jullie doen in die situatie? Mn baarmoeder is gewoon erg klein dus de kans is niet heel groot dat mevrouwtje zich nog om draait, maar wie weet... Ik voel dat ze het wel constant probeert. Erg zielig haha.. ze komt iedere keer tot halverwege waardoor ze helemaal overdwars ligt, en dan druipt ze toch weer af.
@Nog anoniem pff ik snap dat je even heel down bent nu meid De hoop is er toch iedere keer he... Heel rot dat je keer op keer teleurgesteld wordt. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar ik denk dat het oppakken van je gewone leven je inderdaad het meeste zal brengen. Je hobby's terug op pakken etc... en dan, op een moment dat je het niet verwacht........ Ik hoop het zo!
Het gekke is dat ik eigenlijk niet eens zo heel down ben. Alsof ik me erbij neergelegd heb ofzo. Alsof het een droom is die voor mij toch onbereikbaar is ofzo, lastig uitleggen. Natuurlijk heb ik wel down momentjes maar kan me daar redelijk snel overheen zetten. Zit nu alweer vooruit te kijken naar de volgende eisprong. Ik denk dat als het over zo'n 2 jaar echt ophoudt dat dan het verdriet pas komt. Dus tot die tijd heb ik nog steeds redelijk goede hoop en zie ik wel waar het schip strand. Haha grappig om te lezen die nesteldrang, gewoon lekker je gang gaan hoor als je je er goed bij voelt. Wat draaien betreft, bij mijn ex gebeurde dat echt pas last minute spontaan ook toen draaien door de vk niet wilde lukken. Dus het kan nog alle kanten op. En draait ze niet, en blijft ze sterren kijken, dan zou ik geen risico nemen en voor een keizersnede gaan.
Thx allen voor de reacties!! Nu erg aan het genieten van eten haha @Nog anoniem knap van je hoe je ermee mee omgaat. Hopelijk komt die ene droom ooit uit.... Geniet in ieder geval nu en komende tijd! Lekker je hobby's weer oppakken en genieten!!! @Happyjoy Lastige keuze....Volg je gevoel..... dan heb je later geen spijt. Wanneer weer naar de gynaecoloog? @Mixed zo te lezen is je lichaam er al helemaal klaar voor haha heerlijk die nesteldrang. Succes morgen en zet hem op hè!!! Hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte.... vind het nu al spannend haha Morgen weinig tijd dus vandaar nu al ff een berichtje Wie vroeg iets over wiegjes? Mag hem lenen van mijn schoonzus. Dus Wij doen het eerst wel. Ik zie wel of de kleine er straks ook in ligt of dat ik er zo onrustig van wordt dat het toch meteen z'n/haar eigen bedje wordt haha
@Jairy0811 hoe was het bij de vk? @Barbsan na bevalling op dag 3 naar een verjaardag??!! Haha nu snap ik jou 'niets willen missen gedrag' Lekker doen wat goed voelt
Morgen reageer ik even op iedereen. Vandaag in die roes van terug in de tijd.... Waterlanders alles erbij...... Vorige week waren nu net mijn vliezen gebroken... bizar!!!!!!! Als ik morgenochtend of vannacht mijn ogen open doe.. is ons meisje al een week oud!!!! Kan het niet geloven... Wat een kraamtranen hier hoor. Ik vind het maar raar dat dit alles voor het laatst was... of zullen we toch nog voor een derde Gaan Whahaha hormonen hormonen hormonen.