Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Haha, alsof de kleintjes het er om doen dan he. Veel geduld en dan gaat ie het vast een keer voelen!

    Ik kan niet wachten tot dinsdag nu, gelukkig mag ik al vroeg (9 uur). En jij? Ik heb er helaas een nieuwe kwaal bij, bandenpijn. Vanaf gisterenavond kreeg ik er last van en het is tot op heden nog niet gezakt. Het zit alleen in mn rechterlies en straalt uit naar mn rechterbeen. Vanmiddag even in bad geweest en dat heeft gelukkig wel iets verlicht inmiddels.
     
  2. Chats

    Chats Niet meer actief

    @Leii hoe gaat het met je?

    @Romymama inmiddels al bevallen?

    @weetutniet hoe gaat het met je?

    @Happyjoy hoe gaat het met jou? Nog steeds vage klachten?

    @hier heerlijk aan het genieten van het gekriebel in mijn buik. Ik vind het zo bijzonder!!!!
    Mijn buik groeit mooi door en ik kom langzaam aan weer op mijn oude gewicht.
    Verder mijn eerste rare eetgewoonte gehad haha; nachts om middernacht (we hadden een feestje gehad) patat eten omdat ik ZOOOOOOOO'N honger had...... HEERLIJK!!!
    Ik at (tot nu) noooooooooit een vette hap midden in de nacht haha
     
  3. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee urine ruik je echt wel.. en hier zit geen of amper geur aan..
    Ze dachten afscheiding. Maar t is ook kleurloos..

    Zeker na afgelopen week (toen ik echt dacht weeën te hebben) is t echt wel klaar.
    Moest alleen m'n koffertje nog. Maar die heb ik toen snel ingepakt haha.
    Heb gelukkig alle stofjes kunnen vinden!

    Ik hoop dat mevrouw zich de aankomende 2 weken gaat melden.. we gaan t zien..
     
  4. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou vanmorgen weer wakker geworden om 4 u van de (voor) weeën. Zit max 3.5 min tussen en moest ze echt wegpuffen. Dit tot 9.45..
    Had net tegen manlief gezegd, is t om 10u nog.. ga ik bellen en toen ging de pijn dus minderen. Hoef ze nu nog maar zelden weg te puffen..
    Maar ben het zoeken naar t feit of t nou wel of niet écht is wel n beetje zat nu.. nu op z'n minst hopen dat het iets doet.. en ik van de week gewoon 2cm ontsluiting heb ipv 1
     
  5. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

    Is het misschien n idee om met de dames die het gezellig vinden n appgroepje te starten?
    Nee tuurlijk hoeft niet iedereen er Dé hele dag te reageren oid..
    Maar misschien toch wel n makkelijkere manier om elkaar zo nu en dan op de hoogte houden..? Als niet "iedereen" me over gaat wel zo leuk hier ook te blijven posten natuurlijk. Maar t valt nu wel heel erg dood, terwijl ik bijna zeker weet dat n hele boel dames (waaronder ikzelf dat erg jammer vinden)
     
    Ster2016 en Nog anoniem vinden dit leuk.
  6. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Lijkt mij wel een leuk idee! Ik had een wat druk weekend, vandaar dat ik wat afwezig was.
    Nu zit ik met een razend hart van zenuwen in de wachtkamer bij de vk en worden we elk moment geroepen voor de 20 weken echo.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  7. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Ooh ja! Dinsdag! Ben heel benieuwd veel kijkplezier. (en succes met de zenuwen)

    Als je wilt mag je me wel n pbtje met nummer sturen.. dan kan ik n groepje starten :)
     
  8. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Daar had ik ook al aan zitten denken! Goed idee ik stuur je ff een pb
     
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Hoe was de echo jairy? Alles goed met de kleine?
     
  10. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ooh wij zijn zoo verliefd! ♡ Ons kleine ventje doet het super goed, loopt qua metingen mooi op schema (20.1) en nadat alles is nagekeken is hij helemaal goedgekeurd! Niks gek te vinden of te zien en hij was lekker aanwezig.
    Wel heb ik wéér een laagliggende placenta (langs de uitgang, gelukkig wel vrij), dus met 30 weken krijgen we een extra echo om te kijken of dat zo is gebleven/mee omhoog gegroeid is, of niet.

    Barbsan, ik stuur je een pb met mijn nummer!
     
  11. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    En hierbij ook even een lekkere buikfoto spam ;p Ik vind wel dat er nu goed verschil is te zien met 4 weken geleden. Met die van 18 weken is weinig verschil.
     
  12. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wat een mooie echo van jullie manneke en idd je ziet nu duidelijk verschil met je buik. Mooi hoor.
    Ik hoop voor je dat de placenta mee naar boven groeit. Wel fijn dat alles er goed uitziet, weer een hele geruststelling
     
  13. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooh wauw! Mooie echo, mooie buik

    Fijn dat alles goed is!
     
  14. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zal ik dan ook nog maar even spammen :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nog anoniem en Jairy0811 vinden dit leuk.
  15. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel meiden! Jij ook een mooie buik, Barbsan!
     
  16. Chats

    Chats Niet meer actief

    Mooie buiken dames !!!

    Jairy wat fijn dat alles goed is!
    Heel bijzonder he om de kleine weer te zien!
    Ook hier een goeie 20wekenecho gehad en zooooo blij! Krijg ook nu het idee dat ik "echt" zwanger ben- raar he?

    Ook ik doe graag mee met het appgroepje
    Mijn nummer stuur ik in pb.
    Hoe gaat het Barbsan? Zet het nu al door?

    Het schijnt trouwens dat je idd meer dunne afscheiding verliest later in de zwangerschap. Hopelijk geen vruchtwater maar dat schijnt ook weer herkenbaar te kunnen zijn??
     
  17. Chats

    Chats Niet meer actief

    Hierbij nog even een fotootje....
    Volgens mij wordt het een groot kind.....
    Nu al 25 cm en wij zijn allebei normaal van lengte dus ik ga mij maar voorbereiden op een stevig kind haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nog anoniem vindt dit leuk.
  18. Chats

    Chats Niet meer actief

    Even een domme vraag.....
    Hoe stuur ik een prive bericht??
     
  19. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Op de naam van degene klikken naar wie je een pb wil sturen en dan op start een conversatie. :D


    Super fijn dat ook jouw 20 weken echo goed was, en wat een mooie echo ♡♡
     
  20. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw @Chats ook al zo'n mooie echo!

    T zet nog niet door.. donderdag weer controle. Dan maar weer verder kijken.. maar dat ze me met 39 weken anders willen helpen geeft wel rust..
     

Deel Deze Pagina