Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Elisabeth veel plezier vandaag met je echo!!

2. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Elisabeth, heel veel plezier bij je echo vandaag!

3. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Nog anoniem, wat spannend!! Mijn duimen draaien!

Elisabeth, veel plezier vandaag met je echo!

4. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Zou iemand mij op de lijst willen zetten?
    Ik ben er zo'n knurft in.

Esmy - 30 jaar - 3e kindje.
    Bevallingsdatum tot nu toe 7 augustus.

Afspraken;
    4 januari intake
    12 januari 1e echo.

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Noganoniem hahaha wij besmetten elkaaaar!😂
    Je symptoompjes klinken wel goed en een streepje reageert ook ergens op, maar wel goed dat je met beide benen op de grond blijft staan en realistisch blijft anders heb je dadelijk weer een enorme teleurstelling..
    Ik hooooop echttt dat je test straks al ietsjes donkerder is!! Zo benieuwd! Ga na 15u meteen kijken!

Hier temp iets gedaald met 0,2 naar 36,9 (voor ei 36,6/36,7) en ongigevoel dus heb er een beetje een hard hoofd in.. Wel deze ovulatietest

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Elisabeth heel veel plezier!

Ik ben onderweg naar mn werk, maar ben al stront verkouden.. en ook nog een blaasontsteking sinds vanmorgen. Au!

7. Chats

Chats Niet meer actief

Zoooooo 'even' bijgelezen :D:D kletskousen haha

@ Elisabeth veel plezier vandaag!!!! Spannend!!!

@ septembermom en Nog anoniem
    zolang jullie blijven testen hou ik het nog wel ff vol :D:D
    Hmmmm septembermom wel vreemd hoor.... zo'n test en temp daling :(
    Hoop voor je dat het een dipje is
    Noganoniem: inkom nog ff spieken vandaag hoor

@ toto bah wat een onzekerheid. Hoe is het vandaag?

@ happyjoy fijn dat het een goed gesprek was. Spannend!!! Wat gaan ze precies doen bij hystereoscopie?

@bjlover dat is onwijs balen!!!! Maar hoop op een prachtig kerstcadeautje voor jou!!

@jairy prachtige echo! Lijkt me idd even slikken na zulk nieuws maar vind het erg mooi hoe je erover denkt en daardoor zo positief kan zijn.
    Het lijkt me fijn om het wel te weten dan schrik je minder bij evt bloedverlies.

@ krullebol balen hoor. Fijn hè dit clubje hier

@ barbsan heeeeeeel herkenbaar hoor!! Hoop nog steeds dat ik een sinterklaas cadeautje kan maken met leuk nieuws ;)
    edit- kan er ook nog wel bij of niet?! :( Heel veel succes en beterschap!!!
    Even cranberry sap/capsules halen.

@ Leii fijn dat je toch even contact hebt gehad met vk. Kun je, denk ik, weer iets geruster zijn-- zeker nu je klachten, helaas, weer terug zijn!
    Nog even wachten en dan is het zo 8 dec!

@reyna hoe gaat het met jou?

@ hier: nog steeds hoge temp en als dit blijft ga ik zaterdag testen!!!
    Ik moet ook vaak erg lachen om jullie :D:D
    heerlijk om te lezen wat er gebeurt :p:p

8. Mixed

Mixed Niet meer actief

Hier ook enorm verkouden. Mn ooglid onder is ook enorm opgezet. Zit denk ik vocht in. Nog nooit gehad. Ik werd vannochtend wakker en ik voelde het direct... het voelt alsof mn hoofd enorm is oogeblazen. Maar in de spiegel viel het wel mee. Echt raar dit. Maar ik word echt zo shago van ddit stomme genies constant.

Elisabeth ik ben zoooo benieuwd naar je echo. Ik spiek de hele tijd even. :D

Septembermom; hmm ja ov test. Haha morgen ga je testen met een zwangerschapstest he? Haha

Anoniem; ben ook benieuwd naar je test van vandaag. Ik begrijp je terughoudendheid. Zou ik ook hebben!

Esmy; elisabeth houd de lijst bij, zij zal je er vast vandaag wel gaan opzetten. :D

Hier trouwens 20 dec termijnecho (voor de lijst)
    Ik zit alleen te denken of ik dat niet te vroeg vind. Ene kant wil ik morgen al een echo hebben bij wijze van. Maar ik wil mn termijnecho wel een mooi beebje zien. En 20 dec ben ik nog geen 11 weken. En ik denk dat je tussem de 11 en 12 weken een veel mooiere echo gaat hebben. Is dat raar dat ik zo denk? Haha dus zit te denken om de echo een week op te schuiven.

9. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Elisabeth; veel plezier bij de echo! Laat je ons iets weten? :)

@Septembermom: Ik vind het inderdaad wel een hele duidelijke ovulatietest voor ruim na eisprong. Spannend! Hopelijk heeft de temperatuurdip niets te betekenen.

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Chats ben echt super benieuwd na je test zaterdag ga heel hard voor je duimen!!

Mixed wat vervelend zeg! Hoop dat je je snel beter voelt beterschap in ieder geval!! Ik snap wel wat je bedoelt met die echo hoor je wil dan toch graag een mooi beebje zien en je kunt niet een week later weer.. Al zou ik wel heeull nieuwsgierig zijn. Lastig!

Ja happyjoy inderdaad wel donker he:(

Maar die temp daling vind ik wel naar. Wilde eigenlijk morgen testen, maar nu twijfel ik misschien toch eerst temp afwachten.. Dit is mijn kaartje tot nu toen namelijk..

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, ai, een blaasontsteking is geen pretje. Heb je er medicijnen voor gekregen? Cranberry sap wil inderdaad ook helpen!

Mixed, is geen rare gedachten hoor, maar met 10 weken heb je volgens mij ook al een mooie echo. Wij hebben de onze op 27 december, dan ben ik ook 10 weken, en de VK zei me dat je dan al een beebje ziet. .
    Beterschap met je verkoudheid! Hopelijk knap je snel op!

Septembermom, ook ik vind het een erg duidelijke ovutest! Ik ga voor je duimen, spannend!
    En de dip in je temperatuur kan een innestelingsdip zijn. Ik had er ook een op 8DPO, maar ook op 11DPO dipte mijn temp. Ik vind je kaartje er in ieder geval goed uitzien!

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heb nog niets gelezen, maar ik mag op rood.
    Morgen bloedprikken en dan meteen afspraak maken om de uitslagen te bespreken.
    Wel weer mooi om cd1 op de 1e vd maand te hebben 😀

13. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ow toto wat rot! Dikke knuffel!

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Even tussendoor... heb pas vanavond de echo 😖😖😖 nog wachten. Weer bloedverlies en krampjes. Ben wel beetje bang.

@ septembermom ik zie iets positiefs hoor!!!! Testen sou ik zeggen morgen

15. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ toto: ah nee balen!! :( hopelijk ook voor jou een mooi kerstcadeau!

@ Elisabeth: oh nee wat vervelend. kan me voorstellen dat je bang bent! Ik hoop heel hard dat alles goed is en het bloedverlies niets heeft te betekenen. 🍀

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nog anoniem?? Al getest?

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

#617 Nog anoniem, 1 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2016
    Testje wederom super super vaag denk dus dat het weer niet raak is. Kom vannacht weer uitgebreider

@Elizabeth veel succes en plezier bij de echo vanavond. Krampjes en bloedverlies hoef't niet perse foute boel te betekenen. Sterkte ik duim dat alles goed s

18. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

😢 ben net gebeld door de gyneacoloog. De uitslag van het uitstrijkje is niet goed en moet verder onderzocht worden. Er is nog niks kwaadaardig maar als ze er niks aan doen kan het wel kwaadaardig worden.

19. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    oh nee nog anoniem dat meen je 😮😢 jeetje dat is schrikken zeg! Wanneer word je verder geïnformeerd of wat gaan ze nu doen?? hele dikke digitale knuffel voor jou 😘

20. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Wat schrikken nog anoniem. Dikke knuffel

Deel Deze Pagina