Mixed: Ik zou lekker gaan! en die buikfoto: showen!! En 20 jaar, ja klopt! Word bijna 21 jaartjes jong. Maar al 6.5 jaar samen met manlief, en ook getrouwd in de tussentijd. Was geen reden meer om te wachten dus laat maar komen die kleintjes
Ik vind het echt al een mooi zwangerbuikje. Wel lastig te verbergen? Hier veel overgewicht dus bij mij ziet niemand wat. En zo ja denken ze eerst dat ik weer aangekomen ben 😳 Van jou is erg mooi 😍
Ik kan niet slapen 😐 lag al een uur te draaien en zit nu maar weer beneden en heb zin om te vreten joh pff zit hier een zak kroepoek gretig naar binnen te werken haha Zeurderig gevoel in mijn buik begint trouwens erger te worden dus ben toch bang dat de menstruatie gaat doorbreken. Maar goed ls het er morgenochtend nog niet is probeer ik gewoon een testje. Nu nog ff wat kroepoek nemen en dan maar weer proberen te slapen l. Welterusten meiden
Mooi mixed! Gewoon bellen als je onzeker bent! Ik heb ook al een beetje een bolletje. Hoop dat het op mijn werk nog niet opvalt. Draag vaak maar een lange sjaal. Hier geen last van ochtend misselijkheid, maar was gister zo mega moe. En in de auto op weg naar een Sint feest toch ook wel misselijk. Dus ik probeer er op te vertrouwen dat dit goede symptomen zijn. Nog 1.5 week en dan een tweede echo! Fijne dag allemaal. Voor de zwangeren hopelijk een rustig dagje. Voor de NOD'ers: hopelijk gaat het wachten snel voorbij en vieren we snel weer zwangerschap!
Ahhh wat een nacht hier gehad zeg... pfff denk maar 4 uurtjes geslapen ofzo 😖😖😖😔😔 Hoopte mijzelf te verblijden met positieve testen... maar ik moet nog geduldig zijn zie ik 😛😛
Sorry ik zag dat ik nog niet gereageerd had terwijl ik dat wel wilde. Vanaf je eisprong neem je tarwekiemolie. Dat schijnt je baarmoederslijmvlies wat dikker te maken waardoor innestelen makkelijker gaat. Misschien helpt het je. Ik heb het beide maandag dat ik zwanger was gebruikt.
Hierbij de echo en mn haakwerkje voor mijn zus Nog anoniem.... kan het zijn dat vanwege de pap3 het misschien(licht) positief uitslaat meende ooit eens zoiets gelezen te hebben anders google er even op loslaten..natuurlijk hopen we dat je gewoon zwanger bent. Mixed..... hier ook bolle buik... zal in volgende post foto showen.... nu was ik afgelopen maanden alweer wat aangekomen maar dan nog mn darmen worden helemaal omhoog gedrukt en kan mn jas al haast niet meer dicht. Hoop wel op meer positieve testen hoor.. Inmiddels alles gelezen hahaah wat een karwei.. Gisteren niet meer bezig geweest... ik merk.. nu ik een stuk ouder ben dan bij de zwangerschap van mijn jongste dat deze zwangerschap wel meer energie van mij vraagt ik ga minimaal 3x per dag even liggen en heel de dagen moe met af en toe een energieboost
Barbsan heel veel beterschap voor jullie beide! En wat spannend voor jou!! Chats achh nee toch wat balen zeg.. getsie had het echt gehoopt voor je.. Hoeveel dpo denk je te zitten of echt geen idee? Happyjoy wat fijn dat alles er in ieder geval goed was! Lastige keuze nu zou er gewoon even over nadenken.. Persoonlijk zou ik wel benieuwd zijn hoe m'n cyclus zou zijn en of ze door het te volgen kunnen zien of er ergens iets mis is. Vooral als ik er onzeker over zou zijn.. Ik lees met je mee over de tarwekiemolie Mixedd oh wat een prachtbuikje heb je! Super mooi! Inderdaad al wel goed zichtbaar😍 Weetutniet ook al een haker wat grappig! Succes met het herinrichten van de kamertjes en succes met alles teruglezen!😜 wowww wat een buik heb je al! Edit: oh je hebt alles al terug gelezen wat knap! Noganoniem wat balen allemaal zeg! Ook dat je een maand moet wachten nu. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kunnen ze snel iets voor je doen! Heb je nog getest vanmorgen? Elisabeth lief dat je ernaar vraagt💋 jaa ik ben erg chagrijnig eigenlijk. Vandaag temp wel iets omhoog van 36,9 naar 37,1, maar gisteren al klein beetje bruin verloren en vandaag weer Omo witte test dus ik geef het op voor deze ronde.. Had zo goeie hoop na de vroege miskraam en m'n lichaam is het ook niet eens met de test, maarja dat geluk had ik dus niet. (Sorry voor m'n gezeur dames die al 10x langer bezig zijn dan ik)
Weetutniet wat leuk gehaakt! En wow wat een mooi ieniemienie mensje al, dat zoiets kleins al zo'n flinke buik veroorzaakt Hey. Ik zal een's gaan goochelen, misschien is dat dan de reden dat ik bijna elke cyclus van die lichte testen heb gehad. Heb idd vanochtend getest maar negatief dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. Buikpijn is nu weg maar ga vanmiddag voor de zekerheid wel met maandverband naar sinterklaas bij mijn ouders
Je hoeft echt geen sorry te zeggen meis. Iedereen mag hier voelen wat ze voelt... het is ook gewoon lastig.. iedereen heeft zoveel hoop.
Mooi hoor, ik zie echt al een bolletje bij je. Mooie echo ook en ook al zon goede haker!! 😍😍 jaloerssss haha
Thnx voor jullie leuke reacties! Idd niet meer te verbergen maar doe hele wijde kleren aan gewoon. Ik vind mn bolle buik momenteel helemaal niet fijn eigenlijk. Tgeeft me het gevoel dat ik er bij loop net als een olifant. Ik weet dat het niet zo is, maar zo voelt het. Vooral omdat ik me nog steeds niet zwanger voel op een 1 of andere manier. Weetutniet; wauw jij ook al een bol buikje! Leuk! En mooie echo!! Septembermom; wil je gewoon even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat het toch nog raak is... maar snap je gevoel. Het kan nog! En dat de temp iets omhoog is, is wel hoopvol. En je zeurt helemaal niet! Je wilt ook graag zwanger zijn en als dat een ronde niet lukt mag je best wel even verdrietig zijn. We weten hoe het voelt. Overigens blijven je hormonen ong 3 maand lang in je lichaam. Dus de 1e 3 maanden na een miskraam ben je wel wat vruchtbaarder. Dat vertelde mn gyn. Toen ik voor onderzoek langs ging ivm 3 mk. Zeiden ze dat ik pas na 3mnd langs mocht komen zodat ze een goed beeld zouden hebben want dan is alles pas je lichaam uit. En dan niet het hcg, maar andere hormonen die op hol slaan ivm een zwangerschap. @tarwekiemolie; ik slikte het mn hele cyclus door. En dat ging goed. Bij sommige kan het de cyclus verlengen dus daarom is het beter om pas na de eisprong te nemen. De cyclus dat ik zwanger raakte nam ik om de dag een capsule. Haha weet niet waarom...
Mooie foto's weetutniet! Hier hebben we gisteren met de hele familie sinterklaas gevierd, maar hebtoch niets over onze mk geschiedenis gehad. Kon m'n zwangere sz ook goed handelen gisteren. Ik vind deze cyclus wel erg beladen. Als ik deze ronde niet zwanger raak, dan komt de uitgerekende datum van onze MA voorbij zonder beebje in de buik. Vind dat best moeilijk. Het hartje heeft geklopt, maar toch mocht het niet zo zijn. Ook de kerst wordt daarom zwaar. Ook omdat het de 2e kerst zou zijn dat ik hoogzwanger had moeten zijn. De 1e keer had ik wel een kleintje, maar die lag voor haar leven te vechten op de Nicu en was dus ook niet bij me.
Zat net in ff te kijken en als ik deze cyclus keurig op cd14 mijn ei heb, kom ik op dezelfde uitgerekende datum uit als mijn jongste 😀. Die is trouwens wel een week later pas geboren.