Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

1 december (3)

2 december (4)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (3)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (4)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

7 december (1)

Datumloos (2)

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    21 november, Weetutniet, 2e echo
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    6 december, Mamamd, 1e echo en intake

2. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Mijn afspraak is gewijzigd naar 5 december.

3. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Hahah super leuk idee dit!! Mag ik er ook op. Ben meer een lezer maar vind het wel super leuk om mee te doen.

Krullenboll 24 jaar, 2de, kindje, ronde 2, nod 1dec

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hooop ik ook!! Oh gelukkig! je schreef "vandaag ook weer wat", dacht dat je bloed bedoelde maar gelukkig! Een hoop onzekerheid maar na die geweldig mooie knaller weer wat gerustgesteld zie ik yessss!

Elisabeth heb er al wel een hoop over gelezen en denk dat je net op de grens zit van de 2-3 en 3+!

Mamamd wat naar dat je je zo onzeker voelt! Kan inderdaad verschillende dingen zijn en ook lastig te vergelijken met een ander soort test.. Ik ga duimen dat het goed zit en probeer voor nu te genieten van je vakantie!!

5. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Dankjewel. Ik kan er niet door slapen. Ga morgen ochtend weer testen met die van kruidvat. Ben echt benieuwd

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    He Mamamd wat spannend toch weer zeg.. ik snap je onzekerheid. Test is inderdaad wel licht maar hoeft niks te zeggen. Ik hoop voor je dat de test zometeen donkerder is!!

Mixed prachtige test! Nu proberen te ontspannen :D

Elisabeth, dat maakt je toch weer enigszins onzeker.. Maar wat de anderen al zeiden, kan gewoon zijn dat je op t randje zat! Ik ben ook zwaar geneigd om zo'n test te doen maar misschien kan ik dat beter niet doen..

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hier ook weer wat onzekerheid. Weet niet wat me bezielt want ik zou stoppen met testen maar heb vd week toch wat gehaald bij de action.

Bij mijn zwangerschap die goed is afgelopen zijn ze er bij toeval achter gekomen dat ik een stollingsafwijking heb. Ik zat daar over te lezen en dat geeft dus een verhoogde kans op miskramen. Gynaecoloog in ons ziekenhuis is niet voor bloedverdunnend preventief omdat het niet bewezen is.
    Waar ik gisteren mega blij (en dus had moeten stoppen met testen) was met een donkerdere teststreep is hij nu weer ietsje lichter tov de controlestreep en gisteren.

Ook had ik de afgelopen dagen enorme last van die menstruatiepijn, is dat sinds gisteren een stuk minder....

Ik haat dit deel van de zwangerschap zoooo erg!

Ik zit er over te denken om misschien aan de huisarts te vragen of ik mag laten prikken op hcg. En dan na t weekend nog een keer ofzo?

8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Romymama; ik vind m prachtig! En zou willen dat ik zo'n testje zou hebben.
    Ga er nou lekker van genieten!

9. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Bedankt voor de lijst Elisabeth.

Bij deze mijn gegevens:
    Lola, 30 jaar, 2e kindje, 11-07-17. Ik heb 21 november mijn eerste echo.

Ik heb nu al een week niet meer getest en dat geeft inderdaad meer rust.
    Als je een goede test streep hebt gehad en je hebt geen buikkramp en bloedverlies dan moet je gewoon vertrouwen proberen te hebben. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar denk dat we in een periode komen waarbij we ons zelf niet gek moeten maken met door blijven testen en symptomen. En hopelijk bevestigen de echo's dan een gezonde zwangerschap!

De vorige zwangerschap was ik al snel misselijk, nu nog helemaal niet. Ik heb wel gevoelige borsten (soms wat steekjes, maar ook jeukerig en dat ze zwaar aanvoelen). En ik slaap/droom onrustig en vroeg wakker. Verder voel ik niks aparts.

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL

Aah ja snap ik:( ik duim heeeel hard voor een mooie test straks!!

Lieve romymama welke is van gisteren en welke van vandaag? Maw ik zie geen verschil en zie twee prachtige knaltesten!! Dat je doortest snap ik, al klopt het wat Lola zegt en kun je beter lekker genieten, maar van jouw knaltesten zou ik niet onzeker worden hoor hartstikke mooi!

11. Mixed

Mixed Niet meer actief

Jou knaltesten zien er uit zoals die van mij Romymama. Precies hetzelfde! Prachtig!

Mamamd ik ben benieuwd naar je test!

Ik kan door mn knaltest gisteren toch meer genieten. Heb er weer vertrouwen in. Stom die onzekerheid! Bij de zwangerschap van mn zoontje was ik helemaal niet bezig met dat testen. Tmaakt et soms wel frustrerend, maar tkan soms ook juist fijn zijn. *zucht* haha dat we de 1e weken maar snel door zijn!

12. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Romymama, dat zijn twee hele mooie testen meis, ik denk echt dat je niet meer moet testen want zelfs een klein beetje verschil weet je onzeker te maken ( niet alleen bij jou hoor!) en dat brengt weer spanning mee. Over enkele weekjes heb je gewoon een hele mooie echo in handen met daarop je kleine uk.

Mammamd, ik ben ook benieuwd naar je testje, maar het is wat Toto zegt we bereiken dadelijk allemaal een punt waarop je zoveel hcg hebt dat een test ineens heel anders reageert. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je.

Mixed, dat is een mooie knaller! Ook heel fijn dat je toch weer wat meer kan genieten, die eerste weken duren zo lang soms haha.

Wij hebben gisteren afscheid genomen van vl zijn oma, het was en ontzettend mooie dienst en een waardig afscheid. Daarna zijn we nog met mijn schoonouders, schoonbroer en aanhang en schoonzusje en aanhang nog ergens gaan uiteten. Uiteindelijk konden vl en ik toch onze mond niet houden en hebben we hen verteld dat we zwanger zijn, zoals wijzelf het al voelden vonden ook zij dit echt alsof oma een cadeautje heeft achtergelaten.
    Nu mogen we met z'n alle gaan aftellen naar onze eerste echo: nog 18 dagen. 😁

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ah war naar jairy! Wel fijn dat het een mooie dienst is geweest en bijzonder dat jullie het in dat kader verteld hebben! Mooi dat de familie dat ook zo vond☺️ Spannend eerste echo!!

Hebben anderen zwangeren het ook al verteld aan familie?

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben er heelemaal klaar voor!!🙋😁

Moet de cb ovulatietest trouwens met ochtendurine of? Er staat dat het mag, maar bij andere ovulatietesten (zoals die van zwanger en kids) zeggen ze geen ochtendurine..

15. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het met je mamamd?

16. Mixed

Mixed Niet meer actief

Jairy; gevondoleerd nog. Wat fijn dat je familie het nieuws zo goed op zich namen. Idd een mooi cadeautje.

Septembermom; haha jij bent er cker klaar voor. Wat ik heb begrepen is idd niet met ochtend urine. Ik test de ov testen altijd of rond 10/11uur of rond 15/16.00uur. Maar met de cb ov testen heb ik geen ervaring verder.

Pff mn zoontje van 20 mnd oud is vandaag zoooo vervelend. Hij was ook te vroeg wakker (5.30uur) en sliep niet meer verder. De hele ochtemd super shago. Net buiten geweest met hem en hij liep elke keer de straat op. Dood eng natuurlijk, maar elke keer als ik hem pakte werd hij boos. Hij heeft zich wel 10x laten lang uit laten vallen op de grond. Ik schaamde dood 🙈 ik op een gegeven moment ook echt zo geirriteerd. Vervolgens naar huis. Hij heeft de hele boel bij elkaar geschreeuwd. Heb hem direct op bed gelegd en hij was gelijk K.O. 😥
    Merk wel dat ik deze fases lastig vind zeg. Ik vind hem best temperamentvol. Hier nog meer ervaring met peuters? :D

17. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113

Uuuhhhuhhh ja hiero😛😛😛
    Mijn zoontje is waarschijnlijk hoogsensitief. Dus ook erg temperamentvol. Pffff nu sinds 2 weken is hij aan t peuterpuberen Ofzo.... Niet normaal! Wordt af en toe echt knetter knetter gek. Hij kan gillen en huilen dat het echt mijn hersenen in komt. Is ook super vroeg wakker. Kan al breakdown hebben als een haar niet goed zit.... 😖😖😖😳😳😳
    Hopelijk zeer snel voorbij!!!

@Jairy: gecondoleerd met het verlies van jullie oma. Wel idd mooie gedachten dat ze een cadeautje achterlaat. Maakt het heel speciaal. En fijn dat ze zo blij waren!

@septembermom: wouw idd goed voorbereid. Die wondfo testen van Kruidvat kun je heel goedkoop bij zwanger&kids bestellen he?!
    Ik heb het ook mijn ouders en schoonouders al verteld. Ze wisten ook van de miskraam.

@Romymama: stoppen nu hahaha echt! Je testen zijn gelijk en super super knal! 😘

Andere meiden ik ga jullie toevoegen!

@Mammamd in het bijzonder: hoe gaat het meis?

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

1 december (3)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (4)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (3)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (4)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

7 december (1)

Datumloos (2)

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    21 november, Weetutniet, 2e echo
    21 november, Lola1986, 1e echo
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @nod lijst: wie van jullie is al aan t testen? Met sokken aan hahahaha 😛

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Die sokken vergeten jullie nooit meer dus hahahahaha daar heb ik wel voor gezorgd hahaha. En dus vergeten jullie mij ook nooit meer 😂😂😂😂😂

Deel Deze Pagina