Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je kan met je ei ook bloed verlies hebben!

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #802 Barbsan, 7 dec 2016
    Laatst bewerkt: 7 dec 2016
    En natuurlijk heb ik me niet kunnen bedwingen. Hij is hartstikke wit.. al lijk ik wel een vage vlaag te zien waar t streepje moet..

Maar ik had wondfo testen besteld, dacht dat die t zelfde waren als van kruidvat. Maar die testen (pas) vanaf 25

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Even inbreken: wondfo is hetzelfde. Staat dat ze pas reageren bij 25 maar is niet waar. Al bij 10 reageren ze 😀

4. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oooh Oké. Dan doen we morgen ochtend even n wondfo 🙈

5. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Klopt. Wondfo test al vanaf 10 vrij positief. Toen ik na de MA 2 keer per week moest bloedprikken (ze dachten dat ik een mola zwangerschap had) had ik bij 1 van de laatste prikken een HCG waarde van 11. Test van wondfo nog steeds positief.
    Nog niet getreurd Barbsan, er is nog hoop. Ik duim!

Hier best wel wat bruin/bloedverlies nu... snap er niets van. Nog nooit gehad op CD11.

6. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik heb overigens gisteren voor het eerst 1 capsule tarwekiemolie gebruikt. Het zal toch niet daaraan liggen dat ik nu wat bloedverlies heb?

7. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oh meiden, wat wordt er veel geschreven. Iedereen zit in zijn eigen spannend situatie, of het nou om een ovulatietest, een zwangerschapstest, een medische afspraak of een echo gaat. Ik heb alles bijgelezen, maar vind het lastig om op iedereen te reageren. Maar zo fijn dat we alles kunnen delen!

Wij hebben aanstaande dinsdag de tweede echo. Ik ben dan 10 weken. En als die echo goed is, gaan we het EINDELIJK aan onze dochter vertellen. Ik ben zo benieuwd! Als deze echo goed is, hoop ik dat de onzekerheid ook wegvalt, ik mijn bolle buikje niet meer hoef te verbergen en de misselijkheid afneemt. Kortom: dat wordt (hopelijk) genieten!!

8. Chats

Chats Niet meer actief

@ ster over bekenden enz en openbaar ...... ik heb er zelf veel aan gehad (je frustratie van je af schrijvenenz) en ook veel van geleerd; dus is het voor mij positief en hopelijk kan ik iemand op deze manier ook helpen
    Daarbij is mijn mening als mensen iets van je willen weten komen ze er toch wel achter ;)
    Succes met de romantiek en vang dat ei hè !!!

@ nog anoniem pfffff dan heb je nog wel wat bezoekjes aan het ziekenhuis te gaan maar ik hoop voor je dat ALLE onderzoeken komende tijd goed uitpakken voor jullie 🍀🍀🍀🍀 Fijn dat je ons op de hoogte houdt.

@romymama ik herken dat gevoel van een olifant op je borstkas.... pas je wel ff goed op jezelf??? Zoveel stress is niet goed, ga ff komende dagen proberen te ontspannen!! Hopelijk kun je het na vanavond iets meer loslaten. Ik kom dan nog ff spieken naar je foto hoor
    Betreft de vk: vervelend dat dat zo hebt meegemaakt.
    misschien even goed uitspreken met elkaar? Dan kun je daarna geruster de rest van de zwangerschap doorkomen.

@ barbsan haha het is toch wat met die meiden hier.....
    idd we helpen zo niet! 🙈🙈 Balen van je test! Kan je helaas niet adviseren over de testen, geen ervaring mee...
    Een beetje kan ik je helpen.... testen in de kast en niet eerder dan vrijdag weer! Dan eentje met een mooie dikke streep!! 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

@ jairy goed van je dat je hebt gebeld!!! Fijn dat ze je gerust kon stellen met een duidelijk verhaal! Nu genieten en aftellen (tot zaterdag :p:p)
    Ik geloof meteen dat elke zwangerschap spannend is!

@ septembermom nu gaan we echt voor roze hoor!! Met allebei op 7 januari moet dat goed komen!!!

@happyjoy ohhhhh spannend!!! Zelf ook een keer gehad met ei....heel erg in het begin toen mijn cyclus weer op gang kwam na anticonceptie
    Sorry, Geen ervaring met de tarwekiem
    Miss even google vragen? Die weet alles :D:D

@ Lola haha succes met aftellen tot dinsdag !!!

@hier dit wordt een van de laatste rondes zonder ziekenhuisbezoekjes
    In het nieuwe jaar starten we met iui en begint dus echt de MMM
    Dus ik deze ronde mijn ov testen maar opmaken ;);)

9. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik weet nu al bij de eerste best veel, althans dat denk ik;)
    Jaa nog 1 nachtje slapen. Net een klein kind die niet kan wachten tot ie jarig is:D dat zei ik ook tegen de vlk, die moest hard lachen maar het kwam haar bekend voor. Intake ging goed, ze vroeg me echt van alles.
    Iemand vroeg ook waarom het niet op dezelfde dag was, intake en echo. Dat komt omdat de vlk geen echo apparatuur heeft, ze werken samen met een echo praktijk. Daar heb ik morgen middag een afspraak, dus helaas niet gelijk 's ochtends maar snel genoeg.

10. Chats

Chats Niet meer actief

:D:D lief klein meisje nog 1 nachtje slapen :p:p
    Veel succes/plezier morgen!!! Plaats je de echo hier ook??

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gezellig met manlief even naar de IKEA, loop bijna krom van t vervelende gevoel in mn Lies van de steken.. duimen jullie mee voor me 😍

12. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha bedankt!! Nu ben ik hartstikke moe dus dat slapen lukt wel;)
    Ja ben wel van plan wat te laten weten en als het goed lijkt misschien een fotootje er bij;)

13. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Leii super spannend! Duim voor n mooie echo!!

Barbsan ik duim ook voor jou!!

Chats ja dat ben ik wel van plan! Wordt een spannende tijd voor jou meid! Hoop echt dat t snel raak is..

14. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, spannend hoor, ik duim voor een streepje op je test morgen 😊

Leii, morgen eerste echo! Ik duim mee voor een mooie plaatje!

Happyjoy, je kunt inderdaad een ovulatie bloeding krijgen, ik had die de eerste ronde ook, dus wellicht dat dit het is geweest. Of het van de tarwekiemolie afkomt durf ik niet te zeggen, maar hopelijk mag het snel raak voor je zijn!

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ Romymama: wat goed dat je jezelf die rust gunt en morgen een echo hebt. Ik hoop op een hele mooie echo wat gelijk je zorgen weg neemt! Hoe laat moet je?

Wat een ervaring pffffff lijkt me zo niet prettig! Hier merk ik ook wel dat ze heel snel zijn. Soort nummer gevoel wat ik eerder ook al las. Uiteindelijk ga ik over naar gynaecoloog dus voelt het toch al wel anders... de verloskundigen gaan een heel stuk missen bij mij.

@Happyjoy: al goed op zoek naar je ei zie ik. Wel gek dat bloedverlies. Je hoort indd wel eens iets over een ovulatiebloeding. Miss gek maar heb je al een zwangerschapstestje gedaan?
    Ik denk niet dat het door de tarwekiemolie kan komen hoor. Cd 10 je ei is ook eigenlijk wel heel snel. Hmmm lastig deze hoor!

@mixed: wat een mooie echo zeg. Je ziet gewoon echt al beetje armpjes enzo 😍😍 tuurlijk! Lekker lang vast houden dat heerlijke gevoel.

@nog anoniem; ik ga hem aanpssen. Ik kan me voorstellen dat dit alles heel dubbel voelt. Hele dikke knuffel voor jou en fijn dat je toch lekker bij ons blijft kletsen. Ben ook erg benieuwd hoe het verder gaat met je onderzoeken.

@chats: lieverd ik hoop dat je nog net voordat je de iui ingaat toch zwanger raakt. Je leest het wel eens vaker en ik gun het je van harte echt! Heb je aangepast op de lijst.

@barbsan: aaaaahhh lekker is dat he dat babyzwemmen. Je hebt het wel lekker spannend gehouden vandaag hihihi

@jairy: wat goed dat je gebeld hebt zeg! Indd daar zijn ze voor. Fijn de duidelijke uitleg. Opluchting 😊

@Lola: heeeerlijk als je het straks lekker kan vertellen! Spannend!

@Leii....... bijnaaaaaaaa 😊😊😊

@ septembermom: hoest met je? Dikke digitale knuffel!!

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

22 december (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde ?

27 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3

28 december (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK

5 januari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 13

7 januari(1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 4
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 29

Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje 💟
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟

17 juli 2017 (2)
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

23 juli 2017 (1)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje 💟

7 augustus 2017 (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje

Afspraken:
    8 december, Leii, 1e echo
    10 december, Jairy0811, 3e echo
    19 december, Elisabeth83, termijnecho en intake
    20 december, Mixed, termijnecho
    27 december, Jairy0812, termijnecho

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november

17. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    &@ BJLover: wanneer is je nieuwe nod? Dan oas ik hem aan.

@ Liss: ook al tijdje niet meer hier gezien. Hopelijk is alles goed

18. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Romymama, wat naar dat je zo’n negatieve ervaring hebt met de verloskundigen in je eigen dorp. Ik weet ook niet of je een verloskundigenpraktijk buiten je dorp zou mogen bezoeken. Ik weet niet wat de normen qua afstanden zijn. Als je je echt niet op je gemak voelt bij hen, is er dan misschien ene mogelijkheid om uit te wijken naar een gynaecoloog? Ik weet het niet hoor ik roep ook maar wat. Wel erg fijn dat je een extra echo kunt laten maken en al zo snel. Niet teveel stressen meisje das niet goed voor je. Hopelijk kun je meer ontspannen als je echo goed is. Succes vanavond maar vooral veel plezier.

@Jairy, thnx voor je knuffel. Dit clubje is inderdaad bijzonder. Ben blij met jullie. Heb je de verloskundige al gebeld ivm het roze bij het afvegen? Ik denk zelf ook dat het komt door het tweede vruchtje wat wordt afgestoten. Maar bij twijfel of zorgen gewoon altijd bellen, daar zijn ze voor.
    --- Lees nu dus dat je al hebt gebeld, goedzo meid, fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen ---

@Septembermom, ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en wat de uitslagen zullen zijn. Als ze volgende week die colposcopie doen hoop ik zelf eigenlijk dat ze meteen alles weg halen en niet dat ik nog een keer terug moet komen.

@Barbsan, duidelijke streep hoor, hopelijk knalt hij snel. Ik had met het uploaden van de ovulatietestjes deze week ook dat de streepjes een stuk lichter waren dan in het echt. Spannend, zeg hoop dat je zwangerschapstest ook een duidelijk tweede streepje geeft, ik duim voor je. Lees nu ook dat je je niet hebt kunnen bedwingen, maar je bent nog erg vroeg vooral om met middagurine te testen. Hahha maar ik herken het wel, gisteren ook tegen beter weten in een clearblue digital gedaan, maar na de woorden niet zwanger duurde het ook niet lang voordat ik ongesteld werd, misschien had ik die harde confrontatie even nodig. Maar bij jou gaat hij hopelijk wel een mooie tweede streep geven straks.

@Happyjoy, hm, apart dat je op cd11 bruinverlies hebt. Ik heb geen idee of dat verband kan houden met de tarwekiemolie. Helaas kan ik je dus geen zinnig antwoord geven.

@Lola, leuk dat je dinsdag weer een echo hebt, en wat leuk dat je het dan je dochter gaat vertellen. Ben benieuwd naar haar reactie. Wil ze graag een broertje of zusje? Of heeft ze het eigenlijk nooit benoemd?

@Chats, voor jou begint 2017 dus ook spannend. Hopelijk voor jou een vruchtbaar jaar, en hopelijk kunnen wij al snel ook meekeuvelen over onze zwangerschap. Al vind ik het zowiezo ook erg leuk om de zwangerschappen van de andere meiden te volgen.

@Leii, haha kan me voorstellen dat je je voelt als ene klein kind dat bijna jarig is. Superleuk toch om naar uit te kijken. Geniet van je echo want het is weer voorbij voordat je het weet.

@Ster, ik schrijf hier ook gewoon lekker mee zonder me ervan bewust te zijn eigenlijk dat eventuele bekenden me zouden kunnen herkennen. Maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze mij hier op dit topic zullen vinden, en als ze me vinden en herkennen, sja, dan heb ik pech.
    Er zijn gelukkig al verschillende mensen in mijn omgeving die weten dat we proberen zwanger te worden. Dus het is geen geheim. En het maakt mij eigenlijk ook niet zo heel veel uit als mensen het weten, ons leven, en onze keuze.

@Elizabeth, bedankt voor het aanpassen, en ook vind ik het eigenlijk wel fijn dat je me niet rood hebt gezet maar meteen met nieuwe nod. 5 is wel mijn geluksgetal. Jammer dat ik aankomende ronde over moet slaan. Al denk ik stiekem weleens, stel dat tegen mijn eisprong het bloeden van de colposcopie al gestopt is, dan heeft vl ruim een week onthouding gehad en zijn er vast genoeg zaadjes die mijn eitje willen bevruchten haha.

Hier wel dubbele gevoelens, deze ronde voelde eigenlijk een beetje als een laatste kans, waarom weet ik ook niet. Ik baal gewoon dat ik nu ene ronde moet overslaan. Maar misschien geeft het ook gewoon even wat lucht en kan ik het daardoor wat meer loslaten. Mijn vriend ziet er enorm tegenop om zaad in te moeten leveren, hij ziet het niet zitten om te moeten trekken boven een potje. Ik liet hem toen de brief lezen over de colposcopie en daarin staat dat het mogelijk is dat je 2 tot 4 weken bloedverlies kunt hebben en dan dus 2 tot 4 weken geen gemeenschap mag hebben. Ik zei toen, nou, na die periode trek je graag boven ene potje hahaha. Hij zei, nee, boven een emmer hahaha dus hij kan er ook wel de humor van inzien. Ik begrijp ook best wel dat het vernederend is voor hem. Ik wil dus eigenlijk ook met hem verder in gesprek gaan over eventuele behandelingen, want stel dat ik straks iui moet, dan zal hij vaker boven een potje moeten trekken. Misschien dat daarom deze ronde als laatste kans voelde. Ik heb soms nog steeds het gevoel dat ik mijn vriend ergens in meesleur en hem daarmee belast. Hij wil ook heel erg graag een kindje van ons samen, maar heeft telkens gezegd, geen stress, go with the flow, het komt vanzelf. Heb dat al vaker gehoord, laat het los, juist omdat je zo graag wilt houd je het tegen. Mijn vriend zei ook, hoe meer je je lichaam de schuld geeft dat het niet lukt, hoe meer je je lichaam tegen gaat houden om zwanger te raken. Daarom is het misschien ook wel goed dat ik nu een maand on hold word gezet, en misschien zelfs wel 2 maanden. Misschien dat ik er daardoor wat relaxter mee om kan gaan. Ik weet anders gewoon niet hoe ik het kan loslaten, ik weet gewoon teveel, ik weet dat je maar 24 uur per 4 weken vruchtbaar bent en dat levert mij gewoon stress op. De hele maand zit ik te tellen en af te wachten, eigenlijk ben ik alleen nog maar daarmee bezig. Wat nu misschien ook helpt is dat ik vanuit mijn werk een taalcursus ga volgen. Dat wordt de komende weken flink stampen want heb in januari of februari al examen, wanneer precies dat hoor ik binnenkort. Maar heb gisteren pas de link naar de cursus gekregen. En het is een taal die ik maar amper beheers dus wordt leren leren en oefenen oefenen.
    Ik stop ff met schrijven nu, collega komt binnen wandelen. Kom morgen wel weer reageren. En hopelijk weer wat mooie testjes en echo’s bewonderen.

19. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je je zo rot voelt.. maar na alles wat jij lichamelijk en psychisch doormaakt, is t maar n klein iets wat je man moet doen voor jullie.
    Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen tot hoever jullie willen gaan, en hij ook goed naar joun wensen luisterd. Wel n hele dikke knuffel !

Ik vind t altijd zo lullig :( ik zou je gewoon wat vruchtbaarheid van mij willen geven ofzo..

20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ik heb net getest, en vorige maand begonnen mn testjes met n witte streep. Die lijk ik nu in de verre verte weer te zien. Maar of ie er nou echt is, of dat ik m wil zien?
    Ik wilde zaterdag pas weer testen. Maar waarschijnlijk jeuken mn handen morgen toch te erg 🙈

Deel Deze Pagina