Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wouw!!! Super goed!!!! Foto ?? 😛😛

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wat een opluchting zeg!! Was al even in spanning omdat je al je echo had gehad. Was even bang... maar gelukkig hier het verlossende en geweldige nieuws! Nu echt lekker gaan genieten. Wat een mooie foto's ook zeg!

3. Mixed

Mixed Niet meer actief

Wauw wat een prachtige duidelijke echo! 😍 in of uitwendig gedaan?
    Fijn dat je weer gerustgesteld bent!! 🎉🎉

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankjewel lieve meiden!! Het was een uitwendige echo. Ging hartstikke makkelijk volgens de echoscopiste!

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Romymama, wat een prachtige echo!! 😍😍 Nu lekker genieten van je kleine uk 😉

Leii, jaaa super fijn dat je een mooie echo hebt gehad!! Heb je een foto? Jij ook lekker genieten nu!

Mixed, beterschap meis, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

6. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    wauw romymama wat een super mooie geruststelling! echt een klein mini mensje! Super fijn en goed dat je t gedaan hebt! Geniet geniet geniet!

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jairy wat goed dat je hebt gebeld en dat je wat gerustgesteld bent! Had al wel verwacht dat ondanks je weet dat het kan en waarom dat je er toch onzeker van wordt, logisch! Gelukkig zaterdag echo!! Spannenddd!

Happyjoy Haha denk precies hetzelfde als jou over testen!😂 niet heel goed voor de rest hier😜 maar wat gek je bruinverlies lijkt me ook erg vroeg en je ovu test is toch niet positief geweest? Ze zeggen wel eens ovulatiebloeding ja, maar zelf geen ervaring mee..

Lola spannend dinsdag! Leuk om te kunnen vertellen he😁 hoe oud is je dochter?

Chats Haha ja zag het beide op de 7e moet een goed teken zijn toch?! Hopelijk voor jou nog raak voor de Mmm!! Gun het je echt!!

Noganoniem hoop ook voor je dat ze alles in een keer weg kunnen halen, hoor je dat dan meteen? Je bent eigenlijk ook een enorme lieverd dat je zo rekening houdt met je vriend en zo hoort dat ook, maar ook andersom en het is eigenlijk ook maar iets kleins wat hij moet doen. Blijf er goed over praten en zorg jnderdaad voor afleiding even lekker gedachten ergens anders op richten! Welke taal ga je leren?

Liss veel plezier bij de echo maandag!!

Mixed beterschap!! Je krijgt het maar te verduren de afgelopen tijd of niet?!

Bjlover ook beterschap!!

Leii super fijn dat je een goede echo hebt gehad!! En je een klein kind voelen... Heeeel herkenbaar Haha

romymama Wauwww!! Super nieuws! Prachtige echo!! Zo zie je maar weer nu lekker genieten meis😍😍

Barbsan jaaaaaa ik zie ook wat!! Superrrr spannend benieuwd na morgen ochtend!!

Elisabeth lief dat je er naar vraagt met mij gaat het goed:) lekker aan de rooie nog😒 baal wel nog steeds had graag met de kerstdagen lekker zwanger willen zijn majaaaa we gaan dr weer voor komende ronde als goed is vruchtbare dagen wel rond kerst😏 ook romantisch toch?! Heb nog zon sexy kerstpakje die ik vorig jaar van vriendinnen had gekregen Haha misschien die maar uit de kast trekken😜
    Hoe is het met jou en je kwaaltjes ?

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Barbasan, dankjewel, ik maak inderdaad lichamelijk en psychisch al een lange tijd veel door mbt het zwanger worden. Eerder wist hij zelfs niet eens wanneer ik eisprong had en dat ik er zoveel mee bezig was. Wilde hem er niet mee belasten want hij wilde het op zijn beloop laten. Het komt vanzelf als het komt zei hij. Maar dat geldt nu even niet meer.
    Spannend dat je in de verte een lijntje lijkt te zien. Ik hoop zo voor je dat het lijntje op gaat lopen.

@Happyjoy, bij jou dus ook spannend. Hoop ook dat het bruin/roze met je ei te maken heeft of misschien wel een innesteling? Ik hoop in ieder geval van harte dat het deze keer raak is.

@Liss, leuk dat je even wat laat horen en wat fijn dat alles tot nu toe goed gaat. Kom je maandag wel ff vertellen hoe je echo was? Vind het zo leuk om die echo foto’s te zien.

@Mixed, balen hey dat je zo’n last hebt van lage weerstand nu. Hoe voel je je verder? Hoop dat je je niet te beroerd voelt. Gewoon lekker rustig aan doen als het kan en jezelf verwennen met een kopje thee en een warm bad of warme douche.

@BJlover, jij ook al last van een lage weerstand. Wat vervelend zo’n dik oog. En auwie aften zijn zo pijnlijk. Sterkte meid en veel beterschap.

@Leii fijn om zulk goed nieuws te lezen over je echo. Hopelijk over 2 weken weer een mooie groei te zien.

@Romymama, wow, wat ontzettend mooi, al een echt ieniemienie mensje. Ben zo blij voor je!!!
    Heel fijn om te lezen dat de meting nu wel goed is. En wat leuk dat de armpjes en beentjes al bewogen. Wat een wondertje is zo’n kleintje toch.

@Chats, ik zei al tegen mijn vriend, je mag gewoon thuis het potje vullen, en desnoods help ik je mee om het toch iets leuker te maken. Hij zag er vooral tegenop dat hij in het ziekenhuis in zo’n kamertje zou moeten met van die blaadjes. Maar daarin kon ik hem gerust stellen. Ik begrijp zijn gevoel wel hoor, maar vind het wel super dat hij het toch wil doen. Zelf blijf ik op de een of andere manier het gevoel houden dat het bij mij aan hormonen ligt waardoor ik een eventueel bevrucht eitje niet kan vasthouden, heb al een paar keer een lichte test gehad. Maar goed, dat zullen onderzoeken moeten uitwijzen.

@septembermom, mijn vriend heeft het gewoon ook niet makkelijk maar dat is een heel ander verhaal en daar wijk ik hier ook niet te ver over uit. Laten we het houden op oorlogstrauma en zijn dochter wordt van hem weggehouden. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Daarom wil ik hem niet teveel belasten met (zoals het voor mij voelt) gezeur over zwanger worden. Ben al heel erg blij dat hij ook wil starten met de onderzoeken. En ik heb hem ook gezegd dat wat hij moet doen maar een peuleschil is in vergelijking met wat ik allemaal moet ondergaan straks. Daar was hij het ook Wel mee eens. Wat het onderzoek betreft wat ik volgende week heb daar zal de gyneacoloog inderdaad meteen vertellen of hij alles weghaalt. Hij/zij zal precies zeggen stap voor stap wat hij/zij doet.
    Ennuh, je zegt dat je had gehoopt met kerst zwanger te zijn, misschien ben je met kerst zwanger maar weet je het dan nog niet. Ik hoop het zo voor je echt waar.
    De taal die ik ga leren is Duits. Niet echt mijn meest favoriete taal, maar heb het nodig voor mijn werk. En ene cursus is altijd meegenomen.

Wat ik wel vreemd vind, ik had vorige week nog obstipatie, heb zo’n anderhalve week echt moeite gehad met naar de wc gaan, en vanaf het moment dat ik ongesteld ben geworden nergens meer last van. En wat ik erg fijn vind is dat ik nu op de een of andere manier alles los kan laten. Ik ben de hele dag zelfs vergeten hier op het forum te kijken, de cursus ben ik vandaag gestart en kon mijn aandacht er goed bij houden. Ben eigenlijk vooral bezig met het onderzoek volgende week. Ik voel me nu stukken minder gespannen. En ik hoop dat ik dit gevoel kan behouden en dat ik minder geforceerd met zwanger worden bezig kan gaan zijn. Even mijn aandacht ergens anders op kunnen richten voelt goed. De laatste maanden ben ik vooral bezig geweest met heel veel werken (ivm schuldsanering) en tellen tot de eisprong, tellen tot de nod en vervolgens weer die teleurstellingen. Nu heb ik op het werk aan de bel getrokken en aangegeven een time out te willen, in januari dus lekker 9 hele dagen vrij. Ook dat geeft me minder stress nu ik weet dat ik straks ff adem kan halen en thuis wat dingen kan doen waar ik nu totaal niet aan toekom. Gewoon ff lekker tijd voor mezelf en mijn vriend samen. Ennuh, dat ik vergat hier op het forum te kijken wil niet zeggen dat jullie bang moeten zijn dat ik hier niet meer kom, ik blijf jullie trouw volgen en reageren. Want ik vind het ook veel te leuk om jullie allemaal te volgen. Volgende week ben ik ook een paar dagen vrij dus dan ben ik er misschien wat minder vaak, maar ik hou jullie zowiezo op de hoogte. Als ik volgende weke bij de gynaecoloog ben geweest kom ik echt ff verslag doen.

9. Nog anoniem

#849 Nog anoniem, 8 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2016
    Huh? heel bericht getypt en krijg een melding dat het pas geplaatst wordt als de moderator het heeft goedgekeurd? vreemd... bericht te lang misschien?
    Dadelijk even opnieuw proberen dan hak ok ik mijn bericht wel in tweeën.

10. Nog anoniem

@Barbasan, dankjewel, ik maak inderdaad lichamelijk en psychisch al een lange tijd veel door mbt het zwanger worden. Eerder wist hij zelfs niet eens wanneer ik eisprong had en dat ik er zoveel mee bezig was. Wilde hem er niet mee belasten want hij wilde het op zijn beloop laten. Het komt vanzelf als het komt zei hij. Maar dat geldt nu even niet meer.

Spannend dat je in de verte een lijntje lijkt te zien. Ik hoop zo voor je dat het lijntje op gaat lopen.

@Happyjoy, bij jou dus ook spannend. Hoop ook dat het bruin/roze met je ei te maken heeft of misschien wel een innesteling? Ik hoop in ieder geval van harte dat het deze keer raak is.

@Liss, leuk dat je even wat laat horen en wat fijn dat alles tot nu toe goed gaat. Kom je maandag wel ff vertellen hoe je echo was? Vind het zo leuk om die echo foto’s te zien.

@Mixed, balen hey dat je zo’n last hebt van lage weerstand nu. Hoe voel je je verder? Hoop dat je je niet te beroerd voelt. Gewoon lekker rustig aan doen als het kan en jezelf verwennen met een kopje thee en een warm bad of warme douche.

@BJlover, jij ook al last van een lage weerstand. Wat vervelend zo’n dik oog. En auwie aften zijn zo pijnlijk. Sterkte meid en veel beterschap.

@Leii fijn om zulk goed nieuws te lezen over je echo. Hopelijk over 2 weken weer een mooie groei te zien.

@Romymama, wow, wat ontzettend mooi, al een echt ieniemienie mensje. Ben zo blij voor je!!!

Heel fijn om te lezen dat de meting nu wel goed is. En wat leuk dat de armpjes en beentjes al bewogen. Wat een wondertje is zo’n kleintje toch.

11. Nog anoniem

Nou, de rest moeten jullie even op wachten en sorry als er dingen dubbel worden geplaatst.

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Joehoe! T is heel licht. Maar hij staat er ! En vandaag binnen afleestijd n streep. Ik ben helemaal gelukkig.
    Een streep is een streep, en zet mij maar lekker op roze als iemand dat zou willen doen hihi.

Ik zal zo met licht even n foto sturen. Ga nu nog even lekker proberen te slapen

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Jaaaaaaaaaaaaaa 😀😀

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa!!

15. Mixed

Mixed Niet meer actief

Woehoeee barbsan! 😄😄🎉

Thnx voor jullie lieve woorden allemaal. De laatste weken voel ik me idd niet heel top, lichamelijk dan. Vanochtend mn hele oog dichtgeplakt, dus et lijkt alsof die ook nog eens ontstoken is. Ik ben gewoon duidelijk zwanger. Mn weerstand is bij elke zwangerschap super laag. Moet maar eens opzoek gaan naar vit c. 😆

Romymama; voor een uitwendige echo is die echt duidelijk zeg! Ik heb tot nu toe alleen nog maar inwendige echo's gehad. Via mn buik zien ze niet eens een baarmoeder. Het schijnt dat die erg naar achteren ligt.

Nog anoniem; wat apart dat je berichtje eerst langs de moderator is gegaan. Ben wel benieuwd naar de reden daarvan.

16. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik stuur jullie zo nog n foto hoor !
    Maar moet echt even wat lichter buiten voor n mooie foto :)

17. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Barbsan: jaaaaa dat klinkt goed!!! ik wacht heel ongeduldig op je foto! super!

@ hier: ik weet even niet meer wie t vroeg, lastig terug zoeken op m'n telefoon terwijl ik al aan het typen ben 😂 Ik heb idd geen positieve ovulatietest gehad. Kreeg afgelopen maandag ineens vruchtbaar slijm waardoor ik dacht, huh?! dat is wel heel voeg! ovulatietest gedaan en deze was redelijk duidelijk voor mijn doen. Normaal heb ik die streepjes alleen na eisprong of heel vlak ervoor. woensdag begon de bruin/roze afscheiding ineens. Nog steeds niet veel, alleen met afvegen en ook niet iedere keer. Ovulatietest blijft even duidelijk of onduidelijk zoals die maandag was. Ik test idd maar gewoon even door... wie weet!

18. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jaaaa Barbsan!! Super!! Ben ook benieuwd naar je foto!!

Mixed vervelend dat je weerstand zo laag is.. ik slik Davitamon mama compleet met visolie.. misschien ook iets voor jou? Of doe je al zoiets?

19. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja ik slik al een multi vitamine. Maar ik ga nog extra vit c nemen. Thnx voor je tip!

20. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL

Mmm apart hoor! Ja het zou kunnen dat je m dan net gemist hebt al moet ik zeggen dat m'n ovu testen en dus lh ook wel erg schommelen in de cyclus en er dus donkere testen tussen zaten maar dmv tempen gezien dat pas echt bij de test met twee even donkere strepen mn ei aangaf. Misschien geeft het bruinverlies een naderende eisprong aan? Hoop dat die dan snel komt! Je tempt niet he?

Barbsannn het is al licht buiten hoorrr😏😁

Deel Deze Pagina