Nee ik temperatuur inderdaad niet. Misschien volgende de cyclus eens mee beginnen om wat meer inzicht te krijgen. Voor nu kan ik niets anders als geduldig wachten.. en geduld, dat heb ik dus net niet hé. 😂 ..... dus Barbsan: gooi die test er op! 😉
Gefeliciteerd Barbsan!! 💘 Happyjoy, hopelijk vliegen de dagen snel voorbij. Wachten is zo ellendig. Maar wellicht kan je jezelf lekker afleiden door het huis vast kerstproof te maken 😉 Dat probeer ik ook... nog 4 nachtjes slapen tot de tweede echo😉 Onze dochter is ruim 3 jaar als de nieuwe baby komt. Ze is heel pienter en praat honderduit. Dus ze snapt het hele principe van een baby in de buik ook wel denk ik. Dat maakt het des te leuker om het haar dinsdag te vertellen. Hoe oud zijn jullie kindjes? Maken die het al bewust mee zo?
Septembermom, ergens was het ook een beetje te verwachten, ondanks dat je ergens weet waar het bloedverlies vandaan mag komen schrik je toch. Nu achteraf denk ik dat ook, al blijven de zenuwen toch lichtjes aanwezig nog. Nog anoniem, wat raar van je bericht, was hij zo lang dan? Barbsan, jaaaaaa showen die test, wij zijn nieuwsgierig haha! En gefeliciteerd natuurlijk! Lola, hier is de oudste 8 jaar en wordt ze 9 anderhalve maand nadat de kleine geboren is. Zij maakt het nu heel bewust mee en vind het ook heel erg leuk en spannend. De jongste is 5 en die wordt 6 enkele dagen voor mijn uitgerekende datum. Ook hij maakt het heel erg bewust mee, vind het super leuk, maar kan het nog niet helemaal plaatsen want waar is mijn dikke buik? Haha.
Sorry dames. Ik was even n ochtendje naar Duitsland en geen internet haha. Bij deze de testjes heb me stiekem al aangemeld bij de verloskundige haha
Gefeliciteerd Barbsan ik springveen gat in de lucht voor jouw haha! Voor de nieuwsgierigen naar mn echofoto, die was niet zo duidelijk. Ik plaats die van over 2 weken wel als het goed is😄 Dan is het vast duidelijker. Hier trouwens ook uitwendig, was goed te zien volgens de vlk. Fijn weekend allemaal!
NOD-lijst 12 december (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 22 december (1) Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde ? 27 december (1) Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3 28 december (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK 29 december (1) BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7 5 januari (0) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 13 7 januari(1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 29 Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 8 juli 2017 (1) Liss90 - jaar - 2e kindje 💟 11 juli 2017 (1) Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje 💟 Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟 12 juli 2017 (1) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟 13 juli 2017 (1) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟 14 juli 2017 (1) Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟 15 juli 2017 (1) Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟 23 juli 2017 (1) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje 💟 7 augustus 2017 (2) Esmy - 30 jaar - 3e kindje Afspraken: 10 december, Jairy0811, 3e echo 19 december, Elisabeth83, termijnecho en intake 20 december, Mixed, termijnecho 27 december, Jairy0812, termijnecho Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
Ik zal 22 augustus ongeveer uitgerekend zijn. Kan ik weer terug naar t lijstje waar ik wilde blijven ❤
Dat is een hele mooie streep, Barbsan! Nogmaals gefeliciteerd!! Chats, dankjewel! Ik ben een beetje zenuwachtig, maar ik kijk er enorm naar uit 😁
@Chats, ik zei al tegen mijn vriend, je mag gewoon thuis het potje vullen, en desnoods help ik je mee om het toch iets leuker te maken. Hij zag er vooral tegenop dat hij in het ziekenhuis in zon kamertje zou moeten met vieze blaadjes. Maar daarin kon ik hem gerust stellen. Ik begrijp zijn gevoel wel hoor, maar vind het wel super dat hij het toch wil doen. Zelf blijf ik op de een of andere manier het gevoel houden dat het bij mij aan hormonen ligt waardoor ik een eventueel bevrucht eitje niet kan vasthouden, heb al een paar keer een lichte test gehad. Maar goed, dat zullen onderzoeken moeten uitwijzen. @septembermom, mijn vriend heeft het gewoon ook niet makkelijk maar dat is een heel ander verhaal en daar wijk ik hier ook niet te ver over uit. Laten we het houden op oorlogstrauma en zijn dochter wordt van hem weggehouden. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Daarom wil ik hem niet teveel belasten met (zoals het voor mij voelt) gezeur over zwanger worden. Ben al heel erg blij dat hij ook wil starten met de onderzoeken. En ik heb hem ook gezegd dat wat hij moet doen maar een peuleschil is in vergelijking met wat ik allemaal moet ondergaan straks. Daar was hij het ook Wel mee eens. Wat het onderzoek betreft wat ik volgende week heb daar zal de gyneacoloog inderdaad meteen vertellen of hij alles weghaalt. Hij/zij zal precies zeggen stap voor stap wat hij/zij doet. Ennuh, je zegt dat je had gehoopt met kerst zwanger te zijn, misschien ben je met kerst zwanger maar weet je het dan nog niet. Ik hoop het zo voor je echt waar. De taal die ik ga leren is Duits. Niet echt mijn meest favoriete taal, maar heb het nodig voor mijn werk. En ene cursus is altijd meegenomen. Wat ik wel vreemd vind, ik had vorige week nog obstipatie, heb zon anderhalve week echt moeite gehad met naar de wc gaan, en vanaf het moment dat ik ongesteld ben geworden nergens meer last van. En wat ik erg fijn vind is dat ik nu op de een of andere manier alles los kan laten. Ik ben de hele dag zelfs vergeten hier op het forum te kijken, de cursus ben ik vandaag gestart en kon mijn aandacht er goed bij houden. Ben eigenlijk vooral bezig met het onderzoek volgende week. Ik voel me nu stukken minder gespannen. En ik hoop dat ik dit gevoel kan behouden en dat ik minder geforceerd met zwanger worden bezig kan gaan zijn. Even mijn aandacht ergens anders op kunnen richten voelt goed. De laatste maanden ben ik vooral bezig geweest met heel veel werken (ivm schuldsanering) en tellen tot de eisprong, tellen tot de nod en vervolgens weer die teleurstellingen. Nu heb ik op het werk aan de bel getrokken en aangegeven een time out te willen, in januari dus lekker 9 hele dagen vrij. Ook dat geeft me minder stress nu ik weet dat ik straks ff adem kan halen en thuis wat dingen kan doen waar ik nu totaal niet aan toekom. Gewoon ff lekker tijd voor mezelf en mijn vriend samen. Ennuh, dat ik vergat hier op het forum te kijken wil niet zeggen dat jullie bang moeten zijn dat ik hier niet meer kom, ik blijf jullie trouw volgen en reageren. Want ik vind het ook veel te leuk om jullie allemaal te volgen. Volgende week ben ik ook een paar dagen vrij dus dan ben ik er misschien wat minder vaak, maar ik hou jullie zowiezo op de hoogte. Als ik volgende weke bij de gynaecoloog ben geweest kom ik echt ff verslag doen.
Dat was de rest van mijn bericht vannacht. Stond een ander woord voor vieze blaadjes daarom ging het eerst naar de moderator. Kom vanacht weer verder reageren
Jairy heel veel succes morgen!! Post je ook even een fotootje? 😬 Hoelaat mag je? Noganoniem wat fijn dat je je gedachten wat kunt verzetten.. Misschien helpt het juist als je een beetje probeert los te laten. Dat zou namelijk niet de eerste keer zijn dat je dat hoort dat het juist dan lukt! Heftig van je vriend zeg. Ik snap je wel.. Het is inderdaad heel fijn dat hij er in mee wil gaan! Ben benieuwd hoe het onderzoek gaat zijn.. Hoop dat het daarna snel raak is.. Het is jullie zo gegund! @ hier: ook weer lage weerstand. Begin weer keelpijn te krijgen 😖 Ik ben ook zo ontzettend moe. Begin om 20.30 uur al in slaap te vallen. Voel me zo ongezellig tov manlief. Ben momenteel ook niet te genieten en stoor me overal aan.. lang leven de hormonen!
Lekker aan overgeven die hormonen Romymama! Ik ga lekker slapen, morgen nog een testje ertegen aan gooien! Vind t toch nog spannend haha. Slaap lekker ladies
Wat duren die minuten dat n zwangerschapstest opgedroogd ineens lang zeg hahaha.. Ben zo bang dat het weer fout gaat.. Hij is wel opgelopen ten aanzien van gisteren. Maar niet dat je denkt Poeh he.. maargoed, dat ie oploopt binnen een dag zegt hopelijk ook genoeg Links is van vandaag, en de test van gisteren had op de foto nog n uur gehad om te drogen. Dus zal straks met daglicht wel weer n foto sturen
Goedemorgen allemaal, Barbsan.... cooool!!!!! vandaag is wel wat donkerder dan gisteren hoor.....hopen dat deze gewoon blijft plakken... Nog anoniem...... fijn dat je vriend je wel steunt.. en samen in een potje richten is natuurlijk veel.gezelliger (wel om denken alleen handwerk) Hopen dat de onderzoeken mee zullen vallen en je na de onderzoeken fijn zwanger mag zijn. Mooie echo s voorbii zien komen Aften: wat helpt om even te kunnen eten: dentinox (voor doorkomende tandjes bij baby's, chamodent werkt niet voldoende) op de plekjes doen dat verdoofd het voor ene paarminuutjes zodat je redelijk rustig kan eten. Bloedverlies.rond ovulatie... dat heb ik afgelopen niet zwanger maanden ook gehad, geen tarwekiem gehad. @hier: het gips happen is best goed gegaan... gisteren moest het nog een keer... de tandarts had al een kotsbakje voor.mij klaarstaan hahaha. Afgelopen week veel pijn in mijn maag en slokdarm gehad van het zuur en rennie hielp niet echt... op aanraden van vk gastilox forte zakjes gehaald... ongeveer zelfde als rennie alleen vloeibaar wat prettiger is voor de keel... heb 2 vieze zakjes gehad en het gaat weer.... 20 december weer echo.. Waarom ik wrs toch in ziekenhuis moet bevallen ivm astma is ondat ik nog niet zo lang geleden de bevestiging heb gehad dat ik astma heb en dus nog zoekende ben met de pufjes... de qvar is nu hoger gegaan en van de longarts ventolin zo weinig mogelijk... Maar goed hoop de 20ste te horen dat ik gewoon thuis mag bevallen Verder gaat het hier een beetje met ups en downs be vooral energieloos en mn huis een werkelijke puinhoop... maar goed wie het nietnaanstaat krijgt een doekje en een sopje hahaha. Verder ben ik wat actiever op fb dan hier dus lees niet elke dag maar lees wel steeds alles terug.... echt een supermooie groep dit.