Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oohhh neeee jairy!!!! Wat ontzettend vreselijk nieuws!! De tranen springen in m'n ogen nu de rillingen lopen over mijn lijf... Oh oh wat verschrikkelijk verder geen woorden voor.. Logisch dat je het graag snel wilt doorstaan nu.. Ik wil je heel veel dikke knuffels geven en veel veel sterkte wensen met dit verlies!

Op de rest reageer ik een andere keer😔😢

2. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oh nee lieve Jairy, wat een groot verdriet zeg! Ik denk de grootste angst die we nu allemaal hebben en dat het dan werkelijkheid wordt... wat een nachtmerrie zeg 😢 Ik ben er ook helemaal verdrietig van voor jou. Verwerk het op je eigen manier, het is gewoon een rouwproces en jij moet doen en denken waar je je 'goed' bij voelt. Heel veel sterkte voor jou en je familie!

3. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah dit slaat echt in als een bom. Wat verschrikkelijk nieuws! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen:( precies wat je zegt, je wereld stort even in, ongekend.
    Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van jullie kleintje.

4. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Sorry hier even een tijdje niet geweest, maar haak graag weer in.

Oh nee Jairy, wat een vreselijk rot nieuws dit.
    Kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk wilt door staan.
    Heel veel sterkte gewenst, echt vreselijk.

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel meiden, echt onwijs blij met jullie steun.
    Bloedverlies is eigenlijk kort daarna alweer gestopt, dus wacht maar af hoe het gaat komen. We leven de hele dag al in een waas en het voelt zo onwerkelijk allemaal. Elf dagen geleden zagen we nog zo'n mooi krachtig kloppend hartje en nu was het gewoon stil, geen enkele beweging behalve dat van mezelf. Kleintje is zeer waarschijnlijk een dag na de vorige echo al gestopt want de meting scheelde weinig tot niks (6wk2d terwijl ik morgen 8 weken zou zijn). Dooierzakje was al weg en ook de vruchtholte was niet meer gegroeid. Het enige wat we nog zagen was een klein vruchtje, net zo groot als bij de laatste echo. :(

6. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ff geen tijd gehad om te reageren en nu niet om alles terug te lezen maar wil zowiezo Barbsan ff feliciteren wowie echt superblij voor je!!!

Hier een k*tdag, auto stuk, ontsteking op je schaamlip volop terug auw!!! korte wissel gehad (vanochtend 7 uur klaar met werken en 16 u weer beginnen). Zit dus ff niet mee hier. Maar goed kom zsm weer uitgebreider reageren.

7. Nog anoniem

Ah nee! Weet ff niet wat ik moet zeggen, hele dikke knuffel voor jou en je man vind dit echt heel erg
    Dan stellen die kapotte auto en ontsteking ook opeens niks meer voor.

8. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Barbsan, van harte gefeliciteerd. Super!!

Auwww nog anoniem. Dat klinkt zeer pijnlijk.
    En zo snel alweer aan het werk joh. Ben je niet helemaal kapot?

9. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Jairy: wat vind ik dit erg voor jou en je man. Heel veel sterkte !! Weet even niet zo goed wat ik kan zeggen.

10. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Barbsan: gefeliciteerd !! Hopelijk lopen je testen snel op

11. Nog anoniem

Is zeker pijnlijk, word er zelfs onpasselijk van
    En nee ben niet kapot valt me eigenlijk reuze mee

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt dames ! Ben ook erg blij hihi.

Nog anoniem. Klinkt vreselijk. Hopelijk gaat t gauw beter

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nog anoniem: wat balen balen en pijnlijk dat je er weer last van hebt!
    😖😖😖😖 hopelijk snel weer over.

Jairy: ik zit al de hele tijd met jou in mijn hoofd. Ben blij te kezen dat je hier je verhaal kwijt kunt en dat je dat ook fijn vind. Blijf dat ook vooral doen!!

14. Nog anoniem

Ik zit ook de hele tijd met jairy in mijn hoofd, de grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden zou graag een echte knuffel geven maar kan helaas alleen virtueel.

En wat die ontsteking betreft, ik hoop dat het snel open gaat, nu staat er gewoon druk op en dat is erg pijnlijk. Eindelijk ongi weg kan ik nog niks doen gewoon echt pijn. Maar ga zo maar slapen ben ondertussen aardig gaar pff

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik blijf er mee in me gedachte zitten.

En voel me dan ook zo slecht hoe wij vanmorgen lopen te juichen over onze testjes. Het is zo oneerlijk :(

16. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Jairy...... jasses is echt vreselijk.... het proces snelmwillen ondergaan is zeker niks om je voor te schamen... klinkt bot maar dat is de natuur.... je hormonen hou je waarschijnlijk nog welneven last van... hopelijk knap je snel op en kan je door voor een plakker

Nog anoniem...... heb je ook hs? Ik iig wel alleen lijkt het nu redelijk rustig te zijn... ik stond gepland voor weer een operatie maar die gaat nu dus niet meer door.

Barbsan..... nog weer getest?

Bah... vreselijk voor jairy... leef met je mee

17. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen

Dat voelt echt *** he.... maar hoe vreselijk het ook is... het mag niet je eigen bijinvloeden.... je mag superblij zijn met je positieve test barbsan ik denk dat jairy het daar volledig mee eens zal zijn....

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hoi meiden, kom later uitgebreid reageren. Heb dus ook nog niets gelezen de afgelopen dagen door drukte op werk en thuis.

Ik mag vooruit op het lijstje. Had gisteren geheel onverwacht op cd10 al een knaller op mijn ovu. Gelukkig hadden we het de dagen ervoor al gezellig gemaakt. Vanavond nog eens en dan zitten we wel weer goed. NOD valt nu precies met kerst 😀

Vrijdag bij de gyn geweest en er is niets uit de bkoedonderzoeken gekomen. Allemaal perfect. Progesteron was 40 dus meer dan voldoende. Wsk dus gewoon pech icm leeftijd. We gaan nog wel verder voor genetisch onderzoek gewoon om dat ook uit te sluiten. Verder nog gevraagd of ik nog op vit b en d geprikt kan worden en dat vond ze geen probleem al was het geen standaard onderzoek bij fertiliteitsonderzoeken. Maandag prikken. Dan zijn de vit snel binnen. Genetisch onderzoek duurt 10-12 weken. In de tussentijd gaan we vrolijk door en hopen we dat we ons eerder bij de gyn kunnen melden met beter nieuws 😀

19. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn Toto! Klusze haha

Ik had inderdaad getest

20. Mixed

Mixed Niet meer actief

Toto lekker dat je vooruit mag op et lijstje. En fijn dat er niets raars uit de onderzoeken zijn gekomen. Op naar die genetische onderzoeken dus. :) veel klusplezier ;)

Barbsan; mooie testen! Echt goed opgelopen. Gefeliciteerd!

Jairy; khoop dat je een beetje lekker heb kunnen slapen. En ik hoop dat je lichaam dit snel zelf oplost. Ik begrijp het ook dat je hier snel door heen wilt gaan om het dan een plekje te kunnen geven.

Deel Deze Pagina