Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige echo Liss! 😍

2. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Liss, wauw zo'n mooie echo heb ik nog niet vaak gezien. Kunnen alle verloskundigen ook 3D laten zien?

Romymama, veel succes en plezier vanavond! Hopelijk ook zo'n mooi plaatje!

Jairy, wat lastig zo'n verdrietig moment met je dochter. Enerzijds heel verdrietig natuurlijk, maar anderzijds wel fijn dat je het kan delen met haar en zij haar gevoel ook kan uiten.

Barbsan, die testen lopen mooi op zeg!

Spannend dat de eerste paarsen weer op de lijst staan. Ik hoop op mooi kerstnieuws voor iedereen!

Elisabeth, hoe is het met jou? Nog veel last van kwaaltjes?
    Mijn kwaaltjes zijn beperkt (soms wat weeïg, kokhalzen en moe, maar grotendeel van de dag sta ik er eigenlijk niet bij stil dat ik zwanger ben).

Morgenvroeg eindelijk weer een echo!! 😊

3. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk nieuws :D

Woensdag komt moeders voor moeders !

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ nog anoniem: wanneer moet je naar de gynaecoloog? Heb je al minder pijn aan de ontsteking? O zie het al vrijdag. Kan me je spanning goed voorstellen.
    Ik denk niet dat je bloed verliest door pap3 hoor. Want dat is echt je baarmoedermond.

@krullenbol: hoe gaat het met jou?

@toto: hoeveel mag ik je vooruit zetten op het lijstje? 😀

@BJlover: Ah wat vervelend dat je nog steeds in de lappenmand zit 😖😖😖😖

@Romymama: bijnaaaaaaaaaa

@Liss90: 😳😳😳 wouw!!!!!!!

@Lola: voor jou ook spannend zeg he! Morgen 😊

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Echt het stomste wat ik kon doen was opzoeken op Google bloedverlies en pap3b. Lees dat pap3b meestal een voorstadium is van baarmoederhalskanker en dat een aantal vrouwen met die uitslag daadwerkelijk kanker hadden. Weet dat ik juist naar de positieve verhalen moet kijken maar maak me nu toch wel zorgen. En lees ook dat er bij cin2 of cin3 een kegeltjeigen weggesneden moet worden wat het dus bijna onmogelijk maakt om op de natuurlijke wijze zwanger te raken. Pff ben blij als ik vrijdag rechtstreeks aan de gyneacoloog mijn vragen kan stellen. Ik hoop echt zo dat het meevalt ben nu overigens helemaal niet bezig met zwanger worden, dat verdwijnt helemaal naar de achtergrond en de pap uitslag komt steeds groter in beeld. Denk nu zelfs steeds meer dat.mijn gevoel dat ik niet zwanger kan worden gewoon klopt. Ben toch wel een beetje bang nu.

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Lola veel succes en plezier morgen! :D

Hier nog een half uurtje! Ben benieuwd weer.

7. Nog anoniem

Veel plezier romymama en ook succes

@Elizabeth ja de pijn van de ontsteking is weg gelukkig

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113

Neee neee stop!!!!
    Cin betekent de diepte van de verontrustende cellen. Het klopt dat ze dan een kegeltjes afsnijden van de baarmoedermond. Maar je kunt gewoon zwanger worden en zwanger raken. Het enige (en dat is echt het zwaarste geval) kanxer een een soort bandje om de baarmoedermond geplaatst worden, zodat hij mooi dicht blijft.
    Maar echt maak jezelf niet gek. Want miss is dat allemaal wel niet nodig. Echt!

9. Nog anoniem

Ja stom is dat he, ben je de hele tijd redelijk positief en dan lees je een paar slechte verhaaltjes en raak je gewoon in paniek. Bedankt dat je me toch weer wat gerust probeert te stellen. Moet het ook gewoon op me af laten komen al duurt het nu weer even om die slechte verhalen te vergeten

10. Mixed

Mixed Niet meer actief

Een goede vriendin van mij had pap5. Dan heb je dus al baarmoederhalskanker. (Dat heb jij nog lang niet, pap3b kan echt goed behandeld worden! ) Zij heeft nog een kinderwens.
    Inmiddels is het al weer 3 jaar geleden dat ze de diagnose kreeg
    Verschillende operaties gehad en alle nare cellen zijn weggehaald. Ze is nu al minimaal 2 jaar helemaal schoon. En ze kan gewoon zwanger raken oo de natuurlijk wijze. :)

11. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou deze echoscopiste zit in bij onze verloskundige maar werkt wel echt voor zichzelf en doet ook veel pretecho's. Omdat ze zo een mooi apparaat heeft waarmee ze de termijnecho bij ons moest doen vond ze het leuk om ons ook ons kindje te laten zien in 3d :) een overwacht kadootje natuurlijk!

12. Mixed

Mixed Niet meer actief

Romymama, ben heel benieuwd naar je echo! 😄😄

13. Nog anoniem

OK dat vind ik dan weer geruststellend om dat te lezen. Dankjewel voor je reactie. Is gewoon met die stomme verhalen altijd dat je je dan meteen zorgen gaat maken en allemaal rampscenarios voor je gaat zien. Soms is internet fijn maar soms ook helemaal niet. Ik zal er maar vanuit gaan dat het allemaal wel meevalt.

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mijn echo was weer helemaal goed! Termijn perfect en voorlopig uitgerekende datum is 14 juli. Morgen moet ik bellen voor een afspraak voor nekplooimeting en dan bepalen ze nogmaals het termijn. Ze hoopte dat ik tussen kerst en oud en nieuw terecht kon.
    Beebje was al super druk met armpjes en beentjes aan het zwaaien.. zo schattig om te zien!

Helaas deze keer geen super mooie plaatjes want er lag een darm in de weg 😅.

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Krijg op de een of andere manier ineens geen foto's meer geüpload.. :)

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Dijn nieuws Romymama!!

Miss al je ruimte gebruikt? Als je bij instellingen kijkt dan kun je foto's verwijderen en heb je weer ruimte

17. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jaa heb ik toevallig net gedaan maar nu kan ik ineens niks meer uploaden grrr

18. Mixed

Mixed Niet meer actief

Wat een fijn nieuws! Hoop dat je je echo nog kan uploaden! Vind dat altijd zo leuk om te zien 😍

19. Nog anoniem

Wat fijn dat alles goed is met je kleintje en lijkt me ook super schattig als hij beweegt. Hoop dat het je nog lukt een foto te uploaden en anders ff de moderators mailen via contact

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Volgesmij is het nu gelukt!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina