Anoniem; fijn dat de onderzoeken waren meegevallen. En leuk dat je mocht meekijken. Lijkt me heel interessant. Op naar de vruchtbaarheidsonderzoeken!
Elisabeth fijn dat je al om 12 uur mag!! Mixed, fijn dat het nog maar minimaal is. We gaan gewoon voor een mooie echo morgen! Jairy, hoe is het met jou meis? Doen de tabletjes een beetje hun werk? Of komt het nog niet op gang?
Hier mag ik om 11.35 bij de gynaecoloog komen. Na de tabletten gisteren ingebracht te hebben verloor ik weinig bloed en heb ik alleen last gehad van buikpijn. Ik ben er niet van overtuigd dat ik het vruchtzakje verloren ben het weekend, want ik heb niks opgemerkt tussen de stolsels en vrijdagavond zat het kleintje er nog. Bloedverlies vandaag is ook echt weinig en hoewel de gynaecoloog het vinden klinken als een afgelopen miskraam mogen ze daar natuurlijk zo niks van zeggen. De echo om half 12 gaat me meer vertellen en dan weet ik meteen ook of alsnog een curretage moet ondergaan (die ik eventueel deze week nog gepland wil hebben).
Heel veel succes!! Je hebt straks in elk geval duidelijkheid! Kan me voorstellen dat je het onderhand gehad hebt nu.. 😘
@ mixed waarschijnlijk is bruine afscheiding al oud bloed. Hopelijk morgen duidelijkheid en ben je dan iets meer gerustgesteld Het lijkt me lastig die onzekerheid 😘
Mixed; fijn dat het al bijna gestopt is ! Jairy; succes ! Wat mij betreft. Ben niks meer verloren. En wat ik wel verloren was, was gewoon roze slijm. Dus gaan er vanuit dat we woensdag op z'n minst N begint zakje gaan zien
@jairy hoe was het bij de gyneacoloog? @Elizabeth hoe was je echo? Ben heel benieuwd. Hoop dat je een mooi fotootje hebt wat je hier kunt showen. @Mixed gelukkig is het bijna gestopt. Hopelijk een mooie goede echo morgen @barbsan ben ook benieuwd naar jouw echo, hopelijk idd een mooie zwangerschap te zien. @hier, vandaag weer werken na een lang weekend van 6 dagen maar wel stress gehad met een kapotte auto en de colposcopie. Nu auto gelukkig weer gemaakt door een kennis en mijn vriend, scheelt me handevol geld. Verder kan ik niet wachten tot 5 januari. Hoop dan echt ongesteld te worden zodat ik kan beginnen met de onderzoeken . Heb al gekeken de 3e dag valt dan in het weekend dus moet dan de 2e dag bloed laten prikken. Op het formulier staat dat ze prikken op progesteron, prolactine, tsh, lh en oestradiol. Zal eens gaan opzoeken wat dat allemaal Is, nooit van gehoord haha behalve lh en progesteron. Nu ff kattenbak gaan verschonen en dan dadelijk naar mijn werk. Fijne dag nog allemaal en lees straks wel ff als ik een rustig momentje heb op het werk
Hallo meiden, )hele goede echo gehad. 11 juli uitgerekend en kindje was al zoooo beweeglijk! Straks nog naar gynaecoloog dus ben benieuwd! Foto lukt op een of andere manier niet. Vanavond even oroberen
Ik ben weer thuis. Helaas zat het vruchtzakje er nog steeds, hij was wel ingevallen al en mijn symptomen kwamen nog steeds overeen met miskraam in gang. De gynaecoloog gaf echter aan dat de beste keuze nu een curretage zou zijn, wat ik zelf ook wilde, en deze gaan ze proberen in te plannen voor donderdag; waar ik vandaag uiterlijk morgen de bevestiging van krijg. Ik hoop dat daarin me niks meer gaat tegen zitten, want inmiddels kan ik qua tegenslagen nog maar weinig hebben.
Woehoee! Wat fijn!! Ben zo benieuwd naar je foto! 😄😄 Wat moet je bij de gyn doen dan?
Wat klote zeg!!!! Dat je nu toch alsnog gecurriteerd moet worden. 😖😖😖 Ik vind het zo klote voor je. 😔
Volgens mij is het gelukt! Ik moet naar de gynaecoloog omdat mijn nuchter glucose waarden eigenlijk al te hoog zitten...
@ Jairy: Jammer dat het vruchtje er nog zat.. klinkt heel dubbel natuurlijk. Mocht je vragen hebben over een curretage, je mag me altijd een prive berichtje sturen. Kop op meid, sterkte! @ Elisabeth: mooie echo!! geniet!
@jairy, he bah wat vervelend dat je alsnog gecorrigeerd moet worden. Hoop dat je idd donderdag terrecht kun't, veel sterkte. @Elizabeth wow supermooie foto en wat fijn dat alles er goed uitzag. Balen van je suiker. Houden ze dat de hele zwangerschap verder in de gaten?
Dankjewel voor jullie berichtjes meiden, ik blijf het zeggen, maar ik vind jullie steun echt fijn! Zelf baal ik ook enorm dat niks doorzet, maar mijn lijf heeft nog twee dagen om het zelf te doen en anders heb ik in ieder geval nu een einddatum in zicht (mits het later wordt, maar daar gaan we niet vanuit. ) Elisabeth, wat een prachtige echo van jullie kleintje! Wel balen van je suiker, maar dat hielden ze de hele zwangerschap in de gaten toch? Happyjoy, ik krijg er behoorlijk de zenuwen van, maar ik ben tot nu toe meer bang of ik echt goed onder zeil ga zodat ik niks mee krijg, want dat wil ik dus absoluut niet. Ik krijg namelijk een soort slaapmiddel/roesje en daar ben ik niet bekend mee ( alleen narcose).
@ Jairy: waarom geven ze je geen narcose dan? ik heb toen wel narcose gehad maar dat had volgensmij te maken met de diagnose destijds. bij een mola zwangerschap zijn ze bang voor kwaadaardige cellen dus volgensmij was het daarom volledig narcose. ik heb zelf geen ervaring met een roesje, maar hoor wel altijd iedereen zeggen dat je dan heerlijk slaapt. Wees niet bang voor de ingreep zelf, het emotionele gedeelte is vele malen zwaarder als het lichamelijk. ik voelde wel dat er iets gebeurd was daar, maar niets extreems. Meer zoals flinke menstruatie kramp. Denk aan je!
Jairy, wat vervelend meid. Ik had wat anders gehoopt voor je. Misschien dat je lichaam het zelf nog over neemt deze dagen en anders hoop ik voor je dat je snel mag komen en dat er eindelijk een einde komt aan deze rotperiode. Dikke knuffel! Noganoniem fijn ook dat de onderzoeken strakjes gaan beginnen.. Ik ben heel benieuwd. Wauwwwww Elisabeth supermooi echo! Geniet er lekker van! Hier steeds minder puf. Moet zometeen nog de deur uit maar duik liever mn bed in.
Jairy, wat vervelend die curretage 😞 Elisabeth, wat fijn zo'n mooie echo! We hebben dezelfde uitgerekende datum en hadden destijds ook dezelfde dag een positieve ovulatietest 😄 Ik ben nog steeds beroerd. Vooral een zere buik. Weet niet zo goed of het de zwangerschap is (misselijkheid en groeiende baarmoeder) of dat het een combi is met de griep... Heb in ieder geval een harde 'strakke' buik. Herkent iemand dat?