Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mixed

Mixed Niet meer actief

Woehoee een goede echo gehad!
    Mn zoontje was echt een fotogeniek op elke echo. Dit kindje had er vandaag niet veel zin in. 🙈
    De vk kon het termijn niet goed bepalen. Kindje lag elke keer met zn rug naar ons toe of hij lag op zn buik. In ieder geval niet hoe de vk het wou. Ook was die erg rustig.
    Dus ze verwees me door naar een echopraktijk en daar kon ik direct al terecht. Daar wel een goed termijn gekregen maar nog steeds niet echt wauw echo's. Wel veel beter apparatuur. Ik kreeg bij hen ook een usb stick mee met het hele echo filmpje er op! Super leuk!

Oh en ik ben dus wat naar voren gezet. Mn uitgerekende datum is nu 10 juli.

Ik zal de mooiste echo hier plaatsen. ;)

2. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ahhh super fijn meid! Ben blij voor je!! En wat een schattige echo. Een klein eigenwijsje dus, dat beloofd wat :D

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow wat supermooi, haha nu al een klein eigenwijsje dus. Fijn dat alles er goed uitzag!!

@Happyjoy spannend weer voor jou, hoop voor je dat je met kerst een positieve test hebt dat zou geweldig zijn.

Ik denk, heb stille hoop, dat ik deze keer juist niet hoef over te slaan. Heb tot nu toe vandaag nog geen gekleurde afscheiding gehad dus het lijkt erop dat ik het weer rustig aan gezellig mag gaan maken ennuh ovulatietest Is bijna positief joehoe!!! Ik is blij!!!

4. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Wat mooi Mixed!
    Happyjoy en Septembermom, spannende tijden voor jullie, succes met wachten! Hopelijk een mooie afsluiting van 2016!
    Barbsan, pff wat een spanning, gelukkig is je laatste bericht goed!

Ik lig weer/steeds ziek en misselijk op de bank. Twijfel een beetje of ik de verloskundige moet bellen. Weet eigenlijk niet goed waarom ik zou moeten bellen, maar 4 dagen buikpijn op rij maakt je wat moedeloos. Zou het gewoon de griep zijn?

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Noganoniem wat fijn!

Lola, ontzettend kut dat je je zo ellendig voelt. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Hier heerst wel vanalles, ook buikgriep. Je kan altijd even bellen, daar zijn ze voor! Beterschap in elk geval!

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Oké, nu even zonder quotes rageren. Heb na mijn vorige post helaas niet meer de tijd of energie gehad om het verloren stukje opnieuw te schrijven.

Weet nog wel dat iemand vroeg naar mijn adoptie. Ik ben al met 6 weken oud geadopteerd, dus ik weet niet beter dan dat mijn adoptieouders mijn echte ouders zijn. Ze zijn ook altijd heel open over de adoptie geweest en icm dat ik geen andere etnische achtergrond heb (ben gewoon westers) heb ik ook nooit de behoefte gehad om naar mijn biologische moeder op zoek te gaan. (mijn biologische vader is niet bekend).

Ook nu weer loop ik achter, maar wil toch graag op iedereen reageren:

@Barbsan: Kan me voorstellen dat je angstig wordt van het bloedverlies, maar gelukkig heeft de VK je gerust kunnen stellen. Dikke knuffel nog voor je.
    Enne... zag je buik in het buikentopic voorbij komen. Mooi hoor! Echt al een flinke darmenbuik :)

@BJlover: Je bent ook al hard op weg op het wachtbankje. Zat net naar je tempkaartje te kijken, maar denk dat FF je kruis 2 dagen te vroeg heeft staan.

@Nog Anoniem: Fijn dat het je allemaal is meegevallen en ook dat het zo goed geneest en je bijna bruin vrij bent :)
    Hopelijk bevestigd de uitslag dat het niet kwaadaardig is.
    Wat betreft de hormonen waar ze cd3 op prikken: TSH is om te kijken naar je schildklier. Waarschijnlijk staat er ook op je labformulier Anti-TPO aangevinkt. Dat is of je antistoffen tegen je schildklier hebt. Progesteron hebben ze bij mij alleen op 7dpo geprikt. Oestradiol en LH is om te zien of je evt. geen PCOS hebt (dan zijn deze waarden verhoogd namelijk). Prolactine is een stofje wat je oa tijdens borstvoeding meer aanmaakt dan anders. Als deze waarde verhoogd is, dan staat dat een zs ook in de weg.
    Snap dat je vrijen na de ingreep eng vindt. Mss eerst een standje waarbij penetratie niet zo diep is?

@Jairy: Fijn dat jet praten erover helpt. Ik zie als je er aant oe bent je berichtje wel verschijnen.
    Maar wat k*t zeg dat de misoprostol niet goed zijn werk heeft gedaan. Dat is beide keren ook wel echt een angst van mij geweest. Nu dus toch op voor een curettage. Ik snap heel goed dat je het maar kwijt wilt zijn. Neem voor die tijd nog wel even goed de tijd om afscheid te nemen van de zwangerschap en je kleintje, want bij een curettage zie je niets meer terug van je kleintje itt een mk waarbij je thuis het vruchtje/weefsel kunt opvangen.

@happyjoy: Welkom op het wachtbankje :)

@mixed: nee hè, jij ook bloedverlies :( Gelukkig inmiddels weer gestopt. En zoals de anderen ook zeiden, de kip kan geen mk veroorzaken.
    Oooh, wat een mooie echo :) Nu helemaal gerustgesteld neem ik aan.

@Lola: Bah, wat naar dat je je in het weekend zo rot moet voelen :( Hopelijk is dat over een paar weken over en heb je weer energie voor 10. Edit: Lees dat je nog steeds last hebt. Zou idd zomaar een griepje kunnen zijn. Als je het niet vertrouwd, zou ik toch maar de gyn bellen.
    De strakke buik die je beschrijft ken ik niet, maar heb dan bij mijn zwangerschappen nooit last gehad van de buik. Ook nooit harde buiken oid. Had alleen wel elke keer na een groeispurt last dat mijn huid strak stond.

@elisabeth: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat een mooi plaatje :):)

@romymama: Veel plezier straks!

@septmebermom: Yeah! Toch nog een knaller voor de kerst. Veel plezier ;)

Update van mij volgt zo

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hier best druk en moe. Moet deze maand voor mijn werk 1 dag in de week in Brussel zijn (woon zelf regio Haaglanden) om in te vallen voor een collega, maar mijn eigen werk loopt ook door. Die lange dagen naar Brussel hakken er wel flink in en heb dan niet zo veel puf om te reageren.
    Maar goed, deze week voor het laatst, dus na volgende week heb ik weer meer tijd en energie om te reageren.

Hier zit ik vandaag op 9 dpo. Morgen testdag :) Aan de ene kant ben ik best hoopvol. Had gisterenochtend wat beige afscheiding en sinds gisteren ook last van mijn borsten en af en toe wat krampjes en steekjes bij mijn baarmoeder. Alleen geen andere symptomen die ik normaal wel heb bij een zs zoals opgeblazen gevoel en winderigheid. Aan de andere kant zie ik het somber in. Had op cd11 al mijn ei en als ik lees op i-net is de kans dan wel kleiner om zwanger te worden tov een ei op cd14. Heeft er mee te maken dat het eitje evt. niet rijp genoeg kan zijn bij de sprong.

We gaan het meemaken :) Vrijdag lekker eten in Maastricht bij een sterrenrestaurant met een hotelovernachting. Even heerlijk er even zonder kids ertussenuit. Als ik morgen nega test, dan vrijdag nog een keer om te kunnen zien of ik wel of niet een wijnarrangement erbij mag :)

Zit er wel aan te denken om als ik ongi word het traditionele kerstdiner die wij met mijn schoonfamilie hebben te skippen. Het is dan de 2e kerst waarbij ik dus hoogzwanger aan de maaltijd had moeten zitten, maar het niet zo mocht zijn. Icm de zwangerschap van mijn schoonzus, de uitgerekende datum op 3 jan en het vijfjarige overlijden van mijn moeder in februari denk ik dat het emotioneel heel zwaar wordt om me groot te moeten houden en gezellig meedoen. Zit ik liever thuis op de bank netflix te kijken.

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Toto spannend morgen! Ik hoop het zo voor je!

Kan me goed voorstellen dat mocht het niet lukken je daar totaal geen trek in hebt. Is je dan ook goed recht!

Mijn duimen draaien heel hard voor je!

9. Nog anoniem

@toto bedankt voor je uitgebreide uitleg.
    Wat spannend morgen ik hoop het zo voor je. Kan me ook heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in het kerstdiner als het niet gelukt Is.
    Goede tip om eerst een "rustig" standje te proberen. Vl Was in ieder geval al blij dat we weer meer kunnen dan handenarbeid. Vond hij overigens ook niet erg maar als je alles kunt waar je zin in hebt Is toch fijner. Maar het allerjongste vind ik toch nog dat ik deze ronde niet hoef over te slaan. Al betwijfel ik of de baarmoedermond nu wel goed toegankelijk Is voor de zaadjes. Ach we zullen het zien. Ik ben in ieder geval weer happy en hoopvol

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Mixed, prachtige echo meis!

Ik ben om half 4 gebeld door het ziekenhuis en wat ik totaal even niet had zien aankomen is dat de gynaecoloog me morgen op een spoed curretage gaat zetten. Om 10 uur moet ik op zijn spreekuur komen en dan gaat ie alles aanmelden, ik moet ook al nuchter komen en met makkelijk kleding want ik mag pas naar huis als de ingreep is gedaan.
    Ik heb het even moeten laten bezinken want het gaat nu ineens ontzettend snel, maar eerlijk; ik zal blij zijn als het zover is. Straks kruip ik samen met vl op de bank en nemen we zoals je al aangaf Toto afscheid van het kleintje en de zwangerschap door nog even alle echo's te bekijken voordat we het gaan opruimen. Natuurlijk besluit sinds vanmiddag het bloedverlies ook weer toe te nemen, en verlies ik kleine stolseltjes en kloddertjes slijm ( zul je altijd zien natuurlijk...) maar ik heb een einde in zicht na een lange anderhalve week.

11. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jeetje wat heftig meid.. Ik wens je heel veel sterkte toe vanavond en morgen!! Dikke knuffel! 😘

12. Mixed

Mixed Niet meer actief

Pfieuw jairy... heel veel sterkte vanavond en morgen! Het einde is idd in zicht en dan is het tijd om dit alles een plekje te geven. Doe lekker rustig aan. 🤗 ik hoop dat je morgen snel aan de beurt bent.

Romymama; ben zo benieuwd naar jou echo!

13. Mixed

Mixed Niet meer actief

Happyjoy; succes met je test drang! Haha zou ik ook hebben. Ik hoop dat er snel een 2e streepje op zal staan.

Septembermom; woehoee daar is dan eindelijk die knaller. Have fun de komende avonden. Hopelijk zit er een kleine treffer bij ;)

Lola; als je je druk maakt zou ik gewoon even bellen. Bellen kan sowieso geen kwaad toch? Heel veel beterschap! Hoop dat het snel over is.

Nog anoniem; fijn dat het bloeden weer zo goed als over is. Hoop dat je nog lekker mee kan doen deze ronde. Ide, eerst rustig aan beginnen. En als het onprettig of pijnlijk word kan je altijd nog stoppen.

Toto; wow idd wat een drukte zo. Brussel is ook niet echt naast de deur. En morgen dus testen? Spannend! Laat je het ons weten?
    En betreft het diner, ik zou het heel logisch vinden als je niet zou gaan. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. En ik denk als je het uitlegt dat iedereen je snapt en begrip zal tonen. Maar hopelijk kan je gewoon lekker mee doen! :)
    Eerst maar lekker genieten dit wknd. Heerlijk zeg!

14. Nog anoniem

@jairy veel sterkte vanavond en morgenvroeg. Goed dat jullie even samen de tijd nemen om afscheid te nemen. Dikke knuffel!

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Sorry voor het ego berichtje Jairy. Voelt echt zo niet goed nu. :(

Wij hebben ontzettend lang kunnen kijken en baby is een kleine stuiterbal.
    Zo druk aan het bewegen dat het niet eens te meten was!

Prachtige plaatjes meegekregen. Nu op naar de officiële termijnecho en nekplooimeting 30-12!

Twijfel of ik het al officieel naar buiten ga brengen of toch nog even wacht..

Bijgevoegde bestanden:

16. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    En die kleine beentjes..

Bijgevoegde bestanden:

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Oh wauw romymama! Wat een prachtige plaatjes! 😍😍

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Romymama, het zijn prachtige plaatjes meis, en wat mooi om je kleintje zo goed te hebben mogen zien. Geniet ervan, en voel je niet schuldig naar mij. Het is even slikken, maar ik geniet er wel van jullie echo's te mogen zien. 😘

Dankjewel meiden! Wanneer ik weer goed bij en thuis ben zal ik wel iets laten horen van mezelf.

19. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh ja dat is even schrikken als je dat hoort aan de telefoon Jairy maar fijn dat het einde dan in zicht is. Veel sterkte toegewenst en ik hoop voor je dat de ingreep mee valt. En dat jullie het voorzichtig een plekje kunnen geven straks. Blijft naar allemaal.

Mixed en romymama wat super dat jullie echo's zo goed zijn! Heerlijk om die fotootjes te zien! Met een goed gevoel op naar de kerstdagen in ieder geval🎄

20. Nog anoniem

Wow superleuke echo's romymama en wat schattig die ieniemienie beentjes. Misschien leuk om met kerst te vertellen met een gedichtje ofzo met echo fotootje ingepakt. Ik wil best een gedichtje voor je verzinnen (doe ik graag en kan goed dichten 😉)

Deel Deze Pagina