Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ septembermom: al mooie ovulatietesten! Op paars oleeeeeeeeee!!!

@barbsan: hoe gaat het nu met de roze afscheiding? En hoe voel je je verder?

@lola; aaaaaa ook al zo die kwaaltjes te pakken 😱😱😱 irritant he!
    Ik herken je gevoel wel. Mijn buik is alleen niet strak doordat ik ze veel vetjes heb hahaha. Maar wel gevoel alsof er echt een balletje zit. Merk ik als ik op mijn buik lig.
    Grappig dat we precies hetzelfde lopen 😀

@nog anoniem: Zooo fijn dat alles weg is! Je hebt het toch maar even geflikt meid. Hopelijk snel een mooie pap1 uitslag.
    En houdt wel echt die 4 weken aan hoor, anders kans op infectie en dat wil je echt niet.
    Fijn dat de onderzoeken gewoon door gaan nu vanaf je nieuwe cyclus 👍🏻

@mixed: zo fijn dat het bloedverlies minder is. Je schrikt je rot.. wauwwwwww wat een mooie echo. Ik vind hem best duidelijk hoor! 😍 ik ga je zo naar voren zetten 😛

@romymama: hoest met jou? Zoooooooooooooo wat een mega duidelijke echo zeg!!! Wouw!!' Ben je naar voren gezet? Op blijft je datum hetzelfde? O nee je termijn echo komt nog!

@Jairy: sjonge jonge wat een klotezooi. Kan me zo goed voorstellen dat je nu echt even geen extra tegenslag moet krijgen. Je hebt echt genoeg nu op je boordje gehad 😖😖😖😖
    Dat is even schakelen. Nu morgen al, maar wel fijn voor je! Hele heleeeee dikke knuffel!

@toto: zooo nou goed dat je aan jezelf denkt. Wat een hoop emotionele data in zon korte tijd. Heftig joh! Denk indd aan jezelf. Maar wie weet heb je rozeeeeee daar gaan we voor 😘

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

22 december (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 5

25 december (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK

27 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na *

29 december (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7

5 januari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 13

7 januari(1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 4
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 2

Datumloos (1)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje -

Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje 💟

10 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje 💟
    Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟

7 augustus 2017 (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje

Afspraken:
    28 december, Barbsan echo

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811* december

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hier trouwens gisteren nog naar gynaecoloog geweest. Hier gaat ook de vaart erachter. Donderdag naar de diabeetverpleegkundige. Ik moet waarschijnlijk direct starten met insuline spuiten. En dus geheel onzer ziekenhuis begeleiding. Moet donderdag ook naar diëtist. Dat is standaard protocol. Maat weet nu al dat ik op zeer zeer zwaar dieet gezet ga worden. 😖😖 lekker voor de kerst.

Verloskundige praktijk kan ik morgen dus afbellen....

4. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo Elisabeth dat is ook niet mis!! En insuline injecteren is ook wel heftig om mee te beginnen en vaak duurt het wel een tijdje voordat je qua eenheden goed bent ingesteld. En dat dieet zal (helaas) wel per direct ingaan idd😝😳

Ik heb vandaag bloed geprikt, standaard waarden zoals hb enzo. Zullen jullie ook wel hebben rond dit termijn.
    Staat niet op de lijst zie ik maar as vrijdag 23-12 termijn echo weer.

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

So dat is wel ff omschakelen nu. Maar wel voor je eigen bestwil en voor je kleintje. Is wel balen idd nu net voor de kerst.

Wat gezellig maken betreft. De gyneacoloog zei dat ik ermee moest wachten tot er geen gekleurde afscheiding meer Was en dat kon 2 tot 4 weken duren maar lees ook veel verhalen op sites van ziekenhuizen dat het na een paar dagen al over kan zijn. Ik ben dus ws een van de gelukkigen waarbij het na een paar dagen al over kan zijn. Heb na het dichtbranden ook maar minimaal bloed verloren en niet eens helder bloed maar alleen bruine afscheiding gehad. Gisteren Was het wat meer maar vandaag echt niks dus ik vertrouw erop dat het gewoon dicht Is. Ik durf het risico wel te nemen.

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Kom zo bijlezen en reageren. Kon mezelf niet inhouden en nu al getest met een big bazar en ik kan alleen maar zeggen holy f*uck holy f*uck ik ben zwanger.

Morgen met 2e plas een kv2v5

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zie dat de foto verdwenen is. Bij deze nog een keer. Lig nog te trillen.

Bijgevoegde bestanden:

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    :):):D:D

Wat snel! Hopelijk hoef je morgen na opname niet lang te wachten op de ingreep. Mijn gedachten zijn bij je. Dikke knuffel en sterkte!

Ja mooi! Vooral ook die beentjes :)

s
    Jeetje zeg. Meteen al spuiten. Is het niet af te vangen met pilletjes? Dacht namelijk dat als je eenmaal begint met spuiten je daar niet meer vanaf komt. En gewoon met de kerst een beetje smokkelen hoor :)

Baal je ervan dat je nu niet meer bij de vk kan/mag lopen?

Jij gaat ook hard :) Fijn hoor nog de echo zo voor de feestdagen.

We gaan dit weekend zeker genieten met zijn tweeën en waarschijnlijk hoef ik het kerstdiner toch niet af te zeggen :)

Had sterk geconcentreerde urine en aangezien ik al 2 dagen wat kwaaltjes had toch maar die test in de urine gehouden. Vervolgens weggelegd omdat bb zo lang over het doorlopen en kleuren doet en gewoon met VL tv gaan kijken. Wilde daarstraks gaan douchen en kijk nog eens op de test en zag die streep. Was helemaal in shock. Kreeg het warm en had flinke hartkloppingen. Test in mijn broekzak gestopt en naar beneden gelopen en VL gevraagd eens mijn hart te voelen. Die vroeg zich natuurlijk af hoe dat nou kon, dus liet hem de test zien en zei ik ben weer zwanger. Vervolgens brak ik compleet en heb als een klein kind bij hem op schoot zitten janken. Voelde zoveel emoties door elkaar. Nog steeds trouwens. Aan de ene kant toch blij (al had ik dat na de kaatste mk niet verwacht), maar aan de andere kant zo bang voor mk nr 4 op rij. Al zegt mijn onderbuikgevoel dat het wel goed is. December is gewoon onze maand. Oudste is geboren in december, de jongste is verwekt in december en deze ook weer. Ben benieuwd naar de uitgerekende datum. Op basis van ei 3 sept. 4 dagen af van de verjaardag van mijn jongste. Kans bestaat dus dat als deze zs gewoon goed gaat, deze op de verjaardag van mijn nu jongste geboren wordt

9. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Kwam toch nog even spieken hier en wat gaaf dat ik dat gedaan he . Kon niet slapen! Maar wouw toto!!!!!!! Yessssssssssss

Oleeee oleeeee we hebben een roze we hebben een roze, oleeee olleee olee oleee 🎉🎉🎉🎉🎉

Super tof! En zo zo fijn voor je! Op naar mooie test morgenochtend! Ben benieuwd!!!! 😘

10. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jaaaaaaa Toto ohhhh wat fijn voor je meis!!! En wat duidelijk is hij al. Ik hoef niet eens te turen. 😍😍😍. Ik ben benieuwd naar je test deze morgen!

Elisabeth oh jeetje dat is iets minder allemaal.. Succes alvast morgen!
    Hopelijk valt het toch allemaal een beetje mee.

Noganoniem super lief van je! We hebben het alleen al aan de ouders enzo verteld dus ik had het meer over in het algemeen naar buiten komen over de zwangerschap. Denk toch dat ik daarmee tot de 30e wacht..
    Wat betreft gezellig maken. Als je afscheiding weer normaal is zou ik het gewoon doen!

11. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Jaaaaaa toto!!! 🎉 Super, van harte meid!

12. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Yoehoe Toto, wat een fijn kerstnieuws!!!
    Jairy, veel succes vandaag!
    Elisabeth, wat balen zeg van de insuline

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Tnx meiden! Vind het nog zo onwerkelijk en zit ook nog zo ver voor mijn NOD. Kan nog zo veel fout gaan, maar ik ga de angst loslaten en genieten.

14. Nog anoniem

Whaaaaaah toto gefeliciteerd!!!!!!

@ jairy kwam ook ff langs om je veel sterkte te wensen, dikke knuffel

15. Nog anoniem

16. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
  17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Toto, wauw wat een prachtige test! En zo duidelijk ook al, vind ik. Geniet er van meis, het is je gegund!

Noganoniem, daar is inderdaad geen uitleg bij nodig! Klusze (;

Wij gaan naar het ziekenhuis! Ben benieuwd of ik nog een echo vooraf krijg gezien ik dus weer vanalles aan het verliezen ben, maar dat lijkt me ergens wel logisch.
    Dankjewel voor jullie berichtjes meiden! 😘

18. Mixed

Mixed Niet meer actief

Woehoee toto wat fijn!! Gefeliciteerd!! Test je vandaan ook nog?

Anoniem; have fun de komende dagen ;)

Jairy; heeeeeeeel veeeel sterkte!

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hey Toto waar blijft je tweede test??? Nieuwsgierig hier 😛😛😀

@nog anoniem: kijk daar is hij dan!!!!!

20. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Jairy succes en sterkte meid!

Noganoniem veel plezier met klussen! Leuk om te vertellen straks dat je kleintje met kerst verwekt is (want we gaan er gewoon even vanuit dat dit jullie kerst cadeautje is na alle tumult!)

Deel Deze Pagina