Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Mamamd heb je nog getest?

2. Chats

Chats Niet meer actief

Heeeeey hallo

Wat een gezelligheid hier!!!

@elisabeth goed idee deze lijst en dank je wel dat ik erbij sta en je sokkenverhaal vergeet ik idd nooit weer :D:D
    @mamamd volg het advies van de vk en ga lekker genieten in Dubai!!!
    Ook voor jou 🍀🍀🍀
    @ mixed : deze ronde doe ik een x geen ov testen (als het lukt om vol tehouden :D) duim voor jou op een mooie zwangerschap 🍀
    @septembermom : cb kan met ochtend urine (min.4 uur niet geplast) ideaal!!! Ik gebruik ze normaal ook.
    @ barbsen leuk idee maar ik hoop volgende maand ;)
    @nog anoniem: een brief schrijven is prima; blijf praten met elkaar!! Dat is het allerbelangrijkste zodat dit niet tussen jullie in komt te staan. En daarbij.....niet voor hem gaan denken/beren op de weg zien...misschien vind hij het helemaal geen probleem!
    Dat schuldgevoel ken ik; heb lang gevoel gehad dat ik overal de schuld van was (probleem ligt bij mij ipv hem) totdat ik met hem deelde hoe ik me voelde.... toen zei hij: het is ons probleem niet die van jou...om zwanger te raken heb je ons nodig en niet alleen jou....

@alle zwangeren succes met het korte lontje :p:p

3. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Hai meiden,
    Hier even een berichtje.. lees en leef graag met jullie mee.
    Was m'n eerste "nod clubje" en gelijk al zon enthousiaste club!

sluit graag volgende maand aan op de lijst, manlief zit nu in buitenland dus helaas geen poging voor deze ronde.. voel nu beetje ei pijn!

Ik hoop zo in 2017 op roze te mogen (en blijven) ..
    2016 was zo niet "ons" jaar..

Zet m op meiden.. 🍀
    Liefs

4. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pff schrik van me leven gehad !
    Ik ga naar de wc, en ineens rood bloed..
    Ik zat gelijk te huilen want nog geen knaller gehad dus zag t al helemaal gebeuren..
    Gelijk verloskundige gebeld. Kan zomaar zijn dat er een addertje geknapt is oid. Gebeurd bij 50% van de zwangeren vrouwen. Kan ook harde ontlasting oid zijn..
    Nou heb ik spastische darmen en wilde ik net naar de wc gaan na een week. Dus weer iets gerustgesteld.
    Dat ik nu geen krampen heb is gunstig. En nu dus afwachten en waarschijnlijk 1.5 eerder op afapraak komen..

5. Chats

Chats Niet meer actief

#105 Chats, 12 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2016
    Oh bah dat is idd schrikken!! Duim met je mee en fijn dat de vk je heeft kunnen geruststellen. Was het maar zo makkelijk dat je even naar binnen kan kijken of alles nog 'goed zit'
    Fijne even afleiding zoeken ;)

@ster ook voor jou 🍀 Dat 2017 een mooi jaar mag worden!

@jairy het is altijd een heftig moment als je afscheid moet nemen van een naaste.... mooi dat je het kan zien dat ze jullie dit bijzonder cadeau heeft gegeven. Idd nu aftellen voor jullie

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jeetje schrikken meid! Bloedverlies is idd altijd 50/50 maar zolang je geen krampen hebt zou ik me nog niet al te veel zorgen maken inderdaad. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!!

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    O jee, ik heb net te laat geluncht en ben toch een partij misselijk. Echt zo'n weeïg gevoel. Hopelijk is dat niet het begin van zwangerschaps misselijkheid.. Vorige zwangerschap namelijk geen last van gehad.

@ ster: ik hoop dat 2017 jullie jaar wordt!

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Oei dat is echt schrikken meid. Maar gelukkig is het te verklaren. Qel fijn dat je nu eerder op controle mag komen. Hopelijk is er dan ook iets te zien op de echo.

Ik heb ondertussen met mijn vriend gepraat nav mijn brief. Hij wist al dat ik me rot voelde dat het nog steeds niet is gelukt en begrijpt waarom ik naar de gyneacoloog wil. Hij staat volledig achter mijn besluit en de onderzoeken. Ik ben dus opgelucht er is een hele last van mijn schouders gevallen. Ik ga de afspraak met goede moed tegemoet. In de folder staat ook dat uiteindelijk maar 5% van de stellen ongewild kinderloos blijft dus ik heb goede hoop.binnen nu en een jaar moet het toch wel gaan lukken lijkt me, tenminste, dat gevoel heb ik.

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat fijn!
    En gaat zeker lukken :)

10. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    T is nog steeds erg weinig.. maar blijf wel bloeden. Ook n stolsel verloren. Maar 0.0 krampen dus dat is zo'n beetje mn laatste hoop..

11. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Barbsan, wat rot zeg. Heb je ook geen buikpijn? Dat geeft inderdaad nog hoop, maar wel spannend hoor 😔 Bij mij was bloedverlies en stolsels geen goed teken vorige maand. Maar helaas kan je niks anders doen dan afwachten...

Nog anoniem, wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en je vriend je hierin steunt!

Ik heb denk ik een griepje te pakken. De combi van een peuter met sinterklaas spanningen, zwangerschapssymptomen en een griepje is geen leuke 😬

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ Ster2016: balen dat je deze ronde niet kan gebruiken. Je kan gewoon lekker meekletsen hoor. Niet dat je nu een maandje wacht 😊 altijd gezellig!

@barsan: zooooo dan schrik je je inderdaad stuk zeg! Hoest nu met het bloedverlies?
    Die ontlasting is gewoon echt super irritant. Je kan bij verstopping lactulose gebruiken. Ook is het goed om met je voeten iets hoger te zitten, je voeten op een krukje.

@Romymama: blehhh ik merk dst ik savonds misselijk wordt...... 😱

@Nog Anoniem: ahhhh ik ben zo blij voor je! Wat super zeg en wat een opluchting!

@Lola1986: heel veel beterschap! Hier hang ik ook al op het randje.

13. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@barbsan, oei dat stolsel vind ik iets enger om te lezen. Wil je nog gaan testen om te kijken of ze nog oplopen of juist aflopen? Wat een onzekerheid zeg sterkte

@lola dat lijkt me idd ook geen fijne combinatie. Toch proberen je rust te nemen als het kan. Sinterklaasliedjes is nogal een hectische tijd met kinderen ik ben ook altijd blij als hij weer vertrokken is haha

@Elizabeth ja het is echt een schat vraag me naderhand altijd af waarom ik het zo moeilijk vind om over te praten maja ben nu eenmaal niet zo'n prater en mijn vriend weet ook als ik het niet kan zeggen dan schrijf ik het gewoon op. Maar dan is het wel gezegd

14. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry dames, even geen zin/puf om alles te lezen en reageren. Zal dit later proberen te doen.
    Het bloeden is niet minder geworden en de stolsels nemen toe. Dat lijkt mij gewoon niet goed. Dus ga van t ergste uit..
    Welliswaar nog steeds geen enkel krampje te bekennen..

Ik ga morgen ochtend testen, als die lichter is of niet opgelopen zegt t al genoeg.
    Zo niet, maandag bloedprikken en dan kijken of de waarde 'normaal' is voor t aantal weken.. zo nee, duidelijk.. zo ja, woensdag nogmaals om te kijken voor afname/oploop in hcg.
    Maar ga er dus eigenlijk vanuit dat dit kindje het helaas niet heeft gehaald :(

15. Chats

Chats Niet meer actief

Fijn dat jullie op 1 lijn zitten en dat hij je zo kan steunen.
    Hou dat gevoel vast, het is fijn om positief te denken. Hopelijk snel duidelijkheid

16. Chats

Chats Niet meer actief

Ach nee.... kan me goed voorstellen dat je ff geen zin hebt om te reageren. Hele dikke digi knuffel

17. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #117 Septembermom, 12 nov 2016
    Laatst bewerkt: 12 nov 2016
    Ster gezellig dat je mee kletst, dat 2017 jullie jaar mag worden!!

Lola wat naar:( heel veel beterschap!

Ah noganoniem wat ontzettend fijn! Echt blij te horen dat hij je hierin steunt en dat jullie hierin op een lijn zitten! Gaat zeker lukken, hopelijk heeel snel!

Chats dankjewel! Dan ga ik hem ook gewoon met ochtendurine doen is wel het makkelijkst:) hopen dat ik m'n ei goed en duidelijk kan vinden deze maand

Ohhhh barbsan! Wat vreselijk om te lezen!!:( klinkt niet goed inderdaad die stolsels:( ik blijf toch hopen dat je morgen ochtend een mooie test het en dat het goed zit! Wat naar die onzekerheid dikke knuffel!

18. KissFromARose

KissFromARose Niet meer actief

Hoooi allemaal! Ik ben eigenlijk nog niet klaar in ons NOD forum, maar ik ben inmiddels zo lang overtijd dat het ook zo raar is om daar verder te praten :p Mag ik me bij jullie voegen? :)

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Noganoniem: wat fijn dat je man je steunt! En wat lijkt mij dat een opluchting voor jou.. Zeker gaat dat lukken en ik hoop heel snel!

Lola vervelend zeg! Veel beterschap!

Ah nee Barbsan 😕 Ik hoop dat je test toch opgelopen is deze morgen!

Kissfromarose ik duim nog even voor je!! Tuurlijk mag je hier meekletsen!

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Zijn er hier al meer bekend met moeders voor moeders?
    Ik heb mijn vorige zwangerschap niet meegedaan, puur omdat ik er toen pas laat weet van had.

Nu zou ik dat opzich wel willen maar ik zit wel met een dingetje.
    Schoonmoeder past hier op en we willen het pas vertellen na een goede echo. Dat is dus met 8 weken. Heeft het zin/kan het nog dan mee te doen? Weet iemand dat?

Deel Deze Pagina