Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @toto: hoe is het nu met jou? Nog getest?

@romymama: hoe gaat het bij jou en je moeheid en je kwaaltjes?

@happyjoy: wouwwww nog een roze er bij!!! Geloof je het al?

@Lola: ik denk aan je meis. Ik hoop dat je in ieder geval ergens je verhaal kwijt kunt. En dat je getroost wordt. Je bent altijd welkom hier echt. Nu, over een maand, maakt allemaal niets uit. Goed dst je even aan jezelf denkt 😘😘

@nog anoniem: zieee je nou dat ik gelijk had en ie vorige test nog niet positief was 😛😛😛 nu wel hihi

@Jairy: ik vind je echt een topper. Ik vind je zo sterk en heb heel veel respect voor jou. Ik hoop dat je je gauw beter voelt. Dikke knuffel!

@mixed: met jou ook alles goed? Ik ga je afspraak er weer bij zetten.

@barbsan: ohhhh heb ik je van de lijst gegooid?? Wat slecht!!! Ga hem gauw weer goed zetten. 😛

@ septembermom; op paars oleeeeeeeeee

@chats: hoe is het met jou?

@Leii: lekker gevoel he als je termijn weer goed staat! Fijn voor je!

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

25 december (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK

27 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 na *

29 december (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7

5 januari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 13

7 januari(1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 4
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 2

18 januari (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7

Datumloos (1)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje -

Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje 💟

10 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

11 juli 2017 (1)
    Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟

7 augustus 2017 (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje

22 augustus 2017 (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje

Afspraken:
    28 december, Barbsan echo
    26 januari, Mixed afspraak bij de verloskundige

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811*, Lola1986* december

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Lola: Fijn even van je te horen meid. Ik geloof dat het heel heftig is geweest... word er helemaal stil van. Koester elkaar en neem samen de tijd... Je bent altijd welkom hier!

@ Leii: Snap dat je t lastig vind om goed nieuws te posten terwijl anderen door een hel gaan. Voelt voor mij ook zo... Dat geeft alleen maar aan hoe betrokken we allemaal zijn in deze groep. Post je nog een foto?

@ Elisabeth: haha jaaaaa ik geloof het nu zeer zeker! ik ben zwaar verbaasd over de duidelijkheid van de test op 8/9 dpo en dat er in zo'n korte tijd gewoon al een oploop is. Gezien de voorgeschiedenis (voornamelijk de Ma met curretage) ben ik wel angstig... Hoop zo dat t goed gaat deze keer. M'n gevoel is er wel beter onder... misschien een beetje naief, maar zo vroeg al positief testen moet haast wel goed zitten denk ik. We wachten het af...

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @happyjoy: ik kan me zo goed voorstellen hoe eng je dit vind. Ik denk dat je dat toch wel houdt.

@iedereen: bedankt trouwens voor alle lieve berichtjes over het suikerverhaal. Het voelt heftig maar komt wel goedz

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Lola wat ongelofelijk vreselijk nieuws..!! Heb er geen woorden voor heb overal kippenvel.. Ik snap dat je je nu terugtrekt. Zou je zo graag een dikke knuffel willen geven.. Heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies:( hopelijk zien we je snel terug
    Fijn om je update te lezen wat lijkt me dat vreselijk heftig met 12 weken:(

Jairy wat lees ik jouw berichtje over de curretage die je hebt moeten doorstaan met tranen in m'n ogen. Vind het zo erg voor je.. Ik heb respect voor je hoe je er in lijkt te staan. Heel veel beterschap en sterkte voor de komende dagen!!

Mijn gedachten zijn bij jullie❤️

6. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel toto lief dat je dat zegt! Wauw ja echt al een duidelijke streep!! Zo spannend ik hoop het zo voor je! Heb je inmiddels weer getest?☺️

Dankjewel chats hoe is het met jou?

Barbsan wauww mooie echo en prachtige test van mvm! Wat super fijn voor je!!

Ster wat balennn zeg hopelijk heeel gauw meer geluk!!

Jaaaaa happyjoy!!! Wauwiee ik zie hem duidelijk!! En ook al mooi opgelopennn🎉🎉 super blij voor je hopelijk blijven ze goed oplopen!!

Lei wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat leuk dat je kleintje zo beweeglijk was!! Heeel veel plezier met vertellen!

Bjlover hoe is het met jou?

Hier woensdag of donderdag m'n ei gehad (donderdagochtend niet kunnen tempen) en vanavond wat rose verlies gehad? Nooit gehad wel gek, misschien ovulatiebloeding.. Ook al de hele dag menstruatiekrampen. Ik weet dat het nog niks kan zijn hoor! Maak me eigenlijk meer zorgen.. Hopen dat de komende dagen sneller gaan door de feestdagen:)

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Lig nu wakker in mijn hotelbed. Heb al een paar nachten problemen met slapen. Herken het ook zo van mijn vorige zwangerschappen.

Kerstavond hebben we gasten dus kan dan ook niet uitgebreid reageren. Dat komt 1e kd wel, maar aangezien jullie zo meeleven met mij en mijn testen, bij deze mijn testen van de 23e. Heb de oude en nieuwe bb gedaan. Je kunt duidelijk zien dat er een ander stripje in zit. Ook nog even een ovu gedaan. 😀

Bijgevoegde bestanden:

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Oh en eentje van mijn darmenbuik (ben normaal zo goed als plat)

Bijgevoegde bestanden:

9. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wou toto ik ben echt super blij voor je. Toch dat mooie kerstcadeau te pakken!! 😘😍

10. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Leii wat fijn dat je echo goed was!! Lekker genieten! Heb je ook een foto? ☺️

Happyjoy jeeeeeej!! Ik zie hem en hoef idd niet te turen! Wat fijn! Ik duim voor een goede oploop!

Septembermom, ik denk dat dat dan toch iets met je ovulatie te maken heeft inderdaad.. ik ga duimen dat je eind van het jaar een mooie test in handen hebt! Weet je al welke dag je gaat testen?

Toto dat ziet er supergoed uit meid! En dat buikje hihi herken ik maar al te goed!

Elisabeth, hier gaat het wel redelijk. Inderdaad nog ontzettend moe Rn slaap slecht.. hoe gaat t met jou meis?
    Hoe was het nog bij je afspraken? Moet je al op dieet?

Lola, ik denk aan je! Het is soms zo oneerlijk allemaal 😘

Jairy, hoe gaat het met jou meis?

@ hier: kijk uit naar de 30e! Eindelijk termijnecho dan..

11. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ september mom: klinkt inderdaad als een ovulatiebloeding. Spannend, hopelijk een goed teken! Het wachtbankje duurt lang hé?

@ Romymama: de 30e is t zo... die feestdagen gaan altijd zo snel en dan lekker naar jullie kleintje loeren!

@ Elisabeth: volgensmij is het verhaal met de suiker me helemaal ontgaan, sorry! Wat vervelend voor je.. Kan me voorstellen dat t heftig voelt.

@ hier: deze test junk heeft natuurlijk weer getest vanmorgen... volgensmij zie ik een prima oploop aangezien er niet zoveel uurtjes tussen zitten. Manlief denkt dat het er 2 zijn aangezien ik zo vroeg al positief test. 😂😂 Van links naar rechts:

12. Mixed

Mixed Niet meer actief

Happyjoy, oploop is idd mooi! Heb je al kwaaltjes?

Elisabeth; volgens mij heb ik nog helemaal niet gereageerd op jou suikerverhaal. Stom, want ik las het en ik leefde helemaal met je mee. Niet leuk dat je nu dus medisch word. En dat dieet... hopelijk is het prima te doen! Heb je al contact met de dietist gehad inmiddels?

Toto; ahh leuk dat je ons je testen nog even showt! Ziet er mooi uit! 😍 en die darmenbuik! Haha herkenbaar. En dat niet slapen ook herkenbaar. Dat heb ik nog steeds. Slaap best licht. En vannacht had de onderbuurman ook een feestje dus we konden 'gezellig' meegenieten. -_-

Septembermom; apart die bloeding. Mss idd ovulatie bloeding. Ik zou me geen zorgen maken hoor! Je ov test was positief en jullie hebben het gezellig gemaakt. Hormonen doen soms rare dingen met het lichaam. Hopelijk met oud en nieuw een mooie positieve zwangerschapstest! :)

Hier al bijna 12 weken. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk. En nog steeds vind ik het spannend. Ik heb het van de week aan iedereen kenbaar gemaakt en dat maakt het nog spannender. Nu moet het wel goed blijven gaan. Maar elke keer dat stemmetje in mn hoofd dat het mss wel gewoon helemaal mis is. Stom he... had verwacht er nu wel relaxter in te staan. :(

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Toto: wow ik zie nu pas de foto van je darmen buikje. Haha Super leuk. Je testen zien er goed uit! Wat een geweldig kerst cadeautje hé?

@ Mixed: ik kan me die angst wel voorstellen hoor, zeker gezien je voorgeschiedenis. ik hoop dat je dat relaxte beetje bij beetje steeds meer zult krijgen. Geniet!

ik heb nog niet echt extreme kwaaltjes. Wat steekjes in de baarmoeder, oprekkend gevoel en zere borsten. Afgelopen 2 nachten ook slechter geslapen, maar twijfel in deze of dat toeval is of toch al van de zwangerschap. Heb de vorige zwangerschap ook niet echt kwaaltjes gehad, terwijl m'n hcg waarde 20 x hoger lag dan het gebruikelijke rond die termijn. Misschien niet zo gevoelig voor ofzo? ik durf het bijna niet hardop te zeggen... straks word ik kei hard gestraft 😂

14. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Elisabeth en Septembermom, dankje voor jullie lieve berichtjes. Ik doe enorm m'n best om sterk te zijn, maar ik heb nog steeds mijn momenten dat ik enorm kom emotioneel raak - of boos ben op wat er gebeurd is. Ik put hier thuis enorm veel kracht uit vriendlief en de kinderen, zij helpen me langzaam weer terug tot mezelf te komen en het verdriet een plaatsje te geven.
    Jullie berichtjes, van iedereen, dragen daar ook echt aan bij en tevens ook dat ik hier mijn verhaal nog altijd mag blijven doen. Het lucht zoveel op en daar ben ik jullie dan ook erg dankbaar voor.

Leii, fijn dat je een goede echo had! Geniet er lekker van!

Toto, mooie testen! Ik ben zo blij voor je!

Romymama, het gaat. Langzaamaan beginnen de emoties te landen, maar ik merk dat ik er nog lang niet ben. Vooral het verdriet en de boosheid blijven nog erg aanwezig en steken vaak de kop nog op.
    Gelukkig gaat het lichamelijk erg goed, ik moet wel echt me rust momenten nog houden, maar ik mag daarover niet klagen.

Happyjoy, dat is zeker een mooie oploop! Gefeliciteerd, en geniet ervan!

Hier gelukkig vanmorgen geen koorts, wat best een opluchting was want ik had het een enorme domper gevonden als ik dat nu zou blijven houden. Nu ben ik er natuurlijk nog niet en moet ik van de vk doorblijven tempen tot minimaal volgende week. Het enige confronterende eraan vind ik dat ik hieraan alleen al kan zien dat mijn lichaam nog steeds niet terug op haar basale temperatuur zit ( lang leve een temper zijn). Een testje vanmorgen liet ook zien dat het HCG nog niet uit mijn lijf is want deze was nog goed positief.

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Toto wauw wat n mooie testjes & een mooi buikje al haha!

Happyjoy Die lopen mooi op zeg!

Jairy, fijn dat je geen koorts meer hebt ! Maar wat klote dat de nasleep zo lang is :(

Hier ook normaal zo goed als plat, en nu ook n heerlijke darmen buik. Savonds helemaal, maar nu ook al sochtends echt super leuk :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow wat een mooie buikjes al!!!

Happyjoy jouw testjes lopen mooi op!!! Zou leuk zijn als het er 2 zijn.

Elizabeth ok ik moet toegeven je had helemaal gelijk over die ovulatietestjes!!

Ik ben niet zo spraakzaam vandaag, gisteren uit geweest en mensen bleven maar rondjes geven, gevolg i werd ziek en voel me vandaag ook niet niet helemaal jippie maar goed eigen schuld dikke bult. Ben wel op mijn werk nu

meiden hele fijne kerstdagen!!

17. Chats

Chats Niet meer actief

@ Lola Meis.... ik heb er geen woorden voor! Wat ontzettend triest 😔
    Misschien nu nog moeilijk om te bevatten dat dit allemaal gebeurt, maar neem hier de tijd voor en logisch dat je even geen zin hebt om hier te reageren! Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe

18. Chats

Chats Niet meer actief

@ nog anoniem: dan moet je idd niet zoveel drinken haha dat al een lange dag voor je zijn geweest haha
    succes morgen.... bij mij komt de klap vaak die dag erna....
    Fijn dat je deze ronde meteen weer mee kan doen! Spannend!!

@ barbsan probeer te genieten!! Mooie foto en duidelijke test!! Aan je buikje te zien, gaat dat allemaal goedkomen hoor!!!

@ jairy fijn dat je vanmorgen geen koorts meer had en hoe confronterend het ook is..... beter nu ff goed checken dan straks een infectie of zo erbij!!
    Fijn dat je o.a. hier je hart kan luchten en thuis kan terugvallen op je vriend en de kids. Dat is zo belangrijk! Hopelijk heb je komende dagen een paar mooie momenten waar je energie uit kan halen om door te gaan. En blijf goed op jezelf letten, pak voldoende rust! Heb je nog last van je nek/schouders?

@happyjoy ben blij voor je!! dat je een zwaar jaar zo mooi kan afsluiten! Mooie testjes hoor!!! Miss heeft je man wel gelijk en begin je 2017 heeeeeel goed! 😂😂😂

@ mixed ga genieten!!! Je weet nooit hoe het leven loopt, maar geniet van vandaag!! Dan heb je die al in the pocket 😉
    Hoe reageerde iedereen op je grote nieuws?

@ toto WoW!!! Mooie testen!! Das een mooie buik 😂😂😂 kan me goed vooorstellen dat je daar van gaat genieten!!! Dat wordt een mooie kerst voor jullie!!!

@ septembermom Op een vruchtbare kerst voor jullie!!

@ Elizabeth wil je mij op ronde 29 zetten? En zet me maar op paars. Ik denk wel dat ik al op het bankje mag. Hoe gaat het met jou? Al bij de diëtiste enz. geweest ?? Zie je er erg tegenop?

@ leii Dat is goed nieuws!! Fijn!! Geniet van het moment dat je het iedereen komende dagen kan vertellen.

@ ster dat is balen!!! Drink een lekker wijntje komende dagen en op naar 2017 dan zijn wij aan de beurt!!!

@ hier deze maand geen testen of iets gebruikt. Heb keelontsteking dus deze maand geen goeie kansen gehad.. nu maar genieten van de kerst (ijsjes eten 🤒 ) en kijken of we volgende maand meer geluk hebben.
    Het wordt wel een gezonde kerst zo haha mag niet eens een wijntje drinken....

Fijne dagen voor jullie allemaal 🎄🎄🎄🎄

19. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@chats, heb inmiddels gegeten en gedronken en voel me al stukken beter gelukkig.

Haha zat net ff te rekenen en zie dat ik op 1 januari 10 dpo ben. Zou mooi zijn om het nieuwe jaar met een positieve test te beginnen.

20. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hele fijne dagen voor jullie allemaal lieverds. Dat al jullie wensen in 2017 vervuld mogen worden! ❤

Deel Deze Pagina