Helemaal mee eens Happyjoy! Hopelijk een heel mooi en gezond vruchtbaar jaar voor iedereen. 🎄🎄🎄 En voor Jairy en Lola, hoop ik dat jullie genoeg steun hebben om deze dagen door te komen. Heel veel knuffels en liefde voor jullie. 😘
Lief dat er aan me gedacht wordt! Het valt me zo zwaar. Het verlangen en de wens naar een levend baby'tje is zo groot. Los van de verwerking is het zo lastig dat de toekomst onduidelijk blijft... Word ik weer snel ongesteld en is mijn lijf snel weer op de rit? Word ik snel weer zwanger? Hoe groot is de kans op een miskraam na 2 miskramen op rij? Het voelt allemaal zo oneerlijk, ik voel me echt bestolen van mijn lieve kleine baby'tje 😢💔 Voor jullie een fijne kerst 🎄
@ Lola: ik begrijp het helemaal... het is echt killing het gewoon niet weten waar je aan toe bent. Heeft het ziekenhuis je niet geïnformeerd over eventuele vervolgstappen na 2 miskramen? Hier kregen we de keuze of we het verder wilden onderzoeken of niet.Dezw dagen zullen voor jullie zo'n andere wending hebben gekregen. Vind het zo naar voor jullie 😔 Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat jullie veel steun hebben om jullie heen, vooral met deze dagen! Jairy dit geldt ook voor jullie!!
Dikke knuffel meid. Ik snap dat je veel onzekerheden hebt nu en zo veel verdriet. Ik zal straks als mijn meiden op bed liggen in het mk topic even uitgebreid reageren. Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog een beetje van de kerst kunt genieten.
Vandaag op 14dpo nog een kv gedaan. Hij is mooi opgelopen en flink donker, maar nog geen knaller. Die had ik bij de MA dit jaar wel al. Ik weet dat het niets zegt en na even een momentje onzekerheid heb ik het losgelaten. Voel nog genoeg aan mijn lijf om te weten dat ik zwanger ben. Fijne kerst voor jullie allemaal!
Als de oploop mooi is zou ik me niet te veel zorgen maken... hoewel ik t wel herken. Heb de angst zelf ook, ondanks een mooie oploop. Goed dat je t los kunt laten!
Lieve Lola ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar leef echt met je mee en vind het zo ontzettend oneerlijk. Hele dikke knuffel voor jou
Ik begrijp je onzekerheid helemaal. Heb vertrouwen meid. Je testen lopen op dat lijkt me een goed teken. Killing voor je om te moeten wachten tot een echo weer
Meiden allemaal een hele fijne kerst 🎄 Ik ga strakjes weer werken maar krijg op het werk een kerstdiner. Morgen gaan we naar mijn ouders hebben we toch nog een beetje kerst
Jairy het is zo logisch dat je nog emotioneel bent het is zo heftig!! Maaar respect hoe jij kracht put uit de steun die krijgt je van je gezin en anderen om je heen (waaronder wij een beetje)! Echt knap hoe je er in staat! Wat fijn ook dat de koorts gezakt is, maar blijft inderdaad erg confronterend voor je hopelijk kom je deze kerstdagen een beetje goed door.. Lola ik kan me niet eens voorstellen hoe je je moet voelen, wat verschrikkelijk dat je je baby'tje moet missen! ik kan me je onzekerheid over de toekomst ook goed voorstellen, lijkt me zo lastig. Als het kan en mag willen jullie het dan wel weer gelijk proberen? Sorry als jullie daar nog niet over na gedacht hebben. De komende dagen zullen voor jullie geen feestdagen zijn, ik hoop dat jullie deze tijd een beetje kunnen doorstaan samen. Heel veel sterkte !
Toto Ahh super mooie testen en heel mooi darmenbuikje😍 ben wel benieuwd na de test die je vandaag gedaan hebt ☺️ en veel hebben de knaller pas na NOD en dan nog hoeft dat echt niks te betekenen! Romymama spannend 30e komt al heel dichtbij en hopelijk door de feestdagen ook snel!! Happyjoy wachten duurt inderdaad heel lang puh! Maar wauw de oploop van jouw testen zien er super uit!! Mixed wat leuk dat je het al verteld hebt!! Hoe heb je dat gedaan? Hoe waren de reacties? Onzekerheid is logisch en gezond als het maar niet de overhand gaat nemen en je wel gewoon blijft genieten! Barbsan Wauww heel mooi buikje!😍 Chats wat balen van je keelontsteking zeg! Geniet van de kerstdaagjes en hopelijk voor jullie volgende maand raaaak!! Noganoniem wat grappig op oud en nieuw ben ik ook 10 dpo zou toch mooi begin van het nieuwe jaar voor ons zijn he!! Ik duimmmmm voor ons! Het was hier waarschijnlijk toch een ovulatiebloeding want het is bij die ene avond gebleven. Door de menstruatiekrampen was ik een beetje bang voor meer. Heb afgelopen dagen niet goed kunnen tempen helaas. Ovulatietesten zijn wel negatief maar nog wel heel donker dus durf op een of andere manier nog niet te stoppen met testen. Jairy en Lola nogmaals mijn gedachten zijn bij jullie sterkte de komende dagen Voor de anderen fijne feestdagen
Neeeee Barbsan! 😔 Begrijpelijk dat je heel erg schrikt! Kun je de verloskundige niet even bellen? Duim voor je!
Zo, meiden zijn even lekker aan het spelen, dus tijd om even te reageren. @Ster: Balen van je menstruatie. Dikke knuffel! @Jairy, Hoe is het met je? Gelukkig geen verhoging/koorts meer. Die testjes kunnen nog best een tijd positief aangeven. Bij mijn 2e MA dus nog een maand. Ik hoop voor jou dat ze wat sneller aflopen. @Leii: Wat fijn dat de echo goed was! Hoe reageerde de familie op het nieuws? @Nog anoniem: Ik duim me suf voor je dat het voor jou deze ronde ook raak mag zijn. @Happyjoy: Nog getest? Ben zo benieuwd en hoop zo op een plakker voor je! @Lola: Nogmaals heel veel sterkte en een knuffel. Het is allemaal zo oneerlijk en met zulk nieuws vallen je toekomstplannen ook in duigen. Ik snap heel goed dat je daar intens verdrietig van bent en even niet weet hoe verder. @Septembermom: Gelukkig is het bloed weggebleven en lijkt het idd op een ovulatiebloeding. Ik duim ook voor jou dat het deze ronde raak mag zijn. @Romymama: Nog maar een paar daagjes! Ben zo benieuwd naar je echo! @Mixed: Wat vervelend dat je je nog steeds zo onzeker voelt over de zwangerschap. Vandaag 12 weken. Hopelijk gaat het vanaf vandaag beter. Ik had gisterenavond toch last van flink onzekerheid over de test. Icm dat ik gisteren weinig kwaaltjes had even een dipje, maar kwam toen jouw topic tegen over de testjes. Heeft me wel weer hoop gegeven. Vanochtend ook nog de testjes van mijn oudste erbij gepakt en toen op 14dpo ook nog geen knaller. @Chats: Hopelijk pakken die geen goede kansen toch nog positief uit of is dat echt uitgesloten? Verminderde weerstand bij de vrouw verhoogt wel de kansen op een zwangerschap @Barbsan: Oh nee, is het veel? Of alleen bij het afvegen? Heb je de VK al gebeld?
Hier dus even onzeker over de test en het niet tot weinig hebben van kwaaltjes. Ben nu op mijn 2eplasje aan het wachten zodat ik opnieuw kan testen. Ben zo bang dat hij toch weer gaat aflopen de test. Had me zo voorgenomen om deze keer niet zo veel te testen. Juist omdat ik rationeel wel weet dat streepjes niets zeggen. Heb ook gewoon kanllers gehad en 3+ op de CB en toch bleek de zs dan niet goed te zitten. Hopelijk zit ik straks gewoon weer in mijn positieve vibe Zal straks als ik mijn nieuwe test gedaan heb, ook die van gisteren uploaden.
Chats, ik heb gelukkig geen last meer van mijn nek en schouders, dat was gelukkig de dag erna alweer een heel stuk minder! Barbsan, ohnee toch, is het veel? Noganoniem, voel jij je alweer wat beter? Toto, hier gaat het redelijk. Aan de ene kant doet de kerst me goed (het samen zijn met familie), maar aan de andere kant ben ik ontzettend verdrietig en heb ik gisterenochtend even een potje zitje huilen. ik had gelukkig rekening gehouden met de positieve test, maar had niet verwacht dat ie nog zo duidelijk zou zijn en tevens zo vreselijk confronterend weer; test je zo mooi positief terwijl je alles behalve blij kan zijn. Hopelijk haalt jouw testje van vandaag wat onzekerheid bij je weg, maar ik kan me voorstellen waar het vandaan komt. Mijn duimen blijven voor je draaien en dit gaat gewoon een mooie plakker zijn! Meiden, iedereen nog een hele mooie tweede kerstdag gewenst! En daarna gaan we op naar (hopelijk) een mooi vruchtbaar 2017! Hier gaat het opzich redelijk. Ik voel me goed doordat we nu veel bij familie zijn, maar tegelijkertijd ben ik ontzettend verdrietig. Wederom komt die leegte omhoog en het pijnlijke besef dat we niet meer zwanger zijn. Na de kerst zouden we het aan de rest van de vrienden en familie verteld hebben, want morgen had ik mijn termijnecho gehad, maar er is niks meer. Geen leuk nieuws om te delen samen met het geluk van een kleintje, alleen maar de pijnlijke mededeling dat we even hebben mogen genieten van ons kleintje.
@ Jairy: Kan me voorstellen dat de kerst heel dubbel voelt... enerzijds inderdaad fijn om samen te zijn met je familie, anderzijds natuurlijk heel pijnlijk 😢 Ik hoop dat je lichaam gauw weer hersteld na alles en dat het geluk in 2017 aan jullie zijde mag staan! @ Toto: Stom hé dat je toch van de wap kunt raken van die streepjes.... Misschien ligt het aan de concentratie van je urine of gewoon aan de test zelf?! Ben benieuwd als je ze post... hopelijk kunnen we je angst een beetje wegnemen! ik snap het overigens wel hoor, hier ook met vlagen onzekere momentjes. Wellicht ook de hormonen die je zo aan het wankelen brengen? Ik heb wel nog getest inderdaad... links 8 dpo rechts 11 dpo, vandaag dus. Die van gister was erg vergeeld dus vanmorgen gedruppeld. Die van vandaag is ook al flink geel zie ik nu, sorry. Heb me voorgenomen er morgen nog 1 te doen en woensdag nog een CB en dan stop ik... als het lukt 😂
Mooi hoor happy! Ja stom hè die hormonen. Ik ben iig weer gerustgesteld. Heb nu een knaller en mijn ovulatietest spat ervan af. Kwaaltjes zijn ook weer terug. Morgen maar de gyn bellen en aanmelden bij MvM. Zullen we samen afspreken niet meer te testen 😊. Heb zelf een stok achter de deur nodig. Denk dat ik anders blijf testen tot aan de 1e echo *schaam*
Toto en Happyjoy dat zijn prachtige testen wat een mooie oploop!!!! Ik begrijp jullie zorgen na alle verhalen hier. Ik denk zelf dat als het bij mij lukt ik ook pas echt blij kan zijn na een paar goede echo''s zwanger raken is al een hele kunst maar het is en blijft een wonder als alles goed blijft gaan, dat is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Maar meiden probeer toch een beetje blij te zijn bedankt voor het duimen toto @barbsan, hopelijk heeft het bloedverlies niets te betekenen. En ik zou ook gewoon de verloskundige bellen. @Septembermom leuk dat we gelijk lopen, hopelijk begint voor ons beiden het nieuwe jaar positief. Met een positieve test. Al betwijfel ik of het bij mij gelukt kan zijn. Wel op het goede moment geklust maar ik vraag me af of mijn baarmoedermond de zaadjes door heeft kunnen laten, is wel genezen maar ik denk nog niet hersteld .ik verwacht er dus weinig van deze keer. Al hoop ik natuurlijk wel. @jairy, ja voel me gelukkig een stuk beter. Was gewoon een kater haha was s'avonds na wat gegeten te hebben al over Fijne tweede kerstdag allemaal, wij gaan straks naar mijn ouders. Nu ff wat kadootjes inpakken, heb de kinderen niet met kerst maar heb ze met oud op nieuw dus wel leuk als er iets voor ze onder de boom ligt.