Super mooi! Fijn dat je gerustgesteld bent! Hier ook morgen de gynaecoloog bellen. Vermoed dat ze meteen actie zullen gaan ondernemen. ik wil de deal met je maken, maar dan doe ik mee vanaf woensdag 😂 Ik wil de laatste test 13 dpo doen. En dan gaan we ons beiden inhouden! 😆 Grappig dat we bijna gelijk op lopen!
@ Nog anoniem: oh Jawel ik ben zeker blij hoor! Maar ik denk dat de angst toch blijft gezien de voorgeschiedenis. M'n eerste zwangerschap werd een achtbaan door de verdenking op mola zwangerschap. Longfoto, hersenfoto, praten over chemotherapie....Alles is uiteindelijk met een sisser afgelopen maar dat heeft er zo ingehakt toen. Leuk idd om nog wat cadeaus voor ze onder de boom te hebben! Hopelijk kun je ze nog een extra cadeautje geven als in een positieve test 😁
Toto en happyjoy wat een mooooie testen😍😍 duim voor jullie dat ze mooi op gaan lopen, zoals het er nu uitziet komt dat goed met jullie!!🎉😁 Noganoniem zou kunnen dat je bmm nog niet helemaal hersteld is dus goed als je daar rekening mee houdt, maar hopen mag altijd en qua timing kan het zeker! Jairy kan me goed voorstellen dat deze dagen heel dubbel voelen voor je hopelijk blijf je voldoende steun halen uit je gezin en familie. Confronterend zon positieve test he en dan ook nog morgen de datum van de termijnecho heftig zeg hele dikke knuffel meid en nogmaals sterkte! Hier voel ik sinds vanmiddag een blaasontsteking opkomen😔 wat kan/moet ik daar eigenlijk mee? Mijn ovulatietestje blijven ook best donker, toch gewoon stoppen met testen?
Is het alleen bij het afvegen of echt druppelen? Kan echt heel goed je baarmoedermond zinn. Ik had dat ook tot 9 weken. Meestal sochtends bij het opstaan begon het. Maar dat kwam dus niet uit de baarmoeder. Daarna niet meer gehad na 9 weken.
Oh barbsann wat naaaar!! Hopelijk is het niet veeel!!? Elisabeth bedoel je blaasontsteking ? Zeurt de hele tijd onderin, maar met plassen echt pijn net met afvegen ook rose denk dat dat uit urine komt heb dat al eerder gehad
Ik heb vandaag af en toe roze met afvegen, denk dat ik toch nog ff rustig aan moet doen met vriendlief. Gisteren hebben we het gezellig gemaakt en daarna was mijn baarmoedermond gevoelig. Nog niet helemaal genezen dus.
Het is niet veel als in miskraam veel. Ik denk ongeveer n inlegkruisje. Maar t is al gestopt. En t wisselde af in bruin en rood. Mag morgen ochtend om 7u voor n echo komen
Noganoniem balen dat het nog niet genezen is, dan even rustig aan doen indd Barbsan fijn dat het gestopt is hopelijk betekent het niks! Fijn dat je morgen voor een echo mag komen ik duim voor je!
Jairy en Lola hier wordt extra aan jullie gedacht deze dagen.. Wat moet het allemaal naar zijn voor jullie. Noganoniem balen dat het niet helemaal genezen is. Heb je wel goed gebruik kunnen maken van je vruchtbare dagen? Hoop op een mooie test! Toto en Happyjoy jullie testen zien er goed uit hoor! Al snap ik de onzekerheid want daar had ik zelf ook enorm last van. Ik had pas een echte knaller op 17/18 DPO. Hopelijk kunnen jullie het snel een beetje loslaten! Septembermom het eind van het jaar is in zicht! Ik hoop zo op een mooie test voor je! Vervelend dat je blaasontsteking lijkt te hebben. Misschien deze ochtend even laten testen bij de huisarts? Barbsan Ah nee meis wat naar! Fijn dat je zometeen terecht kan.. succes!! @ hier: gaat nog steeds met ups en downs. Ontzettend moe en moet echt rond 21.00 uur m'n bed in anders red ik het niet. Ook overdag nog last van een soort misselijkheid/weeïg gevoel. Soms helpt eten wel, soms niet. Het is een beetje zo'n raar gevoel in je maag hebben. Slecht te omschrijven want echte misselijkheid is het ook weer niet. Daarnaast gieren de hormonen ook nog steeds door m'n lijf en ben ik met tijden echt niet te genieten. Heel vervelend! Kijk uit naar de echo vrijdag!
Romymama; wat naar dat je er nog steeds zo'n last van hebt zeg ! Ik herken je gevoel wel. Net de echo gehad, precies 6 weekjes vandaag. Een prachtig gegroeid kindje + hartslag 😍😍
@ Romymama: Wat vervelend dat je je nog zo voelt... hopelijk is het voorbij als je de 12-weken grens voorbij gaat. Ben ook heel benieuwd naar je echo!! @ Nog anoniem: Oei.. iets te enthousiast geweest misschien Goed naar je lichaam luisteren! Ik hoop zo dat je straks positief mag testen... @ Septembermom: ook voor jou draaien de duimen hier!! @ Barbsan: Fijn dat je gerust gesteld bent!! Genieten en hopen dat het bloed weg blijft!!