Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

25 december (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK

27 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3

29 december (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7

5 januari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 13

7 januari(1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 4
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 29

18 januari (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7

Datumloos (1)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje -

Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje 💟

10 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

11 juli 2017 (1)
    Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟
    15 juli 2017 (1)
    7 augustus 2017 (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje

22 augustus 2017 (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje

6 september 2017 (1)
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    28 december, Barbsan echo
    6 januari, Happyjoy afspraak bij de gynaecoloog
    26 januari, Mixed afspraak bij de verloskundige

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811*, Lola1986* december

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Jairy, wat fijn dat ze zo met je meedenken. Die buikpijn kan dat niet ook te maken hebben dat alles weer zijn originele plek gaat aannemen? Alles is natuurlijk opgeschoven door je baarmoeder.

@noganoniem: ik snap je ongeduldigheid!!! Zo erg!!!! 😛

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties xxx

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nog anoniem fijn dat je vriend zo lief voor je is!! Spannend NOD is bijnaaaa!!

Happyjoy wauw prachtige test!! En hopelijk een hele mooi echo 6 januari!!

Bjlover wat balen dat je op rood moet zeg:( hopelijk is de volgende ronde voor jou meis!! Veel plezier in Londen!!

Chats mijn ovu testen zijn 7 dagen erg donker gebleven met eergisteren een bijna posi test. Daarna niet meer kunnen testen want ze waren op. Ga er naar van uit dat deze niet positief is geworden en ik me ei gewoon al een week geleden heb gehad:)

Toto spannend de 11e duimen voor een hele mooi echo en een super begin van 2017!!

Romymama spannend morgen!!

Elisabeth wat balen van je suikerwaarden zeg:(

Jairy wat ontzettend fijn dat het wat beter met je gaat. De huilmomenten zijn logisch en ook goed voor de verwerking. Blij te horen dat je je zo goed voelt bij je vk dat is zo belangrijk! En ook fijn om te horen dat je meer durft te kijken naar een nieuwe zwangerschap! Hopelijk brengt 2017 je snel meer geluk!

Ik had inderdaad een fikse blaasontsteking. Ik plaste ook bloed, zelfs kleine stolseltjes😱 helse pijn had ik! Gelukkig gaat het nu beter nu ik m'n kuurtje ben begonnen. Maar hierdoor op een of andere manier geen vertrouwen meer in dat deze maand is gelukt. Tis zo ontstoken geweest down there lijkt me niet goed en zon kuurtje ook niet al zei de arts dat het geen kwaad kon. Nu ook al zeurende menstruatiepijn de hele tijd:(

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Septembermom, auwie dat lijkt me idd erg pijnlijk als je ook stolsels moet plassen. Gelukkig gaat het nu beter. Ik heb geen idee of zo'n kuurtje zou belemmeren om zwanger te worden, ik zou daarbij hetzelfde denken als jij. Maar als de huisarts zegt dat het geen kwaad kan zou ik dat ook maar aannemen. We kunnen toch niets anders doen dan afwachten.
    Idd NOD is bijnaaaaaaa normaal voel ik altijd vanalles en nu helemaal niks...enige verschil is dat de kat de hele tijd op schoot wil

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jaa was super pijnlijk schrok er ook echt van! Jaa moet het ook aannemen van de arts, maar lijkt me nou ook niet bevorderend ofzo.. Net ook wat bruin verloren al dus denk het niet deze ronde..

Ohh spannend katten schijnen dat vaker op die manier te voorspellen he! En je hoort het vaker dat de maand waarop geen kwaaltjes gevoeld worden dat het dan juist raak is! ik duim echt heeeeeel hard voor jou!! Wanneer ga jij testen?

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooooh wat spannend nog anoniem! Wanneer kan je testen ?

Septembermom; ik ben zwanger geraakt in de maand waar ik ook n blaasontsteking had inclusief bloed en hevige kuur !

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL

Fijn een hoopvolle ervaring! Denk toch dat het bij niet goed heeft gedaan bruin is al overgaan in donkerrose😔

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Elisabeth wat rottig zeg dat je suikerwaarden nog niet onder controle zijn en jij je er zo beroerd door voelt! Hopelijk gaat het snel beter meis!

Noganoniem fijn zeg dat je vriend zo begripvol is.. Ik ben ook benieuwd wanneer je gaat testen! Ik heb dat wat jouw kat doet inderdaad vaker gehoord.. Ik hoop het zo voor je!!

Jairy fijn dat het alweer iets beter met je gaat. En wat een top vk praktijk zeg! Ik denk dat dat mij een hoop steun zou geven. Je hebt nooit garantie maar je hebt dan zeker wat momentjes om je aan vast te houden. Super fijn!

Happyjoy hoever ben je volgens je berekening als je de eerste echo krijgt? Ik snap dat je er zo over denkt maar misschien krijg je vrij snel daarna wel weer een echo?

Toto fijn dat je al wat afspraakjes hebt staan! Vooral je echo en zo vroeg. Fijn hoor!

Septembermom jeetje wat vervelend dat je zo'n heftige blaasontsteking heb! Lijkt me zeer pijnlijk als je ook stolsels plast. Maar geef deze ronde inderdaad nog niet op want het kan prima! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap meerdere malen blaasontsteking en antibiotica gehad en dit kon echt geen kwaad.

Lola hoe is t met je meid? Ik denk aan je!

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Leii wat fijn dat je zo'n leuke reacties hebt gehad op je nieuws!

Bjlover balen meid :( Heel veel plezier in Londen!

10. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    @ hier: ik ben lekker een aantal weekjes vrij. Kon ik wel gebruiken! Merk wel dat de dagen thuis nu een stuk pittiger zijn met een drukke zieke dreumes. Ik probeer mijn momentjes wel te pakken als zij een dutje doet maar ik kan het huishouden natuurlijk ook niet laten liggen. Ik heb net een enorme was weggewerkt. Herkenbaar voor degene met kindjes?

Verder kijk ik enorm uit naar morgenochtend! Hopelijk is alles goed tot nu toe..

11. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wilde eigenlijk op 1 januari (10 dpo) testen, maar heb nu al een testje klaar liggen voor morgenochtend (8 dpo) 😊

12. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ahhh spannend! Mijn duimen draaien alvast!

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Romymama: Ahh balen met een zieke dreumes :( Ik heb nog geen kindjes, maar als ik af en toe naar mijn eigen agenda kijk kan ik me voorstellen dat de mensen met kindjes soms nergens aan toe komen.
    Fijn dat je even lekker vrij bent, lekker vooruitzicht!

Ik ben tijdens de echo 5 weken en 3 dagen denk ik... zoiets.

Heb vandaag flink wat menstruatie achtige pijn... geen krampen maar meer een zwaar/trekkend gevoel. Herkent een van de zwangere dames dit? Kan me het van de vorige zwangerschap niet herinneren.

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik herken het wel Happyjoy. De eerste weken had ik een aantal dagen echt bijna onhoudbare zeurende pijn. Ook geen krampen inderdaad.. Dat werd gelukkig snel beter en meer om te hebben.

15. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Oke thanks... Naja het is niet zo zeer dat het niet te hebben is. Maar meer dat ik me er dan zorgen over maak dat ik denk shit... niet weer.

16. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Trouwens.... Ik heb een korte LF.
    Afgelopen dinsdag had ik mijn NOD op 12 DPO. Ben ik dan op NOD 4 weken zwanger of 2 weken na eisprong 4 weken?

17. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    @Romymama: Wat naar dat je je nog niet optimaal voelt. Komt vast wel goed. Nog even volhouden!
    Herken het zeker hoor de vermoeidheid, een kind hebben rondlopen en ook proberen het huishouden draaiende te houden. Ik ben mijn eisen vwb hoe schoon en opgeruimd mijn huis moet zijn al lang bijgesteld. Ben benieuwd hoe ik het straks ga trekken, want de oudste slaapt dus echt niet meer tussen de middag en de jongste ook steeds korter. Vaak nog maar een uur.

@Septembermom: Vreselijk een blaasontsteking en ook zo heftig. Ik heb ze ook regelmatig, maar nog nooit bloed bij de urine gehad. Heb er wel een keer één verwaarloosd en dat werd toen een nierbekkenontsteking. Wat was ik ziek toen. Ben daarna ook 3 maanden op een onderhoudskuur antibiotica gezet. Sindsdien heb ik nog maar af en toe last van een blaasontsteking. Wel fijn dat de AB zijn werk doet en je al verbetering voelt. En het is echt waar hoor. Een blaasontsteking maakt het zwanger worden echt niet moeilijker of onmogelijk. Maar snap dat je jezelf in bescherming neemt. Hopelijk is het roze nog van je blaasontsteking of een innesteling en niet een voorbode van je ongi.

@Nog Anoniem: Spannend voor jou dus! Hoop op een mooie test voor je al denk ik wel dat 8dpo nog wel te vroeg is ;)
    Ik hoop voor je dat je bmm snel weer hersteld is zodat je mannetje en jij het weer gezellig kunnen maken. Wij hebben niet zo'n actief seksleven. Zeker voor het komende jaar niet ;) VL houdt er niet van om te vrijen als ik zwanger ben.

@Leii: Wat goed dat de reacties op jullie zwangerschap zo positief waren.

@BJLover: Balen meid! Ik had het zo gehoopt voor je. Nu even genieten daar in Londen en even de gedachten verzetten. Veel plezier!

@Chats: Haha, ja ik ga binnen 14 dagen toch nog een keer testen, maar dat is als mvm komt. Wil als het mis is niet een verrassing hebben als de dame bij mij aan tafel zit. Maar dat is dan ook de enige die ik nog ga doen :)

@Happy: Snap op zich wel dat je een weekje later fijner had gevonden. Maar ik snap het zh ook goed. En wie weet mag je een week later weer terug en zie je dan wel een hartje :)
    Het gevoel dat je beschrijft herken ik van alle zwangerschappen; de goed gelopen als diegene die zijn misgegaan. Is gewoon je baarmoeder die aan het groeien is. Later wordt dat dan vervangen door bandenpijn. Fijn om naar uit te kijken :p
    4 weken ben je pas op 14dpo. Je uitgerekende datum kun je dan ook het makkelijkste bepalen door de dag van je eisprong te nemen en daar 266 dagen bij op te tellen (280 dagen van de normale zwangerschap min 14 dagen die men neemt voor de gemiddelde dag van de eisprong).

@Jairy: Zo'n persoonlijke benadering bij een praktijk is wel fijn. Ik voelde mij toen ik van de eerste zwanger was echt een nummertje. Was ook een grote praktijk en ze hanteerden het beleid om met iedere vk kennis te maken voor de bevalling zodat je geen onbekend gezicht aan bed zou hebben. Heeft er toe geresulteerd dat ik tot ik naar de gyn werd overgedragen elke controle een ander had. Heb voor het kraambed van mijn jongste ook bewust voor een kleine vk praktijk gekozen ondanks dat je ze maar zo'n 3 keer ziet tijdens de kraamweek.
    Ik duim voor je dat je de afgelopen periode naar tevredenheid kunt afsluiten en er in de toekomst weer een kleintje voor jullie is weggelegd.

@elisabeth: Begrijpelijk dat je gefrustreerd bent, dat je nog niet goed bent ingesteld. Ik hoop voor je dat het snel wel lukt en je de rest van de zwangerschap niet weer omhoog moet met de insuline. Komt vast goed!

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zooo, wat zijn het drukke dagen geweest. Vandaag en morgen ben ik lekker vrij en de meiden gaan gewoon naar het KDV en de BSO, dus echt even helemaal me-time :)

Ben achteraf wel blij dat ik naar het kerstdiner ben geweest. Was gezellig en was meteen een goed excuus om een positiebroek aan te trekken :D en was zo blij met dat besluit. Had bij thuiskomst echt een megabuik.
    Mijn schoonzus en zwager hadden net voor de kerst geslachtsecho laten doen, maar wilden deze keer het geslacht niet delen, maar wilden wel de echofoto's laten zien. Nou, ik zag na 2 sec al het geslacht ;) Ik heb dus ook aangegeven dat ik het wist, omdat ik een overduidelijke 'hamburger' zag. Oeps, die hadden ze niet zien aankomen, dus toch maar het geslacht bekend gemaakt en ik had gelijk. NA een jochie krijgen ze er deze zomer een kleine meid bij.

Ik heb zelf ook wel vertrouwen in deze zwangerschap. Heb af en aan kwaaltjes en ipv me druk te maken als ik even nergens last van heb, zie ik het als een zegen. Al ben ik wel de dagen aan het aftellen tot aan de echo.
    Voor degenen die nieuwsgierig zijn, ik zal straks ook nog een foto van gisterenavond in het buikentopic plaatsen. (Is er trouwens wel één met volle blaas, dus een klein beetje vertekend.)

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Happyjoy heb eigenlijk geen antwoord op je vraag. Ik zou het ook niet weten!

Toto fijn dat je ook even tijd voor jezelf hebt! Fijn dat het kerstdiner geslaagd was en wat grappig dat je het geslacht meteen duidelijk zag hihi 🙈 Wil je zelf ook het geslacht weten?

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hier even buikfotootje van mij. Al een behoorlijke buik. Bij mijn dochter had ik dit denk ik bij een week of 20 pas. Kan ook met geen mogelijkheid mijn normale broeken nog aan. Van de week op een verjaardag werd er ook al gevraagd of ik zeker wist dat het er maar 1 was ;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina