Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ Barbsan: neeeee wat heftig, dat klinkt niet goed inderdaad. Goed dat je voor jezelf actie neemt om duidelijkheid te bieden. Als ik eerlijk ben heb ik vorige maand ook geen kramp gehad toen het begon.
    Je schrijft dat het bloeden niet erger wordt. Heb ook wel eens gelezen over een hematoom in de baarmoeder waar het bloeden ook door kan komen. Moet je maar eens opzoeken.

@KissFromARose: ik ben heeeeel benieuwd naar je test! Hopelijk een streepje!

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Je kan bij de aanmelding aangeven dat je niet vanaf week 6 wilt meedoen, maar vanaf week 8 of 9. Dat is geen probleem 😊

3. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik mag van het zwangeren lijstje af. Testje is flink afgelopen. Dus t is gewoon n miskraam.
    De wens voor n kindje blijft erg groot dus willen wel graag weer door. Hoe groot mn verdriet op t moment ook is. Dit kindje was waarschijnlijk gewoon niet gezond oid..

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ohhh Neeee barbsan!! Wat vreselijk! Heel veel sterkte lieverd en hopelijk heel snel voor jou een plakbeebje! Dikke knuffel :(

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ahhh lieverd toch! 😔😔 ik begrijp je verdriet heel goed. Laat het er ook zij he! Niet gelijk overheen stappen meis. Gooi het er hier uit en ook thuis. He tis gewoon heel erg verdrietig. Hopelijk ben je net als ik deze ronde dan gelijk weer zwanger. Maargoed daar heb je nu niet zoveel aan 😔

Sterkte🌹

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Elisabeth, haha ik wissel hier telkens om met de twee dikste paar sokken en durf ze ergens ook echt nog niet uit te doen, maar ook omdat het ergens wel fijn slaapt; warme pootjes.

Romymama, ik heb tot nu toe nog alleen last van wat vlagen aan misselijkheid of als ik vol begin te raken tijdens het eten. Voor de rest rommelen mijn darmen geregeld nog, heb ik nog wat last van steekjes/krampjes en een soort trekkerig gevoel en ben ik in de avond tegen 10 uur al aardig moe.

Barbsan, ohw wat ontzettend rot meis. Het klinkt inmiddels niet zo erg hoopgevend meer. :( Hoe is je test vandaag?

Noganoniem, wat fijn dat je toch met je man heb kunnen praten na de brief en dat hij je hierin volledig steunt! Hopelijk is het voor jullie heel snel raak!

KissFromARose, spannend!! Ik hoop op een streepje voor je!

Ik kon het gisterenochtend niet laten om toch nog een keer te testen, en had nu eindelijk mijn knaller. :D Daarbij vond ik ook nog mijn test van zes jaar geleden en die heb ik naast die van afgelopen week gelegd, ik vind het zo bijzonder om te zien. Bijna dezelfde testen exact 6 jaar na elkaar. Sorry voor de fotospam maar moest het even delen :)

7. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ohnee toch :( Heel erg veel sterkte meis en een hele dikke knuffel!

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Oke top! Dankjewel!

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Och wat ontzettend klote meis!! Sterkte :( hoop dat je snel weer zwanger bent..

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Kiss from a rose! Wat een spanning zeg! Hoop op een mooie test voor je!

Jairy prachtig!!

11. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jairy ziet er goed uit! 😬

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heel veel sterkte barbsan :(

13. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jairy; wauw mooie test zeg!

Ik laat t zeker gaan, heb er vandaag en gisteren al flink wat tranen voor gelaten. Maar ik kan wel reëel denken dat ik liever heb dat het nu misgaat, dan dat ik n kindje op de wereld zou zetten die niet gezond is.
    Dus wil gewoon gaan voor n gezonde baby. Maar t verdriet is er zeker. Al heeft mn man er niet echt last van moet ik zeggen.

Ik vind t wel moeilijk hoe verder zeg maar, wil er eigenlijk deze maand gewoon weer voor gaan.. maar geen idee hoe nu verder eigenlijk..
    Ben van mezelf best wel vruchtbaar, dus nu helemaal denk ik dan..

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wauw wat goed dat je er zo in staat! De tranen erom zijn heel logisch maar je kijkt er toch ook weer heel realistisch naar knap!

Jaa dat gevoel heb ik ook; best vruchtbaar zijn helemaal na een vroege miskraam zoals ik ook heb gehad. Juist door dat gevoel ben ik blij dat we er gelijk weer voor gaan. Heb ik iets om naar uit te kijken en mee bezig te zijn (ovu testen) en ben ik hopelijk heeeel snel weer zwanger.
    Bij een aantal gezien dat ze de volgende maand (tot nu toe) wel blijvend zwanger zijn dus laten we het hopen voor ons barbsan!

Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt! Dikke knuffel!

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Mij viel het op dat mijn cyclus eigenlijk gelijk weer normaal was en dat had ik echt niet verwacht. Dus eerste dag bloeding rekenen als eerste dag nieuwe cyclus. Ik weet niet meer zo of jij nou ovulatietesten gebruikte, maar zou ik nu wel doen om te kijken hoe je cyclus is.
    En idd je hoort het heel vaak en ik geloof het ook wel, dat je extra vruchtbaar bent na vroege miskraam.

Ja mannen kijken daar wat anders naar. Bij ons gebeurt er lichamelijk al een hoop. 😘

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

1 december (3)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (4)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (3)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (4)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

7 december (1)

Datumloos (2)

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    21 november, Weetutniet, 2e echo
    21 november, Lola1986, 1e echo
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake

Sterretjes Barbsan*, Septembermom * november

17. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja gebruikte inderdaad ovu testen..
    T word nu alweer n stuk minder de bloeding en bijna geen stolsels meer.. maar dat lijkt me wel weer erg snel na 2dagen.. ik ben zo blij met dit groepje.. wilde dat gewoon even zeggen haha :)

Oh.. en vanaf wanneer mag je überhaupt weer zwemmen/seks/bad etc..?

18. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ahw barbsan, wat ontzettend rot om dit te lezen :( dikke knuffel voor jou en goed dat je er al even flink heb om kunnen huilen. Laaat je verdriet lekker gaan.
    Hier na alle 3 de miskramen had ik direct weer een normale cyclus. Dus net wat elisabeth zegt, de eerste dag van je bloeding als 1e dag van je cyclus aanhouden.
    Zodra ik niet meer bloedde deed ik alles weer. Hopen dat je snel weer zwanger mag zijn.

Jairy; wat bijzonder die test van 6 jaar geleden. Haha dat je die nog heb bewaard! Ik heb ze eigenlijk allemaal al weer weggegooid. Wel nog een foto van mn rijtje gemaakt.

Hier nog steeds geen bloed. Voel me nog steeds toppie. Baal alleen van mn vreetbuien. Na mn vorige zwangerschap heb ik nooit al mn kilo's er af gekregen. Ik ben eigenlijk alleen maar aangekomen. Was al begonnen met sporten. En ga dat zeker lekker door blijven doen. Maar pff die vreetbuien. En het stomme is dat ik helenaal geen honger heb. Het smaakt ook allemaal nergens naar. Maar ik eet om te eten ofzo. Haha vreselijk. 🙈

Hoe was jullie weeknd? Hier 2 dagen uitgeslapen. Weinig uitgevoerd. Mn man was veel met onze zoon weg. Heb heerlijk wat kunnen uitrusten.

19. Mixed

Mixed Niet meer actief

Chats en ster; gezellig dat jullie mee gaan babbelen in dit groepje!
    Balen ster dat je een ronde over moet slaan. Ik moest dat ook in september. Toen was mn man in het buitenland. Ronde er na zwanger. ;)

Chats voor jou hoop ik dat er snel een zwangerschap komt! Je bent al zolang bezig. Dikke knuffel voor jou. :)

Nog anoniem, wat goed om te lezen dat je een fijn gesprek heb gehad met je partner. Idd een opluchting. :) en goed dat je er positief instaat!

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Voor de zwangeren met kwaaltjes:
    Hebben jullie de ene dag ook meer last dan de andere? Begin van de week had k echt enorme menstruatiepijn. Na twee dagen was dat klaar.. Inmiddels is alles wel wat minder geworden. Merk dat ik dan toch lichtelijk begin te stressen..

Vreetbuien herken ik ook! Ik weeg nu ook meer dan voor mijn eerste zwangerschap helaas..
    Weekend gewerkt en wat familiebezoekjes!

Deel Deze Pagina