Even een vraagje... aanstaande vrijdag zou ik m'n eerste echo hebben. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 5.2 weken. Ik twijfelde in het begin al of ik dit wel moet doen voor mijn eigen gemoedsrust, maar ZH wilde het liefst zsm. Nu slaat de twijfel steeds erger toe... Wat als mijn eigen berekening niet klopt en ik misschien pas 5.0 ben dan? Dan brengt deze echo dus alleen maar meer onzekerheden met zich mee. Wat zouden jullie doen in mijn schoenen? Laten staan of een weekje opschuiven?
Happyjoy ik zou m laten staan! Ik vond t heel fijn om iniedergeval de zwangerschapsring te zien hihi.. En wat de testen betreft. Ik vind m wél opgelopen. Ik wil je geen valse hoop aanpraten. Maar gisteren zag ik t streepje amper tot niet toen ie nog niet volledig was opgedroogd. Nu is ie super mooi opgedroogd! Maar die van vandaag zie ik al, terwijl die niet is opgedroogd. Dus als ik t zo bekijk is t toch n minimale oploop..
Noganoniem je maakt het spannend!! Ik zie hem op je onderste foto ook duidelijk.. Misschien is die van vandaag net wat minder van kwaliteit.. ben benieuwd de komende dagen! Chats Oeh wat spannend meid!! Ik hoop het zo voor je! Mijn duimen draaien voor jullie!! Mixed ik snap je gevoel helemaal. Echt goed dat je gebeld hebt. Het is jouw kindje, jouw gevoel! Wat zei de vk? Fijn dat je zo snel terecht kunt!!
Happyjoy ik zou ook je afspraak gewoon laten staan. Gyn kan wel beoordelen of het er goed uit ziet voor je termijn. Of je nu 5 of 5.2 weken bent.. Waarschijnlijk krijg je vrij snel een tweede echo en zo niet dan gewoon zelf om vragen! 😊
Romymama had gisteren ochtend inderdaad getest. Was wel wat vaaaags te zien, maar helaas niet binnen de 5 min dus zal wel indroger zijn. Heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in nee. Heb verder ook niet meer getest die zijn op. Hoe is het met jou? Mixed wat naar dat je zo onzeker voelt! En wat gek ook eigenlijk dat je zo sterk het gevoel hebt dat het mis is want tot nu toe zag alles er goed uit! Naar dat onderbuikgevoel wat super dat je de vk hebt gebeld en dat je lekker woensdag al terecht kan voor een echo! Kan ik ook weer naar jou beebje kijken😍 (ervanuitgaande dat je die hier post😌 Heee had jij dat bruin/rose/rood verlies ook al paar dagen voor NOD? Mijn menstruatie begint altijd wel zo maar duurt dan 2/3 dagen en daarna zet het wel door. Bruin/rose verlies begon altijd 11/12 dpo maar nu dus al 7dpo. Maar jij zegt dus dat het niet uitmaakt? Mij lijkt het dan dat het de innesteling belemmert.. Hopelijk volgende ronde niet zo vroeg.. had je dat ook bij deze zwangerschap in het begin? Noganoniem ik zie ook echt duidelijk wat op de onderste!! Ik zeg ook doe er eentje van kv2voor5! Chats oehh spannend!! Haha goed dat je de verleiding hebt weerstaan vanmorgen! 4 januari was je NOD toch?! Ik duim toch heeeeel hard voor je en hopelijk is het juist deze maand gewoon raak!! In eerste instantie hoopte ik ook innesteling omdat het op 7dpo al begon, maar heb het nog steeds nu dus al bijna 5 dagen. Lijkt nu even iets minder te worden maar neem aan voor een inestelling veel te lang? Baal ik van laat het dan ook maar gauw komen. Mijn temp was nog hoog vandaag, maarja zit ook pas 11dpo
@ Barbsan, Septembermom, Romymama: Lief jullie mega snelle antwoorden! Pfff ben zo'n twijfelkont. Stel je ziet alleen een zwangerschapsring... Daardoor word ik echt niet gerustgesteld. Een snelle echo oke, maar een weekje zit je dan toch weer in onzekerheid. Komt dit twijfelen/onzekere door de hormonen? aaaaaah
@ septembermom we gaan volgens mij bijna gelijk op! Mijn cyclus wisselt nogal en weet niet precies wanneer ik mijn ovulatie heb gehad...... om het even spannend te houden haha Ik gok donderdag NOD, misschien morgen testen, als mijn temp hoog blijft natuurlijk! En jij?? Wanneer ga je testen? @ happyjoy ik ging voor 2 echo's haha Eentje nu om te kijken of alles op de juiste plek zit en 1 met 6 weken voor hier Om mee te showen @romymama thx!! Hoe gaat het met jou? Nog last van kwaaltjes? @ nog anoniem Sorry ik zie geen duidelijke streep. Ik hoop voor je dat hij verder oploopt! Morgen sowieso weer testen of wacht je tot woensdag met de kruidvat test?
Ah balen Septembermom! Ik hoop toch nog op een klein wondertje! En anders moet komende maand gewoon voor jou zijn! Happyjoy ik snap je volkomen hoor! Het blijft een lastige, onzekere periode. Zeker als je in jouw geval al het nodige hebt meegemaakt! Maar... als ik mezelf naga. Telkens als ik dan weer een goede echo heb gehad ben je een dag later toch weer onzeker.. Zit het nog wel goed? Daarom zou ik je echo toch laten staan.. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt meid! En vooral hier blijven spuien dat helpt ook wel een beetje! Chats hier nog steeds heel erg moe! Dat weeïge gevoel is grotendeels weg. Heb nu een flinke verkoudheid / keelontsteking te pakken..Dus werkt ook niet echt mee! Vooral omdat je bijna niks mag hebben/gebruiken ter verlichting..
Eigenwijs is ook wijs... toch? ik heb m'n echo toch verzet. De assistente begreep het wel en zei dat een week later voor hun niets uit maakte, maar voor mij inderdaad misschien beter is. Vrijdag de 13e, laten we hopen dat dat geen ongeluk brengt.
Happyjoy; goed dat je gedaan hebt wat JIJ wilt Hopelijk kan je dan n week later naar n inimini baby'tje kijken! Noganoniem; hoe ziet je test er inmiddels gedroogd uit ?
Helemaal goed toch! Als jij je hier prettiger bij voelt is dat prima! Noganoniem ik ben ook benieuwd hoe je test opgedroogd is!
Bekijk bijlage 522301 Bekijk bijlage 522302 Opgedroogde test is helemaal geel. Maarre heb 2 uur geslapen omdat ik vannacht de nacht in moet, en toen een test van testjezelf gedaan. Zoals jullie zien is de test nog jat en er staat echt een duidelijker lijntje als je vergelijkt met de nog jatte test van gisteren. Hoop zo dat jullie hem ook zien na uploaden ben benieuwd of deze ook donkerder is dan die van gisteren als hij is opgedroogd. Het is er in ieder geval niet meer van gekomen om naar kruidvat te gaan. Dus morgenochtend nog een van testjezelf. Hoop dat hij dan nog duidelijker is. Heb er nog maar 2 van dus als die op zijn moet ik toch gaan wachten tot na mijn NOD. Heb trouwens nog eentje van etos liggen en 2 van action haha maar als die van testjezelf nog verder oplopen ga ik wel naar kruidvat
Bekijk bijlage 522305 Bekijk bijlage 522306 Even ter vergelijking, met witte achtergrond Was van gisteren met ochtendurine toen hij nog nat was, met grijze achtergrond is van vanavond. Maar toch kan ik nog niet blij zijn ofzo, is voor mij nog niet overtuigend genoeg
Pi nog anoniem.......... ik denk dat hij oploopt hoor!!! Spannend!!! O zo zonde dat je de kruidvat niet hebt gered.. die zijn echt gevoeliger. Je kunt ze ook bestellen he bij zwanger en kids. Wondfo zijn dat
@Barbsan en Elizabeth, ben zo blij dat jullie het ook zien. Barbsan helaas zul je lang moeten wachten. Heb dadelijk nachtdienst dus ik sta morgenmiddag pas rond 3 uur op Maar kan in ieder geval morgenochtend kijken hoe de test van vanavond is opgedroogd Zal het nu dan eindelijk? Ik kan het niet geloven. Wil eerst een duidelijke streep voordat ik ben overtuigd
Chatss oog wat spannend!!! Hopen dat je temp mooi hoog blijft en je morgen gaat testen en dat daar twee dikke strepen op staan!! Hoeveel cd zit je dan? Dankjewel romymama lief! Happyjoy goed dat je gewoon je eigen gevoel achterna gaat! Wel knap zeg ik was voor twee echo's gegaan.. Je beschermt je zelf zo wel goed! Noganiem potverdikkie zie toch ook echt een streep op de van vandaag.. Het zijn inderdaad (nog) geen hele duidelijke strepen, maar je ziet nu bij meerdere testen iets vaags dan moet er toch haast iets zijn! Zo jammer dat je Kruidvat niet hebt gered, vind die echt het duidelijkst! Ben zoo benieuwd na je test morgen😳 15u pas😓 meiden moeten een hoop geduld hebben morgen.. Ik duim voor je!!!