Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ah chats balen zeg! Hopelijk snel duidelijkheid!

Romymama, jaa hier ook weerstand op 0. Heb voor et eerst een koortsblaar in mn neus gehad. Mijn god wat is dat pijnlijk.
    Ik denk dat een lekkere kop thee met honing wel zacht is voor de keel. Beterschap!
    Probeer je het pretecho bureau te bereiken voor een geslachtbepaling echo? :D

Leii; geweldig als je je nieuwsgierigheid kan bedwingen! Vind het heel mooi om het pas bij de geboorte te weten. :)
    Met 14 weken kan je cker al wat voelen! Tis vroeg maar het kan. Tkunnen darmen zijn maar ook de baby. Vaak voelt dat wat fladderig en plop achtig in het begin. :D

Jairy, wat fijn dat het bloedverlies is gestopt! Ik hoop dat je cyclus er niet al te erg van slag is. Snap je dubbele gevoel. Is logisch!

Elisabeth; jij al bijna een geslachtsbepaling! Leuk zeg 😄😄

2. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja dat heb ik zeker wel eens gehoord!!
    Ik dacht dat van het weekend ook te voelen maar dat zou wel heeel vroeg zijn. Was toen ik heel ontspannen in bad lag maar zullen mijn darmen wel geweest zijn.

Knap dat je kunt wachten tot de geboorte maar het lijkt me wel heel speciaal!

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Oeh wat lijkt me dat pijnlijk inderdaad!! Ja ben inderdaad al continue thee aan het drinken maar niks helpt eigenlijk 😞
    Ja die was ik inderdaad aan het bereiken voor een geslachtsbepaling!
    Als ze vanmiddag niet opneemt spreek ik even haar voicemail in..

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bekijk bijlage 522352

Ik werd wakker dus gelijk maar ff getest maar ziet er niet echt veelbelovend uit vind ik...:(

5. Chats

Chats Niet meer actief

Dank jullie voor het meeduimen...ben bang dat jullie dat nog veeeeeel vaker voor mij moeten doen 😬😬😬 Heeft nu nog niet geholpen 😜😜
    Ik kan niet tegen de teleurstelling van een witte test dus test daarom vandaag niet. Over 2 weken weer naar de gynaecoloog (voor de Volgende stap in MMM)

@ romymama veel beterschap! Gorgelen met zoutwater- super vies, maar helpt wel! Waterijsje eten, thee met honing, tijmsiroop of -oppassen met je bloeddruk- zoute drop of iets anders: in ieder geval op sabbelen ipv kauwen, hierdoor maak je meer speeksel aan en dit verzacht je keel!

@ happyjoy goed dat je je eigen gevoel volgt!!!

@ septembermom vandaag dag31, maar waar ik gister nog hoop had is dat vandaag wel weer verdwenen

@ nog anoniem spannende dag vandaag!! Hopelijk beide uitslagen goed!!!
    Je houdt het wel spannend hoor!! Duim voor je en kom vanmiddag nog ff spieken---
    Edit: sorry, ik zie geen streepje!! 🙁
    We gaan gewoon volgende maand ons hart hier luchten over alles in de MMM!!!

@ barbsan beterschap, hopelijk blijft het bij de verkoudheid!!!

@ Elisabeth hoe gaat het met je suiker/dieet? Is het te doen?

@ jairy fijn dat het 'beter' met je gaat!!
    Soms kan je toch anders reageren dan wat je van tevoren had gedacht, in bepaalde situaties. Laat het gewoon over je heen komen wat je reactie ook al zijn! Geniet vooral van leuke dingen!!!

@ krullenboll begrijp ik het goed dat je ongesteld bent geworden?
    In dat geval balen maar we gaan met frisse moed weer verder 💪🏻💪🏻💪🏻
    je bent nu alweer een mooi eind op weg in je nieuwe cyclus!!!
    Het ' loslaten' blijft zo moeilijk....

@ mixed auw auw zo'n koortsblaar, dat lijkt me idd mega pijnlijk!
    Is hij nu weg?

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Noganoniem; niet echt nee ben ik bang :(

Wat kindje voelen betreft: dat kan zeker. Ik was 11+4 toen ik m'n zoontje voor t eerst voelde.
    Als ik dan heel rustig lag met m'n handen op mn buik trapte die haha.

Ik heb morgen weer n echo. Vind t toch weer spannend..

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ah nee noganoniem.. Dat ziet er niet zo hoopvol uit idd :( Ik had zo'n goede hoop!

Chats weet je al wat de volgende stap zal zijn of krijg je dat dan te horen?

Hier zojuist afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling! 20 januari it is :D Ik kon nog eerder maar met deze termijn kon ze een uitgebreide medische check erbij doen en dat vind ik wel erg prettig! Wordt de 20 weken echo al iets minder spannend.
    Als je de lijst nog een keer aan gaat passen Elisabeth mag op 10 januari echo komen en 20 januari geslachtsbepaling. Ik vind het nu al zooooo spannend! Heb zo zin om te gaan shoppen! :D Met manlief afgesproken dat we meteen daarna even een mooi pakje gaan uitzoeken! 😍

8. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha super leuk hoor, weten wat het wordt maar wij gaan toch voor de verrassing. wat jammer van het testje noganoniem, ik zie iig geen streepje ben ik bang.
    bijzonder dat ik het blijkbaar toch echt voelde, ik weet bijna zeker dat het niet mijn darmen waren maar ja ik heb geen vergelijking materiaal. Ben benieuwd wanneer jullie het gaan ervaren!
    en hopelijk word je niet ongesteld chats... duim voor iedereen hoor!

9. Chats

Chats Niet meer actief

Veel plezier barbsan en hopen dat alles goed is

We gaan dan iui of ivf traject in.... dus geen zin in die afspraak 😔😔😔

Lijkt me idd heel bijzonder gevoel Leii
    Je zult het vanzelf vaker voelen 😉

10. Nog anoniem

Balen Chats van je temperatuur :(

Vanmiddag nog een testje gedaan van etos, omowit.

Hier gebeld door de gyneacoloog, uitslag Was idd pap3b maar zat niet diep. Verder geen actie nodig ik kan gewoon over een half jaar terug voor een uitstrijkje.
    Donderdag verwacht ik mijn menstruatie dus ws vrijdag bloed gaan prikken voor de hormoonwaardes.
    Ik blijf het gevoel houden dat ik te weinig hormonen aanmaak om een vruchtje vast te houden. Dat zou ook de.lichte testjes telkens verklaren dus ik heb zo'n vermoeden dat ik hormonen moet gaan spuiten. Ben benieuwd of mijn gevoel klopt

11. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barbsan blijft spannend he, vond ik ook hoor. En 7 weken is nog steeds zo pril. Maar het zit hopelijk allemaal goed! Veel plezier :)

12. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Barbsan succes en veel plezier morgen! Het blijft spannend inderdaad.. Ik vond tot nu toe elke echo spannend. Nu afgelopen vrijdag de laatste gehad maar moet zeggen dat ik nu wel weer even zou willen spieken..

Noganoniem super balen meid. Had het zo gehoopt voor je 😞.
    Fijn dat de uitslag van het onderzoek geen verdere gevolgen heeft iig! Is dat mooi achter de rug..
    Ik ben inderdaad benieuwd of je gevoel juist zit! Hopelijk heb je snel duidelijkheid iig!

Chats ja dat worden inderdaad spannende en pittige tijden denk ik..
    Dankjewel voor je tips mbt keelpijn!

13. Nog anoniem

Bekijk bijlage 522379

Allemaal een keertje gedruppeld met water omdat ze gelig waren geworden en dan heb ik dit nu als resultaat. Weet niet meer wat ik ervan moet denken. Ga in ieder geval niet meer testen en wacht af of ik donderdag ongesteld word.pff

14. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Nog anoniem: Fijn dat de pap geen verdere behandeling nodig heeft. Zal een hele opluchting zijn hé?
    ik zie niet echt iets op deze testen maar dat kan ook aan m'n ogen liggen... Vind het ook echte rottesten om af te lezen. Duimen blijven draaien!

@ Barbsan: heel veel succes en plezier morgen!

@ Chats: Ik hoop dat de mmm jullie heel veel geluk zal brengen! Blijf vooral hier je verhaal vertellen... kan soms al zo opluchten. 🍀

@ hier: pfffff hormonen all over.... ben zo zwaar onzeker. Waar m'n gevoel eerst super positief zat is het nu echt een ramp. Vandaag heb ik me in m'n hoofd gehaald dat t ook wel eens een bbz kan zijn. Waarom? Geen idee... totaal geen aanleiding toe. Denk dat het echt de angst is om weer zo'n achtbaan in te stappen. Merk eigenlijk nu pas dat het mola verhaal er vele malen dieper ingehakt heeft als ik eigenlijk dacht. Voel me zelfs een beetje depri terwijl ik blij hoor te zijn. en dan voel ik me weer schuldig naar het kleintje.... drama! Herkent iemand dit..??

15. Nog anoniem

Zijn idd rottesten naar baal dat ik er geen van kruidvat heb maar weiger nog nieuwe testen in huis te halen word er helemaal gek van. Volgende keer maar op mijn tanden bijten en gewoon wachten tot de NOD en of ik overtijd ga (zeg ik nu heel dapper)

Ik herken je gevoel niet maar kan het me wel heel goed indenken, je weet nu maar al te goed dat het niet vanzelfsprekend is dat alles goed gaat dus dan word onbezorgd genieten wel wat lastiger. Hopelijk is op de echo alles goed en kun je daarna wel echt gaan genieten

16. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja.. dan lijk ik toch het meest op je test van vandaag te zien!
    Maar wel erg licht voor 12dpo denk ik..
    Lastig zeg :(

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Spannend barbsan! Hoelaat heb je de echo?
    Ik zit nu in de wachtkamer te wachten. Ben heel benieuwd! Zit hier met een kloppend hart 😥

Happyjoy; jaa kan me voorstellen dat dat er flink inhakt! Nog ruim een week wachten voor de echo! Tzit vast helemaal goed! :D

18. Mixed

Mixed Niet meer actief

Nog anoniem; ik zie niet zo heel veel op de testjes :( ze zijn superlicht. Sommige dames die plassen toch altijd lichte streepjes? Want ik vind het zo bijzonder dat je wel elke maand die lichte streepjes heb. Pff lijkt mij frustrerend.
    Alsnog kan het te vroeg zijn... sommige testen pas na nod positief. Ik hoop het nog steeds voor je!

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mixed hoe was jouw echo???

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Noganoniem kan je bijlage niet zien!

Happyjoy, Ah meis wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Ik snap je volkomen.. Zeker gezien je geschiedenis snap ik dat de angst erin zit. Probeer positief te blijven! Dat is makkelijk gezegd dan gedaan dat weet ik.. Niks helpt tegen deze onzekerheid behalve elke dag een echo denk ik. Konden we maar elke dag even een kijkje nemen he. Het is dat het nog zo vroeg is anders kun je straks je zorgen ook uitspreken naar vk/gyn. Weet zeker dat je dan vaker mag komen om even te kijken/luisteren. Voor nu koppie op meid! Probeer veel afleiding te zoeken dat werkt vaak het beste!

Deel Deze Pagina