Hier de echo goed! Helaas geen echo foto meegekregen. Dit was de eerste echo die uitwendig 'goed' is gegaan. We zagen een hartje. Ik zag de baby bewegen. Maar verder bleef het beeld wazig. Dat komt omdat mn baarmoeder naar achteren gekanteld ligt. Maar een opgelucht gevoel hier!
Ah Mixed super!! Geniet geniet geniet! Ik zit hier te overwegen om toch te bellen.. Voel nu buikpijn rechts onderin en heb last van mn schouder. Is er met 5 weken al iets te zien of het vruchtzakje goed zit?
Barbsan zo dat zijn hele lange dagen zeg succes! En beterschap! Spannend 13 februari heb je zelf een voorgevoel ? Veel plezier bij je echo vandaag! Elisabeth nee had niet meer getest. Heb nog steeds licht bloedverlies niet veel maar nog wel een beetje. Is al 6 dagen dus zal m'n menstruatie wel geweest zijn, maar dan elke dag kleine beetjes. Hopelijk volgende ronde meer geluk, al begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat dit nog wel eens heel lang kan gaan duren Hoe is het met jou? En de suiker? Heb jij een voorgevoel voor het geslacht? Jairy fijn om te horen dat je je wat beter voelt en het bloeden is gestopt waardoor je het wat meer af kan sluiten en het een plekje kunt geven. Je dubbele gevoel is heel logisch, maar goed dat je ook probeert te genieten. Ik hoop dat je cyclus niet al te veel van slag is en dat jullie er weer voor kunnen gaan! Dikke knuffel! Krullenbol helaas niet gelukt dus deze ronde? Anders balen zeg hopelijk volgende ronde meer geluk! Ach nee toch chats he wat balen zeg van je temp!! Is je menstruatie al begonnen? Jeetje nee lijkt me geen leuk gesprek, hopelijk brengt de volgende stap je wel veel goeds en mag je heel snel zwanger worden dat heb je echt zo verdiend💋 Leii inderdaad heel bijzonder om te wachten tot de geboorte!! Ik zou het echt niet kunnen haha Romymama beterschap! Spannend 20 januari geslachtsecho! Wat leuk dat jullie samen een pakje gaan halen☺️ heb je een voorgevoel? Mixed ook beterschap! Wat superrr fijn dat je een goede echo hebt gehad! En je was nog wel zo onzeker.. Hopelijk kun je dat nu meer loslaten en meer genieten! Ah Noganiem de test van gisteren zag er inderdaad niet heel veelbelovend uit van vandaag kan ik niet meer zien. Wat balen zeg had het zo gehoopt!! Fijn dat de uitslag geen gevolgen meer heeft! Happyjoy wat naar dat je je zo onzeker voelt wel heel logisch gezien je verleden en wat je allemaal hebt meegemaakt dat is ook super heftig! Hopelijk kun je na een goede echo wat meer genieten.. Edit: ik zou lekker bellen!
Heb jullie advies opgevolgd en toch gebeld... Mag om 14.40 uur komen voor een inwendige echo. Ik weet dat er niets op te zien zal zijn, maar het gaat zich er nu voor mij even om of het op de juiste plek zit. Als in; in de baarmoeder en niet ergens anders... Ik hou jullie op de hoogte. Thanks allemaal!
Vanmorgen toch nog hogere temp dan verwacht! Dus toch maar besloten om te testen...... wat denk je..... geen testen in huis 😂😂😂😂 Heb ik weer!!! Dus vanmorgen maar meteen op pad gegaan en als mijn temp niet verder daalt dan ga ik morgen testen!!! Happyjoy al nieuws??? Septembermom nee toch!!! heb je echt rood bloedverlies gehad? Hoe zijn je cyclussen normaal? Mixed jammer geen foto's maar het belangrijkste is dat het goed gaat!!! De foto's komen vanzelf wel!! Nog anomiem wat fijn dat je pas over een half jaar terug hoeft te komen en dat het niet zo diep zat!!! Hopelijk nog meer leuks nieuws dit jaar!!!
Super fijn Mixed!!! Nu weer lekker genieten! Septembermom balen zeg.. Ik hoop echt dat je volgende ronde geluk hebt! Ik heb zelf het gevoel dat het weer een meisje is, maar dat zegt niks.. Vorige keer dacht ik een jongen en toen was het een meisje! 😂 Happyjoy hoe was je echo?? Ben heel benieuwd! Waaa Chats wat spannend! Ik kom morgen ochtend meteen spieken! 😁
Mixed: fijn dat je een goede echo hebt gehad! Happyjoy; veel plezier ! Mijn echo was weer prachtig. Heeel stevig hartje, en mooi gegroeid. Zelfs al uitwendig gemaakt. Mag over 2 weken weer (18 januari echo) Had wel n lage bloeddruk, wat ik ook al dacht door de duizeligheid. En nog meer afgevallen. Moet t nu doen met nog ' maar' 51 kilootjes
Kom later uitgebreid reageren. Energiepeil is echt nul en na een ochtend monkey town zo toe aan een middagslaapje 😀. Mvm is net geweest en prachtige test. Kv van vanochtend ook. Nu niet meer testen en een week wachten op de echo
Ahh helemaal super Barbsan!! En fijn dat je ook snel weet terug mag! Toto ziet er super uit!! Nu lekker genieten! En welterusten Wie heeft hier ervaring met de Angelsound (soort thuis doppler om het hartje te luisteren)?
Bekijk bijlage 522451 Ff nieuwe foto gemaakt Had alles verwijderd en per ongeluk dus ook die foto. Kom later ff uitgebreider
@ Barbsan: hele mooie echo meid!! @ toto: Super test! Slaap lekker 😁 @ hier: veel later aan de beurt als gepland.... pfffff! zenuwslopend. Maaar..... een mooie echo als resultaat! Super klein nog, maar volgens de gynaecoloog helemaal passend bij de termijn. Een heel klein wit propje in de vruchtzak. Helemaal gerustgesteld! Op naar de volgende echo op 13 januari
Gefeliciteerd met de goede echo's! Heel erg fijn! Vandaag weer gesprek gehad bij de verloskundige en voor het eerst het hartje gehoord. W a u w Helemaal te gek. Ik had er niet aan gedacht dus was even een verrassing. Grappig dat jullie allemaal? een geslachtsbepaling laten doen en ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee of het een jongetje of meisje is.
Gefeliciteerd met jullie goede echo's, Barbsan en Happyjoy. Het zijn twee prachtige plaatjes. Noganoniem, ik zie wel iets op je testen, maar ik zie (nog) geen verschil.. Ik duim voor snel een duidelijkere streep zodat je uit deze onzekerheid bent! Chats, wat spannend! Heb je vandaag wel testjes gehaald voor morgen? Of kijk je eerst naar wat je temp doet?
Ja heb nieuwe gehaald! Hahaha dat gaat mij niet weer gebeuren hoor!! En Wat nu niet gebruikt wordt, is weer voorraad voor volgende maand. Maar ik ga eerst tempen. Is hij nog hoger dan normaal dan testen..... al is het alleen maar om duidelijkheid te krijgen.