Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Chats, wat onwijs balen :(

Septembermom, ontzettend vervelend dat je al een week aan het vloeien bent geweest en dan nu toch weer ongesteld. Ik snap best dat je er even klaar mee bent, dikke knuffel voor jou!

Hier heb ik vanmorgen nog een testje gedaan. Het is niet wat ik het liefste had willen zien, maar gezien de omstandigheden ben ik er best tevreden over. Het is nog een tuurstreepje, maar ik denk dat er niet veel hcg meer in mijn lijf zal zitten.
    Ik heb een foto van mijn afloop erbij gedaan omdat ik deze toch even wilde delen met jullie. De 24ste is 3 dagen na mijn curretage, de 30ste 9 dagen en die van vandaag is 15 dagen.

2. Mixed

Mixed Niet meer actief

Chats wat balen! Hopelijk zet het dan snel door. Dikke knuffel!

Septembermom, verdorie das idd wel echt kak gewoon. Snap dat je daar niet vrolijk van wordt.
    Je had trouwens nog vragen gesteld over dat bloedverlies. Ik denk dat ik 1.5 jaar lang een paar dagen tot ruim een week van te voren bruinverlies had voordat daadwerkelijk mn menstruatie kwam. Echt super hinderlijk! Ik herken je gevoel dus een beetje. Soms was ik wel ruim 2 weken aant vloeien. Echt gruwelijk irritant gewoon.
    Had toen ook onderzoeken laten doen, uitstrijkje, inwendig onderzoek etc. Maar er was niets aan de hand. Volgens de gyn gewoon hormonaal en heeel veeel vrouwen hebben het.
    Ik hoop dat het bij jou bij 1x is gebleven en dat je volgende cyclus weer als van ouds is.
    Dikke knuffel ook voor jou! 🤗

Jairy, wel fijn dat er een duidelijke afloop te zien is. Het lijkt me ook heel erg confronterend maar ook weer fijn dat er een soort duidelijkheid voor jou zo is. Hopelijk gaan die laatste restje hcg snel er uit zodat je je weer kan focussen op een cyclus. :)

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Jairy: Snap dat je liever iets anders gezien had meid. Vind je afloop er wel heel netjes uit zien. Bij mijn curretage heeft het 35 dagen geduurd voordat de test negatief was. Nog een paar dagen meid!!

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jeetje balen Septembermom? Heb je vaker zo'n lange menstruaties? Dat is wel gek anders..

Jairy je afloop ziet er goed uit.. Ik snap dat je het liever anders had gezien.

5. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Meiden!!
    Beste wensen voor iedereen... hopelijk voor iedereen wordt t n heeeeel mooi jaar!!
    Jairy, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Septembermom, herkenbaar... ik had zon cyclus in november! Daarna niet meer gehad.. wellicht n "grote schoonmaak?"

Hier op t wachtbankje... 🤞🏻

6. Chats

Chats Niet meer actief

Zooooooo herkenbaar !!! Pffffffff om gek van te worden.....
    Hoe gaat het vandaag?

7. Chats

Chats Niet meer actief

Hey meiden, ik had er al rekening meegehouden.... gezien de keelontsteking.....het is niet anders.......dank voor het duimen!!

@ jairy gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉 dat het maar een mooi jaar mag worden!
    Het lijkt me inderdaad moeilijk, maar erg knap van je om te testen en er zo mee om te gaan.

@ ster jeetje wachtbankje alweer? Hier aan het wachten op ongi
    Wel grappig lijstje zo, alles doorelkaar 😂😂

@ septembermom wat raar.... en vooral erg vervelend!
    Hopelijk eenmalig.... sorry, ik heb er geen ervaring mee.
    Ik denk dat ik wel even zou testen

@ nog anomiem nog getest vandaag? Sluit jij please deze ronde even mooi af!!! Mijn duimen draaien.....

@ romymama heel erg bijzonder om te horen! Geniet ervan.

@ krullenboll weer een jaar duren??? Was dat met de 1ste ook zo?

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ff snel

Jairy hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

Chats dikke knuffel voor jou

Heb getest met kruidvat.Er staat "iets" maar is amper met het blote oog te zien laat staan dat ik er een foto van kan maken. Net gevoelige testjes binnen gekregen en met bijna heldere middagurine kwam er ook een vaag tweede lijntje binnen de afleestijd. Weet het dus nog niet. Wel al sinds vannacht menstruatiepijn maar nog niet ongesteld. Dus het blijft spannend

9. Nog anoniem

Bekijk bijlage 522548
    Maja met die vage testjes van vandaag, snap ik dit dan ook weer niet, onderste is van gisteren. Dan is de urine van vandaag misschien te licht geweest? "Ochtend" urine was ook bijna helder
    Ben btw nog niet ongesteld

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Wow die van gister is overduidelijk! Wat wazig man... zou je toch niet eens gaan bellen met het zh? Kan de pap uitslag er iets mee te maken hebben? Vind dit wel heel raar

11. Nog anoniem

Ik vind het ook maar wazig allemaal

12. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Even ego.. sorry. Wilde deze nog graag met jullie delen 😍

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Je zit echt een beetje tussen hoop en vrees zo hé? Eerst de spanning met de uitslag, nu dit... verdorie. Konden we maar gewoon even een appje krijgen he: "hallo, u bent vandaag 3 weken en 5 dagen zwanger. gefeliciteerd. "

14. Nog anoniem

Fijn zo'n bevestiging op een test, jij hebt je "appje" gelukkig gekregen ik word idd gek zo van dat wazige gedoe

15. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    snap ik helemaal! vet frustrerend. ik zou gewoon eens contact opnemen met het ziekenhuis. Lichte streepjes geven toch aan dat er iets gaande is in je lijf... wellicht dat zij je wat duidelijkheid kunnen verschaffen

16. Nog anoniem

Helaas kan ik nu niet meer bellen, zijn maar tot 17 u bereikbaar. En denk dat ik dan toch maar een antwoord krijg dat ik moet afwachten. Morgen nog ff testen met ochtendurine als ik vandaag niet ongesteld word. Heb vandaag kort geslapen maar 4.5 u en urine was echt bijna helder. Maar vind het dan wel opvallend dat een test een licht streepje geeft als je bijna water hebt.kan wel een foto plaatsen en in negatief maar denk niet dat jullie iets kunnen zien. Dus heeft ook weinig zin om de foto's dan te uploaden

17. Nog anoniem

Septembermom, bij jou ook vaag allemaal.

Jairy ik snap dat dit het tegenovergestelde is van wat je eigenlijk zou willen zien. Dikke knuffel.

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Te veel om op m'n tel op te reageren!
    Maar jeetje wat spannend nog anoniem.
    Je mag altijd je foto's plaatsen!

Vind t zo spannend, je laatste testje vind ik wel al heel duidelijk!

19. Nog anoniem

20. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    op deze zie ik inderdaad niets... heel vreemd. vond de laatste van het vorige rijtje zo duidelijk. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

Deel Deze Pagina