Mixes, haha ja ik heb de test van mijn dochtertje ook nog ergens liggen, al geloof ik niet dat die nog heel mooi is. De testen van nu bewaren we ook, maar dan wel de laatste paar en niet het hele rijtje want dat zijn er iets te veel haha. Romymama, ja hoor, is hier ook. De ene dag heb ik wat meer last van de kleine kwaaltjes die ik heb en een andere dag heb ik nergens last van. De misselijkheid is hier sowieso nog weinig tot niets, echt maar met vlagen een keer sporadisch.
Hier helaas nog steeds misselijk.. dus t laatste beetje hcg doet xn werk.. Bloed is echt aanzienlijk minder al Daar ben ik wel erg blij mee. Ik doe morgen nog n clearblue, zegt die niet zwanger dan is t prima zo. Anders laat ik ff bloedprikken morgen.. Hopelijk gauw door, want zo blijven hangen is ook niks..
Oke ik ga hier iets bekennen. Ik heb een eetstoornis. BED, dan heb je dus heel erg veel laat van vreetbuien. Lijkt op anorexia bolimia, maar dan zonder overgeven of extreem sporten, laxeren etc. Heb dit al vanaf puber zijnde. En verloopt een beetje met ups en downs. Zo heb ik er maanden geen last van en dan ineens is het er weer maanden extreem. Dus ik ben echt een jojo-er. Als het goed gaat Val ik af en als het niet goed gaat kom ik extreem aan. Begin nu ook veels te zwaar. Ik weeg nu 90 kilo bij 167. Dis ik weet al dat ik eigenlijk helemaal niets mag aankomen deze zwangerschap. Maar die vreetbuien zonder dat het smaakt enzo herken ik dus heel erg. Maar dan vanuit een ander standpunt. Ben al tijd in therapie geweest maar blijft super lastig... 😖😖😖 @Barbsan: fijn zeg dat wij jou dat fijne gevoel kunnen geven. Goed dat je morgen anders de huidarts belt! 👍🏻 Ik vind het ook super fijn om met dit groepje te zijn. Wil ook echt geen andere meer. Heb me ook in die andere afgemeld 😛
Barbsan, mk hoeft niet altijd met veel bloedverlies of kramp gepaard te gaan. Heb bij mijn 1e MA (8.5 wk) cytotec genomen, maar helemaal geen krampen en nauwelijks bloedverlies. Verloor 2 dagen later wel de vrucht en het resterende weefsel zomaar tijdens toiletbezoek. Bij de nacontrole 2 wk later wel helemaal schoon en ook een eitje wat op springen stond. En zoals de anderen ook zeggen werste dag bloedverlies rellen als cd1. Hier bijna een posi ovutest, dus cyclus is helemaal niet van slag van de mk
Barbsan, wat rot voor je meid! Elisabeth wat dapper van je dat je hier open over bent. Het lijkt me heel intensief voor je geest en je lichaam, omdat je rationeel weet dat eetbuien niet goed voor je zijn maar je het op die momenten niet meer kan beheersen. Wil je hier tijdens je zwangerschap ook extra begeleiding bij (vanuit een verloskundige/therapeut/psycholoog)? Hoe is dat bij je eerste zwangerschap gegaan? @de meiden die zwanger proberen te worden: gaan jullie al bijna starten met ovulatie testen? @de zwangeren: ik was vandaag op kraambezoek! Kunnen jullie je al voorstellen dat je over 7,5 maand zo'n kleintje hebt?!
Oh elisabeth, wat dapper dat je dat zo verteld. Lijkt me heel heftig als je er midden in zit. Goed dat je therapie daar in zoekt. Ik vind dit al vreselijk hoe ik nu loop te (vr)eten. Maar jij hebt dit al jaaaaren dus. Ik heb me ook afgemeld bij de andere groep. Ik ben al niet zo'n actieve schrijver naar mn idee en dan 2 groepjes bijhouden kost veel tijd. Toto fijn dat er een eitje in zicht is!
Lola; sinds ik zwanger ben krijg ik steeds meer flashbacks van hoe het was bij mn zoontje. Ik zit heel erg met de bevalling en kraamtijd in mn maag. Gelukkig een goede vk aan de haak geslagen die me daar hopelijk mee gaat helpen om het zo fijn mogelijk te laten zijn. Vorige keer toch wel iets van een trauma op gelopen. En mn zoontje had eerste 3 maanden enorm last van krampjes. Was dat al weer vergeten maar nu komt het allemaal terug. Dus tot nu toe kijk ik toch wel met enige angst uit naar als de kleine geboren word. Stom is dat eigenlijk... ik heb er ook heeeel veel zin in!
@Lola: ja ik zal sowieso na paar welen onder de gynaecoloog en internist komen te vallen ivm zwangerschapsdiabetes. Mijn gewicht helpt hier echt niet in mee. Dus ik weet dat ik niks mag aankomen. Dat ik miss zelfs wel ge afvallen. Omdat ik maar weinig koolhydraten kan eten per portie. Anders schieten die glucose waardes de pan uit. Vorige zwangerschap ben ik er eigenlijk niet eerlijk over geweest. Durfde het toen niet te vertellen en had er op dat moment minder last van. Nu zal ik eerlijk zijn, omdat ik er nu best veel last van heb. Morgen ga ik de huisarts bellen. Die is ook op de hoogte van de eetstoornis. Dus daar zal ik eerst mee overleggen. Ja het is inderdaad onwijs frustrerend dat dat eten dan zo op korte termijn me iets geeft. Terwijl ik weet dat het echt nergens op slaat. Het blijft super super irritant. Hopelijk lukt het me goed om voor mijzelf en het kindje te zorgen 😊
Ah nee barbsan 😢 dikke knuffel meid Ik zat vandaag ook even niet lekker in mijn vel. Gisterenavond zei mijn vriend dat ik er niet zoveel druk op moest leggen en het lis moet laten omdat het dan juist niet lukt en dat we ook gewoon advies konden vragen aan een goede kennis van ons die gyneacoloog is. Ik zag mijn droom dus al helemaal uit elkaar vallen. Vandaag nog eens over gehad en gevraagd hoe hij er tegenover staat. En dat de enige manier om het los te laten voor mij is als ik weet of alles in orde is of dat ik me erbij moet gaan neerleggen als blijkt dat ik geen kinderen kan dragen. Ik kreeg als antwoord, we gaan die onderzoeken gewoon doen en ik sta helemaal achter je. Sja toen had ik tranen van geluk in mijn ogen. Morgen over een week verwacht ik mijn eisprong dus we gaan nog wel onze best doen, donderdag ga ik naar de huisarts voor de verwijzing
Wat lief en fijn dat onze sterretjes erbij staan Elisabeth💋 Mixed wat fijn dat je je over de zwangerschap wat zekerder voelt! Die vreetbuien herken ik ook! Was bij m'n eerste zwangerschap van 48 naar 80 kilo gegaan😱 gelukkig op vier kilo na alles er weer af maar ben er bij een tweede zwangerschap wel weer bang voor.. Ja heb je er een beetje een trauma aan overhouden? Dat is minder.. ik ook wel een beetje hoor! Heb bij de bevalling bekkeninstabiliteit opgelopen. Ziekenhuisbed in de woonkamer, later in een rolstoel maar kon m'n dochter nauwelijks tot niet verzorgen de eerste tijd daaaag roze wolk! Sinds september pas weer helemaal uit de ziektewet langer dan een jaar moeten herstellen. Wel heel fijn dat je een goede vk hebt waar je je prettig bij voelt! Elisabeth wat dapper inderdaad dat je daar open over bent! Fijn ook dat je je vrij genoeg voelt dat bij ons te doen.. Ik voel me overigens ook zo bij jullie lijkt me inderdaad heel heftig zeg! Naar om te horen dat je er nu zo last van hebt ik hoop dat je hier je weg in kan vinden! Noganoniem fijn dat hij achter je staat! Ohh zou t toch dat deze maand dan wel raak is?! Hoop het zo voor je!! Toto Yeeahh ei in zicht! Je bent dan de eerste toch? Bjlover jij al je ei gehad? Ik ben toch vanavond al begonnen met testen, de cb morgenochtend pas. Deze maand de zwanger en kids ovu testen omdat ik die van sensitest toch niet echt vond knallen afgelopen twee maanden. Heb er nog wat van sensitest dus doe die er nu naast ben benieuwd naar het verschil.. Nou vind er echt wel verschil tussen
NOD-lijst 28 november (1) BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6 1 december (3) Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 2 december (4) Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK 3 december (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 4 december (3) 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (4) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 7 december (1) Datumloos (2) Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 11 juli 2017 (1) Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje 12 juli 2017 (1) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 13 juli 2017 (1) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 14 juli 2017 (1) Mixed - 30 jaar - 2e kindje 15 juli 2017 (1) Romymama - 29 jaar - 2e kindje 17 juli 2017 (2) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje Mamamd - 21 jaar - 1e kindje Afspraken: 21 november, Weetutniet, 2e echo 21 november, Lola1986, 1e echo 22 november, Mixed, 1e echo en intake 29 november, Jairy0811, 1e echo en intake 1 december, Elisabeth83, 1e echo 5 december, Romymama, 1e echo 5 december, Mamamd, 1e echo en intake Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november
Nou dit geeft toch wel duidelijkheid hoor.. wel even n domper om het zo te lezen eigenlijk weer. Maar deze x valt t me al minder zwaar als de afgelopen dagen.. Van de week even mn cyclus opnieuw berekenen. Maar eerst even van die vieze lappen af. Dacht er eindelijk weer 9 maanden vanaf te zijn :x
Het is inderdaad duidelijk! Maar het blijft verdrietig. Geef maar aan wanneer jij eraan toe bent dan zet ik je weer op de lijst met een nieuwe datum 😘🌹
Oh ja barbsan dat is wel duidelijk, snap dat het naar is om zo te lezen Elisabeth ja precies lijkt inderdaad zo.. wel gek
Hebben jullie al een knaller van een ovutest? Gaan de eerste al bijna op het wachtbankje? Ik ben benieuwd hoe het met Mamamd en met KissFromARose is... Hopelijk gaat het goed op haar vakantie.
Dikke knuffel Barbsan. Hier geen ovulatietesten deze maand. Ik probeer even een beetje afstand te nemen. Wel temperatuur ik, maar ook niet heel consequent.
Barbsan, duidelijk! Maar bah zeg... toch confronterend. Septembermom, komt je ei er dan al bijna aan? Ik heb alleen ervaring met de action ov testen. Ook heftig die bekkeninstabiliteit! En een jaar om te herstellen... niet leuk! Hopen dat het bij de volgende niet zo is. Hier altijd 60 kilo en einde zwangerschp denk ik rond de 80 en vervolgens terug gezakt naar 65. Maar inmiddels zit ik op de 70. 🙈 Tzit ook allemaal in m buik geloof ik. Man he lijk wel 30 weken zwanger soms. Elisabeth heb jij na je cb van 2-3 nog eens getest om te kijken of er een 3+ opstaat?