Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Verdorie het is alsof de duvel er mee speelt, op dipstick zwarte streep lijkt wle stof en kv is de urine opgehoopt. Nu weet ik dus nog niks. Kv opnieuw gedruppeld met water en nieuwe dipstick test gedaan als Was urine nu wel weer licht. We wachten weer geduldig af pff

2. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @chats inderdaad !! Bij me zoontje heeft het exact een jaar geduurd.

Zie hele mooie Foto's etc voorbij komen. Leuk om te zien

3. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Wat lief, dank je!
    De afgelopen dagen ging het redelijk. Langzaam vooruit kijken, beetje bezig zijn met andere dingen (vakanties, verjaardag dochter). Maar vandaag opeens een rot dag. Moet de hele tijd denken aan de baby. Net voor het eerst de echo's gezien die zijn gemaakt toen het hartje net was gestopt (voor onderzoek). Het was zo'n lief en mooi poppie, ondanks wat extra vocht om het buikje. Ook een zwangerschapstest gedaan (vandaag 2 weken na de curettage). Maar helaas nog erg positief.

Ik merk ook dat mijn lichaam en hoofd nog zwanger denken te zijn. Het voelt een beetje als een anorexia patient: daarmee bedoel ik dat als zij in de spiegel kijken ze een dik lichaam zien terwijl ze dun zijn. Als ik in de spiegel kijk verwacht ik een mooi zwanger buikje te zien, maar dan zie ik opeens mijn gewone stomme niet zwangere lichaam 😢

Het zal er wel bij horen dat je goede en slechte dagen hebt...
    Ik lees af en toe berichten. Ben blij voor de nieuwe zwangeren (Happyjoy), wens de meiden die nog bezig zijn/wachtbankje veel succes toe en voor de andere zwangeren: geniet elk moment van jullie wondertje!

4. Chats

Chats Niet meer actief

Ik vind het knap dat je het zo goed kan verwoorden hoe je je voelt; kan me goed voorstellen dat je je nog zwanger voelt, zeker met de positieve test. Ik wens je veel kracht toe op de slechte dagen en geniet van mooie momenten 😘

5. Chats

Chats Niet meer actief

Hier nog steeds niet ongesteld.... vanmorgen niet getest of getempt
    dus afwachten

Nog anoniem weet je inmiddels al meer?

Septembermom yeahhhhhh 🐶🐶🐶🐶 dat zou leuk zijn!!!
    Wanneer weet je het zeker?

6. Chats

Chats Niet meer actief

Wat vervelend voor je!
    Ik heb Geen astma, maar misschien helpt het om even een paar dagen geen of weinig melkproducten te nemen? Dit geeft extra slijmvorming.

Voor de rest goed naar je lichaam luisteren!!!

7. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Septembermom,
    Ja lange vloeien was echt maar 1 cyclus!
    Wel Heftige menstruaties heb ik sinds mijn laatste bevalling* .....
    Ik weet niet hoe dat komt... hopelijk heeft t niets te betekenen.

Ik ga niet vroeg testen, hoor!!
    Echt pas rond nod mocht ik vermoedens hebben 😉

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ben even een paar dagen echt uit de lucht geweest. Heb het op mijn werk hartstikke druk en thuis ben ik alleen maar moe of misselijk. Gelukkig nu dan even de tijd om te reageren.

@Mixed: Goed dat je gebeld hebt voor een echo en zo fijn dat deze goed was. Kun je nu wat zekerder verder? De kans is nu ook nog zo klein dat het alsnog mis gaat.

@Nog Anoniem: Zie op sommige testen wel de streepjes, maar zijn wel erg licht. Als je ineens een supplement neemt zoals tarwekiemolie of teinisbloem olie kan dat wel nadelige gevolgen hebben op je cyclus. Heb hier wel verhalen gelezen van meiden die het gebruikten en de cyclus compleet van slag was. Hopelijk ben jij gewoon zwanger!
    Trouwens, als er blijkt dat er wat mis is met je hormonen waardoor je de zs niet vast kunt houden, hoef je niet te spuiten hoor. PRogesteron tekort wordt aangevuld met bolletjes (Utrogestan) die je vaginaal inbrengt 2x per dag. Spuiten is pas aan de orde als je van jezelf geen eisprong hebt en niet op Clomid reageeert of als je meer follikels moet kweken voor IVF/ICSI. Hopelijk stelt je dat een beetje gerust.

@Chats: Spannend hoor! Wanneer ga je tetsen? :)

@Septembermom: Balen van je ongi, maar wel leuk puppies! :)

@Happyjoy: Mooie echo! Op naar de volgende met een kloppend hartje :) Hoop dat je je inmiddels weer wat happy voelt al snap ik je gevoelens wel hoor al heb ik er deze keer geen of heel weinig last van, maar na de posi test eind oktober had ik het el heel erg.

@Barbsan: Mooi buije hoor! Die van mij is echt al mega. Kan zelfs in mijn wijde jurkes de buik bijna niet verbergen. Gelukkig zit ik veel, maar zodra ik opsta moet ik echt mijn buik inhouden.
    Wat ben ik blij voor je dat je echo goed was!

@Elisabeth: Je vroeg mijn uitgerekende datum voor de lijst. Die is vooralsnog 3 september, maar verzet me maar pas na een goede echo woensdag.

@Jairy: Fijn dat het bloeden gestopt is en ook dat je testen mooi aflopen. Op naar een volgende ronde :D Fijn ook dat je de mk een plekje hebt kunnen geven. Het verdriet zal zeker zo af en toe nog de kop op steken en ook een volgende zs wordt extra spennend, maar je komt op mij als heel sterk over, dus dat komt vast goed.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Krullenboll: Veel succes deze ronde!

@Leii: Je kunt zeker met deze termijn je kleintje voelen. Voelde mijn 2e doordat ik een achterliggende placenta had al met 11 weken :) (Kon volgens de gyn ook gewoon. Ze vroeg er met de controle met 11.5 ook naar of ik al wat voelde. Ja dus :))

@Romymama: Luek die echo's in het vooruitzicht! Inmiddels al van je keelpijn af?
    Hier ervaring met een angelsound. Ben er zelf wel heel blij mee. Word zelf ook niet ongerust als ik het hartje niet kan vinden. Gewoon op een later moment weer proberen en soms moet je best hard in je buik duwen en flink onder het schaambot richten. Heb zelfs een keer gehad dat de gyn het hartje niet kon vinden. DAme had er geen zin in en bleef maar tegen de doppler trappen :) Gyn geloofde het toen wel. Oh lees nu dat je het hartje gevonden hebt :)

@Ster: Ik duim voor je. Hopelijk is het deze keer raak!

@Weetutniet: Fijn om wwer wat van je te horen. Hier geen ervaring met astma, dus kan je er niet over adviseren. veel sterkte iig!

@Lola: Dikke knuffel voor jou. Is niet makkelijk hoor om op die termijn nog een kleintje te moeten verliezen :(

@geslachtsbepaling: Wij waarschijnlijk niet. De vorige 2 keer is het al een verrassing geweest en hoop het nu ook weer een verrassing te houden. Alleen vriendlief wil al sinds de 1e zs het geslacht wel weten, maar heeft tot nu toe mij mijn zin gegeven. Dus nog maar even onderhandelen ;)

Hier dus moe en misselijk. Gelukkig nog niet hoeven over te geven. Vind de echo van woensdag wel erg spannend. Denk dat ik pas na woensdag echt kan gaan genieten, want ga er wel vanuit dat het goed zit. Heb hier al echt een mega buik die niet te verbergen is. Ga het ook na de echo bekend maken op mijn werk, want word best moe van steeds weer mijn buik te moeten inhouden :)

9. Nog anoniem

@Chats, met die lichte urine weer een licht streepje dus morgenochtend maar weer een poging wagen. Ben in ieder geval nog steeds niet ongesteld en heb ook geen menstruatiepijn meer.

@toto bedankt voor de geruststelling en je uitleg over spuiten. Ik hoop ook dat ik gewoon zwanger ben. Er schijnen meer vrouwen te zijn die lichte testjes houden tot zo'n week overtijd. Ik wacht het gewoon af.

Wat wel raar is, afgelopen nacht had ik opeens heel veel zin in een frietje speciaal, en vandaag opeens zin in vis, normaal verafschuw ik vis. Mijn vriend vroeg zich al af of ik ziek geworden ben in mijn hoofd hahaha

10. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Krijgen we nog foto's :D

11. Nog anoniem

#1591 Nog anoniem, 6 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2017
    Bekijk bijlage 522646

Bekijk bijlage 522647

@Barbsan, ja hoor, succes weer met turen. Ws zie je toch weer niks Morgenochtend nieuwe ronde nieuwe kansen. Nog steeds geen rood hier...
    En ik heb op of na de NOD nog nooit tuurstreep jes gehad en hoop nu echt dat ik snel meer duidelijkheid ga krijgen, of een donkerder streepje morgen of gewoon ongesteld.

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Op t kv testje zie ik wel iets. Spannend morgen !

13. Nog anoniem

Ik ben ook zeer benieuwd, maar doe morgen geen kv testje die bewaar ik nog ff. Heb er nog maar eentje van.
    Doe morgen wel een dipstick en zo'n testjezelf testje. Hopelijk morgen wel een duidelijkere streep en anders wacht ik een paar dagen.

14. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pff de hele dag al klote gevoeld, en nu kwam alles eruit.. nou fijn weekend.. not

15. Nog anoniem

Beterschap barbsan

16. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik denk ook iets te zien op de kv... heel vaag. Jeetje Noganoniem, ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt!

Beterschap Barbsan!

Hoe gaat t met alle andere dames? Het is rustig hier!

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Beterschap barbsan!

Nog anoniem, je houd het spannend. Ik hoop op snel duidelijkheid voor je. :)

Chats; heb jij al duidelijkheid?

Hier na de laatste echo een stuk zekerder. Net even een buikfoto gemaakt. Bijna 14 weken ver. Gaat snel opeens. :)

18. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Mooi buikje Mixed! Fijn dat je je wat zekerder voelt.. Hopelijk vanaf nu alleen nog maar genieten!

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    #1599 Romymama, 7 jan 2017
    Laatst bewerkt: 7 jan 2017
    Jeetje wat een onzekerheid noganoniem! Hopelijk vandaag wat meer zekerheid!

Barbsan vervelend zeg! Beterschap! En wat een enorme buik al trouwens! :$ mooi hoor!

Mixed wat een super mooi buikje!

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Toto, ik ben van mijn keelpijn af gelukkig! Man, wat was dat een hel! Nog wel enorm verkouden maar dat overleef ik wel.
    Superleuk ja die Angelsound! Al een paar keer even geluisterd.. Doet mij enorm goed!
    Spannend woensdag voor jou zo ver! Hoelaat mag je?

Chats jij houdt het dus ook nog even spannend! Wanneer is/was je NOD?

En ster wanneer is jouw NOD?

Deel Deze Pagina