Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

@barbsan he bah niet fijn! Beterschap!!

@ romymama fijn dat het goed gaat

@ mixed wauw!!!!! Genieten!!!!

@ nog anoniem En? En??? En??

@ hier mijn temp blijft tussen laag en hoog inzitten.... normaal zakt hij een halve graad en dan weet ik dat ik ongesteld wordt. Nu 0,3 gezakt.
    Ik heb vanmorgen getest, zoals verwacht omowit.... het zal wel weer een lange cyclus worden. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was, heb niet getest deze ronde. Gokje nu dag 15, vandaag cyclusdag 35

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

3. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik zie helaas niets nog anoniem... :(

Ik heb 20 januari een geslachtsbepaling geboekt! Woehoee kon et niet laten. Ben zooo nieuwsgierig! 🙈
    Ik hoop een meisje maar ik denk dat we weer een zoontje er bij zullen kwijgen. We zullen et snel weten 😆

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik zie ook niet veel op deze noganoniem.. :(

Mixed superleuk!! Dan mogen we op dezelfde dag! 😁
    Kan me voorstellen dat je hoopt op een meisje.. Voordat we begonnen aan kinderen had ik altijd de wens om ooit een meisje te mogen krijgen. Geheel tegen mijn verwachtingen in was het toen dus een meisje!
    Natuurlijk staat voorop dat alles goed is met de kleine!
    Hier nu eigenlijk geen voorkeur.. Een zusje lijkt me voor mijn dochter leuk maar zou het ook leuk vinden om het mee te maken hoe het is een jongetje te hebben! Manlief heeft overigens wel voorkeur 😆

Hoe zit dat met de rest van de zwangeren? Hebben jullie voorkeur?

5. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog anoniem op de Etos geloof ik? Zie ik wel wat! Wat stom dat ze weer zo vaag blijven.

Wat voorkeur betreft.. heb nu m jongetje, dus n meisje erbij zou ik erg leuk vinden. Maar ben dol verliefd op m'n ventje dus n 2e manneke is net zo gewenst.
    Al denk ik dat het n meisje is.. echo+urine+ketting testen zeggen allemaal meisje. Een m'n eigen gevoel ook.
    Dus ben reuze benieuwd!

Ik ben zo slap als n vaatdoekje.. zoveel gespuugd.. vannacht elke 20-40 min. Dus ben helemaal kapot..
    Ik moet alleen wel oppassen want weeg 51 kilootjes. En toen is buikgriep had bij m'n zoontje, ben ik 5 kilo afgevallen. En dat is natuurlijk niet echt gezond gewicht..
    Hopelijk voel ik me gauw beter

6. Nog anoniem

#1606 Nog anoniem, 7 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2017
    Ik zal straks eens kijken hoe ze zijn opgedroogd ben nu op mijn werk. Als ik straks tussendoor ff tijd heb reageer ik ff uitgebreider
    Als ik maandag nog niet ongesteld ben en testjes blijven zo vaag bel ik gewoon de gyneacoloog

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jairy wat fijn dat je een mooie dag gehad hebt en vandaag ook nog veel plezier! Ja ik weet niet wat normaal is maar ik vind 16 dagen best nog wel lang? Wanneer ga je weer testen? Ohh jaa ik heb je kaartje gezien je temp gaat wel iets omhoog. Heb je eerder ook getempt? Hoe was toen je temp gemiddeld voor ei? En hoe is je temp nu?
    Ja je moet gewoon doen wat goed voelt het is ook niet fijn als je een paar dagen daarna nog last van je buik hebt😔 ga je ook ovu testen gebruiken of echt alleen tempen om inzicht te krijgen in je cyclus?

Lola wat fijn om iets van je te horen. Goede en slechte dagen horen er zeker bij, vervelend dat je gisteren een mindere dag had:( lijkt me wel heftig om de echo's weer te bekijken en dan ook te zien dat je nog een positieve test hebt. Jeetje meid aan de ene kant kan ik me niet eens voorstellen hoe je je moet voelen, maar toch ook weer een beetje wel door de manier waarop jij het omschrijft. Je mist je baby'tje en dat gemis is moeilijk. Hopelijk kun je het gauw een plekje geven en een manier vinden om afscheid te nemen..
    Je schrijft ook af en toe wat meer naar de toekomst te kijken? Hebben jullie al een idee wanneer jullie willen proberen zwanger te worden? (Sorry als ik nu te snel ga) dikke knuffel voor jou meid!

Chats wat gek die verschillend temperaturen heb je dat vaker gehad? Wat balennn van je negatieve test:( maar misschien inderdaad een lange cyclus en dan kan het nog?!
    Afgelopen week heeft de dierenarts gevoeld maar ze was wat gespannen waardoor het iets moeilijker voelbaar was maar de dierenarts dacht van wel en volgende week weten we het zeker☺️

Ster spannend zeg! Ik ga duimen voor je meid!! Hoeveel dpo ben je nu?
    Ja heb jij heftigere menstruaties na je bevalling? Ik juist mindere en daar maak ik me juist weer zorgen over. Is bij mij allemaal echt veranderd na m'n bevalling.

Toto oh ook al geen geslachtsbepaling puh knap hoor! Lijkt me wel echt bijzonder om pas bij de bevalling te ontdekken☺️ maar ga jij dan niet ook op je eigen echo's dadelijk erg turen en bestuderen om te zien wat het wordt hihi bij je schoonzus wist je het ook he😏 wat spannend woensdag!! Hoop op een hele mooie echo ben benieuwd! Spannend ook om het daarna te vertellen, weet je al hoe?

Ah barbsan beterschap meid goed voor jezelf zorgen he! Echo urine en kettingtesten om geslacht te voorspellen? Nooit van gehoord?? Oh oh dan ken ik mezelf als ik dat zou vroeg kan weten zou ik dat ook doen haha

Mixed OMG wauw je bent zo mooii😍😍 aahh spannend geslachtsbepaling!! Ben zo benieuwd! Ik heb zelf een meisje vind ik super leukk maar om dan ook een jongetje te krijgen zou mij dan ook leuk lijken dat ik allebei heb Haha klinkt beetje raar zo😜

Romymama fijn dat je van je keelpijn af bent! Lijkt me zo mooi angelsound zelf bij de eerste niet gedaan eigenlijk. Ik denk er precies het zelfde over als jij over het geslacht☺️ welke voorkeur heeft je man?

Noganoniem ik lijk heel vaag wat te zien op je testjes maar had inmiddels wel wat opgelopen moeten zijn toch..:( maar hoe voel je je verder? Veel symptomen of juist niet? Jeetje je bent nu ook al drie dagen overtijd he.. Wat een onzekerheid!

Hier is het bloeden wel zo goed als gestopt, temp was hoog vanmorgen 37.1 maar kan ook zijn omdat ik niet helemaal lekker ben. Erg verkouden enz. Maar mag ik de eerste dag van het doorzetten van de bloeding wel gewoon als cd 1 rekenen of moet m'n temp eerst omlaag.

8. Chats

Chats Niet meer actief

Als ik wisselende temperaturen heb, krijg ik meestal een lange cyclus...
    En hij zakt nu heel langzaam. Dat hoort erbij.
    Inmiddels ongesteld geworden dus ik mag op rood

Elisabeth wil je de lijst aanpassen? Mijn Nieuwe NOD 10 februari

9. Nog anoniem

#1609 Nog anoniem, 7 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2017
    Dat is balen Chats, had voor jou ook wel hoop ook al had je een witte test.

Hier nog steeds geen rood, al wel een paar dagen beetje bruin verlies. Vandaag weer last van menstruatiepijn dus heb weer regelmatig op de wc gezeten en zal er nog vaak op zitten vandaag. Maar zit ook te denken, vorige cyclus was ik ook 2 dagen te laat en werd toen rond deze tijd ongesteld. Misschien is mijn lf langer geworden. Maar bij vorige cyclussen had ik op of na de NOD geen vage streepjes meer en gewoon omowitte testen. Dus voor nu zit ik nog steeds in het ongewisse. Heb wel weer met vlagen menstruatiepijn vandaag maar dat had ik vrijdag ook de hele dag. Ik kan dus niks anders doen dan afwachten en als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben en nog steeds zo'n vaag testje heb bel ik gewoon de gyneacoloog en vraag ik om een bloedtest.

Septembermom ik heb niet echt symptomen, meest aparte is dat ik gisteren echt zin had in vis terwijl ik dat normaal verafschuw. Gevoelige borsten heb ik maar dat heb ik elke cyclus en ben af en toe wat misselijk. Gisteren had ik hoofdpijn maar dat heb ik ook vaker voordat ik ongesteld word dus dat zegt ook niks.

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Septembermom, volgens mij kan het soms nog wel langer aanhouden dan 16 dagen van wat ik zo allemaal gelezen heb, maar voor mij is dit ook allemaal compleet nieuw. 😊 Ik ga volgende week nog een keer testen en als ie dan nog zo licht is dan geloof ik het wel, vooral als ie dan omowit is.
    Ik heb inderdaad ook eerder getempt en mijn basale temperatuur is 36.3/36.4 voor ei. Daarna stijgt ie gemiddeld tot 36.9 voor ie weer gaat dalen naar basaal en als mijn menstruatie er aan komt. Deze ronde ga ik geen ovutesten gebruiken en echt alleen tempen om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Na mijn eerste menstruatie zie ik wel of ik de ovutest er weer bij pak, of het alleen bij tempen houd.
    Mijn temp vandaag was in ieder geval weer iets gestegen, maar ik denk dat mijn lichaam gewoon nog aan het herstellen is want een eitje op cd 12 zou te vroeg zijn (normaliter springt ie bij mij op cd13/14 ) en dat gaven ze net in het andere topic ook aan.

Toto, dankjewel! Ik heb inderdaad nu zoiets van op naar de volgende ronde, een gevoel wat ik echt ben gaan krijgen nu er geen bloedverlies meer is en mijn testen aflopen. Ik heb echt dat gedeelte nodig gehad om de MK een plekje te geven, maar wat je zegt het verdriet steekt inderdaad zo nu en dan kop nog op maar dat zijn echt nog kleine momenten.

Barbsan, mooi buik meis! Heel veel beterschap, hopelijk voel je je snel wat beter en val je niet meer af.

Noganoniem, ik zie nog steeds wel iets op je testen maar het is wel erg licht. Ik hop dat je snel wat meer duidelijk hebt want deze keer duidelijkheid is ook niks.

Chats, wat onzettend balen dat je op rood moet. :(

11. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Balen chats! 😕
    Wat onzeker anoniem! 😩
    Septembermom, zit pas op 3 dpo ofzo hoor.. 😂
    Nod op 18 jan. Denk ik..
    Voorlopig dus nog geduld hebben.. haha.

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Sorry meiden kan nog even niet reageren op iedereen. Pas morgen alles aan! Dikke knuffel!

13. Nog anoniem

Ik denk dat ik nu toch ongesteld ga worden. Menstruatiepijn wordt erger en had net een klein beetje roze bij het afvegen :(

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @chats, wat balen zeg. Had bij jou nu ook zon goede hoop! 2017 ziekenhuisjaar zoals je omschrijft... maar miss daardoor wel heeeeel snel zwanger! Ik hoop het heel hard voor je/jullie 😘
    Ik ga de lijst aanpassen.

@septembermom: je hoeft echt geen sorry te zeggen voor een echo berichtje hoor. Ik denk dat iedereen je frustratie heel goed kan begrijpen. Elke ronde hoop je. En je hebt ook al een ronde met positieve testen gehad. Dus het is gewoon klote en dat mag je voelen en uitspreken. Fijn juist dat je her uitspreekt!
    Ahhhhh herder puppies zijn zoooo schattig! Wij hebben ook een herder 😀een mannetje.
    Jouw temp houdt het ook al zo spannend! Eerste dag echt rood verlies mag je rekenen als cd1

@jairy: niet leuk, maar wel heel positief dat je testen nu al bijna negatief zijn. Hopelijk betekent dit ook dat je lichaam nu hard bezig is met het voorbereiden van een eisprong. Spannend! En wat ben jij toch een topper. Sterke meid! 😘

@nog anoniem: ergens denk ik weer dat er wel wat is gebeurd in je lichaam. Je hebt nu al een paar maanden van die vage streepjes. Had je dat daarvoor ook al of nu sinds paar maanden?
    Volgens mij kan tarwekiemolie de LF verlengen. Dat is eigenlijk super goed! Meer tijd om eitje te laten innestelen. Maar denk dat het bij jou toch een andere reden heeft.

@weetutniet: die vieze praat hahahaha. Soms is het ook gewoon effe lekker om dat allemaal uit te spreken. We hebben er toch allemaal wel eens last van. "Gelukkig" geen ervaring met Asma... sterkte want lijkt me best pittig!

@barbsan: jeetje jouw buikje is echt overduidelijk! Zo mooi!!!! Denk niet dat je het nog heel lang kan verbergen met wijdere kleren 😛😛
    Rot he om je de hele dag zo te voelen. Maar houdt moed.. het wordt minder 😛 in jouw geval met je gewicht zou ik goch wel echt even contact opnemen met de huisarts. Of had je dst al gedaan?

@Lola: lieve Lola, wat ik zo goed vind is dat je het zo goed allemaal kan benoemen. Je weer precies wat je voelt en wat dat van binnen allemaal met ue doet. Dat is voor je verwerking zo belangrijk! Blijf je tijd nemen. En blijf voelen. Lieverd je doet het hartstikke goed en je blijft hier ook altijd welkom. Ik vind het fijn weer even wat ban je gelezen te hebben. Hele dikke knuffel!

@mixed: een woord: Wouw 😍😍😍
    Zo mooi! Wordt beetje jaloers op!

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

25 december (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK

27 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3

29 december (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7

5 januari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 13

7 januari(1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 4

18 januari (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7

10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 30

Datumloos (1)
    Jairy0811 - 27 jaar - 3e kindje -

Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje 💟

10 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

11 juli 2017 (1)
    Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟

7 augustus 2017 (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje

22 augustus 2017 (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje

6 september 2017 (1)
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    17 januari, Elisabeth geslachtsbepaling
    20 januari, Romymama en Mixed geslachtsbepaling
    26 januari, Mixed afspraak bij de verloskundige
    13 februari, Barbsan geslachtsbepaling

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811*, Lola1986* december

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Danes wat zijn jullie nieuwe NOD data?

17. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Het is niet bij te houden!!

Mijn nieuwe nod is 23 jan

18. Nog anoniem

#1618 Nog anoniem, 8 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2017
    Mijn nieuwe nod is op mijn verjaardag, 7 februari

Ik denk zelf ook wel dat er wat gaande was, en dat ik dat al een paar keer heb gehad. Heb niet elke keer zo'n tuurstreepje gehad. Daarom denk ik ook dat ik niet genoeg hormonen aanmaak om een vruchtje vast te houden. Heb nu wel meer buikpijn maar dat kan na een colposcopie had ik gelezen.

Nu dus maar de mmm in. Morgen ff fde gyn bellen om een afspraak te maken voor een echo voor follikelmeting. Denk dat de eerste echo op de 17e wordt. Dinsdag bloed laten prikken.

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hele drukke dag dus reageer later! Nieuwe nod 4 februari

20. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hé balen noganoniem. Had goeie hoop voor je. Hopelijk mag je binnenkort met een echte knaltest aansluiten!

Septembermom en krullenbol voor jullie wens ik natuurlijk ook een knaller!

Elisabeth, benieuwd hoe het met je gaat meid. Heb je de suiker een beetje onder controle? Hoop het!

@ hier: menstruatiekrampen achtig gevoel in m'n buik en rug al een paar dagen... naar t toilet gaan blijft spannend, maar gelukkig nog geen bloed gespot. Het zal er wel bij horen allemaal!

Deel Deze Pagina