Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hey Happyjoy, lief dat je er naar vraagt. Nee helaas is de suiker nog niet onder controle. en zodra dat wel zo is is dat maar voor korte duur. Hoe verder je in je zwangerschap zit, hoe gekker die waarden gaan reageren. Ik zit nu op 14 eenheden insuline...
    Maar denk dat ik ergens richting 30 op meer ga eindigen.

Vaag he?! Opzich gaat het met mij wel goed. Hoewel alle aandacht op eten niet echt heel gezond is voor mij. Maargoed het is even niet anders. Blehhh

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Happyjoy, thnx meid hoop dat ik ooit een keer een knaltest in mijn handen mag hebben. Ik heb me voorgenomen om in ieder geval niet meer voor de NOD te testen, heb deze keer zo'n 18 testen verknald word wel een erg dure hobby zo.
    Spannend die krampen enzo. Schijnt ook het oprekken van de baarmoeder te zijn. Kan me voorstellen dat je vaak op de wc zit. Het is ook nog zo pril en kwetsbaar allemaal.

@Elizabeth, balen dat je suiker nog niet onder controle is. Heb weinig verstand van eenheden enzo. Wat is normaal? Wat is veel en wat juist weinig. Heb je ook last van de schommelende suikerwaarden of merk je er zelf weinig van?
    ik zag trouwens dat jij op 17 januari een geslachtsbepaling hebt. Misschien hebben we dan dezelfde dag een echo, ik de follikelmeting en jij je kindje bewonderen. De verschillen worden wel steeds groter zo. Maar vind het ontzettend leuk om jullie zwangerschappen te volgen. Heb soms wel wat moeite om alles bij te houden, vooral omdat alles in dit clubje door elkaar loopt maar gelukkig maak jij mooie duidelijke lijstjes zodat ik af en toe mijn geheugen kan opfrissen hahha.

Hier eigenlijk niet zo teleurgesteld als ik had verwacht. Had wel hoop natuurlijk maar omdat de testjes weer zo vaag bleven had ik in mijn achterhoofd al dat het weer niks zou zijn. Klinkt misschien gek maar heb zin in de onderzoeken, eindelijk ga ik meer duidelijkheid krijgen, tenminste, als er een oorzaak te vinden is. Ik zie er in ieder geval niet tegenop. En wat leuk is hé, stel dat het deze ronde wel raak zou zijn, dan weet ik dat op mijn verjaardag, en dan ben ik uitgerekend vlak voor de verjaardag van mijn vriend, mooier kan eigenlijk niet hé haha. Maarja ik zal mezelf maar weer geen illusies maken en het allemaal maar gewoon op me af laten komen. In ieder geval weer eens een keer spannend om naar mijn verjaardag uit te kijken. Ik mag van mezelf echt pas op mijn verjaardag testen, op de NOD, en niet eerder. Als ik dan weer zo'n vaag streepje krijg ga ik er vanuit dat het niet gelukt is.

3. Nog anoniem

Ff snel weet niet of dit ook op het afsprakenlijstje mag, 18 jan heb ik afspraak bij gyn voor follikelmeting, dan heb ik als het goed is ook eerste bloeduitslagen en uitslag spermaonderzoek

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Tuurlijk mag dat er ook op!!! Ik ga het vanavond aanpassen 😀

5. Nog anoniem

Jippie thnx:D

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hier even wat op de achtergrond.. Griep/keelpijn zwaar terug gekomen :(
    Strakjes afspraak vk en hartje luisteren denk ik.. Morgen echo!

Noganoniem kan me voorstellen dat je "zin" hebt in de onderzoeken. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je!

7. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Wat is t rustig aan 't worden hier meiden! :(

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

25 december (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 7 na MA en MK

29 december (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 7

18 januari (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7

23 januari (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4

4 februari (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5

7 februari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 30

Datumloos (1)
    Jairy0811 - 27 jaar - 3e kindje -

Wachtbankje (7), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

Afspraken:
    18 januari: Nog anoniem afspraak gynaecoloog en folikel meting

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje 💟

10 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💟

11 juli 2017 (1)
    Leii - 26 jaar - 1e kindje 💟

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💟
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💟

7 augustus 2017 (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje

22 augustus 2017 (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje

6 september 2017 (1)
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    17 januari, Elisabeth geslachtsbepaling
    20 januari, Romymama en Mixed geslachtsbepaling
    26 januari, Mixed afspraak bij de verloskundige
    13 februari, Barbsan geslachtsbepaling

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811*, Lola1986* december

9. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Haha... Still Alive!!! 😉
    Waiting.... 😂 5 dpo..

Hoe gaat t met jou?

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Oh spannend 5 dpo alweer! Hoewel t voor jou natuurlijk niet snel genoeg kan gaan hé?
    Hier gaat alles goed... hoop ik. Vrijdag weer echo. 😍

11. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Happyjoy: hoe gaat het met jou? Al veel kwaaltjes?
    Spannende tijd he due eerste weken.

Ik moet morgen weer naar de gynaecoloog. Hoop stiekem dar ze wel even een echo maakt 😀😀

Wie voelde ook al weer het kindje al? Ik lig elke avond als ik ga slapen heel geconcentreerd te voelen... maar voel niks 😛😛

Zo hoop meiden weer op zoek naar hun ei straks. Hopelijk heeeel veel roze erbij deze ronde.

Je ziet inderdaad nu het verschil groter worden. Maar merk dat dat mij niets uitmaakt. Ik vind het nog steeds net zo leuk om alles van jullie te weten. En eerlijk, ik heb nog geen eens het gevoel dat ik al zover zwanger ben. Nog steeds net...

Lijkt me zo gaaf om iedereen op roze mee te krijgen. Ik ga weer duimen!!!!

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Beterschap Romymama! Het heerst enorm en jij hebt het flink te pakken zeg.
    Ik wel steeds heel erg verkouden en hoesten. 'Aar sleep me er erg goed doorheen😛

13. Chats

Chats Niet meer actief

Hahaha ook hier still alive 😂😂😂

Weinig te melden hier. Volgende week weer naar de gynaecoloog, dan heb ik meer nieuws!

14. Chats

Chats Niet meer actief

Spam dan ff een foto oké? Dan hebben we weer wat te kijken 😜
    Veel plezier morgen!!!

15. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Elisabeth: Echt he... ik blijf dit groepje echt zo fijn vinden. Een aantal al 'ver gevorderd' zwanger, sommige pril, andere de medische molen in, weer andere weer zoekende naar hun ei... voelt gewoon zo vertrouwd en goed. Iedereen steunt elkaar! Dat is in de bevallingslijst waarin ik nu (heel soms) mee praat wel anders. Daar mag niet gesproken worden over voorgeschiedenis qua miskramen omdat anderen daar onzeker van worden. Snap het ergens, maar vind het nogal raar dat er gewoon gezegd wordt dat het verleden het verleden moet blijven. Voelt je zo onbegrepen dan terwijl dat hier zo anders is!

ik hoop dat je je ukkie snel kunt voelen. Ik hoor daar zo wisselende dingen van, de een al vrij vroeg en de ander heel laat. Lijkt me zo'n speciaal moment! Hopelijk idd een echo, kun je weer even spieken!

Kwaaltjes vallen wel mee eigenlijk. Af en toe wat misselijk, pijnlijke borsten, prikkelbaar en ontzettend moe. Dat is t eigenlijk wel. Oh! en savonds begint m'n buik wat strak te staan, hopelijk een goed teken! Kan me niet meer zo goed herinneren of ik dat vorige keer had.

16. Chats

Chats Niet meer actief

Jij ook alweer last? Ik hier ook! beterschap en succes bij de vk en spam ook ff een foto he!

17. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Chats: hopelijk kom je weer een stapje dichterbij dan! Gun het je zo.... kom op met die knaltest!

18. Nog anoniem

Leuk weer wat gekletst, ik vond het ook al stil worden
    We gaan er gewoon voor dat de hele lijst roze is voordat de eerste bevallen is zodat we allemaal, al is het maar even, tegelijk zwanger zijn!
    ik blijf deze groep ook erg fijn vinden. En vind de verschillen ook niet erg, leef enog geniet met iedereen mee

Elizabeth thnx voor het erbij zetten van de afspraak😘

Ik denk nu echt dat er wat geweest is bij mij, heb meer bloedverlies en meer stolsels nu dan anders.
    Ik blijf denken dat, omdat ik een paar keer licht positieve testen heb gehad die iets opliepen en daarna weer een afloop lieten zien, mijn slijmvlies kort na een innesteling toch wordt afgebroken. Maar binnenkort zal ik daarover meer duidelijkheid hebben. Hoop dat ik dan met behulp van hormonen toch een kindje mag gaan vasthouden en voldragen. Ik hoop zo dat het mij en mijn vriend gegeven word. Verder laat ik het los en laat ik het over me heenkomen. Relaxxxxxxxx

19. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hey meiden, ik zwaai even voorbij.

Romymama, beterschap!

Elisabeth, heel veel plezier morgen bij de gyn en hopelijk krijg je mooi een extra spiekmomentje!

Noganoniem, wat balen dat je toch weer op rood moet :( Gezien je testjes lijkt mij ook dat er wel iets bij je gebeurd. Ik hoop dat je snel wat meer daarover te weten komt via de gyn en dat je straks een mooi oplopend testje gaat krijgen!

Ik blijf deze groep ook enorm fijn vinden en blijf hier dan ook lekker rondhangen tot iedereen weer op roze is en we allemaal een gezonde kleine mogen krijgen, of al hebben gekregen. Soms merk ik wel dat ik met vlagen even moeite krijg met het groeiende verschil wat langzamaan toch zichtbaar aan het worden is, vooral de mijlpalen die de meeste van ons bereikt hebben of nog gaan bereiken (12 weken grens, geslachtsbepaling, de eerste kriebels/plopjes). Dan besef ik ook even hoe erg ik mijn zwangerschap en ons kleintje nog mis. Dat zijn verder overigens eigenlijk mijn enige moeilijke momenten nog zo nu en dan, want voor de rest gaat het best goed en kan ik niet wachten tot mijn cyclus weer wat op gang is, of toch zover dat ik er wijs uit kom. 😊

20. Chats

Chats Niet meer actief

Elisabeth hoelaat moet je vandaag? En romymama hoe was het??

Deel Deze Pagina