Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Het wordt hier inderdaad aardig stil.. dat is niet de bedoeling dames!! :D

Elisabeth vervelend he als je zo verkouden bent.. Hoe was het bij de gynaecoloog? Hopelijk ook nog even mogen spieken.. dan een fotootje spammen he!!
    Ik weet even niet meer wie het kleintje had gevoeld maar ik zou ook zweren dat ik het al een paar keer heb gevoeld. Je weet het natuurlijk nooit 100% zeker maar het is elke keer als ik in bad lig.

Chats jij ook al? Brr beterschap ook voor jou! Volgens mij hangen er echt enorm veel hardnekkig virussen in de lucht..

Noganoniem er zal zeker wat geweest zijn aan je testjes te zien en waarschijnlijk is daarom je menstruatie ook heftiger. Ik hoop echt dat de onderzoeken wat zullen uitwijzen zodat je verder kunt..

Jairy dankje! Ik kan me voorstellen dat het af en toe confronterend is en dat je dan denkt: anders was ik nu ook zo ver..
    hopelijk is jouw cyclus snel op gang en mag je snel opnieuw zwanger zijn! 😘

Ik mag om 18.00 uur pas dus nog even geduld hebben.. Ik zal straks een fotootje spammen!

2. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik haak weer even in!

Spannend romymama! Ben benieuwd naar je mooie plaatje. :D

Elisabeth; wat vervelend van die waardes en dieet etc. Succes er mee! Alles voor het goede 'doel'. Maar snap dat leuk anders is. :(
    Hoe was het bij je gyn?

Chats en ook romymama; beterschap!!

Jairy; ik begrijp je helemaal. Mooi geschreven. Ik hoop dat jij ook snel weer verder kan en duidelijkheid heb qua cyclus.

Nog anoniem; snap dat je zin in die onderzoeken heb. Hoop dat je duidelijkheid zal krijgen!

Hier; gaat opzich wel goed. Heb nog steeds last van vlagen misselijkheid. Dacht dat het nu wel over zou zijn maar soms kijkt het juist erger te worden. Ik ben zo benieuwd naar mn volgende echo!! :D

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mixed vervelend dat je zo'n last hebt van je misselijkheid nog steeds. Ik ook nog steeds in vlagen.. Heel vervelend! Ook af en toe al het gevoel minder lucht te hebben en maagzuur. Wat moet dat over 10 weken zijn. 😱
    Volgende echo is voor jou de 20e toch? Hoelaat mag je dan? Ik om 19.30 uur. Kan me niet snel genoeg gaan! Ik heb die zaterdag meteen een shopdag gepland! :D

Vk zei gisteren trouwens dat baarmoeder al flink hoog zat dus is goed aan het groeien! Wel mooi smal nog. Hartje ook gehoord maar beebje ging er telkens vandoor..

4. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was degene die mn kindje sl voelde, heb het sindsdien nog een paar keer gevoeld. Maar het is dan 2,3 keer 'iets' en voor je het beseft is het alweer voorbij en als ik er op zit te wachten zegmaar dan voel ik juist niks haha. Wel heel bijzonder hoor! Mensen zeggen, och zullen je darmen wel zijn maar dit voelt toch anders.

Leuk de echo's, ben benieuwd!
    En nog meer roze op de lijst zou fantastisch zijn.
    Elisabeth, insuline instellen kan echt wel een aantal maanden duren, maar ze vinden vast het goede aantal eenheden.
    Jairy ik vind jouw positiviteit fijn om te lezen, op naar een begrijpelijke cyclus.
    Hier niet zo fit, op mn werk is alles en iedereen ziek dus dat kan ook haast niet anders.. Zometeen ook weer aan de slag!
    Groetjes!

5. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja soms is het echt vervelend. Maar het tempt mn eetlust ook en dat is mss wel goed. Anders eet ik alles wat los en vast zit. Haha
    Jaa 20e de echo. Om 10.30uur! Zo spannend! Heb er zo'n zin in! Bij mn zoontje had ik geen pretecho gedaan. Dus ben benieuwd :D

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Leii ja dat is herkenbaar!! Bij mijn eerste dacht ik ook na een paar weken zie je dat was het toch!
    Nu ligt mijn placenta achter dus ook meer kans het eerder te voelen.
    Vorige keer voor en toen voelde ik haar pas rond de 19/20 weken.

Mixed ja super spannend! Ik wel vorige keer maar is nu weer net zo bijzonder denk ik! Kijk er ook echt naar uit!

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik ben net thuis. Gelukkig was alles goed!!' Ben zo opgeluchts lijkt wel alsof ik nu oas echt blij kan zijn. Hier het fotootje. Kindje is nu van hoofd tot billen 8 cm haha

Bijgevoegde bestanden:

8. Mixed

Mixed Niet meer actief

Moooooi! 😍😍😍
    Fijn dat alles goed is!

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mooi Elisabeth!! 😍😍 Heel fijn dat alles goed is!

10. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Mooi Elsabeth! 😍

Ja happyjoy.. kan niet snel genoeg gaan.. hoop t zo...
    keep calm... 🤞🏻

11. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik voel me nu pas echt zwanger en ik merk dat ik nu pas een beetje aant genieten ben.
    Ik heb ook et idee dat ik af en toe de baby heb gevoelt. Maar tzou ook zomaar mn darmen kunnen zijn... maar toch.. dat gefladderige gevoel komt me bekend voor. :D

12. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ahhh ik heb zulke mooie plaatjes ga even spammen! 😍

Bijgevoegde bestanden:

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Zoooooooooooooooooooooo
    Wat duidelijk!!!!!! 😍😍😍😍😍

14. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Romymama: wauw... kei mooi 😍

@ Elisabeth: Fijn dat je echo goed was meid. ik hoop dat je nu ook heerlijk kunt genieten, ziet er supermooi uit!! 😍

Mixed: Jeetje wat vervelend dat je je nog steeds zo misselijk voelt. Hopelijk trekt t snel weg!

@ Hier: aaaah is het al vrijdag???

15. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Prachtig Romymama!!!

16. Mixed

Mixed Niet meer actief

Oh romymama heeeeel moooi! 😍😍😍

17. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankjewel lieve meiden! 😘

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Het is vrijdag voor je het weet!!! 😀

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hoest met de rest van de meiden? Ongi weer voorbij en op naar ei. Hopelijk worden er deze ronde veel eitjes te grazen genomen!!!

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow Elizabeth en romymama wat een mooie fotootjes weer en wat fijn dat alles goed is. Haha ik betrap me erop dat ik een geslacht probeer te zoeken. Ben benieuwd of ik het goed heb, Elizabeth een jongetje en romymama een meisje.

Ik zit op dag 3 van de cyclus, (nu inmiddels dag 4) heb bloed geprikt viel allemaal mee was meteen aan de beurt en ze hadden maar 1 buisje nodig. Mijn vriend staat nog niet geregistreerd in het ziekenhuis. Hij is in 2015 terug in Nederland gekomen na 20 jaar in het buitenland 'te hebben gewoond. Hij gaat zich de 18e registreren als ik de echo heb. Spermaonderzoek wordt dus denk ik de volgende cyclus pas. Ik wil hem ook niet opdringen hij ziet er erg tegenop. Hij wil zich er wel overheen zetten maar merk ook dat hij het onderwerp wat vermijd. Ik had een folder voor hem uitgeprint hoe de allemaal werkt. Hij gaf weel aan de folder gelezen te hebben. Bij bloedafname ga ik dus echt geen potje vragen, tegenwoordig zit de balie in de hal deus totaal geen privacy meer. Vragen we wel bij de gyneacoloog.
    Het bloeden wordt hier al minder gelukkig. Ben meestal 5 dagen ongesteld. Ben blij als ik er weer vanaf ben. Verder eigenlijk weinig te melden op dit moment. Wat wel fijn is, na vannacht nog 1 nachtdienst en deuseotan heb ik lekker een weekje vrij, daar ben ik wel aan toe, ff wat tijd voor mezelf

Deel Deze Pagina