Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Nog anoniem: Fijn dat het bloed prikken mee viel meid! Kan me voorstellen dat je vriend er tegenop ziet. Is voor mannen toch een behoorlijke drempel lijkt me.

@ hier: Doet even een 6 weken dansje 🎉

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Even snel meiden. Mooie echo's hoor. Wij mogen aan het einde van de middag. Zal wel goed zitten, want ben al ruim een week aan het overleven. Ben echt 24/7 flink misselijk. Hoef gelukkig niet te braken, maar eten en vooral drinken gaat heel moeizaam. Icm de moeheid die erbij hoort bij vroege zs heb ik echt een energiepeil van -100. Gelukkig neemt vl thuis veel over. Vanmiddag dus ook maar aan de gyn emefasene vragen zodat ik er iig voor mijn gezin kan zijn en hopelijk ook wat productiever op mijn werk.

3. Mixed

Mixed Niet meer actief

Oh toto. Fijn die symptomen maar blehh leuk is anders. Hopelijk is je misselijkheid snel voorbij.
    Veel succes en vooral veel plezier bij je echo! Je komt em wel showen he? :D

4. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prachtige echo's💌

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Mooie echo's meiden!

Hier is mijn temp aan het dalen, nu nog maar 0.2/0.1 verwijdert van mijn basale temp en gek genoeg mag ie dat van mij best blijven doen. Zo gek eigenlijk, ergens hoop ik natuurlijk nog op een ei deze cyclus, maar ik ben evengoed tevreden als mijn temp weer terug op basaal zit en deze uiteindelijk dusdanig daalt dat mijn menstruatie er aan komt. Vandaag zit ik precies drie weken na mijn curretage, morgen doe ik nog een laatste zwangerschapstest waarvan ik verwacht dat die toch wel negatief zal zijn.

6. Chats

Chats Niet meer actief

@jairy kan me goed voorstellen dat je met beide tevreden bent.
    Aan de ene kant zou ik het, denk ik, het ook eng vinden als ik ineens weer een cyclus zou hebben en ik geloof dat ik tegelijkertijd zou balen als mijn cyclus langer zou duren dan "normaal".
    ik kan niet anders zeggen dan diep respect voor jou en knap hoe je je gevoelens verwoord. Succes morgen!

@toto blehhh lijkt me echt niet fijn zo misselijk te zijn de hele dag.
    Succes en veel plezier vanmiddag. Ik kom nog wel even weer spieken vandaag naar je foto.

@ happyjoy haha mooi dansje hoor. Hopelijk kan ik binnenkort met je meedansen!

@ nog anoniem vaak ben je wel een paar weken verder voordat alle testen gedaan zijn. Dat is altijd het lastige; je geduld wordt nog meer op de proef gesteld!! Succes met wachten en geniet van je weekje vrij!

@ romymama wauw wauw wauw!!!! Zo duidelijk heb ik nog nooit een echo gezien!!!

@ mixed lekker van genieten meid!!!

@ Elizabeth WoW 8 cm al!! Fijn dat alles goed is! Nu lekker genieten!!

@ Leii beterschap!!!

Hier nog ongesteld dus dat eitje zoeken duurt nog ff.....

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Echo was goed. Mooi hartje gezien en embryo en dooierzak waren goed van elkaar te onderscheiden. Gyn tevreden, ik tevreden. Volgende week weer terug.
    Meten was nog een beetje moeilijk. Ze kwam nu uit op 5.5 wk, maar ze gaf ook aan dat het volgende week alweer veel makkelijker is.

Ik durf me nu ook op de lijst te laten verplaatsen. Mag op uitgerekende datum 3 september en volgende echo dus de 18e 😀

Bijgevoegde bestanden:

8. Mixed

Mixed Niet meer actief

Wauwie wat mooooi! En duidelijk! 😍😍

9. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Wauw toto wat een prachtige echo!!! 😍Heb je al een knipperlichtje mogen zien?

10. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Mooi toto!!

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Yup! 😍

12. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ahhh zo mooi! Geniet van het heerlijke gevoel!
    ik hoop dat ik overmorgen mag aansluiten met zo'n mooie echo!

13. Chats

Chats Niet meer actief

Wauw!!! Mooi hoor toto!!

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Noganoniem: Hihi ben benieuwd of je gelijk hebt! Kon je het ergens aan zien of gewoon puur gokje? Mijn gevoel zegt ook dat het een meisje is.
    Wat betreft de onderzoeken: wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest? Ik kan me voorstellen dat je vriend er niet om zit te springen en dat het best wel een dingetje is voor een man. Maar zoals ik het hoor van je valt het straks allemaal wel op z'n plek!

Toto: wauww mooie echo meid! Wat fijn! En dat je al een hartje hebt zien kloppen 😍 Fijn dat je volgende week al terug mag!

Happyjoy voor jou ook nog maar 2 nachtjes!

Jairy wat fijn dat je temp al bijna op je basale zit! Ik ben benieuwd wanneer je cyclus weer normaal is en of je nu na je curettage al een eisprong zal hebben!

@ hier: vandaag beebje echt al redelijk vaak voelen kriebelen! Wat is het toch een fijn gevoel. Het zijn nog maar hele lichte tikjes maar toch!
    Ook wel redelijk last van m'n onderrug/stuitje nu ik na een dag werken lig. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dat erger gaat worden..

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wouw Toto!!!😀 Wat fijn!

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ah lekker dat je straks een weekje vrij bent. Kun je even lekker genieten van je mannetje. Het lijkt me als man ook best lastig. Maar voor jou ook! Knap wat je allemaal doet en hoe je het doet! 🌹

17. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Romymama: wouw het kindje al voelen... ik lig elke avond vol concentratie... maar nee haha

@chats: hoe ziet het er nu voor jou uit? Qua ziekenhuis onderzoeken enzo?

@happyjoy: bijna vrijdag!!!! 😉

@septembermom: hoe gaat het met jou??

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Nou dames, vanmorgen nog een testje gedaan en deze is echt hartstikke negatief. Ook is mijn temp vanmorgen weer gedaald en zit ie nu op mijn basaal! Ik weet niet of het nu al iets te betekenen heeft, maar voor mij in ieder geval genoeg. Nu rustig af wachten tot een menstruatie, denk ik dan maar.

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #1679 Septembermom, 12 jan 2017
    Laatst bewerkt: 12 jan 2017
    Elisabeth wat balen dat je suikerwaarden niet onder controle zijn..:( ben er niet echt bekend mee dus kan er ook niet zo goed over mee praten..
    Maar wat een prachtige echo heb je😍😍

Ster hoe is het met jou? 8dpo nu he voel of merk je al iets? al testdrang?

Succes bij gynaecoloog volgende week chats!! En beterschap!

Romymama beterschap meid jeetje je blijft maar aan de gang:(
    Maar wauw wat super mooie duidelijke echo's heb je😍😍

Jairy ik kan met jou gevoel zo goed voorstellen! Toen jullie allemaal jullie eerste tuurstreepjes hadden, had ik die ook. En elke keer denk ik oh nu had ik ook termijnecho gehad, nu zou ik ook geslachtsecho gaan krijgen etc.. Terwijl ik maar een paar dagen zwanger was.. Hoe moet het dan niet voor jou voelen?! Maar hopen dat je je gewoon prettig bij dit groepje blijft voelen en de positieve kanten blijven overheersen☺️ Ga je er van uit dat je geen ei krijgt deze maand? "Fijn" dat je test nu negatief is en je temp terug naar basaal hopelijk is je cyclus aan het terugkomen!

Mixed fijn dat je je nu echt lekker zwanger voelt! Ik denk dat ik de baby ook snel zou voelen, die plopjes zou ik wel herkennen. Zo mooi!

Noganoniem zou heel goed kunnen dat er wat is geweest gezien je testjes. Hopelijk heb je snel duidelijkheid van de onderzoeken! Fijn dat het bloedprikken goed is gegaan en het is begrijpelijk dat je vriend daar moeite mee heeft..

Happyjoy jeejjj 6 weken voorbij! Heel veel plezier morgen!!

Toto wauwiee wat een mooie echo😍😍 ben ik echo verslaafd of is elke echo gewoon zo prachtig?!! Echt moooi toto!

Bedankt voor het vragen Elisabeth! Met mij gaat het goed. Nu cd 8 dus nog een week wachten op ei. Ik ben ook iets minder actief, maar dat is omdat ik de periode voor ei zoooo lang vind duren😔 als ik er dan niet iedere dag mee bezig ben gaat de tijd iets sneller voor mijn gevoel. Merk dat ik onzekerder word. Basale temp is nu lager dan vorige maanden (36,4/5 ipv 36,6/7), heb steeds wat menstruatie achtige krampjes denk steeds misschien is er iets niet goed en gaat het helemaal niet lukken. Maar probeer gewoon wel zo positief mogelijk te blijven. Als ik jullie echo's en babyplopjes zie en hoor wil ik ook zooo graag.. We gaan ons best weer doen volgende week😀

20. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Septembermom, precies, het is zo dubbel op dit moment; ik ben blij voor iedereen met een goede, mooie echo en wanneer iemand haar eerste mijlpalen heeft bereikt, maar tegelijkertijd moet ik soms dan ook even flink slikken nog. Het neemt in ieder geval niks af aan dat ik me hier prettig blijf voelen, wat ook echt komt doordat we alweer een lange tijd met elkaar schrijven en dat doet veel.
    Ik denk niet dat ik een ei verwacht deze maand. Sterker nog, nog geen 2 uur na het testen en bij het terug thuiskomen van school en de boodschappen moest ik opnieuw naar de wc omdat ik wat voelde lopen, en nu verlies ik helderrood bloed..

Toto, wat een mooie echo! En wat mooi dat je het hartje ook hebt zien kloppen! Nogmaals gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina