Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jairy ik kan me je dubbele gevoel zo goed voorstellen! Oprecht blij zijn voor een ander, maar het jezelf toch ook wel heel erg gunnen. Vooral omdat jij weet dat jullie anders even ver waren geweest. Merk dat nu ook met een meisje dat ik op zp in een NOD groepje heb leren kennen, we gingen mekaar pben, uiteindeljk toegevoegd op Facebook waardoor je mekaar ook anders leert kennen en het elkaar ontzettend gaat gunnen.. Dat meisje heeft vanmorgen positief getest. Dan ben ik oprecht zo super blij voor haar doe een vreugdedansje mee maar toch gaat er ook wel een vleugje jaloezie door me heen. Dat heb ik hetzelfde met meiden uit dit groepje die ik het zo gun en waarvoor ik ook echt blij ben dat ze positief hebben getest. Blijft altijd dubbel. Helemaal omdat er bij jou echt een stuk gemis bij komt kijken. Wel super fijn dat je je gewoon nog prettig voelt in dit groepje! Inderdaad al behoorlijke tijd wat zal het zijn 4 maanden nu?

Ooh echt waar? Dat heb je dan goed aangevoeld.. Maar kan het niet zijn dat je toen toch je ei hebt gehad op cd 12? Of is je temp daarna niet hoog gebleven? Mmm nou dan zit je misschien vandaag echt ook cd 1 voor een nieuwe ronde! Hoe voel je je daarbij? Blij om er weer voor te kunnen gaan?

2. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Septembermom, ja 8 dpo.. hmmm ben niet zo van de vroege testen..
    maar ik heb van de week nog wel n etentje dus miss dan toch dan maar testje wagen vooraf ;)
    Ik had afgelopen dagen wat gevoelige borsten.. m'n bh irriteerde me..
    gister flink opgeblazen buik en vannacht nachtzweten.. vandaag helemaal niets meer 😳 Dus ik weet t niet hoor!

Ik heb in de nazomer problemen gehad met galblaas..
    misschien moet ik toch maar ns m'n hormonen laten checken bij de huisarts.... aangezien ze toen al aangaven dat het aan m'n hormonen kon liggen. (Ik voldoe namelijk verder niet echt aan t beeld van mensen met galblaas problemen)

Ik snap wat je zegt met de onzekerheid ed.
    Voel ik ook zo...
    je mag alweer bijna op "Egg hunt" .. 🐣
    Succes!!!! 👍🏻

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wat fijn dat je eindelijk verder kunt! Ook al voelt het dubbel. Houdt je temp goed in dr gaten. Miss heb je sneller je eisprong dan je denkt.
    Ik hoop het zo voor je!

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ septembermom.... toen ik dat had met mijn temperatuur was ik die ronde zwanger geraakt. Starte ook lager dan voorheen... dusss wie weet 😀

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wat voor klachten had jij aan je galblaas? Bij is hij verwijderd en ze hebben er een jaar over gedaan om te achterhalen dat het mijn galblaas was. Werd in het begin steeds aan stress gedacht! En elke keer kwam ik weer terug bij de huisarts. Ik had steeds het gevoel alsof ik in mijn mag werd gestompt...

6. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Ik kreeg ineens pijn, net onder m'n ribben..
    Bloedonderzoek wees uit acute galblaas ontsteking maar op het moment dat de bl. uitslag er was lag ik al op eerste hulp door de pijnaanvallen. (Echt mes stekende pijnen)
    Ze hadden idd gelijk over galblaas verwijdering..
    ze hadden me op dat moment acuut mogen opsnijden!!
    Wat n pijn zeg!

Het is galgruis geweest wat vast gezeten heeft en voor ontsteking heeft gezorgd dus m'n galblaas is niet weggehaald.
    Heb nu ook nergens geen last meer van.

Dit was een maand na m'n bevalling van t kindje wat we verloren hebben.. (15 weken zwangerschap) dus ik heb t vermoeden dat t daar wel mee te maken had...

Woowww.. jij een jaar met klachten gelopen 😟😳
    Wat ontzettend lang!!
    Maar had jij dan ook last van gruis of stenen? Of kwam t door iets anders?

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Zo heftig joh! Bij mij kwam het ook na de bevalling van mijn zoontje. Daarom dat ze het op stress gooide. Ander leven, drukker bla bla.

Totdat ik vakantie echt zon erge aanval kreeg dat mijn ouders zich echt kapot schrokken. Tijdens wandelen klapte ik ineens in elkaar van de pijn. Duurde kwartier en toen was het weer dragelijk. Daarna voor de 5e keeer naar de huisarts. Die drukte toen voor het eerst
    Op de galblaas en toen verschoot ik van de pijn. Echo en bleken galstenen. Moest nog 5 weken wachten tot ik geopereerd werd.
    Achteraf mega geluk gehad. Mijn galblaas was van binnen al volledig aan het ontsteken. Als ze een week hadden gewacht was ie uit elkaar geklapt. 😳😳😳

Bij mij kwam er 1 grote ronde steen uit en heel veel gruis.

8. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Oh jij ook na bevalling!!! Typisch!!! " zie je wel" momentje dit 😉

Jeetje joh.. moet je toch niet aandenken dat je te laat zou zijn! 😟
    Hier Zagen ze t dus aan de bloedwaarden.
    Werd ook acuut doorgestuurd omdat ze binnen zoveel dagen dan moeten verwijderen. maargoed dat liep dus met sisser af!

Mede hierdoor wel t gevoel dat m'n hormonen niet in balans waren en nu nog steeds twijfel ik...
    Maargoed na gehele medische circus van 2016 was tot heden de stap om hiermee naar ha te gaan te groot voor me ..

9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik herken het echt helemaal! Het is zo enorm dubbel en ik bedoel er totaal niks afgunstig mee naar de andere toe die wel zwanger zijn, of net hebben mogen aantellen. Ik ben wat dat betreft ook best een beetje trots op mezelf dat ik voor andere wel nog blij kan zijn, ookal valt het op sommige momenten heel erg zwaar en gun ik mezelf dat geluk ook zo enorm toe.
    Ik voel me zeker nog prettig hier, maar dat is ook mede dankzij de steun die ik van jullie heb gekregen en nog krijg, en natuurlijk dat we zo hecht zijn inmiddels. Ik geloof inderdaad dat het nu een maandje of 3/4 is?

Het is zo raar, inmiddels heb ik sinds vanmiddag nu ook lichte menstruatie krampen en roept een groot deel van me dat ik gewoon ongesteld ben geworden, maar een ander deel lijkt nog niet overtuigd te zijn. Zelfs niet nu het bloedverlies nog steeds helder aanwezig is. Misschien omdat dat nog komt omdat ik pas 3 weken na de MK zit?
    Ik weet niet of mij ei onverhoopt misschien toch op cd12 is geweest, ik mis net die dagen vooraf om er zekerheid in te hebben. Mijn temp is daarna wel nog even hoog gebleven zoals hij normaal ook zou doen, tot hij gisteren begon te dalen.
    Als ik morgen nog steeds bloedverlies heb dan denk ik dat ik wel overtuigd ben van een menstruatie en durf ik met goede moed naar deze nieuwe ronde te kijken. Ik kan ergens niet wachten om er weer voor te gaan, maar vind het ook wel heel erg spannend. Zo apart, dat had ik voorheen niet zo heel erg als nu.

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Heel even een kort berichtje van mij daar ik megaaaaa haast heb. Ik ga straks uitgebreid op jullie allemaal reageren.

Kom zojuist terug van de echo, heb een prachtig mooi hartje gezien en zelfs mogen horen! Helemaal verliefd, gerustgesteld en gelukkig. Post straks een fototje!

11. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Fijn happy joy!!!
    Zien graag straks n foto 😉

@ Hier 9dpo.. en voel wat scherpe steekjes .... 🤞🏻

12. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ahh wat fijn happyjoy! Ben heeel benieuwd naar de foto! :D

13. Mixed

Mixed Niet meer actief

Septembermom en jairy, snap jullie gevoelens heel goed! Ook erg herkenbaar! Fijn dat jullie ze delen.
    Ik gun jullie ook heel snel een goede zwangerschap. 😘

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Idd!! Ik gun het jullie ook zo! Hoop dat het voor jullie snel zo mag zijn!

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ahhhh Happyjoy suuuuper!! 😍 Ben benieuwd naar je foto!

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    +1 voel precies hetzelfde. Mooi gezegd Mixed!

17. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ Happyjoy: wat fijn!!!!

18. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bekijk bijlage 523336

Ik ben weer een illusie armer. Straks eens gewoon getest om te kijken wat het testje zou doen. Ook een licht streepje terwijl ik net ongesteld ben geweest. Al die vage streepjes hebben dus niks te betekenen gehad.

Sorry heb verder weinig tijd nu om te reageren maar dat maak ik nog goed met jullie

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wat balen zeg! Terwijl ze toch een soort opliepen.
    Zou het kunnen dat miss jouw basis hcg iets hoger is dan gemiddeld. En dat je daarom steeds streepjes hebt?

Hmmm op je hebt gewoon echt een aantal keer een biochemische zwangerschap gehad. Dus wel bevrucht maar niet goed ingenesteld.

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Beiden zou kunnen, laatste keer denk ik zeker dat er wat heeft gezeten, heel even, want die andere testjes liepen op. Heb dat 1 keer eerder gehad verder nooit oploop gehad.

Deel Deze Pagina